mag G&R - Lief Kind ook ?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Wegens toch weer tijdgebrek:
Wie Metallica wil horen dat nu hier melden svp.
Meerderheid krijgt z'n zin...
no tnxquote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Kom maarquote:Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook wel gedraaid, was men het niet echt mee eens...
foutje in de programmeringquote:Op maandag 20 juni 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit op Pinkpop geweest, die gasten...
Dat regelt alleen Rob...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Is hier, behalve Rob, nog iemand die iets weet over inlognamen van DJ's en inroosteren?
Ik heb een account, maar mijn naam staat nog niet in het systeem om te worden ingeroosterd voor een testuitzending.
BRB, even een kloon maken.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
De stand vwb Metallica is 1-1.
De eerstvolgende stem bepaald...
ik zie je er bij staanquote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Is hier, behalve Rob, nog iemand die iets weet over inlognamen van DJ's en inroosteren?
Ik heb een account, maar mijn naam staat nog niet in het systeem om te worden ingeroosterd voor een testuitzending.
In de OP staan de personen die kunnen inroosteren overigens, als je usernaam in het systeem staat tenminste...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wél?!quote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie je er bij staan
dus zeg maar wanneer
Elfletterigquote:Op maandag 20 juni 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wél?!Onder welke naam eigenlijk?
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplulquote:Op maandag 20 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan met je Metallica ook maar even doorstaan zo...
de ehh.. hoe heet dat. Zeemeeuw?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhhhh. Ik ben waarschijnlijk vrijdag even bij het kleine cafe aan de haven. Da's toch dichtbij?
(ja, serieus).
Ach, toch een paar keer headliner geweest en ik wil wel even wat herrie zo op het bijna einde...quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze wel hebben hoor, maar heel boeiend vind ik ze niet en ik vind Lars zo'n droplul
Geen idee, vader Abraham zong erover.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
de ehh.. hoe heet dat. Zeemeeuw?
Maar dan sta ik op de weg verkeer te regelen bij een stoet oude auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |