Deutschland gooit er ff wat miljarden tegenaan. Ff nieuwe havens bouwen en mooie wegen neerpleuren en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:20 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Belgische havens voor een groot deel afhankelijk van Nederland, bovendien gaat dit ontzettend veel geld kosten, benieuwd waar ze dan vandaan denken te halen. En tegen die tijd zal Nederland naar verawchting (en met het oog op vanavond) dus niet het enige land zijn dat de EU heeft verlaten.
Misschien haalt Cameron een Tsiprasje uitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:21 schreef NothingHappened het volgende:
Ooh wat zit ik te genieten...en ik hoorde straks die bbc presentator zeggen tegen de gast "you really think we could leave the EU? Really?"
Ik vraag me af of die man wel weet welk 'event' hij aan het presenteren is.
Dat zou je denken maar kijkend naar opnieuw een Britse verkiezing met opmerkelijke verschillen met de polls gaat er in dit land toch iets mis met het peilen van stemmenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de poststemmers hebben ze toch ook gepolld?
twitter:britainelects twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:20:14It's understood that Leave has won... Birmingham. reageer retweet
deze dus jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:22 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:britainelects twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:20:14It's understood that Leave has won... Birmingham. reageer retweet
Nee joh, bron?quote:
Kers op de taart voor Brexiteersquote:
Denk niet dat het Ruhrgebied daar heel blij mee gaat zijn eerlijk gezegd, een NExit gaat geen desastreuze gevolgen hebben voor Nederland, het zal ongetwijfeld even wat instabieler en meer onzeker worden maar dat geldt voor de hele Europese Unie, een doorvoerland als bijvoorbeeld Nederland verliezen dat kan landen juist doen overwegen om in plaats van miljarden te gaan investeren in een gefaald project het Nederlandse voorbeeld te volgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deutschland gooit er ff wat miljarden tegenaan. Ff nieuwe havens bouwen en mooie wegen neerpleuren en gaan met die banaan.
Ik denk dat het dan oorlog is in Brittaniaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
Misschien haalt Cameron een Tsiprasje uit
Ah leuk, wij gaan ook de EU uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:23 schreef Tocadisco het volgende:
Zuid-Holland is binnen:
[ afbeelding ]
http://www.bbc.com/news/politics/eu_referendum/results
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Iemand een idee hoe het gaat met Pechtold?
Dan komt er toch een 3de wereldoorlog wat Cameron waarschuwdequote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:24 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan oorlog is in Brittania
twitter:britainelects twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 05:25:02Sinn Fein calls for a referendum on Irish reunification: https://t.co/u2BWGsZBsF reageer retweet
Psychtold haalt momenteel waarschijnlijk een nieuw slachtoffer uit z'n kelder om z'n vleesjurk af te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Iemand een idee hoe het gaat met Pechtold?
Praten ze er nu wel over, maar als je geweld wilt dan ga je het zo wel krijgen, wordt gezellig.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou wel een naaistreek zijn als ze de uitslag van dit referendum opeens niet meer accepteren.
Dat kan Cameron niet maken. Hij heeft gezegd de uitslag te accepteren en aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou wel een naaistreek zijn als ze de uitslag van dit referendum opeens niet meer accepteren.
Kauolo dom mattie, se swa dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze EU heeft toch geen toekomst. Ik eet graag een paar jaar brood en water als de toekomstige generaties maar een toekomst hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:26 schreef Paradoxie het volgende:
We kunnen ons opmaken voor een nieuwe recessie. Ik denk dat dat over een paar dagen bekend zal worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een grote schoonmaak.![]()
https://www.facebook.com/DagboekVanFrans/quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de toekomstige werklozen het met jou eens zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:27 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Deze EU heeft toch geen toekomst. Ik eet graag een paar jaar brood en water als de toekomstige generaties maar een toekomst hebben.
Zet dat snel onder een spoiler.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo corrupt als fifa.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voor hem. De guillotine uit het vet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Zouden er koppen gaan rollen? Zou best kunnen dat Juncker nu het veld moet ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |