SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Tormund!quote:
Davos zei tegen Tormund dat ie de avond voordat hij participeerde in een veldslag nooit sliep en altijd een eind ging wandelen totdat ie zover was dat niemand hem kon horen schijten ,waarop tormund zei: Veel plezier met schijtenquote:
Kan iemand Jon met witblond haar photoshoppen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef Harvest89 het volgende:
Jon komt er dus waarschijnlijk achter dat hij een Targaryen is in de laatste aflevering.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan iemand Jon met witblond haar photoshoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ik vermoed dat Bran Stark de waarheid leert ('young ned stark' zit ook in de aflevering). En die moet dan nog weer in Winterfel komen om het zijn broer neef te vertellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Harvest89 het volgende:
Echt waar?![]()
Howland Reed is de enige die waarschijnlijk van R+L= J af weet.
Jon leert de waarheid dus volgende aflevering?
Hoe werd daar naar gehint dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er werd ook wel gehint naar de crypts (waar Rickon wordt begraven), en er is wel een theorie dat daar iets ligt begraven wat naar Jons afkomst verwijst.
ik wil wel in een spoilertag lezen wat daar dan zou liggen!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er werd ook wel gehint naar de crypts (waar Rickon wordt begraven), en er is wel een theorie dat daar iets ligt begraven wat naar Jons afkomst verwijst.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef Harvest89 het volgende:
Jon komt er dus waarschijnlijk achter dat hij een Targaryen is in de laatste aflevering.
Een document waar op staat dat de bastaard van Ned eigenlijk dus van hen is waarschijnlijk. Bestempelt met zo'n mooie wasplek.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef zforces het volgende:
[..]
ik wil wel in een spoilertag lezen wat daar dan zou liggen!
Dat hij begraven wordt in de crypts.quote:
quote:
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://gfycat.com/ObedientPepperyKentrosaurus
Ziet er toch wat anders uit
Mja, heel dat Bran Stark verhaal kan natuurlijk de prullenmand in omdat niemand hem gaat geloven en hij niets kan bewijzen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bran Stark de waarheid leert ('young ned stark' zit ook in de aflevering). En die moet dan nog weer in Winterfel komen om het zijn broer neef te vertellen.
uh jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mja, heel dat Bran Stark verhaal kan natuurlijk de prullenmand in omdat niemand hem gaat geloven en hij niets kan bewijzen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Dat ziet er goed geshopt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jon Targaryen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
zou jij zo'n duf visioen wel geloven van een kind wat zijn eigen broer dan vervolgens de machtigste man van de hele wereld maakt?quote:
Ik was altijd in de veronderstelling dat Howland Reed al een tijdje dood is, gok dus dat Bran weer terug in de tijd kijkt en hem ziet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Howland Reed is de enige die waarschijnlijk van R+L= J af weet.
Jon leert de waarheid dus volgende aflevering?
mja mja als je de imdb lijst bekijkt dan is het idd denk ik de jonge reed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat Howland Reed al een tijdje dood is, gok dus dat Bran weer terug in de tijd kijkt en hem ziet.
Gimliquote:
nee dit is de grappig smilie:quote:
Toch niks leukers dan die smug face eraf kauwenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:40 schreef Angelof9 het volgende:
Je zal toch maar zo'n honger hebben dat je Ramsay will eten.![]()
Het is je reinste dierenmishandeling!
OPDATWENIETVERGETENquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
Net nog ffe die scene gekeken met Ramsay's dood.![]()
Maar wat een gruwelijke dood moet dat zijn.
Dat ene blonde meisje is ook zo aan haar eind gekomen in seizoen 4.![]()
En fat Walda, en vast nog veel meer...
Het budget en tijd was op om zo'n lange aflevering te kunnen schieten vanwege het weer. Dus daarom hebben ze die scène met jon gemaakt en de rest wat uitgerektquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef ondeugend het volgende:
Heftige aflevering!
ik vond de scene met een ingesloten leger van Jon toch wel net iets te lang duren
en die baby van fat Walda.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
Oh, oke, omdat het traditie is maakt het je niet gestoord. Zo kunnen we alles wel goed praten. Dan is het opeens ook heel normaal om als Targaryen je zusje te bezwangeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij was niet gestoord nee, hij gebruikte het villen als een wapen, verhoor methode en intimidatiemiddel, dat doen Boltons, hij was niet de eerste van zijn familie die het deed, sterker nog Boltons werd geleerd hoe ze dit moesten doen, generatie op generatie, gewoon traditie dus.![]()
![]()
Dat maakt je niet gestoord, zeker niet in Westeros.
[..]
Ooh was dat maar de enige fout in Braveheart..
Is ook geweldig gedaan, die hond wat eerst voorzichtig ruikt en likt om hem vervolgens te bijten. Hoewel het ook leuk was geweest dat het een langzaam proces zou worden zoals met Theon om uiteindelijk zo te eindigen als nu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
Bedankt voor je nuttige bijdrage, je bent werkelijk een verrijking met je zure reacties.quote:
Dus omdat Rickon volgens traditie net als elke andere mannelijke Stark in de crypte wordt begraven, wijst dat ergens naar?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij begraven wordt in de crypts.
En omdat Lyanna als enige vrouw in die crypts ook begraven is, is er een theorie dat Ned daar iets begraven heeft wat het zou kunnen bewijzen. De harp van Rhaegar oid.
quote:
Ik moet eerst nog zien dat Rickon überhaupt wordt begraven. Lord of Light kan Mel helpen om hem weer tot leven te wekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus omdat Rickon volgens traditie net als elke andere mannelijke Stark in de crypte wordt begraven, wijst dat ergens naar?
Om nog een seizoen niks te zeggen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog zien dat Rickon überhaupt wordt begraven. Lord of Light kan Mel helpen om hem weer tot leven te wekken.
geen idee, zou ongeloofwaardig zijn als je iemand in je team hebt die de doden tot leven kan wekken en het dan niet overwegen als je eigen broertje overlijdt.quote:
Ze zegt zelf het niet te kunnen en dat de god of light bepaalt of iemand nog een kans krijgt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee, zou ongeloofwaardig zijn als je iemand in je team hebt die de doden tot leven kan wekken en het dan niet overwegen als je eigen broertje overlijdt.
Iedereen weet dat Jon tot leven gewekt is dus iedereen loopt aan mel te trekken of ze hun broertje/papa/vriendje weer terug kunnen krijgen anders is GoT niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf het niet te kunnen en dat de god of light bepaalt of iemand nog een kans krijgt.
Hannibal trok zijn centrum niet terug, de Romeinen sloegen een bres in het centrum van Spaanse/Gallische troepen. Het punt was juist dat Hannibal dit voorzien had en 2 colonnes Libische troepen de Romeinen die in het centrum doorbraken in de flank aanviel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk van ze, maar de Romeinen noch de Carthagenen gingen ongedisciplineerd als een zooi dolle honden naar voren rennen.
Het eerste plan van de Starks was juist wat Hannibal wel lukte, het midden terugtrekken zodat je het leger omsingelt. Maar dat werkt niet als je als een malle horde gaat rennen en al helemaal niet als je je cavalerie in het midden gooit, recht in de boogschutters van de tegenstander. Dat hebben de Fransen ook pijnlijk afgeleerd bij Crecy (onder andere).
Nee klopt. Als dát niet gebeurt, dán is GoT niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Jon tot leven gewekt is dus iedereen loopt aan mel te trekken of ze hun broertje/papa/vriendje weer terug kunnen krijgen anders is GoT niet geloofwaardig.
Ik bedoel dus dat hij zo groot gebracht is, hij weet niet beter, vind dat het bij zijn familie hoort.. dat maakt hem niet gestoord vind ik.. dan was Tywin ook gestoord.. en in zekere zin bobby b ook..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, oke, omdat het traditie is maakt het je niet gestoord. Zo kunnen we alles wel goed praten. Dan is het opeens ook heel normaal om als Targaryen je zusje te bezwangeren.
Wat hij heeft gedaan met Ramsay's moeder was ook echt het teken van een gezonde mentale staat.
Ook in Westeros beschouwt men villen als is afschuwelijks. Het is niet alsof dat daar gangbaar is. De Boltons worden daar toch wel heel anders aangekeken dan andere huizen vanwege hun rare tradities.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee klopt. Als dát niet gebeurt, dán is GoT niet geloofwaardig.
Het was nog niet zo zeer wat hij met zijn moeder heeft gedaan, maar vooral de kille toon in zijn stem toen hij dat aan Ramsay vertelde. Die scene is me altijd bij gebleven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Wat hij heeft gedaan met Ramsay's moeder was ook echt het teken van een gezonde mentale staat.
Iemand hier gelooft niet in the lord of light.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maanvis is weer bezig met zijn act merk ik al.
Als ie dat wil, denk het niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog zien dat Rickon überhaupt wordt begraven. Lord of Light kan Mel helpen om hem weer tot leven te wekken.
Of dat jij ineens iets zinnigs zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef Maanvis het volgende:
ja ik bedoel Harry potter zegt halverwege boek 3 toch ook niet ineens 'wat denk je dat ik kan toveren?' of dat superman ineens zegt 'ik kan niet vliegen'
Volg je de serie wel of sla je alleen de dialogen over?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef Maanvis het volgende:
ja ik bedoel Harry potter zegt halverwege boek 3 toch ook niet ineens 'wat denk je dat ik kan toveren?' of dat superman ineens zegt 'ik kan niet vliegen'
Vergeet ook niet dat Beric eerlijk zegt dat hij elke keer weer een stukje van zichzelf mist, nooit helemaal terugkomt. Jon zal dat ook wel voelen en die is niet egoïstisch genoeg om dat zijn broertje aan te doen.quote:
Tis meer dat ik denk dat de Lord of Light die loser Rickon helemaal niet terug wil hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Beric eerlijk zegt dat hij elke keer weer een stukje van zichzelf mist, nooit helemaal terugkomt. Jon zal dat ook wel voelen en die is niet egoïstisch genoeg om dat zijn broertje aan te doen.
kan, maar dan heeft ie het er op zijn minst over met Sansaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Beric eerlijk zegt dat hij elke keer weer een stukje van zichzelf mist, nooit helemaal terugkomt. Jon zal dat ook wel voelen en die is niet egoïstisch genoeg om dat zijn broertje aan te doen.
Hij zal ook wel zijn redenen hebben gehad om te zeggen 'don't bring me back' mocht hij weer dood gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:09 schreef Sarasi het volgende:
Punt 1 het is Jon SNOW. Hij is geen Stark.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef MakkieR het volgende:
Aflevering 9 seizoen 6; Best Episode ever!!!!!!!
Ik was al bijna in slaap gevallen, maar deze aflevering bewijst maar weer waarom ik een grote fan ben van Game of Thrones.
Alleen de intro al waar mijn grootste held Daenerys gehakt maakt met de meesters. De dialoog tussen Tyrion en Daenerys geweldig. Dan de dialoog tussen Tyrion Daenerys en de meesters geweldig.
En dan zijn we nog maar net begonnen. Maar wat voor mij echt een van de hoogtepunten was.
De botergeile dialoog tussen Daenerys en Yara en Theon. De chemie tussen die twee bloedgeile meiden. Yara die lesbisch is en Daenerys die volgens mij ook niet vies is van een vrouwtje de feminisme spat er van af in Game of Thrones style heerlijk onbeschaamd en er direct op.
Een geweldige wending tussen Sansa Stark en Jon Stark waar de redder in nood Little Fingers tussen beide komt. Toen had ik het wel even warm van opwinding.
Ja en dan natuurlijk de grote finale Ramsey Bolton RIP of beter gezegd "Rot In Hell!!!" daar kwam ik tot een vreugde dansje en zing ik "die zien we nooit meer terug"
Na de geweldige gevecht waar ik op het puntje van mijn stoel heb gezeten, Winterfell dacht ik eindelijk belegerd werd en binnen luttele seconden gevallen. De one on one tussen Jon Stark en Ramsey Bolton gevecht was echt fenomenaal.
Tot hij de schedel van Ramsey helemaal in elkaar beukt. Ja en dan Sansa en haar zo gehate mannetje. Jammer dat ze hem niet stukje bij beetje liet opeten. Hij mocht van mij wel iets langer lijden. Maar goed, ik ben Gods blij dat hij mag wegrotten in de hel.
Het enige minpuntje en dat is maar een hele kleine is waar Jon nou met zijn verstand zit.
Hij heeft een groot wapenfeit vergeten onze trots Carice van Houten waarmee hij de doden weer tot leven kan wekken. Dus ik mijn optiek zou het toch mogelijk moeten zijn om Rickson weer proberen tot leven te wekken.
Misschien gaat Carice van Houten haar eigen gang en negeert zij het bevel van Jon Stark Rickson terug te halen. Immers dat had ze al gezegd, zij staat niet onder commando van Jon. En met de steun van Sansa Stark denk ik niet dat iemand Melisandra zal tegenhouden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zal ook wel zijn redenen hebben gehad om te zeggen 'don't bring me back' mocht hij weer dood gaan.
Ze had het op z;n minst kunnen proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:37 schreef Uezurii het volgende:
Punt 2. Carice kan helemaal geen mensen tot leven wekken, dat doet the Lord of Light. The Lord of Light heeft plannen met Jon. Daarom is Jon Snow weer terug.
En dat moet natuurlijk onscreen, want anders is het niet echt gebeurd. /squote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kan, maar dan heeft ie het er op zijn minst over met Sansa
Zie niet in waarom. Rickon is niet belangrijk voor het verhaal. Misschien dat de boeken er nog op in gaan, maar de serie duidelijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze had het op z;n minst kunnen proberen.
Oh ja, dan zou je een geliefde niet proberen terug te brengen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Uezurii het volgende:
Zie niet in waarom. Rickon is niet belangrijk voor het verhaal.
Of op zijn minst in de boekenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dat moet natuurlijk onscreen, want anders is het niet echt gebeurd. /s
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Maanvis het volgende:
Anders melden we 'm gewoon aan als goof bij imdb.
Ja want mensen terug brengen uit de dood is de normaalste zaak van de wereld toch? Mel legt Jon zelfs nog uit dat het bij hem een uniek geval was.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou je een geliefde niet proberen terug te brengen.
John Snow is zijn bastaardnaam, zijn officiële naam is John Stark die hij zo langzamerhand wel heeft verdiend. Ramsey Bolton is ook niet zijn echte naam want ook hij heeft een bastaardnaam net als vele andere GoT personages.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:37 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Punt 1 het is Jon SNOW. Hij is geen Stark.
Punt 2. Carice kan helemaal geen mensen tot leven wekken, dat doet the Lord of Light. The Lord of Light heeft plannen met Jon. Daarom is Jon Snow weer terug.
Rickon*quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
John Snow is zijn bastaardnaam, zijn officiële naam is John Stark die hij zo langzamerhand wel heeft verdiend. Ramsey Bolton is ook niet zijn echte naam want ook hij heeft een bastaardnaam net als vele andere GoT personages.
Daarbij jij weet helemaal niet wat voor plannen the lord of light had met Rickson. Ze konden het in ieder geval proberen. Aangezien Rickson een van de laatste Starks is die nog leeft, althans dat is wat Sansa denkt. Brann is volgens mij in ogen van Jon Stark en Sansa Stark allang dood.
Dan nog zou je het op z'n minst vragen als je broertje net dood is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ja want mensen terug brengen uit de dood is de normaalste zaak van de wereld toch? Mel legt Jon zelfs nog uit dat het bij hem een uniek geval was.
Nee, jon zegt zelfs nog dat ze hem niet terug moet brengen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ja want mensen terug brengen uit de dood is de normaalste zaak van de wereld toch? Mel legt Jon zelfs nog uit dat het bij hem een uniek geval was.
Nou dan verlos ik hierbij Jon Snow zijn bastaard naam. In mijn ogen is het een Stark en in Sansa haar ogen is hij trouwens ook gewoon een Stark. Ze refereert hem als haar broer. En met de macht dat hij heeft over het noorden kun je niet meer zeggen dat het een stomme bastaards kind is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rickon*
En Ramsay Bolton is wel de echte naam van Ramsay, hij is by royal decree van zijn bastaardnaam verlost. Jon heet gewoon Snow.
Waarom heeft ze geen schaduw op Ramsay afgestuurd dan, of hebben de rode priesteressen in Mereen de Masters niet vermoord. Waarom heeft ze niet heel Jons leger geresurrect tijdens de slag.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of op zijn minst in de boeken. Tis gewoon ongeloofwaardig als je iemand hebt die mensen kan resurrecten dat je dan niet op zijn minst dat gaat proberen te regelen
. Maargoed, we wachten het nog wel even af. Anders melden we 'm gewoon aan als goof bij imdb.
Tywin Lannister was dan ook de enige in heel Westeros met een functionerend spijsvertereringssysteem.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dat moet natuurlijk onscreen, want anders is het niet echt gebeurd. /s
Maar waarom vraagt Jon niks aan Mel om haar magie te gebruiken? Is ie dom of weet ie echt niets?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waarom heeft ze geen schaduw op Ramsay afgestuurd dan, of hebben de rode priesteressen in Mereen de Masters niet vermoord. Waarom heeft ze niet heel Jons leger geresurrect tijdens de slag.
Magie is magie maar magie heeft ook regels. Dat zelfs de karakters zelf die regels niet lijken te kennen nog, maakt het extra arrogant dat jij denkt ze vanbuiten te kennen.
lekker belangrijk zag er vet uitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, destijds heb ik al geklaagd over het non-realisme van die dual wielder bij de tower of joy en nu is die scene dus ook door een expert gedebunked.
Kijk je de episode niet ofzo? Mel zegt toch dat zij helemaal niet de kracht heeft om iemand terug te brengen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar waarom vraagt Jon niks aan Mel om haar magie te gebruiken? Is ie dom of weet ie echt niets?
Ze zegt dat de lord of light het bepaalt. Dus waarom vraagt ie niet of ze nog iets gezien heeft in het vuur?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Kijk je de episode niet ofzo? Mel zegt toch dat zij helemaal niet de kracht heeft om iemand terug te brengen.
Gelukkig zijn draken en spookachtige figuren wel enorm realistischquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, destijds heb ik al geklaagd over het non-realisme van die dual wielder bij de tower of joy en nu is die scene dus ook door een expert gedebunked.
Het is de duurste show ter wereld dan mag je toch ook wel kwaliteit verwachten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig zijn draken en spookachtige figuren wel enorm realistisch
Het is maar net waar je je druk om kan maken.
Als ze iets gezien had, dan had ze dat zelf wel genoemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zegt dat de lord of light het bepaalt. Dus waarom vraagt ie niet of ze nog iets gezien heeft in het vuur?
Maisie!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Slayage het volgende:
hoe die maisie williams er soms bij loopt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |