Sorry, ik let niet zo op andere users. Is er nog een reden dat je er weinig bent? Hopelijk is het niets ergs.quote:
Neh, gewoon die laatste loodjes op school snap je.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik let niet zo op andere users. Is er nog een reden dat je er weinig bent? Hopelijk is het niets ergs.
Sorry man, ze wil je niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik mis je moeder best wel een beetje.
Awh.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik TS even niet zie posten denk ik dat hij gewoon ergens anders op FOK! druk is. Om die reden had ik hem dus niet gemist.
app me danquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je me niet kent, ik heb jouw nummer ja!
quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb jou de afgelopen weken echt op zo veel plekken zien posten.
Maar voor jouw doen zal je wel weinig hebben gepost laatste tijd, met dat gemiddelde.
Sletquote:
Ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ben je te druk met de doorstart van JNG/PUB?
MOIRA!!!! Da's lang geleden!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Ik ben al een tijdje niet actief op FOK!, post heel weinig en als ik al op FOK! ben lurk ik bijna alleen maar. Ik vraag me af: missen jullie mij? Denken jullie 'Waar is die lieve leuke puber Fylax nou gebleven?' of vinden jullie het wel goed zo?
Ik weet natuurlijk al dat jullie me echt heel erg missen, maar wil het toch nog even horen.
Je quote Fylaxquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Niet gemist nee. Maar jammer dat je er weer bent.
Ik heb geen kloon, ben gewoon erg lang weggeweest. Ben al jaren user, hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je quote FylaxHaha, maar is het slecht van me dat ik je username niet kan herinneren of heb je kloon?
Maar van ONZ jaren geleden dan ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:54 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, ben gewoon erg lang weggeweest. Ben al jaren user, hoor.
Yep!quote:
dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hoeft niet het hele topic te quoten hoor.
quote:
Ben op zoek naar MrCooper en murp, maar vind ze nergens.quote:
Murp loopt af en toe nog wel ergens rondquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ben op zoek naar MrCooper en murp, maar vind ze nergens.
Waarschijnlijk permban.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Murp loopt af en toe nog wel ergens rondMrCooper weet ik niet
Nee hij heeft geen ban iig, gewoon al 2 jaar niks meer gepost (onder dat account dan)quote:
Leven gekregen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen ban iig, gewoon al 2 jaar niks meer gepost (onder dat account dan)
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis je elke minuut van de dag
Gelukkig kan ik op snapchat zien dat je elke dag bij de McDonald's bent
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:26 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes, tante Sandra.
Heeft ie ook aangekondigd te gaan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:02 schreef KoningPils het volgende:
Bijna zomervakantie Fylax. Dan kan je weer 24/7 posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |