Sorry maar ik vind dat in dit geval normaal. Indien op een populaire vakantie bestemming, in een hoog aangeschreven 5 sterren resort twee jonge pas getrouwde mensen op verdachte wijze overlijden is het normaal dat anderen willen weten of er sprake is van onzorgvuldig handelen mbt het eten danwel de medische zorg ter plekke, dat heeft niets te maken met ranzige sensatie zucht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het verbaast me steeds weer dat er mensen zijn die op hoge toon éisen dat er openheid van zaken gegeven wordt. De onbeschaamdheid.
Ja, zo gaat dat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
"zelfmoord door voor een trein te springen" = dat kan niet, er moet een dader zijn!
"in het donker door de krokodillen gegrepen" = onmogelijk, ze is ontvoerd!
etc.
Vind ik ook, daarom moet zou het mooi zijn als de familie het bekend maakt om andere mensen te waarschuwen wat er dan ook gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat in dit geval normaal. Indien op een populaire vakantie bestemming, in een hoog aangeschreven 5 sterren resort twee jonge pas getrouwde mensen op verdachte wijze overlijden is het normaal dat anderen willen weten of er sprake is van onzorgvuldig handelen mbt het eten danwel de medische zorg ter plekke, dat heeft niets te maken met ranzige sensatie zucht.
de familie moet helemaal niksquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarom moet de familie het ook bekend maken om andere mensen te waarschuwen wat er dan ook gebeurd is.
Hoe kan iemand sterven door het eten van kreeft? Dat je voedselvergiftiging kan krijgen snap ik, maar volgens mij is de kans dat je daaraan overlijd zeer klein.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
aan het eten, anders waren er wel meer
quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:05 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Hoe kan iemand sterven door het eten van kreeft? Dat je voedselvergiftiging kan krijgen snap ik, maar volgens mij is de kans dat je daaraan overlijd zeer klein.
Ik denk juist niet het etenquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het eten, anders waren er wel meer mensen ziek geworden
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ben meer geïnteresseerd waarom KREEFT zo gevaarlijk is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Ik denk juist niet het eten
Linkquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:08 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ben meer geïnteresseerd waarom KREEFT zo gevaarlijk is.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je durft er bijna niet dood van te gaan op vakantie
Is het niet, het vangstverbod heeft ermee te maken dat er nog maar weinig zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:08 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ben meer geïnteresseerd waarom KREEFT zo gevaarlijk is.
quote:,,Een acute voedselvergiftiging of een gezamenlijke allergie sluiten artsen ‘statistisch’ zo goed als uit. Niemand anders in deze excursiegroep van 40 mensen is ziek geworden. We hebben het hotel en de excursie nagetrokken en zijn niks tegengekomen dat niet deugde”.
Bizar inderdaad. Hoop dat het geen trend wordt in NWS.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het verbaast me steeds weer dat er mensen zijn die op hoge toon éisen dat er openheid van zaken gegeven wordt. De onbeschaamdheid.
idd, is niks sensatie aan, eerder bezorgdheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat in dit geval normaal. Indien op een populaire vakantie bestemming, in een hoog aangeschreven 5 sterren resort twee jonge pas getrouwde mensen op verdachte wijze overlijden is het normaal dat anderen willen weten of er sprake is van onzorgvuldig handelen mbt het eten danwel de medische zorg ter plekke, dat heeft niets te maken met ranzige sensatie zucht.
Dat moet de familie helemaal niet, die moeten lekker hun verlies verwerken en dit een plekje geven en zoiezo eerst hun geliefden naar Nederland halen en een begrafenis regelen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Zelfs in de rijkste landen ter wereld moet je niet alles in je mond steken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je op vakantie naar een van de armste landen ter wereld gaat moet je iig niet zo naief zijn dat je happy go lucky daar kan rondlopen en als een baby alles in je mond te steken.
Ja, maar raad iedereen sterk af dat vervolgens te etenquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs in de rijkste landen ter wereld moet je niet alles in je mond steken.
Kun jij fugu bereiden?
Ik heb nog nooit iemand zien klagen over jouw fugu-bereidingen, dus die waarschuwing lijkt me niet nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar raad iedereen sterk af dat vervolgens te eten
Altijd verdacht als mensen hier komen aanzetten met een "bron" die ze dan toevalliger ter plaatse hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:00 schreef -AMG- het volgende:
Mijn bron op de dominicaanse wist te vertellen dat deze mensen kreeft hebben gegeten terwijl het daar nu geen seizoen voor is. Waarschijnlijk zijn de kreeften van deze 2 dood ingevroren en vervolgens geserveerd. De andere gasten hadden of iets anders besteld of hun kreeft was op de juiste manier behandeld voor het invriezen.
Op zich heeft het gewoon in de krant gestaan dat ze kreeft aten. Kreeft serveren is deze periode niet toegestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Altijd verdacht als mensen hier komen aanzetten met een "bron" die ze dan toevalliger ter plaatse hebben.
Maar die kreeft-hypothese heb ik vanaf het begin wel aangehangen. De huidige drugstheorie daarentegen lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk, maar misschien is er intussen wel meer informatie bekend.
Nog even bijlezen hier.
nee, hehe, die kunnen niet meer klagen, want zijn dan doodquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zien klagen over jouw fugu-bereidingen, dus die waarschuwing lijkt me niet nodig.
Als dat zo is mag ik dat toch vermelden? Heeft in mijn ogen weinig te maken met interessant doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich heeft het gewoon in de krant gestaan dat ze kreeft aten. Kreeft serveren is deze periode niet toegestaan.
Of zal ik ook even interessant doen door te zeggen dat deze info van een bron terplekke komt?.
Of eigen ingekochte ongedierte spray (pesticide) net als die amerikaanse vrouw waar 2 van haar 3 kinderen dood aan zijn gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:53 schreef Pinjewaar het volgende:
Klinkt als drugs. Omdat ze er over zwijgen
Indien er iets waarschuwingswaardigs zou zijn zou BZ actie ondernemen, blijkbaar is dat niet het geval. IMOquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:02 schreef Xan21 het volgende:
Of eigen ingekochte ongedierte spray (pesticide) net als die amerikaanse vrouw waar 2 van haar 3 kinderen dood aan zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |