Steviger?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik had gedacht dat het allemaal wat steviger zou zijn, maar dit is prima zo, wat mij betreft...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Testuitzending verloopt vooralsnog probleemloos.
Gaat vast nog wel komenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, stevigere ritmes/beats/songs...
Normaliseren staat als optie beschikbaar op 1 van de voorkeuren tabs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het enige verwarrende is de weergave van bestanden in de speler. Een mp3 die heel zacht lijkt, maar in werkelijkheid heel hard doorkomt. En omgekeerd: een mp3 die heel hard lijkt, maar best zacht klinkt.
Ik zal z.s.m. uitvogelen hoe dat normalize werkt.
Ik hoor geen grote verschillen in het volume van de mp3s hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het enige verwarrende is de weergave van bestanden in de speler. Een mp3 die heel zacht lijkt, maar in werkelijkheid heel hard doorkomt. En omgekeerd: een mp3 die heel hard lijkt, maar best zacht klinkt.
Ik zal z.s.m. uitvogelen hoe dat normalize werkt.
Oké, ik laat het voor nu even, maar zal dit bij de volgende uitzending ZEKER gaan doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaliseren staat als optie beschikbaar op 1 van de voorkeuren tabs.
Aanvinken en klaar.
De wave in de speler wordt dan na het compleet inladen gecorrigeerd, daar kan je dan blind op vertrouwen. Vanaf dat moment hoef je niet meer naar de waves te kijken...
Ik zit er ook erg goed op te lettenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor geen grote verschillen in het volume van de mp3s hoor
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er ook erg goed op te letten
Als je nu maar niet plotseling heel nodig 'iets moet'.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er ook erg goed op te letten
Ben er nog niet uit of dit Top of Flop is...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is ook dit een gloednieuw nummer
Het valt mee. Gelukkig loopt alles soepel. Anders was ik echt wel een beetje in de stress geschoten en had ik een stevig potje zitten balen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
En, valt het mee nu?
Geen watervallen over je rug?
Ik moest 'm ook eerst 2-3 keer horen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit of dit Top of Flop is...
dat komt zodra hij de mic gaat gebruikenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
En, valt het mee nu?
Geen watervallen over je rug?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat komt zodra hij de mic gaat gebruiken
Je zit hier voor de fun, niet om perfect te zijn, daarbij, je doet het prima, en al doende leer je, en krijg je meer vaardigheid, en misschien zelfs plezier erin.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt mee. Gelukkig loopt alles soepel. Anders was ik echt wel een beetje in de stress geschoten en had ik een stevig potje zitten balen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |