Mij ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel zo`n drama voor een festivalIn je verzopen tentje
Gelijk geen zin meer
1 keer gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meerdaagse festivals lijkt mij echt niks
mij ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen als ik savonds gewoon ergens fatsoenlijk kan slapen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gister concertjequote:
de enige manier om het vol te houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gedaan.
Gelukkig gebruikte ik toen nog drugs en dronk ik nog.
Eerste nacht was wel echt tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
Als ik hele dag op festival heb gezeten en artiesten heb gezien hoef ik niet snachts nog door te gaan met feestenGewoon in een bed, fatsoenlijk kunnen slapen en de volgende dag weer terrein op. Maar dat kan bijnan ergens
moet je in een kuttent jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als ik savonds gewoon ergens fatsoenlijk kan slapen.
Als ik hele dag op festival heb gezeten en artiesten heb gezien hoef ik niet snachts nog door te gaan met feestenGewoon in een bed, fatsoenlijk kunnen slapen en de volgende dag weer terrein op. Maar dat kan bijnan ergens
Dat ben je erg snel zat denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste nacht was wel echt tof.
Nachtje doorhalen, doorzuipen
Coldplay toch?quote:
Bij doorhalen stort ik dan wel midden op de dag alsnog inquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste nacht was wel echt tof.
Nachtje doorhalen, doorzuipen
Het was wel grappig want ik was vroeger wel hyped maar luisterde de laatste tijd echt nooit meer. Maar ik kon gratis mee, en toen stond ik daar en toen was ik wel weer even hypedquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Coldplay toch?
Vind die muziek echt niksmaar heb sowieso niet dat ik hyped kan zijn om een band of artiest.
[Waar was je geweest dan? Ook Glastonbury?quote:
Klonk de muziek wel goed in de Arena dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was wel grappig want ik was vroeger wel hyped maar luisterde de laatste tijd echt nooit meer. Maar ik kon gratis mee, en toen stond ik daar en toen was ik wel weer even hyped
reading festivalquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[Waar was je geweest dan? Ook Glastonbury?
Akoestiek is wel wat minder, maar bij zo`n artiest merk je daar weinig van hoor. Topshowtjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klonk de muziek wel goed in de Arena dan?
Galmbak toch
Ohja dat is ook wel huge hequote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Akoestiek is wel wat minder, maar bij zo`n artiest merk je daar weinig van hoor. Topshowtje
Ja, ga maar na. Was helemaal uitverkocht. Elke zitplek en dan op het veld nog duizenden mensen. Druk was het wel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Al zou dat toch te massaal voor mij zijn denk ik
Volgens mij wel betere line-ups dan Pinkpop enzo hiersquote:
Pfff matigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga maar na. Was helemaal uitverkocht. Elke zitplek en dan op het veld nog duizenden mensen. Druk was het wel ja
Eten is daar wel goed trouwensquote:
Ja, denk het.quote:
nu heb ik trek in kipquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk het.
Chicken up heette dat broodje, dat was wel goed hoor sow
Nee johquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
In pattaya is echt niets te doen he fokkie
moet toch keer langsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Behalve als je Russen op de grond Thaise wijfies wilt zien likken
Voor de ervaring?quote:
faktap G ik ga ook maar poepen denkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 04:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer om 4 uur wakker en niet meer kunnen slapen.
Mijn ritme, wat een kutzooi.
Dan maar een uur poepen.
Spannend, whyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Fokkie aanwezig?
Ik heb hem nodig.
Hij had me van de week een recept aangeraden, maar ik ben de naam kwijt.quote:
Die met lam? Harira of zo?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had me van de week een recept aangeraden, maar ik ben de naam kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |