Net als Sylvana en de rest van dat clubje..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Die ex-criminele Turk Ozcan moet je ook helemaal niet serieus nemen.
Syl is crimineel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:06 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Net als Sylvana en de rest van dat clubje..
Jammer dat je het verleden ontkend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:50 schreef Danny86 het volgende:
[..]
Ik weiger een neger uit de hedendaagse maatschappij constant te vergelijken met een slaaf.
Ik zie hem als mens.
Jammer dat veel mensen dat wel heel graag willen blijven doen.
Ja, we moeten de klein-klein-klein-klein-klein-kinderen nog steeds behandelen zoals slaven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:37 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Want we moeten ze nog steeds als slaven zien of bedoel je dat niet?
Sterker nog die kans is nagenoeg 100%quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, we moeten de klein-klein-klein-klein-klein-kinderen nog steeds behandelen zoals slaven.
Daarom is het hele slavenverleden niets meer aanstellerij. Als je maar lang genoeg graaft is er een grote kans dat het gros van de mensen ergens een voorvader heeft gehad die slaaf was, ongeacht zijn/haar huidskleur/afkomst.
Een Belgische voetballer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Godsamme waar gaat dit over en wie is " de Bruyne"?
Kijk naar WW2. Ik kan ook wel door blijven zeuren dat mijn vader in een kamp zat. Ik kreeg gewoon mee van thuis dat die tijd voorbij was en je normaal met Duitsers om moet gaan. Bij een Joodse familie die veel mensen zijn verloren ligt dat anders. Maar je moet ooit gewoon verder met je leven. Daarnaast moeten bepaalde groepen eens ophouden met dat constant racisme overal in zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, we moeten de klein-klein-klein-klein-klein-kinderen nog steeds behandelen zoals slaven.
Daarom is het hele slavenverleden niets meer aanstellerij. Als je maar lang genoeg graaft is er een grote kans dat het gros van de mensen ergens een voorvader heeft gehad die slaaf was, ongeacht zijn/haar huidskleur/afkomst.
Nou nee, er zijn ook genoeg negers wiens voorouders slavenhandelaren waren, je moet niet vergeten dat de meeste Afrikaanse slaven gevangen werden door andere Afrikanen, die ze dan verkochten aan de blanken. Ik zou het dus een 50% kans geven dat Sylvana's voorouders zelf slavendrijvers waren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sterker nog die kans is nagenoeg 100%
Nee.quote:
Precies. En in bepaalde landen in Afrika (zoals Benin) is men daar ook heel eerlijk over en geeft men niet alleen de blanken de schuld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, er zijn ook genoeg negers wiens voorouders slavenhandelaren waren, je moet niet vergeten dat de meeste Afrikaanse slaven gevangen werden door andere Afrikanen, die ze dan verkochten aan de blanken. Ik zou het dus een 50% kans geven dat Sylvana's voorouders zelf slavendrijvers waren.
Die kans is ook 100%. Met andere woorden wij zijn allemaal afstammelingen van slachtoffers en daders, blank en zwart en alles ertussenin.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, er zijn ook genoeg negers wiens voorouders slavenhandelaren waren, je moet niet vergeten dat de meeste Afrikaanse slaven gevangen werden door andere Afrikanen, die ze dan verkochten aan de blanken. Ik zou het dus een 50% kans geven dat Sylvana's voorouders zelf slavendrijvers waren.
In de West waren ook zwarte slavenhouders.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In de West waren ook zwarte slavenhouders.
Het automatisme zwart=slachtoffer klopt van geen kant.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik heb daar nog herbelevingen van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In de West waren ook zwarte slavenhouders.
Het automatisme zwart=slachtoffer klopt van geen kant.
Het antwoord van de SJW crowdquote:Op zondag 3 juli 2016 02:34 schreef Montagui het volgende:
Ik zie geen huidskleur.
Sylvana wel.
Need I say more?
Er is ook een slavenheden. Veelal in landen waar de bevolking een gekleurde huidskleur draagt. Daar hoor ik deze activisten niet over. Ze jammeren over een ver verleden maar kijken vervolgens weg van wat er vandaag de dag gebeurd in continenten als Afrika en Azië. Ik noem dat erg selectief kijken. Daarmee wordt de discussie hieromtrent ook ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tja, en ze vergeten dat door het slavernij verleden (waar hun voorouders slachtoffer van waren), nu een voor afrikaanse begrippen een goden leven hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er is ook een slavenheden. Veelal in landen waar de bevolking een gekleurde huidskleur draagt. Daar hoor ik deze activisten niet over. Ze jammeren over een ver verleden maar kijken vervolgens weg van wat er vandaag de dag gebeurd in continenten als Afrika en Azië. Ik noem dat erg selectief kijken. Daarmee wordt de discussie hieromtrent ook ongeloofwaardig.
Ja. Daarom moet er voor er wordt geclaimd slachtoffer te zijn, worden uitgezocht of dat zo is - of dat het schuldigen zijn. Dat geldt ook voor de blanken die beschuldigd worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Hou deze walgelijk neerbuigende opmerkingen voor je aub.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:37 schreef flibber het volgende:
[..]
Tja, en ze vergeten dat door het slavernij verleden (waar hun voorouders slachtoffer van waren), nu een voor afrikaanse begrippen een goden leven hebben.
stuur ze een jaarte terug naar het land van voorouders, wedden dat ze dan heel stil terug komen (als ze het overleven uberhaupt).
Waarom? Die domme zwartjes moeten maar eens een lesje in nederigheid krijgen. Upperty people.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Hou deze walgelijk neerbuigende opmerkingen voor je aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |