Hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:53 schreef superkimmi het volgende:
gefeliciteerd LPFAN! Geniet van deze dag! Leg haar maar goed in de watten Poesopstokje
oh god ja, jij zit daar natuurlijk nu! ik ben echt een politiek junkie dus ben een soort van jaloersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
In other news: brexitallemaal paniek hiero
Thanks!quote:
Oh dat zal idd ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
In other news: brexitallemaal paniek hiero
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
oh god ja, jij zit daar natuurlijk nu! ik ben echt een politiek junkie dus ben een soort van jaloers
Ja, op het werk is het ook een hele discussiequote:
kan nog best belangrijk voor je zijn, als expatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ja, op het werk is het ook een hele discussie, ze willen vanmiddag om 15.30 zelfs een special meeting gaan houden om erover te praten
![]()
gelukkig ben ik om 14.00 vrij voor de verandering
Zolang ik nog 3 maanden kan blijven vind ik het wel goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
kan nog best belangrijk voor je zijn, als expat
Hoezo nog 3 maanden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zolang ik nog 3 maanden kan blijven vind ik het wel goed.
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag. 🎉🎈🎉🎈🎉
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schatting. Dan zit ik hier een half jaar en wil ik vast wel weer wat anders.
Thanks!quote:
Ja sorry maar het is grappig dat je er dan weer zat van bent ;pquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou zeg
Zo leuk is het nou ook weer niet
Tja... kutweer elke dagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja sorry maar het is grappig dat je er dan weer zat van bent ;p
Hmm balen dat je dan langer moet blijven maar wel goed dat ze er zo mee omgaan. En leuk dat hij blij met je is!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:27 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel lieve mensen.
Wat de oncologisch chirurg te zeggen had viel nogal tegen: het staat al vast dat ik langer dan 3 dagen in het ziekenhuis kom te liggen. Dat is omdat mijn calcium na de verwijdering van 3,5 bijschildklieren acuut zal dalen omdat mijn botten al het kalk zullen opnemen, en die daling is gevaarlijk. Daarom zal ik aan een kalkinfuus komen te liggen en de chirurg kon onmogelijk zeggen wanneer dat genoeg is.
Ik had op 3 dagen gerekend, nu moet ik langere verzorging van mijn katten regelen. Oh en het kan ook nog wel even duren voordat ik word opgenomen, want de chirurg wil eerst nog een echo van mijn hals en een gesprek met de nefroloog. Ze gaan in het UMCG niet over een nacht ijs.
Hoorde ook dat mijn cardioloog heel blij met me is. Ik doe het goed, daar had hij een opgetogen brief over geschreven. Dat vind ik wel weer leuk.
Dat met de katten is een beetje lastig omdat de meeste mensen op enig moment op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:31 schreef -sabine- het volgende:
Dat laatste is zeker mooi Disana. Top.
Het njet over een nacht ijs gaan is goed. Succes met de kattenopvang vinden.
jammer dat je aan de andere kant vh land woont, had het graag gedaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met de katten is een beetje lastig omdat de meeste mensen op enig moment op vakantie gaan.
Dat is wel een teleurstelling, maar het is alleen maar goed dat ze er zo over nadenken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:27 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel lieve mensen.
Wat de oncologisch chirurg te zeggen had viel nogal tegen: het staat al vast dat ik langer dan 3 dagen in het ziekenhuis kom te liggen. Dat is omdat mijn calcium na de verwijdering van 3,5 bijschildklieren acuut zal dalen omdat mijn botten al het kalk zullen opnemen, en die daling is gevaarlijk. Daarom zal ik aan een kalkinfuus komen te liggen en de chirurg kon onmogelijk zeggen wanneer dat genoeg is.
Ik had op 3 dagen gerekend, nu moet ik langere verzorging van mijn katten regelen. Oh en het kan ook nog wel even duren voordat ik word opgenomen, want de chirurg wil eerst nog een echo van mijn hals en een gesprek met de nefroloog. Ze gaan in het UMCG niet over een nacht ijs.
Hoorde ook dat mijn cardioloog heel blij met me is. Ik doe het goed, daar had hij een opgetogen brief over geschreven. Dat vind ik wel weer leuk.
Waar woon je ook al weer in Groningen? Anders wil ik wel voor je katten zorgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met de katten is een beetje lastig omdat de meeste mensen op enig moment op vakantie gaan.
Dat is lief van je. Ik heb een folder achter de hand van een poezenverzorgingsdienst, maar ik laat het natuurlijk liever door een bekende doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
jammer dat je aan de andere kant vh land woont, had het graag gedaan!
Maar wel heftig nieuws hoor.. sterkte!
Is ook zo hoor. Het is gewoon dat dit al sinds begin van dit jaar speelt; dat is best lang.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:59 schreef Adriane het volgende:
[..]
Dat is wel een teleurstelling, maar het is alleen maar goed dat ze er zo over nadenken.![]()
Dat is een lief aanbod, maar ik woon helemaal in de Korrewegwijk dus dat is voor jou nogal ver. Ik verzin wel iets, dit bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Waar woon je ook al weer in Groningen? Anders wil ik wel voor je katten zorgen.
Korrewegwijk is prima te doen! Ik heb bij oppasvoordepoes gewerkt en vind het nogal duur. Dus ik wil het wel met alle liefde voor je doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een lief aanbod, maar ik woon helemaal in de Korrewegwijk dus dat is voor jou nogal ver. Ik verzin wel iets, dit bijvoorbeeld
http://oppasvoordepoes.nl/
Ja, het is zeker duur, als ik het goed zie is het 13 euro per dag voor 2 poezen. Wat een fijn idee dat jij het eventueel ook wil doen, ik hou je in gedachten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Korrewegwijk is prima te doen! Ik heb bij oppasvoordepoes gewerkt en vind het nogal duur. Dus ik wil het wel met alle liefde voor je doen.
Jah en dan krijgen je katten hoog uit 5 minuten aandacht. Laat het me maar weten!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is zeker duur, als ik het goed zie is het 13 euro per dag voor 2 poezen. Wat een fijn idee dat jij het eventueel ook wil doen, ik hou je in gedachten.
Ik denk erover na, maar als geen van mijn vrienden kan neem ik je aanbod waarschijnlijk wel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah en dan krijgen je katten hoog uit 5 minuten aandacht. Laat het me maar weten!
Is goedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk erover na, maar als geen van mijn vrienden kan neem ik je aanbod waarschijnlijk wel aan.
Ik vind het een geruststellende gedachte.quote:
Fijn, ik doe het graag voor je!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een geruststellende gedachte.
Het begint hier klam warm te worden. Toch vind ik het jammer dat de temperatuur na vandaag weer zo gaat zakken.
Gisteren had ik er helemaal geen last van, maar vandaag lijkt het broeieriger.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:20 schreef superkimmi het volgende:
hier ook benauwd.. weer helemaal bezweet terug vd supermarkt. in huis nu wel goed te doen gelukkig
Dit vind ik super!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Korrewegwijk is prima te doen! Ik heb bij oppasvoordepoes gewerkt en vind het nogal duur. Dus ik wil het wel met alle liefde voor je doen.
Vind het niet meer dan normaal, ik woon redelijk dichtbij, op de fiets ben ik er zo, en kan haar mooi uit de brand helpen zoquote:
Leuk trouwens dat jij voor die oppascentrale hebt gewerkt. Lijkt me dankbaar werk, zorgen voor beestjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vind het niet meer dan normaal, ik woon redelijk dichtbij, op de fiets ben ik er zo, en kan haar mooi uit de brand helpen zo
Jah is het ook alleen heb het maar een maand volgehouden, Je hebt zo'n strak tijdschema dat je amper tijd hebt om dat beestje een aai te geven. Was constant zo bang dat ik te laat kwam ergens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat jij voor die oppascentrale hebt gewerkt. Lijkt me dankbaar werk, zorgen voor beestjes.
Het lange wachten sucks.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook zo hoor. Het is gewoon dat dit al sinds begin van dit jaar speelt; dat is best lang.
Oh dat is minder, ik kan me voorstellen dat je dat niet volhield.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah is het ook alleen heb het maar een maand volgehouden, Je hebt zo'n strak tijdschema dat je amper tijd hebt om dat beestje een aai te geven. Was constant zo bang dat ik te laat kwam ergens.
Ben benieuwd wat voor jou de uitslag zal zijn. Hopelijk komt er iets goeds uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:32 schreef Adriane het volgende:
[..]
Het lange wachten sucks.
Ik ben ook nog aan het wachten en nu heb ik bloedarmoede.
Ik ben benieuwd hoeveel invloed dat op de operatie (de wachttijd) heeft. Ik zal het woensdag horen.
Jah, was erg lastig. Zij was niet tevreden over mij en ik hield het gewoon niet meer vol, dus ben er toen weggegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is minder, ik kan me voorstellen dat je dat niet volhield.
Als ik je inhuur zal ik heel tevreden over je zijn, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, was erg lastig. Zij was niet tevreden over mij en ik hield het gewoon niet meer vol, dus ben er toen weggegaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik je inhuur zal ik heel tevreden over je zijn, ik weet het zeker
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:03 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN gefeliciteerd met je verjaardag
En veel plezier met Pos vandaag!
Disana wat een tegenvaller dat je daarna langer in het zkh moet blijvenMaar aan de andere kant wel positief dat ze zo zorgvuldig zijn vind ik.
Corticosteroïden injectie zit er in![]()
Damn wat deed dat godsgruwelijk zeer
Nu maar hopen dat het werkt. En mn bloedsuiker niet ontregeld raakt. Basaal staat al op 150% nu.
Die aanvraag vergoeding voor reiskosten naar therapie is al goedgekeurd
Fijn dat ie erin zit!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:03 schreef Sylvana het volgende:
Disana wat een tegenvaller dat je daarna langer in het zkh moet blijvenMaar aan de andere kant wel positief dat ze zo zorgvuldig zijn vind ik.
Nu maar hopen dat het werkt. En mn bloedsuiker niet ontregeld raakt. Basaal staat al op 150% nu.
Vind ik ook hoor Sylvana, ik ben blij dat ze zo voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:03 schreef Sylvana het volgende:
Oh, dat klinkt een beetje onzeker van haar. Misschien vindt ze het eng?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:12 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel!En ik hoop het ook. Want ik ben er aardig klaar mee al.
Kreeg toevallig ook net nog een berichtje via de site van wehelpen van dat meisje. Met de vraag waarom ik specifiek op haar hulpvraag gereageerd had. Terwijl ik dat volgens mij ook al in mn voorstelstukje wel gezegd had. Nu nog maar een keer gereageerd, maar ik word er wel een beetje onzeker van omdat ze eerst zei dat ze deze week zou bellen voor een afspraak
Hmm ja dat zou ook kunnen natuurlijk. #nietaltijdmeteenallesopmezelfbetrekkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt een beetje onzeker van haar. Misschien vindt ze het eng?
Ja, ik ook. Zo meteen de bbq schoonmaken en aansteken en dan lekker in de tuin, onder de bomen. Daar is het het koelst.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:20 schreef superkimmi het volgende:
hier ook benauwd.. weer helemaal bezweet terug vd supermarkt. in huis nu wel goed te doen gelukkig
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zo meteen de bbq schoonmaken en aansteken en dan lekker in de tuin, onder de bomen. Daar is het het koelst.
LPFAN gefeliciteerd.
Disana, tegenvaller, maar houd moed.
Heerlijk, heb zelf ook buiten gezeten en in dat beetje wind is het fijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zo meteen de bbq schoonmaken en aansteken en dan lekker in de tuin, onder de bomen. Daar is het het koelst.
LPFAN gefeliciteerd.
Disana, tegenvaller, maar houd moed.
doe haar de groetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:44 schreef LPFAN het volgende:
Gaan zo lekker buiten zitten als Poes komt. Het is binnen maar benauwd.
Alvast fijne vakantie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo, ik heb niet bijgelezen. Wilde even delen dat ik bloed ben wezen prikken voor de schildklier (vanwege benauwdheid en hartkloppingen). Moet nog een keer omhoog met thyrax, nu 75ug. Maandag ga ik op vakantie dus dan zal ik wat minder posten ;-).
Lijkt mij oprecht een schitterende baan!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb bij oppasvoordepoes gewerkt en vind het nogal duur.
Als je niet zo op tijd staat wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Lijkt mij oprecht een schitterende baan!
Balen zeg dat de thyrax opgehoogd moet worden. Maar hopelijk werkt het wel. Fijne vakantie alvast!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo, ik heb niet bijgelezen. Wilde even delen dat ik bloed ben wezen prikken voor de schildklier (vanwege benauwdheid en hartkloppingen). Moet nog een keer omhoog met thyrax, nu 75ug. Maandag ga ik op vakantie dus dan zal ik wat minder posten ;-).
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |