quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:36 schreef MarieAlice het volgende:
Thanks allen.
Ouders...doet me denken aan een uitspraak: het krijgen van een kind maakt je nog geen ouder, net als pingelen op de piano je geen pianist maakt.. jouw ouders gedragen zich namelijk niet bepaald als ouders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dat helaas ook vaak zat gehad. Mijn moeder en ik krijgen eindelijk een betere band nu, ze is zelfs helemaal hierheen gekomen voor een week toen we hoorden dat mn schoonmeoder niet beter zou worden.. maar vroeger was mijn moeder ook niet echt een moeder. Haar reactie op dat ik een potentieel vrij ernstige chronische ziekte heb kreeg als reactie: aj aj...life is what happens to you, while you're busy making other plans.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef MarieAlice het volgende:
[..]Hmm oke.. Lijkt wel alsof ze geen emotie kunnen voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Wat fijn dat het nu wat beter gaat tussen julliequote:Op donderdag 23 juni 2016 21:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
doet me denken aan een uitspraak: het krijgen van een kind maakt je nog geen ouder, net als pingelen op de piano je geen pianist maakt.. jouw ouders gedragen zich namelijk niet bepaald als ouders..
Heb dat helaas ook vaak zat gehad. Mijn moeder en ik krijgen eindelijk een betere band nu, ze is zelfs helemaal hierheen gekomen voor een week toen we hoorden dat mn schoonmeoder niet beter zou worden.. maar vroeger was mijn moeder ook niet echt een moeder. Haar reactie op dat ik een potentieel vrij ernstige chronische ziekte heb kreeg als reactie: aj aj...
Ik zie haar niet zo vaak (behalve dus dat ze er een weekje was, maar toen ging t vooral over mn schoonmoeder), dus het onderwerp blijft een beetje achterwege. Denk dat ze t misschien moeilijk kan beseffen ofzo. Gelukkig genoeg mensen om mij heen die me met alles willen helpen. Aan liefde geen gebrek.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Wat fijn dat het nu wat beter gaat tussen julliereageert ze nu ook al wat beter op je ziekte ook?
Hopelijk kan je een beetje slapen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zo vaak (behalve dus dat ze er een weekje was, maar toen ging t vooral over mn schoonmoeder), dus het onderwerp blijft een beetje achterwege. Denk dat ze t misschien moeilijk kan beseffen ofzo. Gelukkig genoeg mensen om mij heen die me met alles willen helpen. Aan liefde geen gebrek.
Pff ik ga proberen te slapen. In ieder geval liggen. Het heeft hier vanavond weer geregend met onweer maar qua benauwheid hielp t niks. Zit al een de max qua medicijnen vandaag en ben best bang dat ik nog out ga, dus dan is liggen sowieso wel verstandig.
Welkom Gia! Wel heftig hoor, wat je allemaal meegemaakt hebt. Ik denk er exact hetzelfde over als hetgeen je hierboven omschrijft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Lief hoor, van jullie allemaal, maar ik heb er niks aan om in een hoekje weg te kruipen. De klachten die ik nog heb, worden daar niet minder van.
Het is ook gewoon niet anders. Het wordt niet meer beter, hooguit slechter naarmate ik ouder wordt. Ben al 52. Dus ik probeer zoveel mogelijk te genieten van alle grote en kleine dingen om me heen.
En ik hou mezelf altijd voor dat er mensen zijn die er veel erger aan toe zijn, die ook verder moeten.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:36 schreef MarieAlice het volgende:
Dat klinkt op vele fronten behoorlijk bekend. Ik merk daar veel verschil in met mijn broer en vooral schoonzus. Als die komen helpen dan vragen ze wat ik nodig heb. Aan het einde zeggen ze "ik heb nog 20 minuten, kan ik nog wat voor je doen?". Ideaal. Mijn moeder vraag ik om de was op te vouwen en dan is het stil en dan ren ik in paniek naar haar toe, want als het stil is heeft ze steevast weer iets in haar bol gekregen en loopt ze van alles om te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ook een notoire hypochonder en helemaal fan van alles dat homeopathisch is. En als ik dan iets vertel over mijn ziekte of hoe het gaat dan begint ze steevast na een paar seconden over haar eigen leed. Maar dat zijn allemaal zelfbedachte kjwaaltjes. En dan moet je verhalen aanhoren over aardstraling en aura's en schadelijke straling en dat gluten opeens giftig zijn en bla bla bla. Prima dat zij daar gelukkig van wordt hoor, maar ik word daar -letterlijk- doodmoe van en kan dat maar een halfuurtje aanhoren voordat ik rust nodig heb.
Met medicatie had ze daar een stuk minder last van, maar ja, artsen en medicijnen vindt ze de as van het kwaad; artsen willen nl. niet mensen achter de homeopathische middelen komen want daar kunnen ze niets aan verdienen, aldus mijn moeder. Maar als op een potje "100% natuurlijk" staat kan het kanker al genezen.
Maar dat jouw moeder jouw ziektes bagatelliseerd is wel zwaar kut
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:53 schreef superkimmi het volgende:
gefeliciteerd LPFAN! Geniet van deze dag! Leg haar maar goed in de watten Poesopstokje
oh god ja, jij zit daar natuurlijk nu! ik ben echt een politiek junkie dus ben een soort van jaloersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
In other news: brexitallemaal paniek hiero
Thanks!quote:
Oh dat zal idd ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:54 schreef Toto69 het volgende:
In other news: brexitallemaal paniek hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |