abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163211950




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aristoteless op 22-06-2016 12:34:55 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:32:46 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_163211999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

best wel ja.
maar ik denk dat TheJanitor bedoeld, characters als Jon, Sansa, Dany, Tyrion, Jaimie, Cersie, Arya, Theon.

Ramsay komt daar zeker wel aan. Alleen dat is een badguy dus dat telt niet volgens TheJanitors regels over voorspelbaarheid.
Is niet in retro-perspectief een lijst samenstellen? Als Cersei in plaats van bijvoorbeeld Tywin of Stannis was gestorven had je dan een andere lijst samengesteld?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is ook nog niet on screen bevestigd (zie the hound). Maar is ook altijd hetzelfde gebleven imho.
Ja, jemig hey, wat is nu veranderen? Móet ieder karakter zich enorm ontwikkelen, ik hoop toch van niet? Bovendien: Stannis heeft z'n eigen dochter geofferd, had je dat een paar jaar terug gedacht?
pi_163212065
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Is niet in retro-perspectief een lijst samenstellen? Als Cersei in plaats van bijvoorbeeld Tywin of Stannis was gestorven had je dan een andere lijst samengesteld?

[..]

Ja, jemig hey, wat is nu veranderen? Móet ieder karakter zich enorm ontwikkelen, ik hoop toch van niet? Bovendien: Stannis heeft z'n eigen dochter geofferd, had je dat een paar jaar terug gedacht?
Dat moet niet. Maar dan is het niet zo verrassend wie wel en niet doodgaat. Dat was toch altijd de roem van GoT 'niemand is veilig'? Toch niet dus :P En Stannis is altijd een koppige gast geweest die tot het uiterste gaat voor zijn troon.
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:59:20 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163212465
Ik denk dat jon nog wel dood gaat anders hou je het geen 2 seizoenen vol qua kijkcijfers nu iedereen al weet dat R+L=J
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163212494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat jon nog wel dood gaat anders hou je het geen 2 seizoenen vol qua kijkcijfers nu iedereen al weet dat R+L=J
Serieus kerel, 99 van de 100 posts die jij doet slaan echt nergens op. Je bent een grote fantast en niets van wat je zegt komt ooit uit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:03:14 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163212542
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Serieus kerel, 99 van de 100 posts die jij doet slaan echt nergens op. Je bent een grote fantast en niets van wat je zegt komt ooit uit.
Hou je toch eens gewoon bezig met de content ipv telkens op de man te spelen. No one kreeg de laagste ratings ooit dus D&D zullen het volgende seizoen niet zo voorspelbaar en saaie afleveringen maken, anders red je het niet tegen het einde. Bovendien heeft GRRM zelf gezegd dat er in het einde nog verrassende plottwists zullen zitten, én dat ie zelf de boeken schrijft zodat ze onvoorspelbaar zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:03:16 #7
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_163212543
had niet door dat ik de laatste was.

TT had ik dan scissor me timbers willen noemen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:03:55 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163212553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat jon nog wel dood gaat anders hou je het geen 2 seizoenen vol qua kijkcijfers nu iedereen al weet dat R+L=J
Wat is er mis mee dat "iedereen dat weet"?
Da's toch geen redden het aan te gaan passen als dat DE verhaallij is? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:04:16 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163212564
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:08:18 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163212635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dat "iedereen dat weet"?
Da's toch geen redden het aan te gaan passen als dat DE verhaallij is? :?
R+L=J wordt ook niet aangepast, ik denk alleen niet dat J nog op de troon komt te zitten. Sowieso wordt er nu al geforeshadowed dat er volgend seizoen geen troon meer is zodra dat wildfire king's landing laat verdwijnen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:10:13 #11
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_163212673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

R+L=J wordt ook niet aangepast, ik denk alleen niet dat J nog op de troon komt te zitten. Sowieso wordt er nu al geforeshadowed dat er volgend seizoen geen troon meer is zodra dat wildfire king's landing laat verdwijnen.
wat een onzin
De Troon is een titel. De stoel is maar symbolisch en kan ook een krukje zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:11:12 #12
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163212698
Ben ik de enige die het erg jammer vindt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had wel wat langer mogen blijven van mij _O_
Friends don't let friends remain beardless...
pi_163212710
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige die het erg jammer vindt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had wel wat langer mogen blijven van mij _O_
neee vind t totaal niet erg dat ramsay dood is
(she/her)
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:13:56 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163212744
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige die het erg jammer vindt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had wel wat langer mogen blijven van mij _O_
Je hebt nu idd een andere antagonist nodig en ik denk dat het niet des GRRM is om daarvoor de night king meteen neer te zetten (da's te tolkien, George wou juist dat verschil maken door ook antagnoisten een geschiedenis en motivatie te geven zodat je inziet dat niemand 100% goed of slecht is), die antagonist zal dan Cersei eerst worden. Of Dany.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:17:22 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163212817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

R+L=J wordt ook niet aangepast, ik denk alleen niet dat J nog op de troon komt te zitten. Sowieso wordt er nu al geforeshadowed dat er volgend seizoen geen troon meer is zodra dat wildfire king's landing laat verdwijnen.
Jon zal nooit op de Iron Throne gaan zitten. Daar heeft hij ook helemaal geen behoefte voor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:18:06 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163212835
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige die het erg jammer vindt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had wel wat langer mogen blijven van mij _O_
Echt niet.
Beste moment in de laatste 2 seizoenen tot nu toe.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163212874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat moet niet. Maar dan is het niet zo verrassend wie wel en niet doodgaat. Dat was toch altijd de roem van GoT 'niemand is veilig'? Toch niet dus :P En Stannis is altijd een koppige gast geweest die tot het uiterste gaat voor zijn troon.
Niemand is veilig is wat anders dan iedereen is altijd onveilig.

Maar nogmaals: wie gaan de endgame overleven dan?
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:20:24 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163212893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:13 schreef Maanvis het volgende:
da's te tolkien
Dat hele White Walker gedoe is al te veel Tolkien. Als hij toch al die kant op gaat, maak dan gewoon de Night King de grote vijand.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:23:55 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163212966
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Niemand is veilig is wat anders dan iedereen is altijd onveilig.

Maar nogmaals: wie gaan de endgame overleven dan?
Jon Snow, en Dany.
De rest gaat dood. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:31:18 #20
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_163213124
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jon Snow, en Dany.
De rest gaat dood. :P
Te veel Targaryan, ze zullen niet de enige zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_163213138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat hele White Walker gedoe is al te veel Tolkien. Als hij toch al die kant op gaat, maak dan gewoon de Night King de grote vijand.
dat is ie toch al. alleen is het nog onderhuids omdat er geen directe confrontatie is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163213150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jon Snow, en Dany.
De rest gaat dood. :P
En wie krijgt dan de troon, Jon of Dany?
pi_163213179
Het blijft GoT. Voor hetzelfde geldt wordt KL volgende week opgeblazen en ontstaat er volgend seizoen een compleet nieuwe strijd. Elk huis voor zichzelf en het noorden lost de situatie met de WW maar op, in het zuiden geloven ze daar toch nog niet in. Natuurlijk zijn sommige dingen voorspelbaar. Ramsay moest wel verliezen, ze laten niet Jon, Sansa, Rickon, Thormund, Wun Wun en Davos doodgaan. Toch hebben ze het mooi in beeld gebracht. Ramsay ging weer spelletjes spelen en heeft ditmaal verloren.

Sansa is zich enorm aan het ontwikkelen (zou zij als eerste dood gaan?). Theon is in Meereen aangekomen, er komt misschien nog een moment dat hij tussen Daenarys en Sansa moet kiezen. Wanneer komen we meer te weten over ToJ en wat doet Jon met deze informatie. Neemt Sansa dan genoeg met Winterfell of komt de winter voordat hier om gevochten kan worden.

Ik zit heerlijk te genieten van dit seizoen! Laat maar komen de season finale!
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:36:30 #24
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_163213277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Het blijft GoT. Voor hetzelfde geldt wordt KL volgende week opgeblazen en ontstaat er volgend seizoen een compleet nieuwe strijd. Elk huis voor zichzelf en het noorden lost de situatie met de WW maar op, in het zuiden geloven ze daar toch nog niet in. Natuurlijk zijn sommige dingen voorspelbaar. Ramsay moest wel verliezen, ze laten niet Jon, Sansa, Rickon, Thormund, Wun Wun en Davos doodgaan. Toch hebben ze het mooi in beeld gebracht. Ramsay ging weer spelletjes spelen en heeft ditmaal verloren.

Sansa is zich enorm aan het ontwikkelen (zou zij als eerste dood gaan?). Theon is in Meereen aangekomen, er komt misschien nog een moment dat hij tussen Daenarys en Sansa moet kiezen. Wanneer komen we meer te weten over ToJ en wat doet Jon met deze informatie. Neemt Sansa dan genoeg met Winterfell of komt de winter voordat hier om gevochten kan worden.

Ik zit heerlijk te genieten van dit seizoen! Laat maar komen de season finale!
er komen nog twee seizoenen. S8 is final season

ik hoop dat ze het rekken over twee keer 10 (dan maar wat fillers)
7 en 6 afleveringen is gewoon te weinig.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_163213374
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

er komen nog twee seizoenen. S8 is final season

ik hoop dat ze het rekken over twee keer 10 (dan maar wat fillers)
7 en 6 afleveringen is gewoon te weinig.
Een seizoen met alleen Arya zou wel een mooie trollactie zijn.
pi_163213401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

er komen nog twee seizoenen. S8 is final season

ik hoop dat ze het rekken over twee keer 10 (dan maar wat fillers)
7 en 6 afleveringen is gewoon te weinig.
filler shit heb ik geen behoefte aan. dan maar inzetten op kwaliteit en schaal net als de laatste ep en dan 13 afleveringen voor de laatste twee seizoenen.

niets mis mee imo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 13:43:07 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163213432
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige die het erg jammer vindt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had wel wat langer mogen blijven van mij _O_
#teamramsay
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163213566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

er komen nog twee seizoenen. S8 is final season

ik hoop dat ze het rekken over twee keer 10 (dan maar wat fillers)
7 en 6 afleveringen is gewoon te weinig.
Dat is nieuw voor mij. Ging er gewoon vanuit dat de laatste twee seizoenen uit 10 afleveringen bestonden. Ach, heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Zit al 6 seizoenen aan de buis gekluisterd en denk niet dat daar iets aan gaat veranderen. Er blijven minder characters over en de gevechten worden intensiever. Laat ze maar komen met de eerste aflevering die volledig om 1 gevecht draait.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:41:37 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163214579
Over de TT trouwens.... t zou toch wat zijn als Sansa echt zwanger is van Ramsay :o
Ramsmary's Baby! Zo'n satansgebroedje in je house/name!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_163214593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Over de TT trouwens.... t zou toch wat zijn als Sansa echt zwanger is van Ramsay :o
Ramsmary's Baby! Zo'n satansgebroedje in je house/name!
Ik voorspelde het al nav de promopics van Sansa. Zal me echt niks verbazen.
pi_163214726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Over de TT trouwens.... t zou toch wat zijn als Sansa echt zwanger is van Ramsay :o
Ramsmary's Baby! Zo'n satansgebroedje in je house/name!
Het was toch in de poeperd?
pi_163214832
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef Drankster het volgende:

[..]

Het was toch in de poeperd?
Je snapt dat van achteren niet direct in de anus hoeft te zijn he?
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:06:05 #33
211083 Angelof9
I must go first
pi_163214976
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Het blijft GoT. Voor hetzelfde geldt wordt KL volgende week opgeblazen en ontstaat er volgend seizoen een compleet nieuwe strijd. Elk huis voor zichzelf en het noorden lost de situatie met de WW maar op, in het zuiden geloven ze daar toch nog niet in. Natuurlijk zijn sommige dingen voorspelbaar. Ramsay moest wel verliezen, ze laten niet Jon, Sansa, Rickon, Thormund, Wun Wun en Davos doodgaan. Toch hebben ze het mooi in beeld gebracht. Ramsay ging weer spelletjes spelen en heeft ditmaal verloren.

Sansa is zich enorm aan het ontwikkelen (zou zij als eerste dood gaan?). Theon is in Meereen aangekomen, er komt misschien nog een moment dat hij tussen Daenarys en Sansa moet kiezen. Wanneer komen we meer te weten over ToJ en wat doet Jon met deze informatie. Neemt Sansa dan genoeg met Winterfell of komt de winter voordat hier om gevochten kan worden.

Ik zit heerlijk te genieten van dit seizoen! Laat maar komen de season finale!
^O^
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_163215046
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

filler shit heb ik geen behoefte aan. dan maar inzetten op kwaliteit en schaal net als de laatste ep en dan 13 afleveringen voor de laatste twee seizoenen.

niets mis mee imo.
Precies, hopelijk komt de langere pauze het schrijfwerk ten goede.
The show must go on
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:12:07 #35
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163215071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Je snapt dat van achteren niet direct in de anus hoeft te zijn he?
Misschien heeft hij alleen ervaring met anale seks, echter wel als ontvanger..
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:13:58 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163215097
Past er ook wel bij. Jon is een domme gay alliance paladin :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:16:04 #37
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163215129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:13 schreef Maanvis het volgende:
Past er ook wel bij. Jon is een domme gay alliance paladin :D
Ja dat is echt hilarisch. Haha.
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:22:52 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163215244
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:16 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ja dat is echt hilarisch. Haha.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet grappig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163215425
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Een seizoen met alleen Arya zou wel een mooie trollactie zijn.
Ik zie dat wel zitten 6 afleveringen alleen maar Arya op haar revenge mission.
Geregisseerd door Tarantino natuurlijk :9~
pi_163215504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat hele White Walker gedoe is al te veel Tolkien. Als hij toch al die kant op gaat, maak dan gewoon de Night King de grote vijand.
als dat al teveel Tolkien is dan snap je Tolkien niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163215516
Wat LF ooit tegen Cersei zei... Ben wel benieuwd wat uiteindelijk zijn end-game is...

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:57:00 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163215849
Jon, Arya, Dany, Tyrion en Bran blijven toch over ... de rest gaat dood

maar ja dat is voorspelbaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_163215930
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:13 schreef Maanvis het volgende:
Past er ook wel bij. Jon is een domme gay alliance paladin :D
begreep nooit waar dat hele leroy jenkins verhaal over ging :P dat zon filmpje zon cult status kan krijgen _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163215939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik zie dat wel zitten 6 afleveringen alleen maar Arya op haar revenge mission.
Geregisseerd door Tarantino natuurlijk :9~
revenge is never a straight line :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:02:46 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163215954
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

begreep nooit waar dat hele leroy jenkins verhaal over ging :P dat zon filmpje zon cult status kan krijgen _O-
het was een parodie op world of warcraft raiden ;). eigenlijk waren het gewoon een stel mensen die aan het raiden waren terwijl ze dronken waren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163216100
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:37 schreef Nielsch het volgende:
Wat LF ooit tegen Cersei zei... Ben wel benieuwd wat uiteindelijk zijn end-game is...

wat zijn end game is/was. de kaarten zullen opnieuw geschud moeten worden omdat dany de overtocht gaat maken binnenkort. en dat zal betekenen dat little finger zijn plannen moet wijzigen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:10:59 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163216105
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

revenge is never a straight line :7
hey tis wel een Stark he, die houden vast aan rechte lijnen zelfs al betekent dat dat ze zullen overlijden daardoor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163216114
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hey tis wel een Stark he, die houden vast aan rechte lijnen zelfs al betekent dat dat ze zullen overlijden daardoor.
:{w
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:12:57 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163216132
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat zijn end game is/was. de kaarten zullen opnieuw geschud moeten worden omdat dany de overtocht gaat maken binnenkort. en dat zal betekenen dat little finger zijn plannen moet wijzigen.
misschien komt ie Varys daarvoor nog tegen? Hoop wel op een hereniging tussen die twee bazen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:13:30 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163216145
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

:{w
Nu val ik door de mand. :'(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')