Neequote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
60% dus wel om te blijven. Dat is een overtuigender uitslag dan de 52-48 landelijk. Dat is wel degelijk een reden om nog eens over onafhankelijkheid te stemmen.
Of vind je democratie dan opeens niet meer belangrijk?
Qua belevingswereld en stemgedrag is er dus wel een wezenlijk verschil tussen laag- en hoogopgeleiden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat er een wezenlijk verschil is tussen laag- en hoogopgeleiden. Ik heb er als hoogopgeleide nooit wat van gezien iig.
Misschien moeten ze eerst een referendum organiseren om te stemmen of er een nieuw referendum plaats moet gaan vindenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:33 schreef asco het volgende:
Ik las iets over nog een referendum over hetzelfde maar met strengere voorwaarden om tot een brexit over te gaan?
Man man man, dit heel Europa is een grote klucht geworden.
De EU.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:33 schreef asco het volgende:
Ik las iets over nog een referendum over hetzelfde maar met strengere voorwaarden om tot een brexit over te gaan?
En daarna een referendum over de vraag die in het referendum gesteld moet worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:34 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst een referendum organiseren om te stemmen of er een nieuw referendum plaats moet gaan vinden
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En daarna een referendum over de vraag die in het referendum gesteld moet worden.
Daarna het referendum.
En vervolgens een referendum over de vraag of het referendum opgevolgd moet worden (dit laatste omdat er nogal wat spijtoptanten zijn).
Echt niets gaat mij nog verbazen in deze achterlijke tijden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:34 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst een referendum organiseren om te stemmen of er een nieuw referendum plaats moet gaan vinden
Yep.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:33 schreef asco het volgende:
Een Europa zonder EU zou heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:36 schreef Zahreddine het volgende:
Hopelijk gaan andere landen volgen, hopelijk word de EU dan ontbonden.
In de 80's en de 90's was het ook al mis, maar nog niet zichtbaar. Het ging eind jaren '60, begin jaren '70 mis toen in West-Europa de generatie van '68 op alle sleutelposities terecht kwam en de multiculturele samenleving integraal onderdeel van het beleid werd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:37 schreef asco het volgende:
[..]
Echt niets gaat mij nog verbazen in deze achterlijke tijden.
80's![]()
90's![]()
![]()
00's![]()
10's
Euhm......ik woon al jaren op Malta, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Er wordt hier niemand het land uit gedwongen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook wel eens diepgaander iets willen horen over het vrij verkeer van personen. Op Malta worden alle huizen opgekocht door rijke West-Europeanen terwijl Malta een negatief migratiesaldo heeft... Malta heeft een gemiddeld maandinkomen van ¤1000,-...
De Europese Verdragen beginnen onderhand de Maltezen hun land uit te dwingen. En kijk naar de UK, 300 duizend migranten per jaar (hoofdzakelijk uit de EU). Desastreuze gevolgen voor de huizenmarkt alleen al...
Over wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:40 schreef Zahreddine het volgende:
Zouden onze politiekers het aandurven om ook een referendum te organiseren?
Babyboomers hebben alles verneukt. Als groep he, spreek ze er nooit individueel op aan, worden ze mad.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In de 80's en de 90's was het ook al mis, maar nog niet zichtbaar. Het ging eind jaren '60, begin jaren '70 mis toen in West-Europa de generatie van '68 op alle sleutelposities terecht kwam en de multiculturele samenleving integraal onderdeel van het beleid werd.
Kheb ook steeds het gevoel dat men terugkrabbelt (die Boris was al een stuk gematigder vandaag) of dat ze proberen een gunstige oplossing / tussenweg te vinden. Zodat voor de Britten geldt, wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:37 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Las het ook.
Laten we wel wezen:
52% wil er uit.
48% niet.
Het referendum is raadgevend.
Boris geeft aan het uittredingsartikel nog niet in werking te zetten.
Cameron is opgestapt.
De shit is voor zijn opvolger.
Dit kan nog vele kanten op.
Welkom in de wereld van politiek.![]()
Niet uit het land nog, wel uit bepaalde steden (of eigenlijk dorpen).quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm......ik woon al jaren op Malta, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Er wordt hier niemand het land uit gedwongen.
Zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:37 schreef agter het volgende:
[..]
Yep.
Las het ook.
Laten we wel wezen:
52% wil er uit.
48% niet.
Het referendum is raadgevend.
Boris geeft aan het uittredingsartikel nog niet in werking te zetten.
Cameron is opgestapt.
De shit is voor zijn opvolger.
Dit kan nog vele kanten op.
Welkom in de wereld van politiek.![]()
Ben jij Tim?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm......ik woon al jaren op Malta, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. Er wordt hier niemand het land uit gedwongen.
Over het lidmaatschap van de EU natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:42 schreef agter het volgende:
[..]
Over wat?
Over regels die al jaren geleden in werking getreden zijn?
Dan hebben we een grondwettelijk probleem.
Ik weet het. En ik ben het er mee eens. Hup, woord bij daad.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kheb ook steeds het gevoel dat men terugkrabbelt (die Boris was al een stuk gematigder vandaag) of dat ze proberen een gunstige oplossing / tussenweg te vinden. Zodat voor de Britten geldt, wel de lusten maar niet de lasten.
Dat zal niet gaan denk ik.
Deze: http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_wachten__.html
Die heeft duidelijk zoiets van: sodemieter maar snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |