is toch gwn gênant om iemand aan te spreken met voorbedachte tekstjesquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:31 schreef kanovinnie het volgende:
Beetje repspect voor zijn efforts broer
Zeg je nu dat voorbereiding iets is om je voor te schamenquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch gwn gênant om iemand aan te spreken met voorbedachte tekstjes
Hij kwam niet verlegen over tho.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:33 schreef Grems het volgende:
Haten op een verlegen jongen die op deze manier aan zijn zelfvertrouwen werkt
Zoiets moet spontaan gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je nu dat voorbereiding iets is om je voor te schamen
True wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:35 schreef FreezePop het volgende:
TS is jaloers dat hij niemand kan aanspreken.
Dat is ook het doel.quote:
En als die jongen het niet spontaan kan? Alleen en als maagd sterven omdat mensen op het Internet het niet goedkeuren?quote:
Ja maar dit was overduidelijk van te voren bedacht, lekker samen met z'n drieën voorbereiden als doel zoveel mogelijk chicks te fixen met voorbedachte teksten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je een leuke meid ziet stap je er toch op af? Zo werkt dat bij mij vaak genoeg hoor.
Gewoon naar de hoeren jatogquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is ook het doel.
[..]
En als die jongen het niet spontaan kan? Alleen en als maagd sterven omdat mensen op het Internet het niet goedkeuren?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja via een 'arianator' groepsapp bijvoorbeeld
Of was t een negerinnetje.... Dan was het Fatoe-nogwatquote:
Godverquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja via een 'arianator' groepsapp bijvoorbeeld
TS denkt dat de chickies nat worden van enorme wallen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat doe je om 00:30 nog wakker? Je bent godverdomme 13 of zo toen ik zo oud was als jou lag ik om 7 uur stipt al te dromen over al het goeds dat mij zou toekomen in de toekomst
Je weet helemaal niet hoe ik en jouw moeder elkaar hebben ontmoetquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:46 schreef kdricklamar het volgende:
Een keer in het park kwam een jongen naar me toe met op afstand paar vrienden van hem en hj vroeg of ik even wilde praten
en lachen met hem zodat zijn vrienden dachten dat die me had gefixt
Eerlijk dat is best een goede fix op die manier, tevens deed het me denken aan how i met your mother
vertelquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe ik en jouw moeder elkaar hebben ontmoet
chanantquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch gwn gênant om iemand aan te spreken met voorbedachte tekstjes
Ik was inderdaad van de negerinnetjesquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of was t een negerinnetje.... Dan was het Fatoe-nogwat
Als de bewuste jongen haar de les las wat er allemaal niet leuk aan haar is, dan was t Deezer
Het was een regenachtige ochtend, 7 december 2011. De kleine kdricklamar zat nog op school. Je boy ging naar de supermarkt voor energy en frikandellenbroodjes. Terwijl mijn grijpgrage handjes het vak ingingen kwam ik in aanraking met een persoon. Die persoon was kdricklamar haar moeder. Ze was lang, blonde manen als een leeuwin, lieve lach en de vriendelijkheid zelve. Ik werd zelfs een beetje verlegen maar er was meteen een wederzijdse klik. We stonden bijna een uur in het gangpad te praten en dan ook alles kwam voorbij; wat voor kut kind ze had, ze een echte man mist, hobby's en ambities. We besloten elkaars nummer te noteren voor een vervolg afspraak.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het was een regenachtige ochtend, 7 december 2011. De kleine kdricklamar zat nog op school. Je boy ging naar de supermarkt voor energy en frikandellenbroodjes. Terwijl mijn grijpgrage handjes het vak ingingen kwam ik in aanraking met een persoon. Die persoon was kdricklamar haar moeder. Ze was lang, blonde manen als een leeuwin, lieve lach en de vriendelijkheid zelve. Ik werd zelfs een beetje verlegen maar er was meteen een wederzijdse klik. We stonden bijna een uur in het gangpad te praten en dan ook alles kwam voorbij; wat voor kut kind ze had, ze een echte man mist, hobby's en ambities. We besloten elkaars nummer te noteren voor een vervolg afspraak.
Daarna heb ik haar gedaan en nooit meer teruggebeld
Dacht ik ook meteen aan. Faalquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!
ze is niet blond tho, heb je mooi even een ander dr moeder gedaan
HAHA, jokes on you, ik ben nog maagd gr grquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!
ze is niet blond tho, heb je mooi even een ander dr moeder gedaan
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
HAHA, jokes on you, ik ben nog maagd gr gr
Voor wie doen ze anders die makeup opquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:15 schreef HSG het volgende:
Alsof die meiden daar zoveel zin in hebben.
U Mad brosef?quote:
Haha, dan weet je niet hoe dat in elkaar steekt. Doen ze make up op, maar vinden ze het vervelend om benadert te worden. Ken meiden die zo zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor wie doen ze anders die makeup op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |