abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163167993
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 4% gewijzigd door MevrouwCactus op 20-06-2016 18:17:35 ]
pi_163168076
Kijk het schiet al op, ik sta al op de 21e plek :Y)
En met die bevalgolf die eraan zit te komen sta ik vast in no time in de top 10 :D
  maandag 20 juni 2016 @ 18:07:41 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163168147
Waar blijft de nieuwe aanwas? 2017-babies, wie biedt?
KuikenGuppy
  maandag 20 juni 2016 @ 18:08:33 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163168171
Ik word nerveus van die OP :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163168236
Svane gefeliciteerd!! *O*

(Chanty.. dreumes? Je sloot m :P)
pi_163168390
Svane gefeliciteerd!!!! Flinke knul O+
:)
pi_163168413
De kraamzorg belde voor een afspraak/intake :o Hoe ging dat bij jullie? :)
  maandag 20 juni 2016 @ 18:19:49 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168431
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:18 schreef Soof-87 het volgende:
De kraamzorg belde voor een afspraak/intake :o Hoe ging dat bij jullie? :)
Heel erg druk maken om schoon en net huis. Chill mens ontvangen die alles relaxt uitlegde en vroeg wat wij wilden en alle stress was dus voor niets :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163168459
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel erg druk maken om schoon en net huis. Chill mens ontvangen die alles relaxt uitlegde en vroeg wat wij wilden en alle stress was dus voor niets :+
Herkenbaar dit denk ik...
  maandag 20 juni 2016 @ 18:23:28 #10
52229 Chanty
pi_163168521
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:11 schreef Crumpette het volgende:
Svane gefeliciteerd!! *O*

(Chanty.. dreumes? Je sloot m :P)
? Ik volg je niet? Wat sloot ik??
  maandag 20 juni 2016 @ 18:25:50 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168570
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je baarmoedermond, hihaho
  maandag 20 juni 2016 @ 18:26:19 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168580
Ook maar even hier gooien, want zó waar dit...

Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2016 @ 18:27:14 #13
269689 crew  Viv
pi_163168632
Svane gefeliciteerd O+ een broertje!! *O*
pi_163168660
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Hier werden ze wel een beetje nerveus toen ik vroeg of ze me na de bevalling wel in de gaten wilden houden, ivm prenatale depressie en kans op postnataal :') En of ik dan zelf maar even op wilde schijven wat er speelde, want dat vond ze moeilijk om te doen.
Maar verder gewoon heel ok, ze vroeg of we de lijst gekregen hadden met spullen die je in huis moest halen en zei dat t bed omhoog moest enzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163168692
Svane, van harte!! O+ *O* Wat een lekkere grote kerel O+ Heel veel geluk samen!!
pi_163168712
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het topique!
pi_163168860
Svane gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Klinkt als een rustig begin met een heftig eind. Maar hij is er jullie beertje O+
Ik ben ook wel benieuwd naar de naam :)

Molo en arja nu zijn jullie aan de beurt *O*

Miezziej ik moest ook gelijk aan de tekst van je schoonfamilie denken :D
Aan het begin van de zwangerschap zei ik dat ik wel tot week 42 door wilde lopen. Daar denk ik nu toch anders over :+

Ik kreeg net een bon voor een zwangerschapsmassage van mijn man *; de lieverd! en mijn schoonouders namen Mats net mee dus ik kan doorslapen en uitslapen *O*

Chanty hopelijk kiest je meisje een andere datum dan de 21e. Niet te hard rammelen met die pakken muisjes ;)
  maandag 20 juni 2016 @ 18:40:00 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168895
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:29 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Hier werden ze wel een beetje nerveus toen ik vroeg of ze me na de bevalling wel in de gaten wilden houden, ivm prenatale depressie en kans op postnataal :') En of ik dan zelf maar even op wilde schijven wat er speelde, want dat vond ze moeilijk om te doen.
Maar verder gewoon heel ok, ze vroeg of we de lijst gekregen hadden met spullen die je in huis moest halen en zei dat t bed omhoog moest enzo.
kan me wel voorstellen dat dat een wat heftiger verhaal dan "de standaard" kraamzorg is. Geen idee ook wie de regie heeft in zo'n geval. Wie is jouw hoofdbehandelaar nu en straks voor stel dat het mis gaat of dat er ingrijpen nodig is? (als in, wie is kapitein op het schip?)
pi_163168947
Gefeliciteerd Svane! :D O+

Ikke, je gevoel zei laatst toch 3 augustus? :9

Laatste tijd last van slapende armen tijdens het slapen. Wanneer ik dan beweeg trekt het weer weg. Het is in mijn hele arm, dus niet alleen mijn onderarm/handen.
  maandag 20 juni 2016 @ 18:44:22 #21
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163168982
Gefeliciteerd Svane *O*
  maandag 20 juni 2016 @ 18:45:57 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163169021
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:42 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Svane! :D O+

Ikke, je gevoel zei laatst toch 3 augustus? :9

Laatste tijd last van slapende armen tijdens het slapen. Wanneer ik dan beweeg trekt het weer weg. Het is in mijn hele arm, dus niet alleen mijn onderarm/handen.
Even voorleggen aan je verloskundige is handig. Meestal niet heel erg, maar kan van alles zijn. Je ziet het vaak bij verhoogde spierspanning in je schouder/nekgebied (dan knel je je zenuwen af). Sowieso kunnen ontspanningsoefeningen e.d. geen kwaad, soms helpt dat al voldoende.
  maandag 20 juni 2016 @ 18:51:36 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163169141
Mijn man rijdt net weg van mijn favo Chinees met Kantonees voer :9~
Omnomnom *O*
(had ik al sinds gisteren zin in, hehehehehe)
pi_163169373
Svane, van harte met jullie wolk van een zoon O+ . Geniet ervan! O+ O+

Je korte verslagje klinkt herkenbaar en mooi. Wat is het toch een heftig oergebeuren allemaal.
pi_163169380
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:07 schreef Burdie het volgende:
Waar blijft de nieuwe aanwas? 2017-babies, wie biedt?
Ik wacht vrijdag nog even af. Dan de 1e echo bij 8 weken. Als dat goed is, durf ik wel in de OP en zal dan ook proberen actief mee te posten.

Tot nu toe steeds erg moe en moet echt om de 2 uur wat eten want anders gaat het niet goed met mij.. Heb het idee dat mijn dagen uit eten en slapen bestaan.
pi_163169408
3 augustus komt ie ook :P dus nog 6 weken en 2 dagen te gaan :D
Ow en 33 weken vandaag *O*

Wat vervelend van je arm miezziej. Zn naar gevoelig dat. Vooral als je denkt dat t de arm van iemand anders is die op je ligt terwijl je net wakker wordt :')
Misschien knelt er iets af omdat je nu anders ligt dan normaal?

Molo *O* geniet van je eten
  maandag 20 juni 2016 @ 19:01:37 #27
52229 Chanty
pi_163169412
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:31 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Het topique!
Ik heb t topic niet gesloten. Ja gisteren maar toen heb ik direct een nieuwe geopend. We zijn inmiddels ruim 40 posts verder :P
pi_163169585
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:40 schreef Molo het volgende:

[..]

kan me wel voorstellen dat dat een wat heftiger verhaal dan "de standaard" kraamzorg is. Geen idee ook wie de regie heeft in zo'n geval. Wie is jouw hoofdbehandelaar nu en straks voor stel dat het mis gaat of dat er ingrijpen nodig is? (als in, wie is kapitein op het schip?)
Mja, het kan ook zo zijn dat t na de bevalling allemaal over is en dat t dan leuk en gezellig gaat worden ;) Maar ik heb graag dat ze even meekijken wat normale emotionele instabiliteit is (kraamtranen en zulks) en wanneer het wel nodig is om aan de bel te trekken. Contact met mijn behandelaar blijft. En daarnaast sta ik na de bevalling ook wel open voor de POP poli en evt medicatie, als het nodig is. Beide voor mij nu nog een absolute no-go, medicatie ivm afkickverschijnselen bij de baby (en opname in het ziekenhuis) en POP-poli een gratis gyn op je dak, en dus weer ziekenhuis. Maar als de baby er dus eenmaal is, is die trigger weg en dan boeit het me niet waar ze me helpen, als ze me maar helpen als het nodig is :P

Ik ben nu alleen bang dat ik een nerveus iemand krijg die ieder uur gaat vragen hoe het gaat en of ik het nog wel zie zitten :@ zo iemand waar je zelf ook weer nerveus van wordt :P Ik hoef niet te horen hoe rot het is, dat weet ik zelf ook wel. Even wat medeleven en empathie is fijn, maar het helpt me echt niet als anderen daarin blijven hangen. Doe maar gewoon gezellig, dat probeer ik ook te doen enzo.

En therapie is nu gewoon nog steeds kut en zwaar, maar het helpt wel. Het is iets minder diepdonkerzwart en deels trauma ook al afgesloten, of nouja, afgesloten.. Soort van vrede mee en (heel veel) vertrouwen in vk en doula die ik nu heb. Dat zij de steun kunnen geven die nodig is, en indien het ziekenhuis wordt, dat ze overal aan de rem trekken en dat er uitleg en overleg komt. Ik wil deze keer echt zelf de regie houden ipv geleefd worden.

/einde opstel ;)
pi_163169639
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Even voorleggen aan je verloskundige is handig. Meestal niet heel erg, maar kan van alles zijn. Je ziet het vaak bij verhoogde spierspanning in je schouder/nekgebied (dan knel je je zenuwen af). Sowieso kunnen ontspanningsoefeningen e.d. geen kwaad, soms helpt dat al voldoende.
Zat ik ook aan te denken, maar dan twijfel ik weer of ik moet bellen of wachten tot de volgende controle :P (over anderhalve week). Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat enzo :')

Jammer Ikke, ik had wel zin in synchroon bevallen op de 8e :D :9
Ik lig nu alleen maar op mijn zij en eerst vooral op mijn rug, dus da's al anders. En natuurlijk ook wat extra gewicht nu.. Ik heb ook sneller pijn aan mijn voeten met lopen en staan, daar geef ik het groeiende getal op de weegschaal ook maar de schuld van :+

Spannend die eerste tijd (al vind ik het nog steeds spannend :D). Ik keek de tijd echt vooruit naar de echo's in het begin!
pi_163169688
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb t topic niet gesloten. Ja gisteren maar toen heb ik direct een nieuwe geopend. We zijn inmiddels ruim 40 posts verder :P
Ah hij was uit mijn lijst verdwenen :@ sorry! #preggerbrainfart
pi_163170256
Svane, van harte met je zoon *O* een lekker spekkie O+

Miezziej, vervelend die slapende armen. Ik heb er ook veel last van, maar dat komt omdat ik er dan op lig :')

Molo, lekker gegeten? :Y)
  maandag 20 juni 2016 @ 19:36:00 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163170325
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:08 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Mja, het kan ook zo zijn dat t na de bevalling allemaal over is en dat t dan leuk en gezellig gaat worden ;) Maar ik heb graag dat ze even meekijken wat normale emotionele instabiliteit is (kraamtranen en zulks) en wanneer het wel nodig is om aan de bel te trekken. Contact met mijn behandelaar blijft. En daarnaast sta ik na de bevalling ook wel open voor de POP poli en evt medicatie, als het nodig is. Beide voor mij nu nog een absolute no-go, medicatie ivm afkickverschijnselen bij de baby (en opname in het ziekenhuis) en POP-poli een gratis gyn op je dak, en dus weer ziekenhuis. Maar als de baby er dus eenmaal is, is die trigger weg en dan boeit het me niet waar ze me helpen, als ze me maar helpen als het nodig is :P

Ik ben nu alleen bang dat ik een nerveus iemand krijg die ieder uur gaat vragen hoe het gaat en of ik het nog wel zie zitten :@ zo iemand waar je zelf ook weer nerveus van wordt :P Ik hoef niet te horen hoe rot het is, dat weet ik zelf ook wel. Even wat medeleven en empathie is fijn, maar het helpt me echt niet als anderen daarin blijven hangen. Doe maar gewoon gezellig, dat probeer ik ook te doen enzo.

En therapie is nu gewoon nog steeds kut en zwaar, maar het helpt wel. Het is iets minder diepdonkerzwart en deels trauma ook al afgesloten, of nouja, afgesloten.. Soort van vrede mee en (heel veel) vertrouwen in vk en doula die ik nu heb. Dat zij de steun kunnen geven die nodig is, en indien het ziekenhuis wordt, dat ze overal aan de rem trekken en dat er uitleg en overleg komt. Ik wil deze keer echt zelf de regie houden ipv geleefd worden.

