Wow ben jij de baas van deze chat? Zit niet zo te haten op gringo'squote:Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hou jij je er eens lekker buiten joh. Gekke buitenstaander
Ja zoietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:03 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wow ben jij de baas van deze chat? Zit niet zo te haten op gringo's
Niemand luistert hier naar d4v1d hoor, die heeft een IQ vergelijkbaar met zijn schoenmaatquote:
Met mijn grote voeten kan ik jou mooi een trap geven.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand luistert hier naar d4v1d hoor, die heeft een IQ vergelijkbaar met zijn schoenmaat
Wel knap als je dat kan. Ik vind een keukentrap van een beetje formaat met de hand al vrij onhandig. Laat staan met de voetquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
I
[..]
Met mijn grote voeten kan ik jou mooi een trap geven.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je een foto van hoe die boven de Singel vliegt?
Hij is al opweg naar Schiphol man, ETA 1 minuut.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Godverdomme Yoki. Kan je nou helemaal niks?
Hij is wel geinig ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het toevallig gisteren of eergisteren nog over kabouter wesley
Jammer dit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is al opweg naar Schiphol man, ETA 1 minuut.
vuile nazibloemquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij is wel geinig ja.
Ik heb hem per toeval ontdekt via bol.com.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ij-in-overvecht.htmlquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ij-in-overvecht.html
Weer een stukje taart minder op je volgende verjaardag.
ik bestel alleen pizza's.quote:moorden op bestelling'
Deze gaat even in het dossier.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Koude pizza' is dan ook codeword.
Dan doe ik toch iets goeds.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wist al van wie het topic was voor ik klikte.
Was gewoon droog vannacht, maar ben bang dat het straks wel losgaat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:49 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft LTVDK het allemaal overleeft?
Hebben we het nu over je sexlevenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon droog vannacht, maar ben bang dat het straks wel losgaat.
Het ging hier wel los.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon droog vannacht, maar ben bang dat het straks wel losgaat.
De kunsten der natuur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het fucking prachtig mooi, ik heb zelfs een bolbliksem gezien.
Nog niet.quote:
Oeh vertel meer :pquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:58 schreef Specularium het volgende:
De vader van David komt zo bij Louis Theroux.
Ze vertellen ook allemaal leugens zoals je dat doet met kinderen in een reclame.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Wat een ontiegelijke teringreclame is dat toch met die anti-rook kinderen
Die zitten over 10 jaar allemaal aan de crack.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Dat is tegen die tijd natuurlijk veel hipper ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zitten over 10 jaar allemaal aan de crack.
'Mensen die roken gaan dood'quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze vertellen ook allemaal leugens zoals je dat doet met kinderen in een reclame.
'Je moeder gaat ook dood'quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Mensen die roken gaan dood'
Ik weet niet hoe je het subtiel moet brengen naar die kinderen, maar iedereen gaat dood.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag deze vanmorgen nog.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze vertellen ook allemaal leugens zoals je dat doet met kinderen in een reclame.
En toen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Ik zag deze vanmorgen nog.![]()
Is Independence Day op tv?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
The Fresh Prince als piloot is ook niet echt geloofwaardig.
Ik heb volgens mij alleen deel 1 gezien, die was ook al niet bijster goed eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, straks komt Robocop 3.
Die is echt heel slecht.
Deze postquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen deel 1 gezien, die was ook al niet bijster goed eigenlijk.
En toen was ik misselijk en een beetje mad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toen?
Het is net alsof deze post nog een stukje mist.
Vermakelijk is wat anders dan goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |