abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163197892
Hypo binnen een week is ook wanneer de klant alles al goed aangeleverd heeft, niet wanneer er een hoop shit ontbreekt...
pi_163199708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Fenasd het volgende:
Hypo binnen een week is ook wanneer de klant alles al goed aangeleverd heeft, niet wanneer er een hoop shit ontbreekt...
maar dan moet de bank wel aangeven wat ze nodig zijn en dat is niet gedaan.., hoe kan TS nu weten wat de bank wil hebben aan stukken als ze er niet om vragen..
pi_163208250
Wanneer is de eigendomsoverdracht?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:32:33 #29
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_163209726
quote:
Zo lust ik er ook nog wel één.
pi_163215879
Wat frustrerend is dit zeg :o Hoe is dit afgelopen?

Ik heb een paar maanden geleden een hypotheek geregeld via de Rabobank, gelukkig heb ik goede ervaringen. Maar ook hier geen woning die ik moest verkopen, schulden of BV'tjes. Ik denk dat dat het verschil maakt.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:28:42 #31
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163223681
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:58 schreef GX3 het volgende:
Wat frustrerend is dit zeg :o Hoe is dit afgelopen?

Ik heb een paar maanden geleden een hypotheek geregeld via de Rabobank, gelukkig heb ik goede ervaringen. Maar ook hier geen woning die ik moest verkopen, schulden of BV'tjes. Ik denk dat dat het verschil maakt.
Ik krijg als het goed is morgen meer duidelijkheid. De overdracht is eind augustus en de ontbindende voorwaarden lopen nu eind volgende week af wegens goed werk van de makelaar.
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:39:14 #32
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_163230604
quote:
Dit. Ik heb zeer slechte ervaringen met de rabo-hypotheek adviseurs, maar als jij zelf je zooi niet op orde hebt dan moet je niet gaan zeuren op een forum.

Niet zo gek dat er na een dikke week een nieuwe adviseur op jouw case wordt gezet, ik weet van een vriend die daar werkt dat het redelijk gekkenhuis is op die afdeling met die nieuwe reclame.
Chaos is a ladder.
pi_163233433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:39 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Dit. Ik heb zeer slechte ervaringen met de rabo-hypotheek adviseurs, maar als jij zelf je zooi niet op orde hebt dan moet je niet gaan zeuren op een forum.

Niet zo gek dat er na een dikke week een nieuwe adviseur op jouw case wordt gezet, ik weet van een vriend die daar werkt dat het redelijk gekkenhuis is op die afdeling met die nieuwe reclame.
Alles wat wij van de Rabobank op orde moesten hebben, hadden wij op orde. Wij hebben meermaals gevraagd of het dossier compleet was en daar werd telkens bevestigend op geantwoord. Als er dan tijdens de gesprekken toch weer om stukken gevraagd wordt, is dat op zijn minst frustrerend te noemen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:55:42 #34
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_163236988
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef beefcake het volgende:

[..]

Alles wat wij van de Rabobank op orde moesten hebben, hadden wij op orde. Wij hebben meermaals gevraagd of het dossier compleet was en daar werd telkens bevestigend op geantwoord. Als er dan tijdens de gesprekken toch weer om stukken gevraagd wordt, is dat op zijn minst frustrerend te noemen.
Ja, dat is zeker frustrerend.
Chaos is a ladder.
pi_163268879
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:32 schreef xzaz het volgende:

[..]

Zo lust ik er ook nog wel één.
Wat dacht jij dan?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 02:40:15 #36
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163282424
Ik had hem bij Munt wel binnen een week. Ik had wel al alle documenten klaar. Maar ik ben geen ondernemer en het is mijn eerste huis.

Verder: klote voor je en hoop dat het snel opgelost is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163283432
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:55 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Mijn huidige verstrekker is failliet. De organisatie die nu de contracten beheerd staat zeer positief tegen over elke vorm van oplossing en heeft zelf ook meerdere oplossingen aangedragen.

[..]

Ja. Orienterend gesprek is gratis. Kunnen ze je advies geven op basis van jouw aangeleverde gegevens. Advies was, geen probleem documentatie compleet, wij doen graag mee.
Dan krijg je een vervolg gesprek die moet leiden tot een offerte, en die kost geld.
1900 ¤ voor een fucking offerte? :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_163283507
Het is gewoon dom, zeker gezien de historie rondom hypotheekverstrekking, om je als bank met zoiets te profileren. Je sluit iets af voor 30 jaar, dat moet je dus weloverwogen doen en niet afraffelen in een weekje. Als financiële instelling moet je dat dus niet willen gebruiken in je promotie.

Natuurlijk kan je jezelf profileren dat de processen goed zijn afgestemd en neem voor mijn part een termijn van 4 weken. Maar een week is gewoon idioot.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_163283707
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik krijg als het goed is morgen meer duidelijkheid. De overdracht is eind augustus en de ontbindende voorwaarden lopen nu eind volgende week af wegens goed werk van de makelaar.
En heb je al een update?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 20:22:19 #40
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163294684
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 10:05 schreef fokexpert het volgende:

[..]

En heb je al een update?
Ja dinsdag krijg ik definitief uitsluitsel. Ben zeer benieuwd.
pi_163298821
Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met de rabobank. Misleidende gesprekken, ontkenningen van toezeggingen en toen gaf ik het maar op en ben tijdens een gesprek weggelopen.

Die hypotheek in 1 week is natuurlijk onzin. Niemand gelooft toch ook de wasmiddelenreclames?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_163298910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef Speekselklier het volgende:
Helaas geen tips, ik vond de reclame alleen al wat ongeloofwaardig.
Ik bedacht me al dat het alleen mogelijk zou zijn binnen een week als:

• je een vast contract hebt met een salaris van twee ton
• het huis dat je wit kopen 80k kost (nieuwbouw)
• je een financiering van 50% van de executewaarde van het huis zocht.
• je jonger bent dan 25 omdat dan pensioen en ziekte nog geen issue is.

Maar als ik het goed begrijp zit je nu na ruim een maand nog in het stadium van informatie aanleveren... Misschien vast contact met een twee de hypotheekverstrekker zoeken voor het geval je er niet uit komt?
Als je 1 van die reclames goed bekijkt en luistert, dan hoor je dat die mensen eerst in New York hebben gewoond, toen in London en nu hartje Amsterdam... Geld zat dus :Y
Tja, dan lukt het wel in 1 week.... Realistisch is het niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_163327726
Het hele principe dat je een hypotheek op een specifiek huis moet aanvragen is sowieso nogal stom. Als je dat vooraf kun doen met als randvoorwaarde wat parameters als max hypotheekbedrag en LTV binnen een bepaalde bandbreedte had je al deze flauwekul niet.
pi_163328881
Ze beloven het nu ook voor ondernemers in een week rond te krijgen.
  maandag 27 juni 2016 @ 02:23:16 #45
451005 Grems
Clown World
pi_163331561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 02:40 schreef Andromache het volgende:
Ik had hem bij Munt wel binnen een week. Ik had wel al alle documenten klaar. Maar ik ben geen ondernemer en het is mijn eerste huis.

Verder: klote voor je en hoop dat het snel opgelost is.
Ik had hem bij Munt ook binnen een week rond. Ook eerste huis maar wel ondernemer.

Scheelt waarschijnlijk dat ik ver onder mijn max zat qua hypotheekbedrag.

Hopen dat het op tijd lukt TS.
pi_163332435
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef CaLeX het volgende:

[..]

werkgevers verklaring duurde hier welgeteld 3 minuten. Tenminste toen ik na 3 minuten terug kwam met koffie lag het al klaar.
Heb ooit op een salarisadministratie gewerkt, en dus eindeloos de verklaring ingevuld. Kreeg 1 keer telefoon van een bank die vond dat de werknemer met 26 jaar wel heel veel verdiende, hij geloofde dat niet. Discussie liep nogal op, en dat heeft wel wat dagen gekost.

Tja, kneus zeg ik dan, had je ook maar een vak moeten leren :).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_163358193
Ik zou linkje naar dit topic op FB posten:P. Laat het webcare team maar met een reactie komen!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_163589618
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja dinsdag krijg ik definitief uitsluitsel. Ben zeer benieuwd.
Intussen al 1,5 week verder. Hoe staat het ermee?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:41:54 #49
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_163598195
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 23:02 schreef CafeRoker het volgende:
Het hele principe dat je een hypotheek op een specifiek huis moet aanvragen is sowieso nogal stom. Als je dat vooraf kun doen met als randvoorwaarde wat parameters als max hypotheekbedrag en LTV binnen een bepaalde bandbreedte had je al deze flauwekul niet.
Tja, dit dus. Je moet al een getekende koopovereenkomst aanbieden voordat je überhaupt maar het idee heb of je geaccepteerd wordt voor een hypotheek.

En als je dan alsnog achteraf voor die hypotheek wordt geweigerd dan ga je de boot in voor 10% van de aankoopwaarde, ook als je dat niet te verwijten valt doordat de bank je bijvoorbeeld aan het lijntje houdt. En zie die schuld nog maar eens kwijt te raken en daarna ooit nog aan een koophuis te komen...

Waarom is het zo moeilijk om een definitief antwoord te krijgen op de vraag "Kan ik een hypotheek krijgen voor bedrag X op woningwaarde Y" voordat de krabbel onder de koopovereenkomst wordt gezet? Je kan prima aan alle relevante informatie komen zonder een getekende koopovereenkomst.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 15:38:43 #50
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_163622848
Tja voor 1500 ¤ of wat is het, kun je ook niet zo veel verwachten , vooral niet als doorstromer met restschuld en B.V. Dat is nu eenmaal best ingewikkeld.
Ook het begeleiden van belangrijke data, zoals de ontbindende voorwaarden, wordt niet begeleid door een bankadviseur. En dan heb ik het nog niet eens over de vrij hoge rente bij Rabo t.o.v. andere aanbieders.
Tot zo ver je eigen foute keuze.

Als ik jou was zou ik een klachtenbrief opstellen waarin je een beetje hetzelfde opneemt als de openingspost. Chronologische volgorde. Wijzen op de ontb vw datum, en met name op de de telkens opnieuw opgevraagde documenten, dit had al bij aanvang bekend kunnen en moeten zijn. Waarom komen ze hier pas halverwege mee, i.c.m. de toezegging (zoals je zelf zegt) dat het dan per 2-6 echt rond komt. Maar toch opnieuw stukken opvragen.
Het voordeel van de adviseur is dat hij 'ja' of 'nee' zegt. Juist daarom is het bijzonder dat 'ie telkens nieuwe documetnen opvraagd. Als je iets moet beoordelen, weet je toch wat?
Uiteraard vragen om advieskosten verlaging gelet op de onnodig bezorgde stress en uiteraard de slechte begeleiding. Gaan ze wel serieus mee om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')