abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / PR donderdag 15 september 2016 @ 22:56:20 #276
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_165354083
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:44 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wedstrijd kan op sommige momenten saai zijn, dus dan mag het wat mij betreft gewoon op dat soort momenten(al mag het niet te lang duren)

Als je zulke reacties ziet maak je gewoon een TR, dan pakken we dat aan Sked.
Als de wedstrijd saai is kan je ook gewoon in de slowchat gaan zitten met z'n allen en mensen die de wedstrijd willen zien in het livetopic terecht kunnen.

Naast dat het nog altijd een persoonlijke mening is of een wedstrijd saai is, mag ik dan ook gewoon ergens anders over beginnen als ik een wedstrijd toevallig niet leuk vind?

En het mag niet te lang duren? Nee, fantastisch. Maar laat het dan ook niet elke keer opnieuw beginnen.

En een TR maken? Nogmaals: kijk eens hoeveel offtopic er nog staat. Als ik voor alles een TR moet maken ben ik niets anders meer aan het doen.

En zoals ik al zei: je doet er zelf vrolijk aan mee, dus je lult gewoon echt uit je nek. Hier een greep uit jouw posts deze avond:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Welkom :)

ik drink nu een ijskoude capri-sun
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Reminder: Na de wedstrijd op naar Pauw voor een leuke show.

Even FYI :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Het is echt warm zeg
Verder heeft de discussie met jou dus ook niet veel zin lijkt me.
pi_165354367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:56 schreef Sked het volgende:

[..]

Als de wedstrijd saai is kan je ook gewoon in de slowchat gaan zitten met z'n allen en mensen die de wedstrijd willen zien in het livetopic terecht kunnen.

Naast dat het nog altijd een persoonlijke mening is of een wedstrijd saai is, mag ik dan ook gewoon ergens anders over beginnen als ik een wedstrijd toevallig niet leuk vind?

En het mag niet te lang duren? Nee, fantastisch. Maar laat het dan ook niet elke keer opnieuw beginnen.

En een TR maken? Nogmaals: kijk eens hoeveel offtopic er nog staat. Als ik voor alles een TR moet maken ben ik niets anders meer aan het doen.

En zoals ik al zei: je doet er zelf vrolijk aan mee, dus je lult gewoon echt uit je nek. Hier een greep uit jouw posts deze avond:

[..]

[..]

[..]

Verder heeft de discussie met jou dus ook niet veel zin lijkt me.
Iedere mod op het forum heeft wel een paar offtopic posts in een topic, dus ik snap niet echt wat je precies tegen mij hebt betreft die laatste 3 reacties. Het lijkt er soms op dat we net mensen zijn.

Dat kan ja, maar denk jij werkelijk dat users klaar staan om naar de SC te gaan om 1 of 2 posts te posten en weer terug gaan naar het livetopic? :')

Ik treed weer in herhaling wat ik net zei Sked. Als het op bepaalde momenten saai is mag je het wat mij betreft wel even over wat anders hebben, als het niet te lang duurt.

Voor de rest is het weer herhaling Sked, dat weet je best.
pi_165354504
Dit topic mist Ron.

Hij heeft gezag.
  Forum Admin / PR donderdag 15 september 2016 @ 23:08:13 #279
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_165354744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Iedere mod op het forum heeft wel een paar offtopic posts in een topic, dus ik snap niet echt wat je precies tegen mij hebt betreft die laatste 3 reacties. Het lijkt er soms op dat we net mensen zijn.
Ik zeg nergens dat je als mod nooit offtopic mag gaan, het waren slechts drie voorbeelden van hoe vaak jij als mod het slechte voorbeeld geeft door erin mee te gaan of het aan te stichten. Ik kan zo nog wel tien van jouw posts erbij halen om dat duidelijk te maken.

quote:
Dat kan ja, maar denk jij werkelijk dat users klaar staan om naar de SC te gaan om 1 of 2 posts te posten en weer terug gaan naar het livetopic? :')
Nee, en dat verwacht ik ook niet, maar het gaat ook niet om die één of twee posts zoals ik al zeg.

quote:
Ik treed weer in herhaling wat ik net zei Sked. Als het op bepaalde momenten saai is mag je het wat mij betreft wel even over wat anders hebben, als het niet te lang duurt.

Voor de rest is het weer herhaling Sked, dat weet je best.
Ja, je blijft in herhaling vallen omdat je het blijft bagatelliseren, want zoals ik al honderd keer aangeef: het gaat mij niet om één enkele post of een enkel gesprek.
pi_165355027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je als mod nooit offtopic mag gaan, het waren slechts drie voorbeelden van hoe vaak jij als mod het slechte voorbeeld geeft door erin mee te gaan of het aan te stichten. Ik kan zo nog wel tien van jouw posts erbij halen om dat duidelijk te maken.

[..]

Nee, en dat verwacht ik ook niet, maar het gaat ook niet om die één of twee posts zoals ik al zeg.

[..]

Ja, je blijft in herhaling vallen omdat je het blijft bagatelliseren, want zoals ik al honderd keer aangeef: het gaat mij niet om één enkele post of een enkel gesprek.
Het kan zo overkomen op jou ja, maar of het zo is is weer een ander verhaal. Wat mij betreft mogen offtopic posts op de momenten wat ik dus net eerder zei. Op het moment wanneer het niet kan laat ik het gewoon weten, maar verder bedank ik je voor je feedback Sked :)
  Forum Admin / PR donderdag 15 september 2016 @ 23:16:27 #281
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_165355102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het kan zo overkomen op jou ja, maar of het zo is is weer een ander verhaal. Wat mij betreft mogen offtopic posts op de momenten wat ik dus net eerder zei. Op het moment wanneer het niet kan laat ik het gewoon weten, maar verder bedank ik je voor je feedback Sked :)
Als je het gewoon niet wil zien houdt het hier inderdaad op.
pi_165385199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef Sked het volgende:

[..]

Als je het gewoon niet wil zien houdt het hier inderdaad op.
In het EK topic van afgelopen zomer waren er een hoop zaaddodende wedstrijden waarbij er veel offtopic ging en er zo streng werd gemodereerd dat het de nodige frustraties opleverden bij iedereen. Als dit bij een normale wedstrijd in VBL zo gaat is het niet zozeer dat Ajacied of King het niet zien, maar ze kiezen er bewust voor om het te laten staan. Als je alles weg zou halen, gaat dat toch ten kosten van het sfeertje. En om nou te denken dat iedereen naar SC zal gaan is ook weer kortzichtig gedacht. Het is echt niet zo dat iedereen op VBL in de SC komt.
Ik vind dan wel dat Sked een punt heeft door te zeggen dat Ajacied en king dan zelf ook niet offtopic moeten posten.

Het enige wat echt beter moet bij de VBL moderatie zijn de persoonlijke aanvallen en opzichtig getroll. Laten ze daar nou maar eens extra op focussen.
pi_165385429
Want soms zie ik echt nieuwkomers de grond in geboord worden en een mod post daar overheen alsof het niet gezien wordt.
pi_165385463
Kijk ik ben ook geen heilig boontje hier, maar soms reageer ik het ook af omdat er gewoon niets aan gedaan wordt. (kuch Tong provocerende reacties kuch)

VBL / Fans urenlang in de rij voor René van der Gijp :')
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 17:30:45 #285
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165385598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:07 schreef Vasion het volgende:

[..]

In het EK topic van afgelopen zomer waren er een hoop zaaddodende wedstrijden waarbij er veel offtopic ging en er zo streng werd gemodereerd dat het de nodige frustraties opleverden bij iedereen. Als dit bij een normale wedstrijd in VBL zo gaat is het niet zozeer dat Ajacied of King het niet zien, maar ze kiezen er bewust voor om het te laten staan. Als je alles weg zou halen, gaat dat toch ten kosten van het sfeertje. En om nou te denken dat iedereen naar SC zal gaan is ook weer kortzichtig gedacht. Het is echt niet zo dat iedereen op VBL in de SC komt.
Ik vind dan wel dat Sked een punt heeft door te zeggen dat Ajacied en king dan zelf ook niet offtopic moeten posten.

Het enige wat echt beter moet bij de VBL moderatie zijn de persoonlijke aanvallen en opzichtig getroll. Laten ze daar nou maar eens extra op focussen.
In het EK topic dacht ik zelf eerst ook dat de moderatie wel wat losser kon. Helaas zaten daar enkele pure paupers die het toen echt compleet aan het verkloten waren (ik meen dat Italië-Zweden toch wel het dieptepunt was), waardoor ik ook wel weer snap dat de moderatie toen wat strenger werd. Het lastige was imo dat 9 van de 10 wedstrijden helemaal nergens over gingen, wat offtopic gedrag wat meer in de hand werkt.

Zelf vind ik dat offtopic op zich prima kan maar dat het natuurlijk wel een beetje normaal moet blijven. Over het algemeen vind ik dat wel goed gaan en is het inderdaad een beetje hoe saaier de wedstrijd, hoe meer offtopic, maar soms wordt het inderdaad wel erg veel aids en dan is het ook niet erg als er wat actiever gemod wordt.

Ben het ook wel met je eens dat het getroll soms ook wel erg vervelend wordt, maar ik vraag me af of actief daarop modden heel veel uit gaat maken. Beter zou zijn als "we" gewoon helemaal niet op dat soort figuren reageren, dat werkte prima laatst.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165385609
Tering wat een lange posts hier
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 17:32:35 #287
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165385630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:31 schreef JanCees het volgende:
Tering wat een lange posts hier
Ik dacht ik doe eens wat inhoudelijks voor de verandering
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165385735
Er is geen probleem.

Einde discussie.

Geen dank.
pi_165385817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:

Ben het ook wel met je eens dat het getroll soms ook wel erg vervelend wordt, maar ik vraag me af of actief daarop modden heel veel uit gaat maken. Beter zou zijn als "we" gewoon helemaal niet op dat soort figuren reageren, dat werkte prima laatst.
Over dat getroll. Ik probeer zoveel mogelijk mensen aan te pakken áls ze trollen. Soms is die scheidslijn heel dun, de andere keer is het overduidelijk. Als ik ze al aangeef, is de kans groot dat ze maar een dag weg zijn. Zie MED voor de uitleg over het versoepelde banbeleid Het grootste probleem is dat die trolls al helemaal geen fuck geven. Ze blijven toch wel trollen. Een ban? So be it. Dat doen ze heel glibberig. Ik weet net als jullie heel goed welke users dat zijn.

Ik erger me er net zo aan als jullie, maar dat rechtvaardigt niet dat jullie ook maar LIVETOPICS volslowchatten. Ik snap heel goed dat een wedstrijd kut is, maar waarom moet het dan in een grote slowchatkliek ontaarden? Zelfs als de wedstrijd al een opleving kent, lijkt het topic gewoon niet meer inhoudelijk te kunnen. Dat was net zo goed het geval in het EK-forum. Toen ik bij Italië - Zweden al ingreep en het een tijdje, zeg maar paar dagen, slowchatvrij probeerde te houden, werden er prima discussies gevoerd over het voetbal zelf. Niet alleen over EK, want als je alleen over het EK kunt/mag praten kun je net zo goed een mes in je borstkas steken voor de rest van de dag.

Ik heb in de afgelopen dagen erna veel weerstand gemerkt van users dat we het topic overregisseren en de sfeer dood maken. Zo zit ik helemaal niet in elkaar, ik probeer het gewoon en slechts puur over voetbal laten te gaan. Dat is waar dit forum over gaat, ook in de livetopics. Dat ''IK EET [INSERTKUTVOEDSEL]'' of ''Ik drink [INSERTDRANK]'' vind ik dan gewoon vervelende schijt. Dat ''IK KIJK NU OOK MEE'' vind ik net zo goed overbodig. Post gewoon wat over het onderwerp waarin je post. Zo moeilijk is het allemaal niet.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 17:46:06 #290
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165385852
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over dat getroll. Ik probeer zoveel mogelijk mensen aan te pakken áls ze trollen. Soms is die scheidslijn heel dun, de andere keer is het overduidelijk. Als ik ze al aangeef, is de kans groot dat ze maar een dag weg zijn. Zie MED voor de uitleg over het versoepelde banbeleid Het grootste probleem is dat die trolls al helemaal geen fuck geven. Ze blijven toch wel trollen. Een ban? So be it. Dat doen ze heel glibberig. Ik weet net als jullie heel goed welke users dat zijn.

Ik erger me er net zo aan als jullie, maar dat rechtvaardigt niet dat jullie ook maar LIVETOPICS volslowchatten. Ik snap heel goed dat een wedstrijd kut is, maar waarom moet het dan in een grote slowchatkliek ontaarden? Zelfs als de wedstrijd al een opleving kent, lijkt het topic gewoon niet meer inhoudelijk te kunnen. Dat was net zo goed het geval in het EK-forum. Toen ik bij Italië - Zweden al ingreep en het een tijdje, zeg maar paar dagen, slowchatvrij probeerde te houden, werden er prima discussies gevoerd over het voetbal zelf. Niet alleen over EK, want als je alleen over het EK kunt/mag praten kun je net zo goed een mes in je borstkas steken voor de rest van de dag.

Ik heb in de afgelopen dagen erna veel weerstand gemerkt van users dat we het topic overregisseren en de sfeer dood maken. Zo zit ik helemaal niet in elkaar, ik probeer het gewoon en slechts puur over voetbal laten te gaan. Dat is waar dit forum over gaat, ook in de livetopics. Dat ''IK EET [INSERTKUTVOEDSEL]'' of ''Ik drink [INSERTDRANK]'' vind ik dan gewoon vervelende schijt. Dat ''IK KIJK NU OOK MEE'' vind ik net zo goed overbodig. Post gewoon wat over het onderwerp waarin je post. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Over die trolls zijn we het eens hoor, ik bedoelde het ook zo :)

We hebben deze discussie al eerder in EK gevoerd ook, wat mij betreft moet het hoofdzakelijk natuurlijk over voetbal gaan maar mag daar best enigszins van af geweken worden. Zo lang het maar hoofdzakelijk over voetbal gaat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165385859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Over die trolls zijn we het eens hoor, ik bedoelde het ook zo :)

We hebben deze discussie al eerder in EK gevoerd ook, wat mij betreft moet het hoofdzakelijk natuurlijk over voetbal gaan maar mag daar best enigszins van af geweken worden. Zo lang het maar hoofdzakelijk over voetbal gaat
Zo, dan zijn we het eens met elkaar.

Wat een mooie dag.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 17:47:26 #292
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165385873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zo, dan zijn we het eens met elkaar.

Wat een mooie dag.
O+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165386067
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat ''IK KIJK NU OOK MEE'' vind ik net zo goed overbodig. Post gewoon wat over het onderwerp waarin je post. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Joh, dat hoort toch ook gewoon een beetje bij de gezelligheid van die live topics?
Een beetje SC is niets mis mee (dat rijmt dus is het waar).
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 september 2016 @ 18:07:27 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165386134
Sowieso in het VI topic gedraagt de meerderheid van de users zich alsof het een slowchat is.
Hoor dat topic trouwens niet gewoon in tv?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165386250
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso in het VI topic gedraagt de meerderheid van de users zich alsof het een slowchat is.
Hoor dat topic trouwens niet gewoon in tv?
Eigenlijk net zoals het er bij VI aan toegaat en voor mij dé reden om daar mee te posten.
Gezellige sfeer met veel grappen en grollen.
pi_165386256
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso in het VI topic gedraagt de meerderheid van de users zich alsof het een slowchat is.
Hoor dat topic trouwens niet gewoon in tv?
Hou ff op zeg. Eerst wil je de SC's al samenvoegen, nu kom je met dit briljante idee.
pi_165386259
Het leuke aan het livetopic is juist dat het vaak offtopic gaat, als de wedstrijd boeiend is ga ik het toch niet volgen met topic erbij. Dan kijk ik puur naar de wedstrijd.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 september 2016 @ 18:17:46 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165386268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hou ff op zeg. Eerst wil je de SC's al samenvoegen, nu kom je met dit briljante idee.
Op de laatste pagina gaat het over dingen als Ties games van youtube dat heeft echt niks met de aflevering te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165386272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op de laatste pagina gaat het over dingen als Ties games van youtube dat heeft echt niks met de aflevering te maken.
Nou en.
pi_165386285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het leuke aan het livetopic is juist dat het vaak offtopic gaat, als de wedstrijd boeiend is ga ik het toch niet volgen met topic erbij. Dan kijk ik puur naar de wedstrijd.
Ook eens, maar het kan ook te ver gaan. Heb regelmatig live topics van het EK links laten liggen omdat het alleen over eten ging bijvoorbeeld. Dat lijkt me niet de bedoeling, een goeie mix van offtopic geouwehoer en ontopic gelul is prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')