Dit is waar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de dingen waar ik bang voor ben. Dat een UK-loze EU makkelijker voortbeweegt richting de vernietiging van de natiestaat.
Dit is gewoon heel ongunstig voor Nederland, de UK was een grote bondgenoot voor ons binnen de EU. Het gaat nog meer slikken voor ons worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de dingen waar ik bang voor ben. Dat een UK-loze EU makkelijker voortbeweegt richting de vernietiging van de natiestaat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:41 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik ook. Heb me maar alvast aangekleed en ben beneden voor de tv gaan zitten. Veeeeeel koffie vandaag
Als er 1 schaap over de dam is... De EU zoals die is gaat uit elkaar vallen en dat is voor heel europa goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar nu met het voetbalresultaat krijg je wellicht een Wales-gevoel?quote:
En je zal zien dat het VK helemaal opbloeit, iets waar de eurofiele onderdrukkers doodsbang voor zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:41 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig; hopelijk valt de EU nu als een kaartenhuis in elkaar. De EU is anti-democratisch en werkt niet. Hopelijk volgt Nederland snel dit goede voorbeeld.
Denk ik ook!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En je zal zien dat het VK helemaal opbloeit, iets waar de eurofiele onderdrukkers doodsbang voor zijn.
Dit is dan ook het begin van de ontmanteling van de EU. De Griekenlandcrisis zal terugkeren. De vluchtelingencrisis net zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel ongunstig voor Nederland, de UK was een grote bondgenoot voor ons binnen de EU. Het gaat nog meer slikken voor ons worden.
Neh, Schotland zal wel uit de UK stappen nu, die willen nog bij de EU horen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar nu met het voetbalresultaat krijg je wellicht een Wales-gevoel?
Nee, want dit is het begin van het einde..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel ongunstig voor Nederland, de UK was een grote bondgenoot voor ons binnen de EU. Het gaat nog meer slikken voor ons worden.
Dan is het helemaal snel afgelopen voor brussel.. maar dat is nog speculeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En je zal zien dat het VK helemaal opbloeit, iets waar de eurofiele onderdrukkers doodsbang voor zijn.
Hier is hij het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als er 1 schaap over de dam is... De EU zoals die is gaat uit elkaar vallen en dat is voor heel europa goed nieuws
Dat is de reden dat ze een eind willen maken aan de natiestaat. Als landen geen eigen identiteit meer hebben dan kunnen ze volop hun eigen gang gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het helemaal snel afgelopen voor brussel.. maar dat is nog speculeren.
Ja ze waren daar wel een remmende invloed. Ik hoop dat we nu iets meer naar een eurocentrische (zelfstandige) EU gaan. GB was een grote Atlantische invloed. Geen idee hoe realistisch die hoop is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen het eieren eten. Laat dit gedrocht z'n gang gaan en over een boel generaties ''weet men niet beter'' en krijg je dus inderdaad verlies van identiteit. Nu is dat onbegonnen werk, want geen Nederlander die zich verbonden voelt met een Kroaat, ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:44 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ze een eind willen maken aan de natiestaat. Als landen geen eigen identiteit meer hebben dan kunnen ze volop hun eigen gang gaan.
Dat denk ik ook. Er zijn meer dan genoeg deskundigen die daar op wijzen, bijvoorbeeld op basis van cijfers uit andere niet-EU-landen. De EU staat zelfs handelsmogelijkheden met bepaalde landen in de weg. Niet-EU-landen hebben al handelsverdragen met landen waar de EU nog steeds geen verdrag mee heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een aantal kanden zal eerst het VK willen afstraffen met sancties en boycts.. Dit zal leiden tot grote provleme en een splitsing in Europa.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Juist!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen het eieren eten. Laat dit gedrocht z'n gang gaan en over een boel generaties ''weet men niet beter'' en krijg je dus inderdaad verlies van identiteit. Nu is dat onbegonnen werk, want geen Nederlander die zich verbonden voelt met een Kroaat, ofzo.
twitter:PrisonPlanet twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:42:43Sky News officially declares #Leave victory. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |