abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2016 @ 01:23:58 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163256093
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:21 schreef Stratotanker het volgende:
Als je voor "relatief" origineel en onderscheidend wilt gaan zou ik Thierry Mugler - A*men nemen.

Verder wat hier boven staat^^. :)
Jup... Al ruik je die ook wel steeds meer...
Blijft erg goed.. maar dan ook enkel a*men.. niet al die varianten van hem..
pi_163256134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:21 schreef Stratotanker het volgende:
Als je voor "relatief" origineel en onderscheidend wilt gaan zou ik Thierry Mugler - A*men nemen.

Verder wat hier boven staat^^. :)
is al jaren mijn signature fragrance
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_163256227
Zweet en een beetje poep. Natuurlijke geuren zijn het beste.
pi_163256278
Ik was altijd heel gek op Le Male van Jean Paul Gaultier, maar een tijd geleden hebben ze wat dingen in de formule veranderd, waardoor hij nu veeeel minder blijft hangen. Als je er op googled ook veel over te vinden, de "oude" en goede flesjes worden nog in sommige winkels verkocht, maar niemand weet welke, dus is echt een gok spel. Maar als je de goede hebt is hij echt top.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163257482
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik was altijd heel gek op Le Male van Jean Paul Gaultier, maar een tijd geleden hebben ze wat dingen in de formule veranderd, waardoor hij nu veeeel minder blijft hangen. Als je er op googled ook veel over te vinden, de "oude" en goede flesjes worden nog in sommige winkels verkocht, maar niemand weet welke, dus is echt een gok spel. Maar als je de goede hebt is hij echt top.
je kan er wel achter komen door de batchcode o.a.
bij dior homme intense bijv is de formule ook veranderd maar het flesje ook qua details
pi_163261448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 04:12 schreef shiftsix het volgende:
Jean Paul Gaultier
Hier heeft iedereen het er over:
http://www.fragrantica.co(...)ier/Le-Male-430.html

Maar niemand die kan zeggen hoe je het verschil kan zien.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163261469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:15 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Edp word mij te prijzig.. maar er zijn ook genoeg edt die edp voorbij gaan in langdurigheid en projectie..
Ik ben in ieder geval altijd the cheap guy geweest.. veel voor weinig enzo..
Koop ook enkel grote flessen, want das nou eenmaal veel goedkoper.. :7
Ja, dat snap ik wel. Het is ook best prijzig maar ik vind dat niet zo erg. Ik doe er ook wel best lang mee dus als je kijkt naar de kosten per dag dan kan ik er wel mee leven. Koop ook niet alles in 1x hoor want dan zou ik gelijk een paar honderd kwijt zijn. Als er 1 op is dan vul ik het aan met een ander
pi_163265862
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:30:57 #34
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_163265984
Alle geurtjes bevatten een beetje poep.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:50:06 #35
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163266503
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Het is ook best prijzig maar ik vind dat niet zo erg. Ik doe er ook wel best lang mee dus als je kijkt naar de kosten per dag dan kan ik er wel mee leven. Koop ook niet alles in 1x hoor want dan zou ik gelijk een paar honderd kwijt zijn. Als er 1 op is dan vul ik het aan met een ander
Ja precies.. nee ik ben erg van de verschillende geurtjes voor verschillende gelegenheden en seizoenen.. dus als ik die lijst in edp zou hebben ben ik een vermogen kwijt en ik zou voor drie generaties genoeg hebben...
Ik koop meestal een nieuwe (een paar om de verzendkosten te drukken) als er weer eentje onder de helft komt.. Dan blijft de verzameling uitbreiden..
Ik hou me ook meestal aan 25 tot maximaal en uiterlijk 30 euro per 100ml, dat vind ik genoeg..
Ik koop ook meestal blind na wat advies en reviews dus dan val ik er ook geen buil aan..
Al mis ik daardoor wel een aantal erg goede geuren.. zoals Chanel Egoiste..
Maar gelukkig zijn de formules van Opium en Fahrenheit bijv niet meer de superformule van wat ze ooit waren en daar troost ik me dan maar weer mee... 8-)

Ik baal er wel van.. maar times are changing.. en er komen gelukkig af en toe wel erg goede geurtjes bij op de markt.. Het is alleen jammer dat een geurtje met een bepaalde naam niet meer waar kan maken wat het ooit was.. en iemand die ze niet kent niet weet what the fuzz is about..
Maarja dat krijg je als je van 80's powerhouses houd.. Bijv een geurtje als Ck Obsession is toch heel iets anders dan die drama als CKin2u of One oid die CK tegenwoordig in een flesje stopt.. het zijn allemaal van die melige oppervlakkige geurtjes zonder onderscheid geworden (oke misschien ben ik nu aan het zeiken..) :7
pi_163266693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja precies.. nee ik ben erg van de verschillende geurtjes voor verschillende gelegenheden en seizoenen.. dus als ik die lijst in edp zou hebben ben ik een vermogen kwijt en ik zou voor drie generaties genoeg hebben...
Ik koop meestal een nieuwe (een paar om de verzendkosten te drukken) als er weer eentje onder de helft komt.. Dan blijft de verzameling uitbreiden..
Ik hou me ook meestal aan 25 tot maximaal en uiterlijk 30 euro per 100ml, dat vind ik genoeg..
Ik koop ook meestal blind na wat advies en reviews dus dan val ik er ook geen buil aan..
Maar gelukkig zijn de formules van Opium en Fahrenheit bijv niet meer de superformule van wat ze ooit waren en daar troost ik me dan maar weer mee... 8-)

Ik baal er wel van.. maar times are changing.. en er komen gelukkig af en toe wel erg goede geurtjes bij op de markt.. Het is alleen jammer dat een geurtje met een bepaalde naam niet meer waar kan maken wat het ooit was.. en iemand die ze niet kent niet weet what the fuzz is about..
Maarja dat krijg je als je van 80's powerhouses houd.. Bijv een geurtje als Ck Obsession is toch heel iets anders dan die drama als CKin2u of One oid die CK tegenwoordig in een flesje stopt.. het zijn allemaal van die melige oppervlakkige geurtjes zonder onderscheid geworden (oke misschien ben ik nu aan het zeiken..) :7
Check reviews van Ferrari Uomo, schijnt te lijken op Fahrenheit, maar de reviews zijn echt super positief en het kost minder dan 30euro
Ik ga die binnenkort blindbuyen
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:18:03 #37
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_163267300
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:30 schreef MisterMaster het volgende:
Alle geurtjes bevatten een beetje poep.
De mens is een lopende darm.
Beetje poep er bij aan de buitenkant maakt weinig verschil. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:30:05 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163267629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Check reviews van Ferrari Uomo, schijnt te lijken op Fahrenheit, maar de reviews zijn echt super positief en het kost minder dan 30euro
Ik ga die binnenkort blindbuyen
Hmm ja maar ik lees ook dat projectie en langeduur wat tegenvallen en dat ie wat softer is.. En bij mij moet een geurtje keihard gaan... zoals one man show of een boss bottled die na 12 uur nog als een gek gaat..
Dus kweenie.. ik ben niet zo van de geurtjes die je pas ruikt als je aan mn lippen hangt.. niet dat het geurtje eerst moet binnenkomen voor ik een ruimte in stap.. maar ik vind het wel lekker als ie savonds na een lange dag ook nog aanwezig is...
pi_163267701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hmm ja maar ik lees ook dat projectie en langeduur wat tegenvallen en dat ie wat softer is.. En bij mij moet een geurtje keihard gaan... zoals one man show of een boss bottled die na 12 uur nog als een gek gaat..
Dus kweenie.. ik ben niet zo van de geurtjes die je pas ruikt als je aan mn lippen hangt.. niet dat het geurtje eerst moet binnenkomen voor ik een ruimte in stap.. maar ik vind het wel lekker als ie savonds na een lange dag ook nog aanwezig is...
Eens, maar naar mijn ervaring is dat per persoon verschillend. Bijvoorbeeld Boss Bottled ruik ik na 4uur niet meer
pi_163267805
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Haha, jij hebt inderdaad een behoorlijke lijst opgebouwd inmiddels. Zo gek maak ik het ook weer niet. Ik verzamel het verder ook niet echt. Ik koop er gewoon een paar voor de roulatie wat ik lekker vind & wat goede recensies krijgt in het algemeen. Ik volg daarin ook wat youtube kanalen voor aanbevelingen.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet wat voor ml flesjes ik heb gekocht, maar het zijn wel de kleine varianten. Dus over het algemeen zitten ze rond de 100ml. Van de EdP geuren in ieder geval wel. Op een gegeven moment gaan ze mij ook vervelen dus hele grote flessen hoef ik niet.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:38:26 #41
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163267851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:32 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Eens, maar naar mijn ervaring is dat per persoon verschillend. Bijvoorbeeld Boss Bottled ruik ik na 4uur niet meer
Klopt dat verschilt idd wel behoorlijk..
Moet je hem even op wat textiel sprayen.. datzelfde heb ik met pino silvestre.. als ik die op doe is ie binnen 2 uur weg.. spuit ik hem op textiel dan blijft ie een week hangen..
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:40:43 #42
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_163267919
Mijn huidige favoriet is toch wel Armani Code, maar die vervliegt ook redelijk snel helaas. Verder vind ik 'm ook verrekte prijzig... Kan het goed betalen, maar heb het er eigenlijk nooit voor over :P
Don't let my username fool you...
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:42:52 #43
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163267966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Haha, jij hebt inderdaad een behoorlijke lijst opgebouwd inmiddels. Zo gek maak ik het ook weer niet. Ik verzamel het verder ook niet echt. Ik koop er gewoon een paar voor de roulatie wat ik lekker vind & wat goede recensies krijgt in het algemeen. Ik volg daarin ook wat youtube kanalen voor aanbevelingen.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet wat voor ml flesjes ik heb gekocht, maar het zijn wel de kleine varianten. Dus over het algemeen zitten ze rond de 100ml. Van de EdP geuren in ieder geval wel. Op een gegeven moment gaan ze mij ook vervelen dus hele grote flessen hoef ik niet.
Ja ik heb een beetje een tik qua geurtjes... Ik word ook wel flauw van bepaalde geurtjes hoor.. dan staan ze me opeens tegen... en dan kom ik er niet meer aan.. om dan na een jaar of wat opeens weer te proberen en dan zit ie weer in de roulatie..
pi_163268593
Misschien kunnen we een soort van swap situatie organiseren, ik zie dat soms op amerikaanse forums
pi_163269325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Allure Sport, zelfs in een tot poetslap gedegradeerd t-shirt ruik je die naar 10 jaar nog.
pi_163271333
Chanel allure homme edition blanche en Dior Homme Intense behoren momenteel tot mijn favorieten.
pi_163272111
Clinique, happy.
  zondag 26 juni 2016 @ 01:21:26 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163303292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:11 schreef shiftsix het volgende:
Misschien kunnen we een soort van swap situatie organiseren, ik zie dat soms op amerikaanse forums
Dat is niet heel interessant door de verzendkosten in NL helaas... En bij een meet ruik je na de eerste twee geuren niets meer.. dus dat is ook niet echt handig denk ik..
Wel een tof idee daar niet van.. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Allure Sport, zelfs in een tot poetslap gedegradeerd t-shirt ruik je die naar 10 jaar nog.
Maar ver boven mn gestelde budget..

Ik zou graag de Jacques Bogart One Man Show Rubie, de Oud, en de Gold versie willen proberen, maar die eerste twee zijn ook vrij moeilijk te vinden voor een normale prijs (de gewone versie kost ongeveer 17,50 per 100ml en die blijf je ook ruiken)
  zondag 26 juni 2016 @ 01:35:56 #49
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163303405

Deze twee O+.
pi_163319326
Alle geuren van Tom Ford
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')