quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had m'n wekker ff gezet om de score te checken, maar ze zijn nog totaal nier zo ver als ik verwachtte.
Nu echt verder slapen. Veel plezier en tot later vandaag.
Complete onzin, naar welke havens gaan die producten dan opeens, dat verander je ook allemaal niet van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Nederland uit de EU stapt is dit land klaar. RIP export en totaal geen interne markt.
Niks mis mee toch. Merendeel van de FP wil gekort worden op hun uitkering.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Nederland uit de EU stapt is dit land klaar. RIP export en totaal geen interne markt.
Als alle verdragen opeens wegvallen is hetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Complete onzin, naar welke havens gaan die producten dan opeens, dat verander je ook allemaal niet van de ene op de andere dag.
Dan gaan we allemaal emigreren naar Duitsland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal emigreren naar Duitsland.
Artikel 50 (vertrek uit de EU) neemt 2 jaar in beslag. Kunnen genoeg havens gebouwd en uitgebreid worden in de tussentijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Complete onzin, naar welke havens gaan die producten dan opeens, dat verander je ook allemaal niet van de ene op de andere dag.
Of de Duitsers komen naar hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal emigreren naar Duitsland.
Hoe lelijk het ook is, dit is wel waar. Alleen niet zo extreem als jij het stelt. Toch zal veel EU import bijvoorbeeld via Duitsland of Belgie gaan in zo'n geval.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als alle verdragen opeens wegvallen is hetexport. Nederland heeft totaal geen kracht om zaken af te dwingen, dan is het buk even voorover Nederland.
Als de Nederlandse economie instort dan wil niemand hier meer wonen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of de Duitsers komen naar hier.
Schotland kan het niet compenseren met een verschil van 600kquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:13 schreef heiden6 het volgende:
England
Leave 8,291,608
Remain 7,272,724
Miljoen verschil nu in Engeland
Havens van landen die wel in de EU zitten zullen flink groeien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen? Kom op zeg!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:14 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Artikel 50 (vertrek uit de EU) neemt 2 jaar in beslag. Kunnen genoeg havens gebouwd en uitgebreid worden in de tussentijd.
Gewoon weer terug naar de jaren 50/60. Iedereen weer aan de melk en bloembollenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Als de Nederlandse economie instort dan wil niemand hier meer wonen.
Rusland is een optie!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Als de Nederlandse economie instort dan wil niemand hier meer wonen.
Nostalgische tijden schijnen dat te zijn geweest. De melkboer kwam nog aan de deur om kaas en melk te leveren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar de jaren 50/60. Iedereen weer aan de melk en bloembollen
De rest van de Europese landen heeft er net zoveel bij te verliezen, andere havens en doorvoerroutes kunnen dat helemaal niet aan, andere Europese landen hebben zwaar geinvesteerd in de haven en andere projecten op het gebied van distributie in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als alle verdragen opeens wegvallen is hetexport. Nederland heeft totaal geen kracht om zaken af te dwingen, dan is het buk even voorover Nederland.
1.07 Je kan nog paar centen verdienen!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:16 schreef Pedroso het volgende:
Gaat nu ineens weer hard, richting de 600.000 votes verschil. Lijkt me wel klaar nu.
Oh was het niet beter voor de EU kwam in 2002?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:15 schreef Slaro het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen? Kom op zeg!
Worden in de tussentijd gewoon afspraken gemaakt met Nederland, bilaterale akkoorden worden versterkt, alsof Nederland het enige land is dat geld heeft zitten in Nederland doorvoerland die positie gaat niet al te veel veranderen met een Nexit zeker niet als de Brexit gaat gebeuren zo.
Ze wilden niet hervormen de eurocraten in Brussel. Ik had nooit durven dromen van een afstraffing maar laat het vandaag alstublieft waarheid zijn. Ze waren niet voor de Europese burgers. Vluchtelingencrisis, Eurocrisis etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:16 schreef Pedroso het volgende:
Gaat nu ineens weer hard, richting de 600.000 votes verschil. Lijkt me wel klaar nu.
Schijnen ook veel Leave te zijn die postal votesquote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
En de stemmen per post? Wanneer komen de resultaten daarvan? Schijnen er ook nogal veel te zijn.
Er zullen genoeg landen binnen de EU die de import en export over willen nemen van Nederland. België zal flink aan de slag gaan gok ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:17 schreef Slaro het volgende:
[..]
De rest van de Europese landen heeft er net zoveel bij te verliezen, andere havens en doorvoerroutes kunnen dat helemaal niet aan, andere Europese landen hebben zwaar geinvesteerd in de haven en andere projecten op het gebied van distributie in Nederland.
Het was beter voor Nederland, en veel beter, toen we nog een dominantie positie hadden als ijzersterke economie. Met de komst van andere landen die meer te zeggen hebben dankzij hun populatie is Nederland al lang geleden gedecimeerd in Europese zin.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oh was het niet beter voor de EU kwam in 2002?
Toen konden alle landen het prima af hoor...! Zonder bemoeienis.
Laat je niet zo beïnvloeden door de angstzaaiers als Brussel zelf bv..
Volgens mij zijn die meegeteld wat het verschil met de polls zou verklaren zo werd het eerder deze avond uitgelegd althans.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
En de stemmen per post? Wanneer komen de resultaten daarvan? Schijnen er ook nogal veel te zijn.
Winnen met zo'n kleine voorsprong is geen afstraffing..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ze wilden niet hervormen de eurocraten in Brussel. Ik had nooit durven dromen van een afstraffing maar laat het vandaag alstublieft waarheid zijn. Ze waren niet voor de Europese burgers. Vluchtelingencrisis, Eurocrisis etc. etc. etc.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:19 schreef Pedroso het volgende:
Och, vangen wij toch gewoon alle vluchtelingen op als de UK het niet meer doet. Ik zie het probleem niet zo.
Toch wel. Zelfs als 49% voor leave stemt is het een zeer duidelijk signaal. Laat staan iets meer dan de helft.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Winnen met zo'n kleine voorsprong is geen afstraffing..
Maar de poststemmers hebben ze toch ook gepolld?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die meegeteld wat het verschil met de polls zou verklaren zo werd het eerder deze avond uitgelegd althans.
Volgens mij zijn de Belgische havens voor een groot deel afhankelijk van Nederland, bovendien gaat dit ontzettend veel geld kosten, benieuwd waar ze dan vandaan denken te halen. En tegen die tijd zal Nederland naar verawchting (en met het oog op vanavond) dus niet het enige land zijn dat de EU heeft verlaten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zullen genoeg landen binnen de EU die de import en export over willen nemen van Nederland. België zal flink aan de slag gaan gok ik.
Misschien moeten ze de ingevulde poll ook nog opsturen...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de poststemmers hebben ze toch ook gepolld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |