Altijd verdacht als mensen hier komen aanzetten met een "bron" die ze dan toevalliger ter plaatse hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:00 schreef -AMG- het volgende:
Mijn bron op de dominicaanse wist te vertellen dat deze mensen kreeft hebben gegeten terwijl het daar nu geen seizoen voor is. Waarschijnlijk zijn de kreeften van deze 2 dood ingevroren en vervolgens geserveerd. De andere gasten hadden of iets anders besteld of hun kreeft was op de juiste manier behandeld voor het invriezen.
Op zich heeft het gewoon in de krant gestaan dat ze kreeft aten. Kreeft serveren is deze periode niet toegestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Altijd verdacht als mensen hier komen aanzetten met een "bron" die ze dan toevalliger ter plaatse hebben.
Maar die kreeft-hypothese heb ik vanaf het begin wel aangehangen. De huidige drugstheorie daarentegen lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk, maar misschien is er intussen wel meer informatie bekend.
Nog even bijlezen hier.
nee, hehe, die kunnen niet meer klagen, want zijn dan doodquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zien klagen over jouw fugu-bereidingen, dus die waarschuwing lijkt me niet nodig.
Als dat zo is mag ik dat toch vermelden? Heeft in mijn ogen weinig te maken met interessant doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich heeft het gewoon in de krant gestaan dat ze kreeft aten. Kreeft serveren is deze periode niet toegestaan.
Of zal ik ook even interessant doen door te zeggen dat deze info van een bron terplekke komt?.
Of eigen ingekochte ongedierte spray (pesticide) net als die amerikaanse vrouw waar 2 van haar 3 kinderen dood aan zijn gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:53 schreef Pinjewaar het volgende:
Klinkt als drugs. Omdat ze er over zwijgen
Indien er iets waarschuwingswaardigs zou zijn zou BZ actie ondernemen, blijkbaar is dat niet het geval. IMOquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:02 schreef Xan21 het volgende:
Of eigen ingekochte ongedierte spray (pesticide) net als die amerikaanse vrouw waar 2 van haar 3 kinderen dood aan zijn gegaan.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef gynaika het volgende:
Voorburgs Dagblad:
http://voorburgsdagblad.n(...)en-michou-nemen-toe/
Leuk ook dat de geaardheid van Jeroen op datingsites actief was.quote:Wel is er bij onze redactie gisteren een reactie binnengekomen van Ben de Vries over de geaardheid van Jeroen, die volgens hem op allerlei datingsites actief is. De Vries kwam dan ook met een voorbeeld waaruit dit zou blijken. Dit was volgens hem dan ook recentelijk nog het geval. Mede hierdoor en de zwijgzaamheid van de familie over de daadwerkelijke doodsoorzaak doet het aantal vragen over de ware toedracht van het overlijden van Jeroen en Michou alleen maar toenemen. Het advies is daarom aan de familie om zelf met een verklaring naar buiten te komen. Hiermee wordt dan een einde gemaakt aan alle speculaties. Het overlijden van het Voorburgse echtpaar mag zich namelijk vanaf het eerste moment in de belangstelling van de landelijke en regionale media verheugen.
Van homoseksualiteit en vreemdgaan ga je samen dood op huwelijksreis, is algemeen bekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Leuk ook dat de geaardheid van Jeroen op datingsites actief was.
Maar wat een raar, naar krantje.
Wat een respectloze pulp.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef gynaika het volgende:
Voorburgs Dagblad:
http://voorburgsdagblad.n(...)en-michou-nemen-toe/
Onder dit artikel de reactie van Ben de Vries:quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Gay zijn is duidelijk nog steeds een issue.
Ja, dit ga je krijgen als je zelf de waarheid niet naar buiten wil brengen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dit,quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit soort gewroet in iemands leven is respectloos en dient geen enkel doel.
Het is gewoon sensatiezucht. Walgelijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:51 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Heftiger dan drugsgebruik kennelijk.
Jammer dat er zo heftig ol gereageerd wordt.
Het is gewoon informatie. Zonder er goed of fout op te plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |