Het zal wel heel zwaar zijn om daarna weer dag in dag uit in je vrijheid beperkt te worden als loonslaaf in Nederland.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:58 schreef zeer het volgende: [..] Ik begrijp sinds afgelopen maandag ook steeds meer.
O zo maar als je avonturier bent gaat dat vgm sowieso niet echt samen met een juridische carriere. Wat is je tofste reis tot nu toe?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eerst gaan reizen om dat te kunnen begrijpen.
vind het oninteressantquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:04 schreef Lieutenant het volgende:
Drug wat vind je hiervan.
Sommige beleidspunten, waaronder de economische beleidspunten hadden een objectief positief effect op Duitse economie, annexatie van Sudetenland en inlijving van Oostenrijk is terecht want gewoon gestolen Duitse gebieden door dictaat van Versailles. Hij ging te ver bij Polen en het racisme.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:05 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Heb je mening over de Crim of Israel?
je haalt toch ook voldoening uit skatenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik haal er vaak wel voldoening uit. maar hou niet van te veel werken. Overwerk heb ik ronduit een hekel aan. Soms kan het niet anders, maar die uren pak ik wel terug op een ander tijdstip.
semi-ambtenaar =/= loonslaafquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal wel heel zwaar zijn om daarna weer dag in dag uit in je vrijheid beperkt te worden als loonslaaf in Nederland.
Als je dit zelf geschreven hebt zou ik snel een ambulance bellen want niet uit je woorden komen kan een teken van een beroerte zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:04 schreef Lieutenant het volgende:
Drug wat vind je hiervan.
Sommige beleidspunten, waaronder de economische beleidspunten hadden een objectief positief effect op Duitse economie, annexatie van Sudetenland en inlijving van Oostenrijk is terecht want gewoon gestolen Duitse gebieden door dictaat van Versailles. Hij ging te ver bij Polen en het racisme.
Aldus dé FOK!- koningin.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eerst gaan reizen om dat te kunnen begrijpen.
anarchist?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
[..]
land is geen bezit en de natiestaat is een corrupt concept
Hoi 1 euro grquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef Neverknown het volgende:
kom tc wie eerste cam aan zet krijg 1 euro van mij
Ga denk ik met de bus naar het station morgen. Anders kan ik lekker 2x nat regenen en op de terugweg ook nog onder het genot van onweer.quote:
heb je ze eruit gesprint?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:26 schreef Trollscience het volgende:
oh gaat het over anarchisme? werd net bijna vastgezet door honden van de staat
kutknapenquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ze waren 'goedgezind' ofzo
ACAB ACAB ACAB
ja we zouden opgepakt worden voor 'openbaar dronkenschap' omdat iemand een leeg blikje radler bij zich had staanquote:
fuck jou je lult die ff nog x ik pleeg letterlijk zelfmoord als je niet doet ik zweer op mn prostaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2016 22:35:15 ]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
fuck jou je lult die ff nog x ik pleeg letterlijk zelfmoord als je niet doet ik zweer op mn prostaatwow gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
fuck jou je lult die ff nog x ik pleeg letterlijk zelfmoord als je niet doet ik zweer op mn prostaatkreeg stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
fuck jou je lult die ff nog x ik pleeg letterlijk zelfmoord als je niet doet ik zweer op mn prostaatHET STOND TOCH AAN MOEST JE MAAR KIJKEN NAAR MN GELIPSTICKTE LIPPIESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag anders ook niksquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HET STOND TOCH AAN MOEST JE MAAR KIJKEN NAAR MN GELIPSTICKTE LIPPIES
is het al intl caps lock day ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HET STOND TOCH AAN MOEST JE MAAR KIJKEN NAAR MN GELIPSTICKTE LIPPIES
Wat is ermee?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:41 schreef Chai het volgende:
NWS / CU, SP, D66 roepen PVV op toon te matigen na moord #2_!
ha naaistreekquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hopelijk ook pleasen, echt naaistreek anders.
Altijd dezelfde figuren die precies dezelfde discussie gaan voeren, met het nieuwsbericht heeft het helemaal niets meer te maken.quote:
kijk je wel nuchter. JE LIEG JE LIEGTquote:
Sws.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kijk je wel nuchter. JE LIEG JE LIEGT
jouw laptopje is kapot jij weet niksquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kijk je wel nuchter. JE LIEG JE LIEGT
is aleer gefixt denk je ik kan me een leven zonder latop voorstellen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jouw laptopje is kapot jij weet niks
felici, hoe oud wordt deze madame?quote:
quote:
nee, dan heb je geen inkomsten meerquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
is aleer gefixt denk je ik kan me een leven zonder latop voorstellen?
130 euro...
jij wel hoor wijsneusquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist al genoeg toen je deze hipster- aanduiding gebruikte
Ah zo, ja dat die mensen daar niet moe van worden inderdaad. Maar of het nou dezelfde users zijn of niet, argumentatie blijft hetzelfdequote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd dezelfde figuren die precies dezelfde discussie gaan voeren, met het nieuwsbericht heeft het helemaal niets meer te maken.
Bedankt voor deze open deurquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat die mensen daar niet moe van worden inderdaad. Maar of het nou dezelfde users zijn of niet, argumentatie blijft hetzelfde
ja vind je dat veelquote:
ja met chillingsquote:
laten leveren... maar mijn moeder wordt creazy dan zegt ze WY MOETEN MORGE WERKEN JIJ BESTELD PIZZA OM 23:00 U SAVONDS EN DAN WEER TOT DIEP IN DE N8 OPBLIJVE NEE IK VIND DAT NIE NORMAAL.quote:
voetbal gekeken?quote:
schijt aan hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja vind je dat veel
[..]
ja met chillings
[..]
laten leveren... maar mijn moeder wordt creazy dan zegt ze WY MOETEN MORGE WERKEN JIJ BESTELD PIZZA OM 23:00 U SAVONDS EN DAN WEER TOT DIEP IN DE N8 OPBLIJVE NEE IK VIND DAT NIE NORMAAL.
#skippizza :S
Hoi ja is goed medium rare?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
hoi chloro
ga je vandaag wel steak voor me maken?
Ja maar als je geen verplichtingen hebt en beetje slechte gewoontes.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schijt aan hebben
ik blijf ook altijd 's nachts op en mijn moeder doesn't give a fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |