abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:23:02 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163268824
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op advies.
Op metronieuws staat "op verzoek van het OM", dat neem ik net wat serieuzer dan dat "op advies van justitie" van het Voorburgs dagblad.

Het staat jou vrij daar een andere keuze in te maken, maar ga mij dan niet lopen verbeteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163270165
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op metronieuws staat "op verzoek van het OM", dat neem ik net wat serieuzer dan dat "op advies van justitie" van het Voorburgs dagblad.

Het staat jou vrij daar een andere keuze in te maken, maar ga mij dan niet lopen verbeteren.
Slecht geslapen? :?
pi_163270244
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten dat die Domicanen de autopsie goed hebben uitgevoerd en niet maar wat hebben opgeschreven.
Maar wie is 'ze'?
Kan het OM zelfstandig beslissen om lichamen te onderzoeken van Nederlanders die in het buitenland zijn overleden? Of zou dat altijd in samenwerking met de familie zijn?

Ik snap het wel als de familieleden niet volledig zouden durven te vertrouwen op het rapport uit DR. Ongeacht wat de gegeven doodsoorzaak is.
pi_163270598
Het viel me opeens op dat de berichtgeving al vanaf het begin duidelijk was inzake wat er gebeurd is, ook al lees je er makkelijk overheen.

De dood van de vrouw zou te wijten zijn aan vergiftiging (voedsel/medicatie/drugs), en de dood van de man zelfverkozen.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 16:56:33 #155
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163270670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:53 schreef Za het volgende:
Het viel me opeens op dat de berichtgeving al vanaf het begin duidelijk was inzake wat er gebeurd is, ook al lees je er makkelijk overheen.

De dood van de vrouw zou te wijten zijn aan vergiftiging (voedsel/medicatie/drugs), en de dood van de man zelfverkozen.
Denk je? Het zou kunnen, eerst heeft hij zijn vrouw vergiftigd en daarna zichzelf, maar waarom? Net getrouwd? Blijft een vreemd scenario
pi_163270782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:56 schreef WhateverWhatever het volgende:

Denk je? Het zou kunnen, eerst heeft hij zijn vrouw vergiftigd en daarna zichzelf, maar waarom? Net getrouwd? Blijft een vreemd scenario
Geen idee of hij er indirect iets mee te maken heeft verder, maar dit is wat er steeds is gezegd:

Het koppel ging die dag op excursie en at 's avonds in het hotel.
Na het eten voelde de vrouw zich niet zo lekker.
's Nachts werden haar klachten erger en werd contact gelegd met de hotel arts die vermoedde dat ze een voedselvergiftiging had opgelopen.
Die ochtend werd ze uitendelijk door de hotelarts alsnog doorverwezen naar een privé kliniek waar ze later die dag is overleden.
(tot nu toe nog geen woord over de man, in het hele verhaal tot dan komt hij niet voor).
Kort na het overlijden van zijn vrouw werd de man ziek etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 24-06-2016 17:12:40 ]
pi_163271146
quote:

[..]

Moeilijk te bevatten maar ik denk ook in die richting.
  Spellchecker vrijdag 24 juni 2016 @ 17:29:25 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163271174
quote:

[..]

Misschien was zij er toen pas achtergekomen dat hij op verschillende datingsites stond? (Als het waar is wat hier al eerder gemeld is.) En kon ze dat niet verkroppen?
pi_163271377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:27 schreef gynaika het volgende:

[..]

Moeilijk te bevatten maar ik denk ook in die richting.
Wat is hier anders aan dan de (verwijderde) posts van Dr. Kloothommel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 17:44:56 ]
  vrijdag 24 juni 2016 @ 17:46:25 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163271413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:53 schreef Za het volgende:

't Is maar hoe je het leest... als dit vanaf het begin af aan bekend zou zijn, was de autopsie niet nodig geweest. Er zijn nog voldoende andere scenario's mogelijk. Dat de man pas later ziek werd (en overleed) zegt m.i. niet per se iets (doorslaggevends) over wat er is gebeurd: hij was zeker een kop groter dan de vrouw, dus het kan ook simpelweg geweest zijn dat het bij hem langer duurde voordat de vergiftiging (voedsel, drugs, gif) fataal werd.
KuikenGuppy
pi_163272904
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:46 schreef Burdie het volgende:

't Is maar hoe je het leest...
Eens.
(en of de berichten überhaupt kloppen)

quote:
als dit vanaf het begin af aan bekend zou zijn, was de autopsie niet nodig geweest.
Jawel want het is dan alsnog onduidelijk waaraan de vrouw is overleden.

quote:
Er zijn nog voldoende andere scenario's mogelijk. Dat de man pas later ziek werd (en overleed) zegt m.i. niet per se iets (doorslaggevends) over wat er is gebeurd: hij was zeker een kop groter dan de vrouw, dus het kan ook simpelweg geweest zijn dat het bij hem langer duurde voordat de vergiftiging (voedsel, drugs, gif) fataal werd.
Dat laatste lijkt me zo ongeloofwaardig, hij zou bv maar een heel kleine hoeveelheid binnen kunnen hebben gekregen bv omdat hij van haar eten proefde (indien voedsel als oorzaak), dat zou verklaren waarom hij die avond nacht en ochtend niet ziek werd, maar dat die lage dosis dan toch wel fataal is zou merkwaardig zijn.
Er is ook nergens aangegeven dat de man op enig moment symptomen van voedselvergiftiging had.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 19:19:01 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163273045
Vraag me af of er bij een autopsie hier nog wat zinnigs te zeggen zal zijn over de doodsoorzaak, lichamen zijn nu al wat minder fris, nog maar te zwijgen over de bacterieen in de lichamen, hoe ga je de mogelijke voedselvergiftigingsbacterieen vinden tussen alles wat zich daar inmiddels heeft vermenigvuldigd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163274294
Ik heb even wat gemist, maar als hij een dubbelleven zou hebben geleid ga je toch niet met je eigen foto's op zo'n datingsite staan.

Lijkt me heel onwaarschijnlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163274446
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even wat gemist, maar als hij een dubbelleven zou hebben geleid ga je toch niet met je eigen foto's op zo'n datingsite staan.

Lijkt me heel onwaarschijnlijk
Zijn er zoveel die dat doen, dus pas maar op
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:01:58 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163275283
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:27 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Zijn er zoveel die dat doen, dus pas maar op
't Kan ook een prank zijn geweest. Vrijgezellenfeestgrapje. Of misschien hadden ze wel een open relatie, ik vind het vooralsnog weinig relevant eigenlijk.
KuikenGuppy
pi_163275536
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

't Kan ook een prank zijn geweest. Vrijgezellenfeestgrapje. Of misschien hadden ze wel een open relatie, ik vind het vooralsnog weinig relevant eigenlijk.
Jaren geleden zat hij op die app en 29 mei is hij nog op Gay Romeo geweest dus ik betwijfel dat, maar denk idd dat het ook niet relevant is... wel een rare openbaring voor de families denk ik.
pi_163275723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:11 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Jaren geleden zat hij op die app en 29 mei is hij nog op Gay Romeo geweest dus ik betwijfel dat, maar denk idd dat het ook niet relevant is... wel een rare openbaring voor de families denk ik.
Maar daar is keihard bewijs van? Het kan geen slechte grap zijn van iemand?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163276075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar daar is keihard bewijs van? Het kan geen slechte grap zijn van iemand?
Tja hoe hard is keihard
pi_163276130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:33 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Tja hoe hard is keihard
Vraag dat maar aan diegene die hem gedate hebben :')
pi_163276205
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan diegene die hem gedate hebben :')
Die leven nog wel :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163276403
Wat walgelijk eigenlijk.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 22:36:32 #172
66083 Platina
78th Element
pi_163277635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af of er bij een autopsie hier nog wat zinnigs te zeggen zal zijn over de doodsoorzaak, lichamen zijn nu al wat minder fris, nog maar te zwijgen over de bacterieen in de lichamen, hoe ga je de mogelijke voedselvergiftigingsbacterieen vinden tussen alles wat zich daar inmiddels heeft vermenigvuldigd.
Misschien via toxines in de feces.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 09:02:43 #173
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_163283362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 09:02 schreef A_Fortiori het volgende:
Premiumartikel: Gehucht zwijgt.

http://www.telegraaf.nl/p(...)utm_campaign=twitter
Ik kan het gewoonlezen.

Samenvatting: op de DR is deze zaak nauwelijks in de publiciteit. Als verklaring wordt gegeven dat dat eigenlijk een economische reden heeft. In een samenleving die grotendeels drijft op toerisme zit niemand op negatieve publiciteit te wachten. Ik krijg uit het artikel verder niet de indruk dat er sprake is van een doofpot, wel van discretie voor alle betrokkenen waaronder het hotel waar het echtpaar verbleef.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 09:56:01 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163283621
De locals weten echt wel wat er gebeurd is hoor :D maar die zeggen niks uit angst dat het het toerisme schaadt. Je mag van de overheid ook niks negatiefs zeggen over de Domrep, dan kan je zomaar de politie op je dak krijgen.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')