Het zal wel heel zwaar zijn om daarna weer dag in dag uit in je vrijheid beperkt te worden als loonslaaf in Nederland.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:58 schreef zeer het volgende: [..] Ik begrijp sinds afgelopen maandag ook steeds meer.
O zo maar als je avonturier bent gaat dat vgm sowieso niet echt samen met een juridische carriere. Wat is je tofste reis tot nu toe?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eerst gaan reizen om dat te kunnen begrijpen.
vind het oninteressantquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:04 schreef Lieutenant het volgende:
Drug wat vind je hiervan.
Sommige beleidspunten, waaronder de economische beleidspunten hadden een objectief positief effect op Duitse economie, annexatie van Sudetenland en inlijving van Oostenrijk is terecht want gewoon gestolen Duitse gebieden door dictaat van Versailles. Hij ging te ver bij Polen en het racisme.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:05 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Heb je mening over de Crim of Israel?
je haalt toch ook voldoening uit skatenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik haal er vaak wel voldoening uit. maar hou niet van te veel werken. Overwerk heb ik ronduit een hekel aan. Soms kan het niet anders, maar die uren pak ik wel terug op een ander tijdstip.
semi-ambtenaar =/= loonslaafquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal wel heel zwaar zijn om daarna weer dag in dag uit in je vrijheid beperkt te worden als loonslaaf in Nederland.
Als je dit zelf geschreven hebt zou ik snel een ambulance bellen want niet uit je woorden komen kan een teken van een beroerte zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:04 schreef Lieutenant het volgende:
Drug wat vind je hiervan.
Sommige beleidspunten, waaronder de economische beleidspunten hadden een objectief positief effect op Duitse economie, annexatie van Sudetenland en inlijving van Oostenrijk is terecht want gewoon gestolen Duitse gebieden door dictaat van Versailles. Hij ging te ver bij Polen en het racisme.
Aldus dé FOK!- koningin.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eerst gaan reizen om dat te kunnen begrijpen.
anarchist?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
[..]
land is geen bezit en de natiestaat is een corrupt concept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |