Kan je met 'echte' voorbeelden komen en namen van wie niet welkom waren? Dit sprookje roep je al een tijdje maar ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, je zegt ook dat ik mensen wegjaag en dat users hier ontzag heeft voor mij, nou daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het anders zeggen, er zijn een paar VBL SCters, waar iedereen ontzag voor heeft. Die het sein geven iemand wel of niet te accepteren. Hoe vaak ik al niet uit het niets ben aangevallen, of tegen me wordt gezegd dat ik op moet rotten is niet meer te tellen.
Ik heb inderdaad geen ontzag voor je negatieviteit. Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je met 'echte' voorbeelden komen en namen van wie niet welkom waren? Dit sprookje roep je al een tijdje maar ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, je zegt ook dat ik mensen wegjaag en dat users hier ontzag heeft voor mij, nou daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
'EEEEEEDWIIIIIINNNNNN!!!!!!!'quote:
Woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, Joezi maakte dus een rebus () voor Stijn. Stijn vond dit niet boeiend en verwijderde hem, nu is Joezi aan het stampvoeten.
Echt, kunnen we misschien gewoon even doen alsof we allemaal enigszins volwassen zijn, en niet hier komen janken als iemand niet met je wil spelen?
Ik ben niet de initiator tbh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Is er nog een VI toto topic dit seizoen?
Trok wazaaa die kar niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?Jij deed dat vorige jaren zo goed.
Uiteindelijk telde Wazaaaaa steeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?Jij deed dat vorige jaren zo goed.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk telde Wazaaaaa steeds.
Waz, zou jij weer zo'n topic willen starten?quote:
Ga jij dit seizoen dan wel mee doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Waz, zou jij weer zo'n topic willen starten?
Ja, vanaf hetzelfde moment als jij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij dit seizoen dan wel mee doen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vanaf hetzelfde moment als jij.
DAN ZULLEN WE WEL EENS ZIEN WIE ER BOVENAAN EINDIGT!
VBL heeft dan ook de beste mods van FOK!. (geen grapje, serieus)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig hier. Lijkt net of de mods goed hun werk doen in de topics.
De OS is een zege voor het aantal topics wat in VBL wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tong80 is afgeleid idd. Goede zaakquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De OS is een zege voor het aantal topics wat in VBL wordt aangemaakt.
In het Ajax topic genieten we van het onvermogen van Stijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg het eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In het Ajax topic genieten we van het onvermogen van Stijn
Jij bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tong80 is afgeleid idd. Goede zaak
Ha ha haquote:
Ja, laten we alles in centrale topics houden, straks wordt VBL nog een leuk forum met discussies.quote:
Ik vind het een meer dan prima topic inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we alles in centrale topics houden, straks wordt VBL nog een leuk forum met discussies.
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen de mods iets doen aan het gedrag van GGMM?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
Nergensquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een grapje grootheid. Sorry, ik zal proberen de volgende grap wat beter te maken
Je legt de lat niet te hoog he? Ik kan me niet herinneren dat jij ooit om 1 van mijn grapjes moest lachen eigenlijk.quote:
Ik ben bang dat ik die gemist heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je legt de lat niet te hoog he? Ik kan me niet herinneren dat jij ooit om 1 van mijn grapjes moest lachen eigenlijk.
Wat vond je van mijn Jetro Willems kip eigenlijk? Die had ik gepost in het PSV topic maar niemand heeft erom gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |