quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Het is nu wachten tot cameron het verschil te klein acht, de uitslagniet overneemt en onderhandelingen gaat aankondigingen voor betere voorwaarden
Politieke zelfmoord is het voor Cameron nu sowieso al.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat maar het is politieke zelfmoord. Gaat ook niet gebeuren.
Dat zou een typische Nederlandse reactie zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Het is nu wachten tot cameron het verschil te klein acht, de uitslagniet overneemt en onderhandelingen gaat aankondigingen voor betere voorwaarden
Gegokt en verloren. Die is binnen 24 uur verdwenen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politieke zelfmoord is het voor Cameron nu sowieso al.
Dit is wel wat Nout Wellink gisteren stelde. Hij zij dat het vk de EU niet mag verlaten en er bij een ongewenste uitslag gewoon kan worden heronderhandeld, zodat het VK toch in de eu kan blijven..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat maar het is politieke zelfmoord. Gaat ook niet gebeuren.
Op dit moment een minister die blij is met de uitslag. Het wordt nog wel eens vergeten hoeveel gevestigde politici ook gewoon een brexit wilden. Het was niet het volk versus de politiek, maar het waren twee kampen. En ook in het brexit-kamp zaten genoeg politici; zelfs huidige ministers.quote:
Dat denk ik ook. Cameron kan niet geloofwaardig blijven zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gegokt en verloren. Die is binnen 24 uur verdwenen.
Ik verheug me al op de reactie van Pechtold. Ik zie dat serieuze gezicht al voor me en ik hoor dat toontje al.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:20 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht dat meer landen gaan volgen met referendum. En dat Nederland niet achter zal blijven.
Ik had liever 'remain' gezien, maar als het echt 'leave' is dat moet je dat honorerenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dit is wel wat Nout Wellink gisteren stelde. Hij zij dat het vk de EU niet mag verlaten en er bij een ongewenste uitslag gewoon kan worden heronderhandeld, zodat het VK toch in de eu kan blijven..
Andersom. Ze voorspelden 48-52 en het is op het moment 52-48.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:22 schreef Lyrebird het volgende:
Zaten de polls er weer eens naast?
Verrassend!
De felicitaties zijn voor Nigel Farage en Boris Johnson.
Niet echt, die gaven een 50-50, dus een 52-48 is binnen de foutmarges. Alleen de gokmarkten en financiele markten zaten er compleet naastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |