Och, hij zal er geen glas minder om drinken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Zouden er koppen gaan rollen? Zou best kunnen dat Juncker nu het veld moet ruimen.
Een aantal boroughs van London moeten nog komen, maar daar zou de opkomst en de marge wel ongelooflijk groot moeten zijn om nog in te kunnen lopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
692k lead voor leave.
Zouden er nog grote wins voor remain komen? Lijkt totaal niet meer goed te maken dit.
Het schip is zinkende. Historie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:30 schreef Rica het volgende:
Front National wil ook een referendum.
Lijkt me goed idee.
Dat is het domste wat die Fransen kunnen doen. Als de uit de EU stappen zakt hun landbouw sector compleet in.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:30 schreef Rica het volgende:
Lijkt me goed idee.
Alle begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:32 schreef SpecialK het volgende:
Wow... nu het toch lijkt te gebeuren vind ik het toch eng.
Het is wel iets bijzonders. Dat zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:32 schreef SpecialK het volgende:
Wow... nu het lijkt te gebeuren vind ik het toch eng.
Moeten die wel eerst de presidentsverkiezingen winnen, en dat is zeer lastig met hun systeemquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:30 schreef Rica het volgende:
Lijkt me goed idee.
Nog 14 boroughs in London.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
692k lead voor leave.
Zouden er nog grote wins voor remain komen? Lijkt totaal niet meer goed te maken dit.
Daarom is die marge van 750.000 positief. Dat is toch een paar boroughs.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nog 14 boroughs in London.
Maar ik denk dat er daarvan zeker 3 voor leave kiezen echter.
Geld is geld, handel is handel. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De VS zal wel blij zijn, die gaan Engeland nu compleet hun bitch maken.
Sickquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:36 schreef Pedroso het volgende:
Bijna 800.000 nu verschil. Het gaat uiteindelijk boven de miljoen komen. Best nog een groot verschil.
Die marge is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:36 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Daarom is die marge van 750.000 positief. Dat is toch een paar boroughs.
GB zit nog met tig verdragen verbonden. Weet niet hoeveel er in de praktijk voor hen gaat veranderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:32 schreef SpecialK het volgende:
Wow... nu het lijkt te gebeuren vind ik het toch eng.
Unie voor Faalstaten. Zometeen Congo ook nog lid.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat gaan we doen. Het verdrag met Oekraine ratificeren of de stekker uit de EU trekken?
Breaking news!!!! Live stream from Brussels.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:36 schreef Pedroso het volgende:
Bijna 800.000 nu verschil. Het gaat uiteindelijk boven de miljoen komen. Best nog een groot verschil.
Wellink zei dat er opnieuw onderhandeld moet worden met de Britten en dat er dan een 2e referendum moet komen , die dan wel tot het gewenste resultaat zou leiden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat gaan we doen. Het verdrag met Oekraine ratificeren of de stekker uit de EU trekken?
Dat is juist 1 van de dingen waar ik bang voor ben. Dat een UK-loze EU makkelijker voortbeweegt richting de vernietiging van de natiestaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:38 schreef Rica het volgende:
[..]
GB zit nog met tig verdragen verbonden. Weet niet hoeveel er in de praktijk voor hen gaat veranderen.
Wel minder Anglo-invloed inde EU. En dat is goed voor als we nog iets van Europa willen maken.
Wales stemde ook leave.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:41 schreef BlaZ het volgende:
En nu?
Schotland onafhankelijk?
Wales?
London stadstaat?
Ik ook. Heb me maar alvast aangekleed en ben beneden voor de tv gaan zitten. Veeeeeel koffie vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:40 schreef Pedroso het volgende:
Over een klein uur gaat de wekker af... ben al wakker vanaf 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |