Ooh de twaaletquote:
Hey die heb ik ook altijd.quote:
weet ik niet? maar parfum klinkt zo nichterig dat vind ik meer iets voor vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar (eau de) parfum en eau de toilette is niet hetzelfde
Dat is ook vaak.. een geurtje wat ergens op lijkt of herinneringen opdoet heeft bewust of onbewust altijd een streepje voor...quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind Blue de Chanel heerlijk ruiken bij mijn vriend. Maar misschien vind ik dat omdat hij dat droeg toen ik hem een paar jaar geleden leerde kennen
Dit ja...quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:33 schreef Jordy-B het volgende:
Een geurtje is wel heel persoonlijk en de interactie met de huid speelt ook een rol in hoe de geur zich ontwikkelt.
De benaming zegt wat over de sterkte van het luchtje (het percentage concentraat). Eau de cologne is het lichtst, daarna eau de toilet, eau de parfum komt erna en parfum is het meest geconcentreerd. De meeste mannenluchtjes zijn eau de toilet, maar de termen zijn niet inwisselbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:08 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
weet ik niet? maar parfum klinkt zo nichterig dat vind ik meer iets voor vrouwen
Of gewoon "luchtje"
die edp's ruiken heel anders dan de edt's, ik vind de edt bijna altijd beter alleen ruik je het korterquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat bestaat niet. Buiten dat het persoonlijke smaak is hangt het af van meerdere factoren (weer, tijd van het jaar, gelegenheid etc.)
Om die reden heb ik er best een aantal waarmee ik kan rouleren:
Dior Sauvage EdP
The One (D&G) EdP
Bleu de Chanel EdP
Joop! (Roze) EdT
Carolina Herrera CH Men EdT
Aanrader zou zijn Sauvage of Bleu de Chanel gezien het zomer weer. Ook populaire luchtjes.
Edp word mij te prijzig.. maar er zijn ook genoeg edt die edp voorbij gaan in langdurigheid en projectie..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:12 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat is persoonlijke voorkeur hè. Ik geef de voorkeur aan EdP mede ook omdat langdurigheid voor mij ook belangrijk is. Ja, het is duurder, maar je doet er ook langer mee. Daarbij vind ik het niet erg om wat geld te besteden aan parfum. Je doet er ook best lang mee zeker als je er meerdere hebt.
die ruikt heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind Blue de Chanel heerlijk ruiken bij mijn vriend. Maar misschien vind ik dat omdat hij dat droeg toen ik hem een paar jaar geleden leerde kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |