Ik kom hier straks op terug, nu eerst lunch.quote:Op maandag 5 september 2016 12:25 schreef tong80 het volgende:
Wie moet er kappen
Weer een topic verneukt en op slot.....
[..]
VBL / Ajax moet Traoré en Ziyech missen
Ik geef niet op.
Hoeft niet. Nutteloos.quote:Op maandag 5 september 2016 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kom hier straks op terug, nu eerst lunch.
Topicreeks: [Centraal] Voetbalschoenenquote:Op maandag 5 september 2016 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Vraagje
Ik weet dat er een voetbalshirts topic is maar ik dacht dat er ook zoiets was voor schoenen? Ik kan hem alleen niet vinden, bestaat die of niet?
Raar dat doublepain je niet even bedankt..quote:Op maandag 5 september 2016 12:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Topicreeks: [Centraal] Voetbalschoenen
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen hools en vbl sc niet samengevoegd worden tot een grote slowchat ?
Lijkt mij een prima plan/quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is twee chats niet wat veel voor een subforum ? Danny wou er minder hebben toch goed begin.quote:
Ik zie niet in waarom we het zouden moeten veranderen als er al vier jaar geen gezeik of geklaag is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is twee chats niet wat veel voor een subforum ? Danny wou er minder hebben toch goed begin.
Pleasequote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
De vbl posters zijn allemaal nu volwassen genoeg om samen een topic te kunnen delen. :xquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op dan?
[..]
Waardeloos idee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een plaatje en een paar woordjes. Dat gaat hem niet worden Pascal. Daar hoef je geen nieuw topic voor aan te maken.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:31 schreef Pascalus het volgende:
VBL / Ode aan Feyenoord...................
Waarom is mijn topic dicht?![]()
Dan moet je eens beter gaan kijkenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
Kan er eens wat harder opgetreden worden tegen die figuren, inclusief mod, die alsmaar de grootste nonsense in de live voetbaltopics posten?
Ik weet dat Stijn hard zijn best doet, maar laat die jongen nou niet alles alleen doen elke keer.
Dit is echt onzin, Roland. Kijk eens hoeveel offtopic/bagger er nog staat van deze avond. Ik heb zelfs jou nog geqoute omdat het over chefkoks ging tijdens de wedstrijd en daar deed je geen moer aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je eens beter gaan kijkenhet kan zo zijn dat de moderatie zo snel gaat dat je de reacties net mist.
Wedstrijd kan op sommige momenten saai zijn, dus dan mag het wat mij betreft gewoon op dat soort momenten(al mag het niet te lang duren)quote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, Roland. Kijk eens hoeveel offtopic/bagger er nog staat van deze avond. Ik heb zelfs jou nog geqoute omdat het over chefkoks ging tijdens de wedstrijd en daar deed je geen moer aan.
Ik hoor dus graag het verhaal van een mod die niet zelf onderdeel is van het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |