RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga dit weekend voor het eerst in 1000 jaar weer eens kamperen.
#faal #kras
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
#faal #kras
Waaromquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
#faal #kras
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom.
En sinds wanneer ben jij een man?
Tofquote:
Ja, iedereen is er geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TofDaar waren m'n reisgenoten ook bijna allemaal geweest en ze waren er lyrisch over
Iedereen is overal al geweest, daar let ik niet op. Ben toch geen sneeuwvlokjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er geweest.Maar goed, het is goedkoop. Volgende jaar wel weer bestemming waar niet iedereen naar toe is geweest.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:18 schreef CherryLips het volgende:
maar aan de andere kant leef je maar één keer
Gewoon beide doen. Als je het kan betalen zeker niet laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een luxeprobleem, of een week naar Engeland of twee weken naar China of allebeiKost klauwen vol met geld, ook omdat ik dan niet kan werken, maar aan de andere kant leef je maar één keer
Antarctica?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, iedereen is er geweest.Maar goed, het is goedkoop. Volgende jaar wel weer bestemming waar niet iedereen naar toe is geweest.
Inkomsten zijn overrated. Ga je alleen maar nuttige dingen van kopen zoals eten. Veel beter voor je lijn, geen geld hebben. :"7quote:
Zoals?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Het werk.
Zit me al maanden kapot te vervelen maar nu moet ik ineens nog heel veel doen voordat ik begin
Heet bier drinken zo tegenwoordig ja?quote:
Check.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heet bier drinken zo tegenwoordig ja?
In dat geval ga ik ook zo thuiswerken.quote:
Ik zit bij mezelf te denken, wat is een doo-iig topic... Toen viel het kwartjequote:
Gelukkig is het mooie weer dat ze voorspelden voor komend weekend ook alweer omgezet naar regenquote:
Gelukkig maar, kan ik tenminste lekker hele weekend gamen. Toch geen buitenactiviteiten in de planning staan.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooie weer dat ze voorspelden voor komend weekend ook alweer omgezet naar regen
Ik zal het nieuws in de gaten houden, misschien kom je wel op tvquote:Op maandag 11 juli 2016 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker weer om bootje te varen met de afdeling.
Ik ook niet, maar GTA inmiddels alweer bijna uitgespeeld, moet dus wat anders verzinnen.... Ga wel Klussen ofzoquote:Op maandag 11 juli 2016 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan ik tenminste lekker hele weekend gamen. Toch geen buitenactiviteiten in de planning staan.
Heb nog wel 5 games liggen waar ik nog aan moet beginnen dus komt wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar GTA inmiddels alweer bijna uitgespeeld, moet dus wat anders verzinnen.... Ga wel Klussen ofzo
Godverquote:
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonschermquote:
Ze zijn allebei fictief hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonscherm
Alle dames lopen deze zomer alleen maar in weinig spannende regenkledij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tikdens mijn lunchwandelingetje liever naar mooie dames in zomerjurkjes dan naar fictieve wezens op een telefoonscherm
Het is hier zowaar lekker weer vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle dames lopen deze zomer alleen maar in weinig spannende regenkledij.
Allemaal lange broeken vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle dames lopen deze zomer alleen maar in weinig spannende regenkledij.
Nee, al ken ik verrassend veel volwassenen die er wel aan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:20 schreef Tegan het volgende:
Doen jullie aan Pokemon Go? Een collega was serieus aan het overwegen om in plaats van mee te lunchen een rondje op zoek te gaan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:20 schreef Tegan het volgende:
Doen jullie aan Pokemon Go? Een collega was serieus aan het overwegen om in plaats van mee te lunchen een rondje op zoek te gaan.
Joh....je hebt het over kinderenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ziet er echt tè dom uit, al die groepjes smartphonende kinders.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, al ken ik verrassend veel volwassenen die er wel aan doen.
Ik weet niet of ik t zou spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het ook spelen als ik het zonder te veel gehannes op m'n telefoon kon zetten
Het draait niet op de 4S.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het ook spelen als ik het zonder te veel gehannes op m'n telefoon kon zetten
En dan kwaad worden als mensen addblockers gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Wat krijg ik nou weer voor een enorme hoerenreclame op fok die het halve scherm bedekt en je twee keer moet wegklikken
Ik ga ook reclames in mijn vertalingen verwerken, lekker cashen en zien of mensen dat kunnen waarderen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan kwaad worden als mensen addblockers gebruiken
Ik snap ook best dat Fok advertenties nodig heeft. En een paar banners op een pagina waar ik gewoon langs kan scrollen heb ik echt geen probleem mee, maar die ellendige dingen die ineens je halve scherm vullen en als het een beetje meezit ook nig geluid maken, daar jaag je alleen maar mensen mee weg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook reclames in mijn vertalingen verwerken, lekker cashen en zien of mensen dat kunnen waarderen.
Ik heb m'n adblocker ook uitstaan voor Fok, maar die lappen reclames vind ik ook niet nodig. Ik heb hem ook niet meer gezien trouwens dus ik was zeker niet de enigequote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap ook best dat Fok advertenties nodig heeft. En een paar banners op een pagina waar ik gewoon langs kan scrollen heb ik echt geen probleem mee, maar die ellendige dingen die ineens je halve scherm vullen en als het een beetje meezit ook nig geluid maken, daar jaag je alleen maar mensen mee weg.
Feedback zal weer ontploft zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n adblocker ook uitstaan voor Fok, maar die lappen reclames vind ik ook niet nodig. Ik heb hem ook niet meer gezien trouwens dus ik was zeker niet de enige
Geen last van met abo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Wat krijg ik nou weer voor een enorme hoerenreclame op fok die het halve scherm bedekt en je twee keer moet wegklikken
Het is heel simpel: er staan wat placeholders vrij om te gebruiken en daar komen door derden reclames. Sommige adverteerders kunnen niet lezen wat de max formaten zijn. Dus als het gemeld wordt door mensen in FB (of we zien het zelf al), dan wordt er meteen korte metten mee gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n adblocker ook uitstaan voor Fok, maar die lappen reclames vind ik ook niet nodig. Ik heb hem ook niet meer gezien trouwens dus ik was zeker niet de enige
Gewoon zon idiote reclame melden is net zo makkelijk en dan help je FOK er nog mee, met ad blockers help je niet bepaald neequote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan kwaad worden als mensen addblockers gebruiken
Hendig!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:56 schreef DrMarten het volgende:
Loop je in het kader van de uitverkoop de Esprit in, blind door naar achter.... Herenafdeling opgeheven
ja niet dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:57 schreef Q. het volgende:
Mannen hebben het internet al om kleren te kopen.
Gewoon alles XXL, doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ja niet dus
Hee vee ps ik gewoon niet in. Spijkerbroek met tapered leg, heb ik er meer van, deze kreeg ik mijn kuit niet doorheen. Slim fit overhemd, de L paste ik 2 keer in, de M kreeg ik niet dicht.... Struggles
Je groeit er vanzelf inquote:
Zag gister wel weer een getal voorbij komen op de weegschaal dat ik nog niet eerder had gezienquote:
5?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zag gister wel weer een getal voorbij komen op de weegschaal dat ik nog niet eerder had gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |