Oh hai...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:37 schreef Tegan het volgende:
Hi. Iemand verstand van arbeidsovereenkomsten?
Die had een contract in het kader van de flexwet, en moet nu een half jaar op de bank wachten.quote:
Levend begraven. Minimaal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 08:55 schreef DrMarten het volgende:
Mijn collega zat net mee te zingen met Kane, moet ik hem nu slaan?
Moet die van mij nog steeds getekend terugkrijgen. Zal eer eens achteraan mailenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:37 schreef Tegan het volgende:
Hi. Iemand verstand van arbeidsovereenkomsten?
Het is hier al cool genoeg. Ik wil nu wel een keer zon.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Coolblue, die naam past er beter bij.
Het zou niet verkeerd zijn als de lucht een keertje blue wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier al cool genoeg. Ik wil nu wel een keer zon.
Maar niet coolquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn als de lucht een keertje blue wordt.
Blauwe hemel, yayquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Als de lucht cool is en de hemel blue, is het waarschijnlijk goed zweefvliegweer dus geen probleem
hahahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga dit weekend voor het eerst in 1000 jaar weer eens kamperen.
#faal #kras
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
#faal #kras
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
#faal #kras
Waaromquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
#faal #kras
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom.
En sinds wanneer ben jij een man?
Tofquote:
Ja, iedereen is er geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TofDaar waren m'n reisgenoten ook bijna allemaal geweest en ze waren er lyrisch over
Iedereen is overal al geweest, daar let ik niet op. Ben toch geen sneeuwvlokjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er geweest.Maar goed, het is goedkoop. Volgende jaar wel weer bestemming waar niet iedereen naar toe is geweest.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:18 schreef CherryLips het volgende:
maar aan de andere kant leef je maar één keer
Gewoon beide doen. Als je het kan betalen zeker niet laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een luxeprobleem, of een week naar Engeland of twee weken naar China of allebeiKost klauwen vol met geld, ook omdat ik dan niet kan werken, maar aan de andere kant leef je maar één keer
Antarctica?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er geweest.Maar goed, het is goedkoop. Volgende jaar wel weer bestemming waar niet iedereen naar toe is geweest.
Inkomsten zijn overrated. Ga je alleen maar nuttige dingen van kopen zoals eten. Veel beter voor je lijn, geen geld hebben. :"7quote:
Zoals?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Het werk.
Zit me al maanden kapot te vervelen maar nu moet ik ineens nog heel veel doen voordat ik begin
Heet bier drinken zo tegenwoordig ja?quote:
Check.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heet bier drinken zo tegenwoordig ja?
In dat geval ga ik ook zo thuiswerken.quote:
Ik zit bij mezelf te denken, wat is een doo-iig topic... Toen viel het kwartjequote:
Gelukkig is het mooie weer dat ze voorspelden voor komend weekend ook alweer omgezet naar regenquote:
Gelukkig maar, kan ik tenminste lekker hele weekend gamen. Toch geen buitenactiviteiten in de planning staan.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooie weer dat ze voorspelden voor komend weekend ook alweer omgezet naar regen
Ik zal het nieuws in de gaten houden, misschien kom je wel op tvquote:Op maandag 11 juli 2016 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker weer om bootje te varen met de afdeling.
Ik ook niet, maar GTA inmiddels alweer bijna uitgespeeld, moet dus wat anders verzinnen.... Ga wel Klussen ofzoquote:Op maandag 11 juli 2016 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan ik tenminste lekker hele weekend gamen. Toch geen buitenactiviteiten in de planning staan.
Heb nog wel 5 games liggen waar ik nog aan moet beginnen dus komt wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar GTA inmiddels alweer bijna uitgespeeld, moet dus wat anders verzinnen.... Ga wel Klussen ofzo
Godverquote:
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonschermquote:
Ze zijn allebei fictief hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonscherm
Alle dames lopen deze zomer alleen maar in weinig spannende regenkledij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonscherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |