SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Past wel bij cc.quote:
Europa heeft de 6 miljard waarschijnlijk toch al overgemaaktquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Kind kwijt om vergelijking Erdogan en Gollum
erdogan scoort weer hoor
jouw kkvolkjequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Kind kwijt om vergelijking Erdogan en Gollum
erdogan scoort weer hoor
jaja echt hequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef seto het volgende:
ik zou echt zelfmoord plegen als ik turk was
dat land staat zo hard voor schut daar kom je niet meer overheen
Karlquote:
super funnyquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Meet topkrag letbilul
[ afbeelding ]
mag ik ander jou kontje verbouwe??quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/gallery/W2coR
Al deze smsjes. Manmanman.
is dat beetje leuke seriequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Beach het volgende:
oitnb erdoor heen gejaagd
nu weer jaar wachten
is goede seriequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dat beetje leuke serie
ik heb zo'n beeld is chickflick serie ofzo ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:02 schreef Beach het volgende:
Kunnen we stemmen voor een TRexit? Alle Turken terug naar Turkije.
zijn al genoeg docu's over dopingquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Broer van Mark Bell (Chris Bell) van Bigger, Stronger, Faster gaat een nieuwe docu maken over powerlifting
ik zou voor stemmen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:02 schreef Beach het volgende:
Kunnen we stemmen voor een TRexit? Alle Turken terug naar Turkije.
ik ookquote:
had je short posities?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:01 schreef fathank het volgende:
Wat een ochtend.
Heel de EU opdoeken. Economische samenwerking prima, maar het steeds maar wegbrengen van soevereiniteit naar Brussel brengt niks dan ellende. Het is een geldverslindende papieren tijger, zelf problemen oplossen kunnen ze niet. Daarvoor hebben ze Erdogan en de VS voor nodig.
De EU in z'n huidige vorm is een schoolvoorbeeld van een failed state.
Incoming independent Scotland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:13 schreef Questular het volgende:
Wel lekker voor Schotland, die willen koste wat kost bij de EU blijven en vervolgens moeten ze uit de EU. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:33 schreef fathank het volgende:
Dan scheiden ze zich af van de UK en gaan ze zelfstandig bij de EU
Onzekerheid is een goed moment om te kopen, in het algemeen.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Laten we hopen dat de brexit de wake-up call is die de EU nodig heeft, want in het concept en in de potentie kan de EU iets heel moois zijn, maar is het nu vooral een gedrochgt.
Fixed. Plus: zie boven.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Klokov kom maar met je beleggingsadvies.
Fixed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:17 schreef seto het volgende:
iIk zou even in een cursus nNederlands investeren.
Geen streepje; doel was duidelijk te maken dat er geen spatie tussen hoort.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
wat is met die streepje tussen beleggings en advies??
Jij komt nog uit de oude garde, toen had je nog geen allochtoonse invloeden snap je. Het is nu alleen maar moeilijker met al die Marokkanen, ze eten onze brain op net als een insectenplaag in Australië.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen streepje; doel was duidelijk te maken dat er geen spatie tussen hoort.
Waarom schrijven steeds meer mensen steeds vaker langere woorden in kleine stukjes??
Is dat ook de terreur van auto-aanvul / -correct op "smart"phones?
En dan nog geen gains makenquote:
Vroegah was Ajax nog wel, maar nu alleen maar buitenlanders. Wat is er nu nog 'Joden' aan? Zie alleen maar bruin en lichtbruin op TVquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb aandelen in Ajax wie vind mij nu stoer??
Ik vermoed aan het werk.quote:
het is gedrochtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Fixed. Plus: zie boven.
[..]
Fixed.
bomgordel af?quote:
haha alsof er geen miljoenen shitskins in de UK leven uit apenlanden zoals India en Pakistanquote:
UK is een van de ergste landen als het gaat om moslims de hand boven het hoofd houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
haha alsof er geen miljoenen shitskins in de UK leven uit apenlanden zoals India en Pakistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |