Wietolie blijkt idd tumorverkleinend effect te hebben maar op lange termijn niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Nouri het volgende:
[..]
net dat wietolie goed werkt tegen kanker zeker
bigpharma is van de illuminatie
ga nog liever voor de trein dan dat niet doenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je niet rookt, drinkt en drugs gebruikt
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga nog liever voor de trein dan dat niet doen
raarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wietolie blijkt idd tumorverkleinend effect te hebben maar op lange termijn niet meer.
is strafbaarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegen
nee hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegen
thailand is de oplossing van al je problemenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zal ik naartoe tijdens zomervakantie
Wil nog wel ff in europa blijvenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
thailand is de oplossing van al je problemen
beetje after vakantie dipquote:Op maandag 27 juni 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu al te kijken voor vakantie in winter
ga budapestquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zal ik naartoe tijdens zomervakantie
ik ga in de winter weer denk ikquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef is in thailand en heeft tijd van zn leven vieze fekkit
die aanvoerdersband was grappigquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef JanCees het volgende:
Verademing vergeleken met VD vaart
Wat een inhoudsloos figuur is dat he
Mag je wel naar dubai samen met je verloofde want niet getrouwdquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga in de winter weer denk ik
of dubai.
al lijkt me dat wel saai opzich
In de winter WEL getrouwdquote:Op maandag 27 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag je wel naar dubai samen met je verloofde want niet getrouwd
fatsoenlijk levenquote:
Wow wat gaat de tijd snel, weet nog dat je er vorig jaar over postte. Wanneer is de trouwdatum ookalweer?quote:
Ah oke, wilde alvast iets bekijken maar doe het morgen dan maar.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
nee
is volgens mij standaard op dit tijdstip
2 september gister hele ochtend DANSLESquote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat gaat de tijd snel, weet nog dat je er vorig jaar over postte. Wanneer is de trouwdatum ookalweer?
ik ben erg benieuwd als ik mn broertje weer ziequote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Zag 2 maanden oude dochtertje van vriendin, wat groeien die mormels snel.
is die vriendin minstens 5 jaar ouder dan jij?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Zag 2 maanden oude dochtertje van vriendin, wat groeien die mormels snel.
3 jaar ouderquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die vriendin minstens 5 jaar ouder dan jij?
véél groter en al actieverquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd als ik mn broertje weer zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |