Ditzelfde heb ik ooit eens met een vriendinnetje gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb wel eens met mijn arm tot aan mijn schouder in de anus van mijn paard gezeten.
Dat was toen hij heftige koliek (darmblokkade) had. Veearts wilde dat ik het zelf zou voelen. Was vrij kantje boord toen. Heel zielig. Er zijn hem liters vloeibare paraffine toegediend via een neussonde. Oh, wat was ik blij toen ik eindelijk stront zag. Zelfs toen een foto van zijn eerste mest op Facebook gezet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ditzelfde heb ik ooit eens met een vriendinnetje gehad.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ditzelfde heb ik ooit eens met een vriendinnetje gehad.
Er zit een knop op je tv computer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef golfer het volgende:
Ik zit net te lunchen en deze praatjes bevorderen mijn eetlust niet echt.
Hier ook al niet. Leve werken in een open spacequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:53 schreef fietsie het volgende:
OK. Concentreren lukt niet. Dan de Metal maar uit de kast. Koptelefoon op en raggen.
Die hebben ze op alle etages, maar niet op deze (directie etage en die hebben hun eigen ruimte). Maar er is tegenover mij een "aanlandplek" gemaakt waar je rustig kunt werken en praten. Alleen toen het nog niet af was (dus open) was het rustig, nu hebben ze het afgesloten met een glaswand en kaatst het geluid keihard terug, harder dan men praat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben een paar stilteruimtes om in te werken. Maar om nou te zeggen dat het daar erg stil is?
Lucht van stroop zou je toch een bult energie moeten gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een eigen kantoor, maar een "tijdelijk" inwonende collega ivm tekort aan werkplekken.
Maar gewoon alsof de lucht van stroop is ofzo; ik heb geen zin, geen energie, geen drive, geen inspiratie.
Wie is jarig?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nog even wat bakdingen ophalen.
En dan in de nacht van vrijdag op zaterdag stiekum taart bakken.
Ik ga met een vier andere Nederlanders meedoen aan een jongerenuitwisseling. In totaal zijn er uit zeven landen achtentwintig jongeren, zeven groepsleiders (waaronder ik) en nog twee organisatorenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:12 schreef AnneX het volgende:
Ludolf ? misschien heb je het eerder eens verteld...wat ga je eigenlijk uitwisselen in Vilnius (?).
hier ook, en dan moet (ja echt moet) ik ook nog naar een diner...opzitten en pootjes geven. En vooraf nog iets leuks doen (wat niet leuk is).quote:
Helaas, geen snoekbaarsquote:After ichtiological reasearch of the lakes, it was stated that 14 types of fish breed in the lake of Plateliai: pike, burbot, bream, roach, tench, bleak, perch, redeye, eel, vendace, Plateliai lavaret, crucian carp and ruff
OK. Vraagje in herhaling : Wát wissel je uit? wat ga je dóe-oen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga met een vier andere Nederlanders meedoen aan een jongerenuitwisseling. In totaal zijn er uit zeven landen achtentwintig jongeren, zeven groepsleiders (waaronder ik) en nog twee organisatorenDeelnemers komen uit Portugal, Italie, Bulgarije, Turkije, Frankrijk, Litouwen en Nederland.
De uitwisseling vindt niet plaats in Vilnius, maar in op "Zemaitija National Park" ten noorden van de stad Plungė. In Plungė vindt overigens de productie van de meeste 'crab/crapsticks' voor de Europese markt plaats
wel gewoon baars,ook prima te eten tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Helaas, geen snoekbaars
Die vendace is een zalmachtige en wel te eten volgens mij. Burbot is kwabaal en een kabeljouwachtige dus wellicht ook eetbaar. Paling zou natuurlijk wel geinig zijn, even een paar roken en voila, vers Nederlands eten
Goed punt. Ik wil ook lekker luierenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hier ook, en dan moet (ja echt moet) ik ook nog naar een diner...opzitten en pootjes geven. En vooraf nog iets leuks doen (wat niet leuk is).
Ik wil naar huis en lekker op de bank hangen met een boek
Hoe gaat het nu met schoonpa? Is al een tijdje rustig rond hem lijkt hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:46 schreef AnneX het volgende:
Nou, kaatje dat klinkt wel als een " verplicht nummer".
Hopelijk is het eten smakelijk, en het gezelschap...
Straks weer eens Mantelzorgen na twee weken, behoudens de regel telefonen de afgelopen weken met
raspende stem.
Nogal ja, afscheidsdiner van directeur. Klein gezelschap en niet het meest gezellige. Eten lijkt me wel prima als ik de menukaart lees.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:46 schreef AnneX het volgende:
Nou, kaatje dat klinkt wel als een " verplicht nummer".
Hopelijk is het eten smakelijk, en het gezelschap...
Straks weer eens Mantelzorgen na twee weken, behoudens de regel telefonen de afgelopen weken met
raspende stem.
Heb je wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nogal ja, afscheidsdiner van directeur. Klein gezelschap en niet het meest gezellige. Eten lijkt me wel prima als ik de menukaart lees.
Sterke met het mantelzorgen. Het blijft maar doorgaan he? (waarom heeft FOKT geen aai over bolletje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking.
Da's toch een klap op de kopquote:
Note te self: geen bh's dragenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch een klap op de kop![]()
And to make matters worse....ik denk wat prikt er toch...is de beugel van mijn bh gebroken. Lekker dagje zo.
Ik was vorige week nog in Vilnius. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga met een vier andere Nederlanders meedoen aan een jongerenuitwisseling. In totaal zijn er uit zeven landen achtentwintig jongeren, zeven groepsleiders (waaronder ik) en nog twee organisatorenDeelnemers komen uit Portugal, Italie, Bulgarije, Turkije, Frankrijk, Litouwen en Nederland.
De uitwisseling vindt niet plaats in Vilnius, maar in op "Zemaitija National Park" ten noorden van de stad Plungė. In Plungė vindt overigens de productie van de meeste 'crab/crapsticks' voor de Europese markt plaats
Nee niet vanuit school, maar vanuit het dorp waar ik vandaan kom eigenlijk. Een ouwe Schot die ooit door omstandigheden hier belande is daar zo'n dertig jaar geleden mee begonnen. Die man is er ik denk in 2010 mee gestopt, samen met wat vrienden hebben we het toen nog een paar jaar onder de noemer van cultureel werk in het het dorp gedaan en sinds twee jaar zijn we een 'informele groep jongeren' (die mogen ook projecten organiseren). Verder heeft hij zijn werk er van gemaakt, hij werkt nu in een centrum waar veel van die projecten worden georganiseerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Vraagje in herhaling : Wát wissel je uit? wat ga je dóe-oen?
Is het vanuit je opleiding, faculteit ?
Ik ben er vorig jaar zomer ook geweest, als vakantiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Vilnius. Altijd leuk.
we call it sexchange sometimes for a reasonquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef fietsie het volgende:
* fietsie bemoeit zich -niet- met de "wat gaat Ludolf uitwisselen" discussie![]()
- Opzetten/organiseren van uitwisselingen;quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:20 schreef golfer het volgende:
En wat voor vrijwilligerswerk doe jij zelf, Ludolf?
Ikkuh? Niet dat ik weet maar, dat vind ik lievquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef AnneX het volgende:
Die fiets![]()
Wat betreft sch.va:Blijft spannend wie er eerder dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ludolfje, ga je je nu ontpoppen als een geëngageerde burger ipv een kutstudent? WTF? Dit doet je imago geen goed jongen... Straks moeten ze je nog met respect gaan behandelen hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
- Opzetten/organiseren van uitwisselingen;
- Diverse taken binnen de studievereniging
Eerlijk gezegd deed ik vroegah veel meer
Toen draaide ik nog - met diezelfde gast als de uitwisseling - een jeugdsoos waar we allerlei activiteiten opzetten als spooktochten, kamp weekenden. Fiets- en krooi um d'r in hebben we ook een keer gedaan, wat een kut werk, dagen in een waadpak in een koude vijver de baan opbouwen en vervolgens viel de deelname eigenlijk ook tegenVerder helpen bij allerlei andere activiteiten van het cultureel werk, zoals een jaarlijks openlucht optreden voor een beginnende bandjes en een kinderspelweek.
Oooh en wat ik vergeet, jaren rond pasen en oud en nieuw vreugdevuren bouwen. Met o&n was het vooral vergunning aanvragen en zooi verzamelen maar met pasen ook nog allerlei andere activiteiten er rondom. Meeste tijd daarvan was trouwens met een trekker rondrijden en bij iedereen tuinafval ophalen. Erg vermakelijk, maar of het echt als vrijwilligerswerk geldt? We deden het vooral omdat we het zelf leuk vonden.
Sowieso zijn er nog een aantal smileys extra die een code hebben maar niet onder het reactie vak staanquote:
Geen berenburg?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis, zon, tuin, koud flesje bier. Geluksmoment
Lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ludolfje, ga je je nu ontpoppen als een geëngageerde burger ipv een kutstudent? WTF? Dit doet je imago geen goed jongen... Straks moeten ze je nog met respect gaan behandelen hier.
In een warme zomerse tuin altijd een biertje meneer Ludolfquote:
Hij doet nog genoeg boerenpummel-zaken om aan het imago van hem te blijven kleven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef Bramito het volgende:
Ludolfje, ga je je nu ontpoppen als een geëngageerde burger ipv een kutstudent? WTF? Dit doet je imago geen goed jongen... Straks moeten ze je nog met respect gaan behandelen hier.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef AnneX het volgende:
Die fiets![]()
Wat betreft sch.va:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En wie zegt dat ik van dat imago af wilquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet nog genoeg boerenpummel-zaken om aan het imago van hem te blijven kleven.
Conclusie: toko is onnodig duur?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
kom meestal 100 euro armer thuis red ik bij de super nou nooit
Ben jij die jongen in 't water?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:49 schreef derLudolf het volgende:
Lol, nooit geweten dat dit online stond.
https://vimeo.com/81183137
Beetje achtergrond info
In Nederland flikkeren we meestal in het begin (onze projecten duren twee weken) een NL'er die zich heeft verslapen in het water, dat werkt meestal vrij aardig om mensen op tijd aan het ontbijt te hebben. Echter waren die ochtend alle Kroaten (meiden) te laat. De straf, mij in het water gooien.
Kameraad had me dat van te voren gezegd, dus ik had de zwembroek al aan.
Hij wist natuurlijk ook dondersgoed dat ik niet alleen in het water zou belandenAls ik geen 'hulp' had gekregen waren er trouwens twee in het water beland.
toko heeft onnodig veel lekkere dingen die allemaal gekocht moeten worden.....(elke keer weer de vraag waar dat nu weer op te bergen)quote:
waarom zoveel deegproducten in 1 soep?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:55 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond dus udon met wantans in een miso soepje en gyoza
Hou ik vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
waarom zoveel deegproducten in 1 soep?
Ik weet mijn god niet waar je het over hebt, maar het zal vast wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:55 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond dus udon met wantans in een miso soepje en gyoza
Ja, ze trokken aan m'n broek. Kutwijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef zeefje het volgende:
Oh wacht ik herken je kop. Jij bent diegene met bouvakkersdecolette
Die camo blauwe broek?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er liggen meerdere in het water
Maar vanaf 0:15 wel ja
allemaal hoeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, ze trokken aan m'n broek. Kutwijven
Zijn gewoon bevroren gyozasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
kee dacht dat je di er ook in gooide...waar heb je ze mee gevuld?
Wat voor toko is datquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:58 schreef zeefje het volgende:
Ik eet vanavond bij Humphreys. Op mijn zusjes kosten. Voor mijn verjaardag
lol okayquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef emmyemmy het volgende:
jn gewoon bevroren gyozasmaar is best een lekker merk
Alles is een keuze......quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan ook niets aan m'n bokito genen doen
*ril*quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veenkoloniaal DrentsWat eigenlijk Gronings is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |