Het is helaas geen Original. Netflix heeft rechten van film gekocht. Het had ook in de bioscopen kunnen verschijnen.Maar Netflix bood het meest op de rechten. En Netflix maak er een Original vanquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:27 schreef freaky40 het volgende:
The Fundamentals of Carring staat op Netflix. Wederom een Netflix original van kwaliteit. Lijkt me een aanrader. Even kijken.
Heb ik gedaan maar om "de registratie te voltooien" word ik direct naar het afrekenscherm gestuurd en moet ik betalenquote:
Musschien is het veranderd dan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:12 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar om "de registratie te voltooien" word ik direct naar het afrekenscherm gestuurd en moet ik betalen
Dan koop ik het wel. Jammer dat ze er nog mee adverteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Musschien is het veranderd dan...
Als ze ermee adverteren, dan is het vast niet veranderd.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:50 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dan koop ik het wel. Jammer dat ze er nog mee adverteren.
Heb je Tudors ooit al gezien?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:08 schreef mschol het volgende:
trouwens geen spijt gehad van het beginnen aan Once Upon a Time
eigenlijk zijn de afleveringen mij te lang en gaat het mij te traag, toch blijft het wel een "ik wil toch wel weten hoe het verdergaat" serie..
Hoe ver ben je? Ik heb ergens in seizoen 4 de moed opgegeven. Toen werd het teveel hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:08 schreef mschol het volgende:
trouwens geen spijt gehad van het beginnen aan Once Upon a Time
eigenlijk zijn de afleveringen mij te lang en gaat het mij te traag, toch blijft het wel een "ik wil toch wel weten hoe het verdergaat" serie..
S1E20..quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Ik heb ergens in seizoen 4 de moed opgegeven. Toen werd het teveel hetzelfde.
Ik heb aangegeven per automatische afschrijving met moet met ideal het volledige bedrag betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:52 schreef mschol het volgende:
je geeft netflix toestemming om geld af te schrijven (m.a.w. je geeft een doorlopende machtiging uit voor bedrag X), maar de eerste maand schrijven ze gewoon niks af.. althans, dat is hoe het met mijn CC werkte
Heb je al met ze gebeld?quote:Op zondag 26 juni 2016 04:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven per automatische afschrijving met moet met ideal het volledige bedrag betalen
Series?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanaf vandaag heb ik netflix
Welke 3 zou je als eerste kijken?
narco'squote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
House of Cards. Orange is the new black. Boss.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn persoonlijke Top 3quote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tudorsquote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal in de ochtend, uurtje of 11 geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand enig idee hoe laat PLL erop komt te staan?
Oke thanksquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:03 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend, uurtje of 11 geloof ik.
Sorry dat ik het vraag hoor, maar ik ken alleen de naam. Is dat heel leuk? Waar lijkt het op qua tv-serie? Waar gaat het eigenlijk over? Wat is de doelgroep denk je?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:15 schreef CherryLips het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)rls-week-op-netflix/
Nou, ik heb het zelf nog nooit gezien maar wil het graag wel eens volgen. Iedereen keek er vroeger naar en ik voelde me altijd enorm buitengeslotenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag hoor, maar ik ken alleen de naam. Is dat heel leuk? Waar lijkt het op qua tv-serie? Waar gaat het eigenlijk over? Wat is de doelgroep denk je?
Gekeken van 2000-2007, alle seizoenen. En het is gewoon makkelijk wegkijken. Dat was pre-netflix enzulks he. Toen er nog niet zo enorm veel keuze was. Ik had een crush op Matt Czuchryquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag hoor, maar ik ken alleen de naam. Is dat heel leuk? Waar lijkt het op qua tv-serie? Waar gaat het eigenlijk over? Wat is de doelgroep denk je?
Een moeder en een dochter en hun leven in een klein dorpje. De moeder heeft de dochter gekregen toen ze zelf 16 was (meen ik) dus ze hebben een zeer vriendschappelijke band met elkaar. Wat de serie uniek maakte, is de dialogen van moeder en dochter die allebei eindeloos door kunnen ratelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker ook leuk voor 30 plussers. Heb het zelf toentertijd intensief gekeken en kijk het sindsdien nog altijd jaarlijks terug op dvd. Serie heeft de perfecte combo van humor, chemistry en drama. Altijd zonde geweest dat ze nooit iets van Emmy's hebben gekregen, want volgens vele critics was dat wel terecht geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Maar is het vooral een tienerserie (denk Beverly Hills 90210, Pretty Little Liars) of ook leuk voor 30+ ers?
Goede vergelijking ja, al zit er in GG wel iets meer humor. Niet lachband humor, maar grapjes waar je uit jezelf wel om gaat lachen (ook als ze niet bedoeld waren als grapjesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:39 schreef DonnaRush het volgende:
Het doet me zo een beetje denken aan Parenthood.
Dawson's Creekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
Wat vond ik GG een ontzettende boutserie. Bijna net zo erg als die ene met die pubers rondom een meertje. Met Katie Holmes.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk wel dat ik het leuk ga vinden iig. Dit weekend maar even beginnen!
Oh ja, dat was het. Krampachtig gedoe vond ik het.quote:
Ik vond het wel leuk, maar van alle tienerseries die ik heb gekeken (One Tree Hill, Everwood, The OC, Veronica Mars) was DC echt het minste. Ze praatten allemaal als een stel bejaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Krampachtig gedoe vond ik het.
Ja, ik...maar dat kan zijn omdat ik homo ben. Al zijn er ook zat hetero mannen die gewoon naar series kijken die voornamelijk op meiden gericht is.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:43 schreef KingRadler het volgende:
zijn er meer mannen die graag series kijken die bedoeld zijn voor vrouwen?
Echt iedereen op FOK! gaat er automatisch vanuit dat ik een vrouw ben, ergens wel grappigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:49 schreef DonnaRush het volgende:
Haha AlwaysHappy kom er nu pas achter dat jij een man bent.
Ik begon net te denken: laat ik het maar eens proberen en toen kwam jouw reactiequote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
Wat vond ik GG een ontzettende boutserie. Bijna net zo erg als die ene met die pubers rondom een meertje. Met Katie Holmes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |