Je wilt niet weten wat mensen doen om mensen te pesten/stalken/etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou wel erg ver gaan als iemand anders dat bewust gedaan heeft.
Goed verwoord eventueel scenario.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat hier straks sprake blijkt te zijn van een 'familiedrama', hij haar heeft vergiftigd en daarna zelf het goedje ook innam, dan is dat ergens toch wel interessant, vind ik. Dat hij homo of bi zou zijn is natuurlijk niet boeiend, maar wel als zou blijken dat hij (daardoor) niet lekker in zijn vel zou zitten. Dan krijgt dit verhaal toch wel een hele andere wending en die is wél relevant, vind ik. Nu blijft toch in de lucht hangen dat de schuld bij het hotel of de reisorganisatie zou kunnen zitten.
Ik geef toe dat ik vrij sensatiezuchtig ben, maar ik vind het echt nog niet zo'n gekke gedachte dat de bruidegom mogelijk de hand had in dit verhaal. Ook omdat zo nadrukkelijk wordt uitgesloten dat het om voedselvergiftiging zou gaan en de familie anderzijds niet wil vrijgeven wat er uit de autopsie is gekomen. Een recht dat de familie uiteraard tot in eeuwigheid mag koesteren, want feit is dat het, ook al zóu ik het graag weten, geen hond iets aangaat verder.
quote:Lichamen overleden bruidspaar in Den Haag aangekomen
De lichamen van het pasgetrouwde stel uit Voorburg dat tijdens een huwelijksreis in de Dominicaanse Republiek is omgekomen, zijn donderdag in Den Haag aankomen. Het gaat om een 31-jarige man en een 28-jarige vrouw die in het gebied Punta Cana hun pas voltrokken huwelijk vierden.
De doodsoorzaak is vooralsnog onduidelijk. Mogelijk is het echtpaar het slachtoffer van voedselvergiftiging. Het Openbaar Ministerie zegt dat uit onderzoek en sectie door de autoriteiten ter plekke niet naar voren is gekomen dat er sprake zou zijn van een misdrijf. De familie heeft inzage gehad in het autopsierapport, maar daar worden geen mededelingen over gedaan.
ONDERZOEK
Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) doet, op verzoek van het OM, een onderzoek om „de nabestaanden maximale zekerheid te bieden over de oorzaken van het plotselinge overlijden” van de twee. Wanneer het NFI-onderzoek klaar is, is nog niet duidelijk.
Eigen ervaring?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat mensen doen om mensen te pesten/stalken/etc.
Volgens eerdere berichten wel, blijft media..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:04 schreef agter het volgende:
Er is dus nog geen doodsoorzaak, of die wordt in twijfel getrokken.
Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten dat die Domicanen de autopsie goed hebben uitgevoerd en niet maar wat hebben opgeschreven.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:04 schreef agter het volgende:
Dat lijkt mij ook, daarom ook heel verstandig dat ze nog niet bekendgemaakt hebben wat daar in het rapport stond.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten dat die Domicanen de autopsie goed hebben uitgevoerd en niet maar wat hebben opgeschreven.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, daarom ook heel verstandig dat ze nog niet bekendgemaakt hebben wat daar in het rapport stond.
En die twijfel daar niet uitgesproken hebben, nu zijn ze iig rap terug in NL waar fatsoenlijk onderzoek gedaan kan worden.
Dat "gewenste" resultaat was kennelijk duidelijkheid over het feit dat er wel of geen sprake is van een misdrijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het Nederlands Forensisch Instituut gaat onderzoek doen naar de plotselinge dood van het Jeroen Venema en Michou de Graaf uit Voorburg tijdens hun huwelijksreis in de Dominicaanse Republiek. Hun lichamen zijn gisteren in Den Haag aangekomen. Dit meldt het Openbaar Ministerie in een verklaring. Het onderzoek op de Dominicaanse Republiek heeft niet tot het gewenst resultaat geleid. Het is dan ook niet duidelijk geworden of er wel of niet sprake is van een misdrijf. Het onderzoek in Nederland wordt, op advies van Justitie, verricht. Op deze manier wil men de nabestaanden duidelijkheid geven wat er nu precies is gebeurd en op welke wijze de Voorburgers zijn overleden.
Bron
![]()
Of: er is wel een doodsoorzaak, maar nog geen dader.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:04 schreef agter het volgende:
Nee, dat kan je daar niet uit afleiden. Het staat er gewoon niet. Verder ben je weer lekker walgelijk aan het speculeren. Heb je enig idee waarom het topic op slot was gegaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat "gewenste" resultaat was kennelijk duidelijkheid over het feit dat er wel of geen sprake is van een misdrijf.
Daaruit kun je afleiden dat de doodsoorzaak wél is vastgesteld, zonder echter dat duidelijk is geworden of deze oorzaak door een misdrijf was veroorzaakt.
So not, is gewoon verwijderd ivm het onderzoek...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Overigens is de hele homo-hypothese nu voorlopig weer van de baan. Dat zal wel een zieke grap geweest zijn van die "Ben de Vries".
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Of: er is wel een doodsoorzaak, maar nog geen dader.
Misschien is er ook geen dader.
quote:Het Openbaar Ministerie zegt dat uit onderzoek en sectie door de autoriteiten ter plekke niet naar voren is gekomen dat er sprake zou zijn van een misdrijf.
Het topic is gesloten vanwege het speculeren. Dus als je het topic open wilt houden, houd je je gedachtes en scenario's lekker voor jezelf. Misschien zit er op Twitter iemand op je ideeën te wachten? Of op de Facebook pagina van het Voorburgs dagvod?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Om je laatste vraag te beantwoorden: nee, want toen deed ik niet mee aan de discussie.
Grindr App en Planet Romeo sowieso, maar wie weet wist iedereen wel dat hij bi was dus misschien heeft het er verder niks mee te maken.quote:
Onzin. Speculeren is niet verboden hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het topic is gesloten vanwege het speculeren. Dus als je het topic open wilt houden, houd je je gedachtes en scenario's lekker voor jezelf. Misschien zit er op Twitter iemand op je ideeën te wachten? Of op de Facebook pagina van het Voorburgs dagvod?
Niks is (nog) uit te sluiten maar dat lijkt mij ook niet, maar eh heb je afgesproken met hem?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:27 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Grindr App en Planet Romeo sowieso, maar wie weet wist iedereen wel dat hij bi was dus misschien heeft het er verder niks mee te maken.
Vind ik ook, als je niet van speculeren houdt moet je niet op een forum gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Onzin. Speculeren is niet verboden hier.
Op advies.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:52 schreef Leandra het volgende:
Op verzoek van het OM wordt in NL opnieuw onderzoek verricht.... dat doet het OM vast niet zomaar.
So much voor al dat tendentieuze geneuzel.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jong echtpaar sterft op huwelijksreis
Graag gedaan jongen
Neehoor... hij leek me sowieso al teveel op mijn ex.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niks is (nog) uit te sluiten maar dat lijkt mij ook niet, maar eh heb je afgesproken met hem?
hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:42 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Neehoor... hij leek me sowieso al teveel op mijn ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |