maar dan moet de bank wel aangeven wat ze nodig zijn en dat is niet gedaan.., hoe kan TS nu weten wat de bank wil hebben aan stukken als ze er niet om vragen..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fenasd het volgende:
Hypo binnen een week is ook wanneer de klant alles al goed aangeleverd heeft, niet wanneer er een hoop shit ontbreekt...
Zo lust ik er ook nog wel één.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fenasd het volgende:
Hypo binnen een week is ook wanneer de klant alles al goed aangeleverd heeft, niet wanneer er een hoop shit ontbreekt...
Ik krijg als het goed is morgen meer duidelijkheid. De overdracht is eind augustus en de ontbindende voorwaarden lopen nu eind volgende week af wegens goed werk van de makelaar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:58 schreef GX3 het volgende:
Wat frustrerend is dit zegHoe is dit afgelopen?
Ik heb een paar maanden geleden een hypotheek geregeld via de Rabobank, gelukkig heb ik goede ervaringen. Maar ook hier geen woning die ik moest verkopen, schulden of BV'tjes. Ik denk dat dat het verschil maakt.
Dit. Ik heb zeer slechte ervaringen met de rabo-hypotheek adviseurs, maar als jij zelf je zooi niet op orde hebt dan moet je niet gaan zeuren op een forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fenasd het volgende:
Alles wat wij van de Rabobank op orde moesten hebben, hadden wij op orde. Wij hebben meermaals gevraagd of het dossier compleet was en daar werd telkens bevestigend op geantwoord. Als er dan tijdens de gesprekken toch weer om stukken gevraagd wordt, is dat op zijn minst frustrerend te noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:39 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dit. Ik heb zeer slechte ervaringen met de rabo-hypotheek adviseurs, maar als jij zelf je zooi niet op orde hebt dan moet je niet gaan zeuren op een forum.
Niet zo gek dat er na een dikke week een nieuwe adviseur op jouw case wordt gezet, ik weet van een vriend die daar werkt dat het redelijk gekkenhuis is op die afdeling met die nieuwe reclame.
Ja, dat is zeker frustrerend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Alles wat wij van de Rabobank op orde moesten hebben, hadden wij op orde. Wij hebben meermaals gevraagd of het dossier compleet was en daar werd telkens bevestigend op geantwoord. Als er dan tijdens de gesprekken toch weer om stukken gevraagd wordt, is dat op zijn minst frustrerend te noemen.
1900 ¤ voor een fucking offerte?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mijn huidige verstrekker is failliet. De organisatie die nu de contracten beheerd staat zeer positief tegen over elke vorm van oplossing en heeft zelf ook meerdere oplossingen aangedragen.
[..]
Ja. Orienterend gesprek is gratis. Kunnen ze je advies geven op basis van jouw aangeleverde gegevens. Advies was, geen probleem documentatie compleet, wij doen graag mee.
Dan krijg je een vervolg gesprek die moet leiden tot een offerte, en die kost geld.
En heb je al een update?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is morgen meer duidelijkheid. De overdracht is eind augustus en de ontbindende voorwaarden lopen nu eind volgende week af wegens goed werk van de makelaar.
Als je 1 van die reclames goed bekijkt en luistert, dan hoor je dat die mensen eerst in New York hebben gewoond, toen in London en nu hartje Amsterdam... Geld zat dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef Speekselklier het volgende:
Helaas geen tips, ik vond de reclame alleen al wat ongeloofwaardig.
Ik bedacht me al dat het alleen mogelijk zou zijn binnen een week als:
• je een vast contract hebt met een salaris van twee ton
• het huis dat je wit kopen 80k kost (nieuwbouw)
• je een financiering van 50% van de executewaarde van het huis zocht.
• je jonger bent dan 25 omdat dan pensioen en ziekte nog geen issue is.
Maar als ik het goed begrijp zit je nu na ruim een maand nog in het stadium van informatie aanleveren... Misschien vast contact met een twee de hypotheekverstrekker zoeken voor het geval je er niet uit komt?
Ik had hem bij Munt ook binnen een week rond. Ook eerste huis maar wel ondernemer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:40 schreef Andromache het volgende:
Ik had hem bij Munt wel binnen een week. Ik had wel al alle documenten klaar. Maar ik ben geen ondernemer en het is mijn eerste huis.
Verder: klote voor je en hoop dat het snel opgelost is.
Heb ooit op een salarisadministratie gewerkt, en dus eindeloos de verklaring ingevuld. Kreeg 1 keer telefoon van een bank die vond dat de werknemer met 26 jaar wel heel veel verdiende, hij geloofde dat niet. Discussie liep nogal op, en dat heeft wel wat dagen gekost.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
werkgevers verklaring duurde hier welgeteld 3 minuten. Tenminste toen ik na 3 minuten terug kwam met koffie lag het al klaar.
Intussen al 1,5 week verder. Hoe staat het ermee?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dinsdag krijg ik definitief uitsluitsel. Ben zeer benieuwd.
Tja, dit dus. Je moet al een getekende koopovereenkomst aanbieden voordat je überhaupt maar het idee heb of je geaccepteerd wordt voor een hypotheek.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:02 schreef CafeRoker het volgende:
Het hele principe dat je een hypotheek op een specifiek huis moet aanvragen is sowieso nogal stom. Als je dat vooraf kun doen met als randvoorwaarde wat parameters als max hypotheekbedrag en LTV binnen een bepaalde bandbreedte had je al deze flauwekul niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |