Muh. Vooralsnog vind ik het vooral opmerkelijk dat Varys de hele tijd afwezig is als Dany in Mereen rondhangt en terugkomt op het moment dat ze op stap gaat. Ik heb ze nog niet in dezelfde kamer gezien en dat doet me (allicht onterecht) vermoeden dat hij nog ergens anders een spelletje speelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
uiteraard naar dorne, om een alliantie te smeden
om varys te quoten hj wil wat goed is voor the realm en op dit moment, een periode van chaos is er behoefte aan een sterke leider, en daar past dus dany precies binnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Muh. Vooralsnog vind ik het vooral opmerkelijk dat Varys de hele tijd afwezig is als Dany in Mereen rondhangt en terugkomt op het moment dat ze op stap gaat. Ik heb ze nog niet in dezelfde kamer gezien en dat doet me (allicht onterecht) vermoeden dat hij nog ergens anders een spelletje speelt.
Om mijzelf te quoten: Dat zou ik ook zeggen als ik gemene plannetjes hebquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
om varys te quoten hj wil wat goed is voor the realm en op dit moment
wanneer hebben we varys gepakt op een gemene plan ala baelish?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Om mijzelf te quoten: Dat zou ik ook zeggen als ik gemene plannetjes heb
Dat was een erg wazige scene, die blik van Varys toen die red priestess over zijn lul begon.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:22 schreef Forbry het volgende:
Heeft het niet iets te maken met wat die rode priesteres tegen hem zei?
Kijk maar even op de wiki pagina's van Varys dan snap je dat stuk wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was een erg wazige scene, die blik van Varys toen die red priestess over zijn lul begon.![]()
Maar ik ga mee wat anderen hier zeggen. Hij is waarschijnlijk in Dorne, voor support, en een landingplaats voor Dany´s legertje.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:06 schreef Kokoswater het volgende:
OmgFucking confirmed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Misschien, waarom denk jij dat hij kaal is?quote:
Onwaarschijnlijk hij was al een eunuch voordat hij in dienst trad voor de Mad King. Ten tweede Varys is een Targaryen loyalist, geloof niet zijn bullshit verhaaltje 'for the good of the realm.' Een invasie met drie draken, tienduizenden Dothraki 'screamers' en een vloot Cthulhu Vikingen is not good for the realm.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:34 schreef Tanin het volgende:
Zou het een soort offer zijn aan de red god om de mad king te doden? Zoals Gendry met de leeches?
Misschien omdat hij zilver haar heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef Doler12 het volgende:
Misschien, waarom denk jij dat hij kaal is?
Hmmm, interessante theorie...quote:
Ik weet niet. Misschien de eerste paar seizoenen waarin hij vriendelijk heeft gelachen naar alle Lannisters en Baratheons maar ondertussen stiekem Dany aan het steunen was?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
wanneer hebben we varys gepakt op een gemene plan ala baelish?
Ik heb de tijdlijn niet helder, als hij in dienst was van The Mad King als eunuch kan het inderdaad niet, maar dat laatste heeft het niet mee te maken. Zijn leuter is eraf gesneden, hij heeft er natuurlijk geen zeggenschap over welke wens bij dat offer is uitgesproken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Misschien, waarom denk jij dat hij kaal is?
[..]
Onwaarschijnlijk hij was al een eunuch voordat hij in dienst trad voor de Mad King. Ten tweede Varys is een Targaryen loyalist, geloof niet zijn bullshit verhaaltje 'for the good of the realm.' Een invasie met drie draken, tienduizenden Dothraki 'screamers' en een vloot Cthulhu Vikingen is not good for the realm.
Hmmm, klinkt logisch ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
uiteraard naar dorne, om een alliantie te smeden, dorne was trouw aan de troon tijdens de opstand van robert samen met high garden, toevallig was oelena ook al bezig met brieven schrijven de laatste keer dat we haar zagen. the pen is mightier than the sword en alles. laat ok nog eens toevallig dat dorne uitgevallen is met de kroon en de kroon high garden zo goed als een kopje kleiner heeft gemaakt. hierdoor zullen beide houses dany met open armen omarmen. zo heeft dany meteen de hele zuid flank van westeros gedekt
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:06 schreef Kokoswater het volgende:
OmgHYPEHYPEHYPE CONFIRMEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou zo cheap zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan naar de Tower of Joy en Ned doet de deur open en kijkt geschokt. Dan rollen de credits met babygehuil op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat cersei gewoon uitgespeeld is, tenzij ze de faith kan scheiden van haar zoon op de een of andere manier, maar dat is niet aannemelijk aangezien marge een "gelovige" is geworden.
Varys = Dany confirmedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Muh. Vooralsnog vind ik het vooral opmerkelijk dat Varys de hele tijd afwezig is als Dany in Mereen rondhangt en terugkomt op het moment dat ze op stap gaat. Ik heb ze nog niet in dezelfde kamer gezien en dat doet me (allicht onterecht) vermoeden dat hij nog ergens anders een spelletje speelt.
uiteraard wel, daarom de ";)"quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
jij hebt niet echt goed opgelet he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |