Wat is jouw dressing voor koolsla?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Een porterhouse en maiskolf van de grill, wat frietjes en koolsla
Eet je ook weleens gewoon thuisquote:Op zondag 26 juni 2016 23:30 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Even nog een avondchinees aangedaan voor deze al eens eerder genomen bowl met
sui kau & phak choi groente i.c.m.2 verschillende porties eend en een ijsthee.
[ afbeelding ]
Maar weer eens rondje Venezia gedaan en deze oude favoriet wederom bestelt.
[ afbeelding ]
En aansluitend ergens maar weer wezen acclimatiseren met ook een al eerder
genomen en genoten Averbode..
Ofniet?quote:
Toch niks mis mee, daar valt ook op te overleven. Vroeg het me alleen af omdat het me de eerste 10 - 15 keer nog wel leuk lijkt om uit eten te gaan, maar als je jaren lang, dag in dag uit weer uit eten gaat lijkt me er niets speciaals meer aan terwijl je als argeloze lezer zou kunnen denken "zozo, toe maar, dat ziet er chique uit".quote:Op maandag 27 juni 2016 00:58 schreef Harvest89 het volgende:
En dan kom ik aan met mijn avondeten: een zak friet, unox soep, of potjes/blikvoer.![]()
Deze week in de bonus http://www.ah.nl/bonus/week/26/segment/159772quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ook lekker. Tegenwoordig in het vriesvak van de AH te koop. Australische wagyuburgers. 2 stuks voor 4,99. Goed vlees.
Heb je een ziekte? Omdat je alcoholvrij bier drinkt.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
Nasi met de hele rambam.... dus een beetje pindasaus, Casave kroepoek, augurken en een
gebakken ei, en een nul % biertje...
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een ziekte? Omdat je alcoholvrij bier drinkt.
Ik dacht altijd dat jij een single van 50 jaar oud was met 8 katten.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb wel medicijnen en dan mag ik eigenlijk geen alchohol bij al zondig ik wel eens
met een wijntje hoor![]()
Mijn eega drinkt geen alcohol dus daarom hebben we altijd nul % bier in huis.
vadaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |