SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lay the Favourite – 2012 9 1:29 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Comedy, Misdaad
Een voormalige stripper uit Florida werkt samen met een bookmaker en brengt hem al snel geluk. Totdat zijn jaloerse vrouw tussenbeide komt.
Mike De Ridder - Reis Naar De Drakenberg – 2014 9 0:58 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie, Britse TV
Als de koning vertrekt om een gestolen juweel aan de eigenaar terug te geven, volgen Mike en Evie hun vader tijdens een spannende reis vol waterspuwers en draken.
Mud – 2012 12 2:10 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama
Twee tieners uit Mississippi ontmoeten de vreemde zwerver Mud en raken verstrikt in zijn verhalen over verloren liefde, liefdestragedies en premiejagers.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
O ja, zoals weke scenes?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Och ja, vind echt dat daar te zoetsappige scenes inzitten soms.
Ja, bijvoorbeeld dat zo'n kind vraagt of papa even wil vertellen hoe ze is geboren, terwijl ondertussen de ene na de andere wordt afgeschoten. Nouja, zal wel aan mij liggen.quote:
Daar stond ie vorig jaar ook al op.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:03 schreef Mryc het volgende:
[..]
Deze serie staat sinds gisteren volledig op Ziggo's MyPrime
Top bedankt voor de tips allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als ik je lijstje met reeds gekeken series zo bekijk, denk ik dat je de Engelse serie The Missing ook wel leuk zou kunnen vinden
heart of dixie?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef broccolitaart het volgende:
Welke series zouden jullie aanraden om te kijken op Netflix wanneer je al Gilmore Girls en Grace & Frankie hebt gezien. Friends, House en Greys Anatomy vond ik super leuk, OINTB en Once upon a time vond ik allebei niet zo leuk, te veel gemene mensen
Downton Abbey, How I met Your Mother, Orphan Black, New Girl?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef broccolitaart het volgende:
Welke series zouden jullie aanraden om te kijken op Netflix wanneer je al Gilmore Girls en Grace & Frankie hebt gezien. Friends, House en Greys Anatomy vond ik super leuk, OINTB en Once upon a time vond ik allebei niet zo leuk, te veel gemene mensen
Ritaquote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef broccolitaart het volgende:
Gossip Girlquote:Op zondag 3 juli 2016 14:37 schreef broccolitaart het volgende:
Downton Abbey zit vol met juist hele lieve mensen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:28 schreef broccolitaart het volgende:
Dank jullie wel, ik zal ze allemaal even bekijken.
Staan Heart of Dixie en Private Practice op Netflix?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heart of dixie?
Downton abbey?
Private practice (greys anatomy spinoff)
Niet in Nederland iig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan Heart of Dixie en Private Practice op Netflix?Nooit geweten.
Kreeg echt net een sms van m'n zus die zich afvroeg wanneer seizoen 5 en 6 erop kwamenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Downton Abbey zit vol met juist hele lieve mensen.Is ook een kwaliteitsserie en echt een aanrader!
(Al heb ik zelf het laatste seizoen nog stééds niet gezien
).
Nou, daar heb ik juist behoorlijk vaak van moeten huilen, Downton Abbeyquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Forbry het volgende:
Downton Abbey zit vol met juist hele lieve mensen.Is ook een kwaliteitsserie en echt een aanrader!
(Al heb ik zelf het laatste seizoen nog stééds niet gezien
).
Maar wel heel veel lieve mensen in DA, toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik juist behoorlijk vaak van moeten huilen, Downton Abbey
De laatste 2 seizoenen staan er idd nog niet op. Zelf heb ik tot nu toe alles van DA buiten Netflix om gekeken. Het laatste seizoen had ik ook gedownload. Staat al een hele tijd klaar, maar nog niet aan toegekomen... nog even en ik kan het wel gewoon via Netflix gaan kijken...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg echt net een sms van m'n zus die zich afvroeg wanneer seizoen 5 en 6 erop kwamen
Ja, dat wel. maar sommige van die heel lieve mensen gaan dan verdorie doodquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Forbry het volgende:
Maar wel heel veel lieve mensen in DA, toch?
Ik neem toch aan van wel?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:45 schreef Dragonberry het volgende:
Downton abbey zit ik dus al echt iets van 2 jaar op te wachtten1 van de eerste dingen die ik ging kijken op Netflix. Ben heel benieuwd of ze het er ooit nog op gaan zetten..
Huilen is geen probleem, gemene mensen welquote:Op zondag 3 juli 2016 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik juist behoorlijk vaak van moeten huilen, Downton Abbey
Downton Abbey zit propvol heel lieve en (onbedoeld) grappige mensenquote:Op zondag 3 juli 2016 23:25 schreef broccolitaart het volgende:
Huilen is geen probleem, gemene mensen wel
Is een aardig sterke serie iddquote:Op maandag 4 juli 2016 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt niemand gehoord van Misfits , een Engelse serie van de BBC over mensen die na een storm superkrachten gekregen heeft.
Vind het wel een leuke serie
Dezelfde bedenker als The Bridge dus. Nu ik dit weet valt het me op dat beide series dezelfde opzet hebben. Veel verschillende karakters en verhaallijnen en het blijft lang onduidelijk hoe het nu in elkaar zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is van de bedenker van the Bridge. Die deze keer een Britse serie heeft bedacht.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuro mukuro – 2016 6 - Netflix Original
♫ Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Anime
Wanneer mecha een onderzoeksinstituut aanvallen, moeten studenten, piloten en onderzoekers terugvechten met mysterieuze artefacten en een jonge samurai.
Trenchcoat – 1983 9 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Thriller
Een schrijver in spe is op vakantie op Malta waar de realiteit zijn fictie overtreft: smokkelaars, terroristen en een aantrekkelijke toeriste die hen op de hielen zit.
[ Bericht 6% gewijzigd door Aether op 04-07-2016 14:29:48 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Zojuist mee begonnen en de eerste aflevering is interessant. Weet iemand of deze serie gesloten eindigt of is seizoen 3 open omdat men dacht dat de serie mischien nog door ging?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Hannibal (seizoen 1-3) – 2013 16
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Duister, Thriller
Deze dramaserie draait om de beginjaren van de relatie tussen FBI-profiler en criminoloog Will Graham en de moordlustige kannibaal dr. Hannibal Lecter.
Gesloten.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:35 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Zojuist mee begonnen en de eerste aflevering is interessant. Weet iemand of deze serie gesloten eindigt of is seizoen 3 open omdat men dacht dat de serie mischien nog door ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Embrace of the Vampire – 2013 16 1:31 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Thriller
Na een gewelddadige opvoeding wordt een verlegen studente geplaagd door verleidelijke nachtmerries die in haar dagelijkse leven dreigen door te lopen.When the student is ready, the teacher will appear.
Bizar, maar erg goed. Ik zat regelmatig met een enorme grijns op mijn gezicht.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
heb gisteren snowpiercer gekeken ik vond het wel een bijzondere film. kan hem wel aan raden.
het is een sciene fiction film over de laats overgebleven mensen die allemaal in een trein zitten die continue rond de wereld rijd. het is een beetje een vreemd concept maar ze werken het erg goed uit
Klinkt interessant, even op mijn lijstje gezet.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
heb gisteren snowpiercer gekeken ik vond het wel een bijzondere film. kan hem wel aan raden.
het is een sciene fiction film over de laats overgebleven mensen die allemaal in een trein zitten die continue rond de wereld rijd. het is een beetje een vreemd concept maar ze werken het erg goed uit
beter stoppen na season 3quote:Op maandag 4 juli 2016 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt niemand gehoord van Misfits , een Engelse serie van de BBC over mensen die na een storm superkrachten gekregen heeft.
Vind het wel een leuke serie
Eerste twee of drie seizoenen waren inderdaad top, maar daarna werd het snel minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |