quote:
nee, dan heb je geen inkomsten meerquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
is aleer gefixt denk je ik kan me een leven zonder latop voorstellen?
130 euro...
jij wel hoor wijsneusquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist al genoeg toen je deze hipster- aanduiding gebruikte
Ah zo, ja dat die mensen daar niet moe van worden inderdaad. Maar of het nou dezelfde users zijn of niet, argumentatie blijft hetzelfdequote:Op woensdag 22 juni 2016 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd dezelfde figuren die precies dezelfde discussie gaan voeren, met het nieuwsbericht heeft het helemaal niets meer te maken.
Bedankt voor deze open deurquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat die mensen daar niet moe van worden inderdaad. Maar of het nou dezelfde users zijn of niet, argumentatie blijft hetzelfde
ja vind je dat veelquote:
ja met chillingsquote:
laten leveren... maar mijn moeder wordt creazy dan zegt ze WY MOETEN MORGE WERKEN JIJ BESTELD PIZZA OM 23:00 U SAVONDS EN DAN WEER TOT DIEP IN DE N8 OPBLIJVE NEE IK VIND DAT NIE NORMAAL.quote:
voetbal gekeken?quote:
schijt aan hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja vind je dat veel
[..]
ja met chillings
[..]
laten leveren... maar mijn moeder wordt creazy dan zegt ze WY MOETEN MORGE WERKEN JIJ BESTELD PIZZA OM 23:00 U SAVONDS EN DAN WEER TOT DIEP IN DE N8 OPBLIJVE NEE IK VIND DAT NIE NORMAAL.
#skippizza :S
Hoi ja is goed medium rare?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
hoi chloro
ga je vandaag wel steak voor me maken?
Ja maar als je geen verplichtingen hebt en beetje slechte gewoontes.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schijt aan hebben
ik blijf ook altijd 's nachts op en mijn moeder doesn't give a fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |