abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163179849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wil een sitcom met Bronn, Pod Tyrion en Jaime in Friends-scenario, met Brienne en Tormund als bovenburen.
Ghehe :D Ik wil wel Lyanna Mormont terug zien, /care in welke rol. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, dat is leuk van ze, maar de Romeinen noch de Carthagenen gingen ongedisciplineerd als een zooi dolle honden naar voren rennen.
Dat heet emotie en daar had Sansa hem voor gewaarschuwd. Jon Snow knows nothing, Sansa did. He will trick you into his own trap. Vond het ook goed om te horen dat Sansa al het besef had dat Rickon toch al ten dode opgeschreven was. Had Jon toen Ramsay met Rickon naar voren kwam dezelfde houding als de BlackFish toen de Frey's en Jaime met Edmure dreigden hem op te hangen was het toch anders gegaan.
mag het weten
pi_163179859
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Yes! Hopelijk wel!

Roberts Rebellion
Dance Of Dragons
Doom of Valyria
Aegons Conquest

Take your pick. :)
Gotta catch 'em all!

Waarbij eerstgenoemde en laatstgenoemde mij het interessants lijken ^O^
mag het weten
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:40:38 #128
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163179973
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:39 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Roose was alles behalve gestoord.
Ehm, hij was intelligent. Dat betekent niet dat hij mentaal gezond en normaal was. Misschien is gestoord te extreem, maar hij zit wel in die richting. Je moet wel een beetje gestoord zijn om mensen levend te willen villen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:42:03 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163179986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:28 schreef Joosie200 het volgende:

Dat heet emotie en daar had Sansa hem voor gewaarschuwd. Jon Snow knows nothing, Sansa did. He will trick you into his own trap. Vond het ook goed om te horen dat Sansa al het besef had dat Rickon toch al ten dode opgeschreven was. Had Jon toen Ramsay met Rickon naar voren kwam dezelfde houding als de BlackFish toen de Frey's en Jaime met Edmure dreigden hem op te hangen was het toch anders gegaan.
Dat heet dom leiderschap, van Jon en van Davos. Helemaal van Davos.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:44:08 #130
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163180011
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:05 schreef Nielsch het volgende:
Is Sansa nu Lady of Winterfell? Mag ze Jon benoemen tot een echte Stark net zoals Roose met Ramsay deed?
Nee, tenzij ze zichzelf Queen in the North gaat noemen. Om een bastaard te legitimeren is toestemming van de koning nodig.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:46:02 #131
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163180030
En heeft Rickon nooit van zigzaggen gehoord?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163180040
What a ride, adrenaline voor een jaar! Hele toffe aflevering, zowel Mereen als BotB was top! _O_

Jon O+
Tails tell tales
pi_163180050
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:46 schreef Dagonet het volgende:
En heeft Rickon nooit van zigzaggen gehoord?
Dat zeiden wij ook al ja :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:49:33 #134
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163180058
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat heet dom leiderschap, van Jon en van Davos. Helemaal van Davos.
Als Shireen er had gestaan, was Davos er op afgerend.
Als Cersei er had gestaan, was Jaime er op afgerend.
Als Sansa er had gestaan, zou Brienne er op afrennen.
Ik denk dat we voor elk persoon, ongeacht intelligentie, wel iemand kunnen vinden waarvoor ze in die val zouden trappen. Zelfs Littlefinger zou er denk ik op af rennen als Catelyn de bait was. :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:50:30 #135
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163180063
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, nou, dat dus. Roose verkondigt het vrij theatraal, maar feit blijft dat alleen een koning kan on-bastaarden.

Bastaarden zonder erkenning van vader: geen achternaam (zie: Gendry)
Erkende bastaarden: Snow/Sand/Rivers/etc
En dan heb je de (zeer zeldzame) gevallen waarbij de bastaard de familienaam krijgt.
En heel soms starten ze hun eigen huis, zoals Blackfyre. :)
pi_163180073
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als Shireen er had gestaan, was Davos er op afgerend.
Als Cersei er had gestaan, was Jaime er op afgerend.
Als Sansa er had gestaan, zou Brienne er op afrennen.
Ik denk dat we voor elk persoon, ongeacht intelligentie, wel iemand kunnen vinden waarvoor ze in die val zouden trappen. Zelfs Littlefinger zou er denk ik op af rennen als Catelyn de bait was. :P
Dit dus. En waar anderen hem om die reden blijkbaar een loser vinden, vind ik hem op zulke momenten juist een enorme held (ook al was het niet verstandig) :Y
Tails tell tales
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:51:45 #137
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163180074
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tikkeltje afhankelijk van hoeveel rechten Martin heeft verkocht, volgens mij is hij er namelijk wel klaar mee.
Vandaar dat hij regelmatig verteld over andere verhalen van hem die in een serie veranderd kunnen worden? ;)
pi_163180094
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:34 schreef Kokoswater het volgende:
Hoe kunnen ze Melisandre nu dood laten gaan.
quote:
mel heeft het wel vaker mis gehad. ik zie zomaar davos onze heks afmaken komende seizoen. zodat ook hij zijn "onschuld" verliest in deze wereld

[ Bericht 18% gewijzigd door Slayage op 21-06-2016 01:03:37 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163180095
She saved the day (nou ja, LF did) maar ik vind Sansa op deze manier wel een beetje achterbaks... als dit haar manier van 'badass' zijn is, laat dan maar zitten...
Tails tell tales
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:56:51 #140
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163180104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:55 schreef Forbry het volgende:
She saved the day (nou ja, LF did) maar ik vind Sansa op deze manier wel een beetje achterbaks... als dit haar manier van 'badass' zijn is, laat dan maar zitten...
Aan de ene kant vind ik haar personage nu wel interessanter en meer toevoegen aan de serie, maar ik mag haar ook minder. :P
pi_163180114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:55 schreef Forbry het volgende:
dat heb je vaker met vrouwen je weetz ;)

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:21 schreef Moira. het volgende:

Zou me niks verbazen. Melisandre is sowieso een beetje 'fallen from grace' dit seizoen, en met de komst van die andere Red Priestess is ze ook niet echt meer 'nodig' ofzo.
ahummmm, geen mel geen jon je weetz
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163180145
Ik weet niet of ik vaak zó op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Juist door hoe GoT is, was ik ook echt niet 100% zeker of Jon het zou overleven... De veldslag werd ook echt heel goed/intens in beeld gebracht.

Gezien het momentje dat Tyrion wees op Dany haar vader, heb ik nu het idee dat ze NIET richting 'mad queen' gaat. Volgens mij was er sprake van geslaagde bijsturing.
Tails tell tales
pi_163180151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wil een sitcom met Bronn, Pod Tyrion en Jaime in Friends-scenario, met Brienne en Tormund als bovenburen.
:D
Tails tell tales
  dinsdag 21 juni 2016 @ 01:06:29 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163180160
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

mel heeft het wel vaker mis gehad. ik zie zomaar davos onze heks afmaken komende seizoen. zodat ook hij zijn "onschuld" verliest in deze wereld
Of Carice maakt Davos af..
Waarom is Davos nog belangrijk? Hij is een nobody in The North.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163180161
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen. (al was dat niet zo lastig)
azijnpisser :')
-Rabia Al-Basri
pi_163180167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 01:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of Carice maakt Davos af..
Waarom is Davos nog belangrijk? Hij is een nobody in The North.
geen davos geen jon. davos is steun en toeverlaat van jon. jon is the prince that was promissed. nuf said...
-Rabia Al-Basri
pi_163180217
quote:
Lady Lyanna continues to display her swag all along, and we couldn’t be more awed.
-Rabia Al-Basri
pi_163180219
Wat een aflevering.
pi_163180231
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:41 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

Nee hoor, door Roose.
Die heeft het aangevraagd bij de koning (Joffrey was dat), het moet echt worden goedgekeurd door de koning.
Zo ging het in de echte middeleeuwen ook trouwens.
pi_163180251
quote:
Dany notes there’s never been a queen of the Iron Islands, which rather perfectly sets up Yara to point out, hey, isn’t that exactly the precedent you’re trying to set in King’s Landing?

Tyrion is skeptical. He remembers Theon acting like a tool back in season 1 and never forgets a joke about his height. But that was before Theon lost his tool — and his arrogance along with it. (I’m bummed that Varys was sent on his Top Secret Mission so he can’t form that Theon-Varys-Grey Worm eunuch super-hero group, an idea one reader dubbed the “Ex-Men”).
Hahaha :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')