/einde opstel ;)
Het is belangrijkste dat je goeie klik en gevoel hebt bij de kraamzorg-dame/heer die je krijgt. Gewoon afwachten, en als het niet klikt, ook aangeven, zeker in jouw geval :)
Fijn dat je een verloskundige en doula hebt en behandelaar die verder begeleidt :)
  maandag 20 juni 2016 @ 19:36:36 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163170342
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:10 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, maar dan twijfel ik weer of ik moet bellen of wachten tot de volgende controle :P (over anderhalve week). Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat enzo :')

Ik lig nu alleen maar op mijn zij en eerst vooral op mijn rug, dus da's al anders. En natuurlijk ook wat extra gewicht nu.. Ik heb ook sneller pijn aan mijn voeten met lopen en staan, daar geef ik het groeiende getal op de weegschaal ook maar de schuld van :+

Spannend die eerste tijd (al vind ik het nog steeds spannend :D). Ik keek de tijd echt vooruit naar de echo's in het begin!
Je kunt gewoon bellen "hey hoi, niks spoeds, maar ik heb een vraagje" ;)
Dat is geen enkel probleem joh :)
  maandag 20 juni 2016 @ 19:36:52 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163170354
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:33 schreef angelatje het volgende:
Svane, van harte met je zoon *O* een lekker spekkie O+

Miezziej, vervelend die slapende armen. Ik heb er ook veel last van, maar dat komt omdat ik er dan op lig :')

Molo, lekker gegeten? :Y)

Uhuh :9~
pi_163170421
Marjoleintje :* .
  maandag 20 juni 2016 @ 19:39:48 #36
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_163170432
Jeeejj svane!
Gefeliciteerd met je jongen spekkie!
pi_163170458
O ikke ik ben jaloers! Ik he een heel lieve man hoor.. daar niet van. Maar ondanks dat dit zwangerschap nr 3 is gaat hij denk ik niet op dit idee komen uit zichzelf :'( :')

Ik heb wel voorgesteld om met een week of 36 nog een dagje sanadome samen te doen O+
Toen er nog een vriendengroep was ( :') ) namen we zwangere dames rond die tijd mee naar sanadome. Niet voor de sauna maar wel om even heerlijk gewichtloos te zijn in de baden *O* .. maar aangezien die hele groep nu uit elkaar ligt .. :')

Ik maak me echt 0 zorgen voor de intake. Ze nemen het maar zoals het is. Ik heb ook geen strijkplank in huis en ik ga die ook niet speciaal voor de kraam aanschaffen. Hier gaat gewoon niet gestreken worden :Y) . Of anders op de keukentafel, zoals ik zelf doe :Y)
pi_163170478
Mijn duo is twee nachtjes uit logeren bij opa en oma op de camping. :o Ze gaan zo heel af en toe (op eigen verzoek) één nachtje uit logeren, maar twéé?!

Ik mis ze nu al :') .

En ik bedenk allemaal grootse klussen voor mezelf waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Ah wel, ik slaap er maar een nachtje over. :P
pi_163170544
Oh en weet iemand de naam al van de zoon van Svane? Ik ben heel benieuwd :Y PM? iemand?
pi_163170553
Marjolijntje, mijn kraamzorg moest ik ook dicteren wat er op het wensenlijstje moest komen. Ze willen natuurlijk niets over het hoofd zien! Maar mijn vriend heeft me denk ik aardig in de gaten, en mijn huisarts ook. Toch leek het me handig als de kraam in elk geval weet dat ze even extra goed moet opletten als de kraamtranen niet ophouden ;)

SVANE!! Ik was je hier vergeten te feliciteren :@ Maar HOERA een lekkere knuffelzoon!! *O* *O*

Nu is het ineens echt echt. Want Svane moest eerst :o Ik ben er ook ineens wel klaar voor! Heb nog wel wat kleine klusjes liggen maar die zijn niet belangrijk. Vandaag heb ik met m'n zoon zijn cadeautje voor de baby ingepakt en versierd (een knuffel). Er zit een gat in het oor van de knuffel, hij zei dat hij dan wel aan de baby uit zou leggen dat ze daar haar vinger in moest stoppen. Maar ze mag haar vinger ook in het oor van m'n zoon stoppen O+ Nu al echte liefde _O-
pi_163170562
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en weet iemand de naam al van de zoon van Svane? Ik ben heel benieuwd :Y PM? iemand?
Ik vind dat ze dat zelf moet PM'en :D
pi_163170579
Ja tuurlijk :P . PM? Svane?
pi_163170629
Groofs kun je geen dingen verzinnen waar je normaal niet aan toekomt met 2 kinderen? Lang in bad. Boek lezen. Eten waar je zelf zin in hebt.
pi_163170655
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:10 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Jij vond 1 augustus ook een mooie datum toch? nemen we die wel om synchroon te bevallen goed? :D
Kan je gelijk "zie nou wel dat Nederlanders ook eerder kunnen bevallen" zeggen tegen je schoonfamilie :+

Voor de rest wat molo zegt. Je kan altijd even bellen dat vinden ze vast niet erg. Het zal misschien iets van een afgekneld iets zijn maar overlegen kan nooit kwaad
pi_163170761
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:48 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Jij vond 1 augustus ook een mooie datum toch? nemen we die wel om synchroon te bevallen goed? :D
Kan je gelijk "zie nou wel dat Nederlanders ook eerder kunnen bevallen" zeggen tegen je schoonfamilie :+

Voor de rest wat molo zegt. Je kan altijd even bellen dat vinden ze vast niet erg. Het zal misschien iets van een afgekneld iets zijn maar overlegen kan nooit kwaad
Of misschien is mijn baby wel een troll baby en komt ze expres op 31 juli :9. Stiekem vind ik augustus leuker klinken omdat mijn man en ik ook van augustus zijn :+

Vandaag thuisgebleven van werk, voelde me zo moe. Volgens mij heb ik het wereldrecord slapen verbroken vandaag :@. Dus ook veel slapende armen vandaag :'). Ik lig er wel steeds op wanneer ik wakker word. Maar ja, waar moet je je armen anders laten? :')
pi_163170910
Arja hoe voelt t om bovenaan te staan?

Twinkle ik stond ook perplex :D ik vraag me nu steeds ad of ik ergens een hint heb gegeven maar kan me dat niet herinneren.
Een dagje sanadome is ook heerlijk. Even lekker relaxen.

Groof wat heerlijk!
Slaap er maar lekker een nachtje over of je wat moet doen en misschien moet je er 2 nachtjes over slapen ;)
Gewoon lekker niksen joh! Nu kan t nog.

Haha suiker echte liefde idd O+ lief hoe hij dat zo bedenkt.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:01:29 #47
52229 Chanty
pi_163171019
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:12 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ah hij was uit mijn lijst verdwenen :@ sorry! #preggerbrainfart
Ik had al zo'n vermoeden :+
pi_163171143
...geneuzel...

[ Bericht 54% gewijzigd door groofskendezoveelste op 20-06-2016 21:16:31 ]
pi_163171275
... geneuzel...

[ Bericht 32% gewijzigd door groofskendezoveelste op 20-06-2016 21:17:05 ]
pi_163171653
Svane gefeliciteerd! *O* Ik ben echt heel benieuwd naar de naam, en hoe was de kennismaking met jouw grote?

Nog vier dagen werken! :s)
  maandag 20 juni 2016 @ 21:05:57 #51
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163173146
Svane, gefeliciteerd! Een zoon! Hoe tof! O+
pi_163173720
Gefeliciteerd Svane met je zoon *O* Wat een bollie! En eindelijk niet meer zwanger :+

Ik had er al een goed gevoel over vandaag ;)

Heel goed herstel gewenst :*
pi_163174150
Oh, ik hoor net dat een boel vriendinnen een belly blessing voor me georganiseerd hebben :o O+ O+ En dat ze, na twijfelen, het toch maar vast wilden vertellen zodat ik er rekening mee kon houden, qua energie enzo. En jemig, na die hele mooie draagdoek die ik cadeau kreeg, dit ook nog. Ik moet er even van huilen.. Ik heb me zo terug getrokken van alles en iedereen, nog maar weinig contacten over en dan doen ze dit.. Wauw.
  Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2016 @ 21:33:13 #54
269689 crew  Viv
pi_163174384
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb me zo terug getrokken van alles en iedereen, nog maar weinig contacten over en dan doen ze dit.. Wauw.
Dat zijn echte vrienden! Wat fijn voor je. O+
  maandag 20 juni 2016 @ 21:34:08 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163174421
Wat mooi van ze, Marjolijntje O+.
KuikenGuppy
pi_163175024
Gefeliciteerd met je zoontje Svane! *G* Lekker spekkie!
pi_163175558
Dankjulliewel allemaal! Het was een heftige dag maar ik denk ook de mooiste dag ooit! O+ O+ O+ Ontsluiting bleef in ziekenhuis uren op 4cm wat het thuis ook al was terwijl de weeen wel exponentieel toenamen. Toen werd ik overgedragen ivm niet-vorderende ontsluiting en pijnstillingswens, maar dat bleek allemaal tijdens overdracht onnodig want in een half uur de overige centimeters en persdrang en persen en dus baby! Dat was echt een belachelijk half uur.

Daarna nog even hard moeten werken voor placenta maar de OK was niet nodig yes.

Grote zus is echt fantastischer dan ik had durven dromen. Ze riep meteen zijn naam 'ik heb een kunstwerk voor je gemaakt!' En ze legt het bezoek uit hoe je hem kan vasthouden en dat aaien mag en ze gaat hem later leren op 1 been te staan. O+ O+ O+

En hij is zo knap en lief en mooi en snoezig en zacht! Ondanks een slaapgebrek ga ik fulltime naar hem staren vermoed ik. :+ O+

Molo en Arja, ik heb plaatsgemaakt hoor voor jullie.

(HIJ NIEST OH MIJN GOD DAT IS ZO SNOEZIG)
pi_163175631
Gefeliciteerd Svane!
Een jongen! O+
  maandag 20 juni 2016 @ 22:06:19 #59
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163175649
:D O+
pi_163175701
Oh Svane, wat heerlijk! Gefeliciteerd met jullie zoon O+ *O*
  maandag 20 juni 2016 @ 22:10:43 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163175844
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:03 schreef Svane het volgende:
Dankjulliewel allemaal! Het was een heftige dag maar ik denk ook de mooiste dag ooit! O+ O+ O+ Ontsluiting bleef in ziekenhuis uren op 4cm wat het thuis ook al was terwijl de weeen wel exponentieel toenamen. Toen werd ik overgedragen ivm niet-vorderende ontsluiting en pijnstillingswens, maar dat bleek allemaal tijdens overdracht onnodig want in een half uur de overige centimeters en persdrang en persen en dus baby! Dat was echt een belachelijk half uur.

Grote zus is echt fantastischer dan ik had durven dromen. Ze riep meteen zijn naam 'ik heb een kunstwerk voor je gemaakt!' En ze legt het bezoek uit hoe je hem kan vasthouden en dat aaien mag en ze gaat hem later leren op 1 been te staan. O+ O+ O+

En hij is zo knap en lief en mooi en snoezig en zacht! Ondanks een slaapgebrek ga ik fulltime naar hem staren vermoed ik. :+ O+

DAWWWWWWW, dat klinkt na heftige start echt super cute O+
pi_163175887
Svane wat klink je heerlijk!

Marjolijntje wat een fijne vrienden!

Ikke het voelt aan de ene kant spannend en aan de andere kant als een dikke vinger, want er gebeurt helemaal niks :(
pi_163175976
Svane, wat klinkt dat heerlijk verliefd O+ O+ O+
  maandag 20 juni 2016 @ 22:14:44 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163176012
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:11 schreef Arja het volgende:
Svane wat klink je heerlijk!

Marjolijntje wat een fijne vrienden!

Ikke het voelt aan de ene kant spannend en aan de andere kant als een dikke vinger, want er gebeurt helemaal niks :(
Wanneer heb jij controle weer?

ik vanmiddag, a.s. maandag controle in ziekenhuis en dan verder plan maken
  maandag 20 juni 2016 @ 22:34:46 #65
52229 Chanty
pi_163176854
Hahaha klinkt goed Svane O+
  Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2016 @ 22:43:49 #66
269689 crew  Viv
pi_163177207
Vandaag trouwens eindelijk met mijn directeur (altijd druk) gesproken over mijn uren/taken na het verlof. Ik had verwacht wel te moeten onderhandelen om bepaalde taken te laten vallen, maar ik krijg het precies zoals ik het bedacht had en stond met 10 minuten weer buiten. :D Nu werk ik 5 dagen per week, verdeeld over 2 aandachtsgebieden en straks 4 dagen (eerst 3: ouderschapsverlof) binnen 1 aandachtsgebied.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:44:49 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163177240
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
Vandaag trouwens eindelijk met mijn directeur (altijd druk) gesproken over mijn uren/taken na het verlof. Ik had verwacht wel te moeten onderhandelen om bepaalde taken te laten vallen, maar ik krijg het precies zoals ik het bedacht had en stond met 10 minuten weer buiten. :D Nu werk ik 5 dagen per week, verdeeld over 2 aandachtsgebieden en straks 4 dagen (eerst 3: ouderschapsverlof) binnen 1 aandachtsgebied.
Dat is mooi :D
*O*
pi_163177360
Ik mag morgen ook weer op controle. Laatste keer was met de 20-wekenecho dus da's alweer een hele poos terug. Rhesus prikken .. bijbuurten met de geneeskundestudent die ons hele traject meevolgt .. en mijn zorgen rondom mijn hartritmestoornis kenbaar maken :{ . Niet het leukste, maar wel noodzakelijk :{
Vanaf de vorige controle flink veel meer en heftiger last van en ik heb een beetje schrik dat als dit tijdens de bevalling gebeurt ik gelijk open gesneden word en ik wil no way gossee een keizersnede -O-

We zullen zien morgen

O en we werden zojuist gebeld dat schoonvaders weer is opgeladen met de ambulance. Paar weekjes terug gedotterd en zulks dus is okk effe spannend -O-

Svane wat klink je verliefd! O+
en toffe kennismaking met je grote kleine O+

Vivi dat klinkt als dik voor mekaar *O* ^O^
  Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2016 @ 22:49:29 #69
269689 crew  Viv
pi_163177404
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
Dat is mooi :D
*O*
Ja! O+ Ik vond de afwisseling tussen de aandachtsgebieden altijd wel fijn hoor (ik verveel me snel), maar het is met 5 dagen al schipperen omdat het eigenlijk net te veel is, laat staan in minder dagen. Straks is dochter mijn 2e aandachtsgebied en zal ik alsnog schipperen, maar dan tussen werk en thuis. :')
pi_163177495
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Wanneer heb jij controle weer?

ik vanmiddag, a.s. maandag controle in ziekenhuis en dan verder plan maken
Afgelopen middag, of morgenmiddag?

Ik morgenmiddag.

Vivi goede deal!
Twinkle wat een zorgen. Bespreek ze idd
  maandag 20 juni 2016 @ 22:54:34 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163177637
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag morgen ook weer op controle. Laatste keer was met de 20-wekenecho dus da's alweer een hele poos terug. Rhesus prikken .. bijbuurten met de geneeskundestudent die ons hele traject meevolgt .. en mijn zorgen rondom mijn hartritmestoornis kenbaar maken :{ . Niet het leukste, maar wel noodzakelijk :{
Vanaf de vorige controle flink veel meer en heftiger last van en ik heb een beetje schrik dat als dit tijdens de bevalling gebeurt ik gelijk open gesneden word en ik wil no way gossee een keizersnede -O-

We zullen zien morgen

O en we werden zojuist gebeld dat schoonvaders weer is opgeladen met de ambulance. Paar weekjes terug gedotterd en zulks dus is okk effe spannend -O-

Svane wat klink je verliefd! O+
en toffe kennismaking met je grote kleine O+

Vivi dat klinkt als dik voor mekaar *O* ^O^
sterkte met je schoonvader, dat is geen leuke spanning dat :N

en kenbaar maken van iets wat er is (harttroubles van jou) klinkt verstandig :Y
  maandag 20 juni 2016 @ 22:56:22 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163177702
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja! O+ Ik vond de afwisseling tussen de aandachtsgebieden altijd wel fijn hoor (ik verveel me snel), maar het is met 5 dagen al schipperen omdat het eigenlijk net te veel is, laat staan in minder dagen. Straks is dochter mijn 2e aandachtsgebied en zal ik alsnog schipperen, maar dan tussen werk en thuis. :')
ja hier zelfde dilemma gehad, heb daar nu wel rust in gevonden. Carriere loopt wel door en ik moet sowieso uitdagingen houden, niet alles hoeft met 33 jaar al bereikt te zijn en zulks :D
En eerlijk gezegd, sinds ik met verlof ben heb ik mijn supertoffe werk echt geen minuut gemist :')
Check zelfs mijn werkmail nauwelijks meer, en dat ken ik echt niet van mezelf. Dussss, komt goed :Y
  maandag 20 juni 2016 @ 22:57:02 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163177725
Twinkle, succes morgen met het bespreken van je zorgen. En je schoonpaps :{

Vivi, klinkt als goed geregeld!

Ik mag morgen ook weer langs de vk. Op mijn lijstje om te bespreken staan het kinkhoest vaccin en de rhesus kleine c (uitslag weet ik nog niet). Verder heb ik de kleine afgelopen week nog gezien en voel ik 'm goed. Geen zorgen dus :)

Benieuwd óf hij ook wat is gedaald. Mijn ribben zijn na twee weken auw ineens weer pijnvrij. Scheelt een hoop!
  maandag 20 juni 2016 @ 22:57:04 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163177726
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:51 schreef Arja het volgende:

[..]

Afgelopen middag, of morgenmiddag?

Ik morgenmiddag.

Vivi goede deal!
Twinkle wat een zorgen. Bespreek ze idd
afgelopen middag :)
Volgende afspraak is dus niet meer bij verloskundige maar in ziekenhuis. Inclusief hartfimpje, extra echo, vruchtwatermeting, placentacheck enzo.
pi_163177800
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:03 schreef Svane het volgende:

O+ O+ O+ :'( O+ O+ O+ Wat klink je gelukkig O+ :'( O+
  maandag 20 juni 2016 @ 23:04:25 #76
52229 Chanty
pi_163177992
Oh bah Twink sterkte met je schoonvader :* en spannend met je hart, hopelijk zit een normale bevalling er gewoon in voor je.

Ik zit me ondertussen wel te bedenken dat iedereen hier zo mooi succesvol vaginaal bevalt. Nu ben ik een beetje bang dat ik degene ga zijn die de keizersnede gaat krijgen (statisch gezien moet iemand hem krijgen) :') niet echt een helpende gedachte...
  maandag 20 juni 2016 @ 23:06:59 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163178080
Ho ho, Arja en ik zijn er ook nog he *O*

En ik ben altijd wel een uitzondering op de regel qua medische shizzle, dus het zou me niks verbazen als ik ineens een keizersnede moet ofzo :P
pi_163178327
Ja ze weten ervan (sterker nog.. da's een van de redenen dat ik daar zit) .. maar nog niet dat het de laatste tijd een beetje uit de klauwen loopt :X

Maar ik ben er dan zo eentje die op dat moment denkt: heuj das heul niet goed! Moet ik echt effe voor terug komen.
en dan de dag erna denkt ... o het valt allemaal best mee. Wat vanzelf komt gaat vast vanzelf ook weer over :+

Tis voor mijn eigen bestwil zullen we maar zeggen :@

Ja wie o wie trekt toch die ks kaart he? Ik hoop niemand!
  Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2016 @ 23:14:15 #79
269689 crew  Viv
pi_163178358
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:04 schreef Chanty het volgende:
(statisch gezien moet iemand hem krijgen) :')
Hoeft niet, misschien hebben ze op het viva/zwangerschapspagina/babybytes-forum wel een keizersnede-topjaar. 8-)
  maandag 20 juni 2016 @ 23:15:46 #80
52229 Chanty
pi_163178402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
Ho ho, Arja en ik zijn er ook nog he *O*

En ik ben altijd wel een uitzondering op de regel qua medische shizzle, dus het zou me niks verbazen als ik ineens een keizersnede moet ofzo :P
Nou ik wens het niemand toe inclusief mezelf niet. Maar heb wel een grotere kans op weer een keizersnede dus dat spookt wel door mijn hoofd :{
  maandag 20 juni 2016 @ 23:17:20 #81
52229 Chanty
pi_163178455
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:14 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hoeft niet, misschien hebben ze op het viva/zwangerschapspagina/babybytes-forum wel een keizersnede-topjaar. 8-)
Haha laten we het daar maar op houden ja. Toen ik m kreeg waren er nog heel wat op fok en mijn bevalclub die ook een keizersnede hadden. Opvallend veel in vergelijking met nu.
pi_163178548
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:57 schreef Molo het volgende:

[..]

afgelopen middag :)
Volgende afspraak is dus niet meer bij verloskundige maar in ziekenhuis. Inclusief hartfimpje, extra echo, vruchtwatermeting, placentacheck enzo.
Dat doen ze hier geloof ik met 41 weken.
pi_163178852
Een ks zou ik ook nog kunnen krijgen. Mijn oma kreeg er 7. En mijn 5 tantes kregen ook allemaal een ks. Allemaal een smal bekken. En mijn zus ook,
Maar die kreeg geen ks al had dat achteraf wel beter geweest.
  maandag 20 juni 2016 @ 23:57:13 #84
344469 Amsel
zonder t
pi_163179433
Svane wat klinkt je gelukkig O+ Van harte!!

En zo spannend voor alle anderen die bijna gaan bevallen 8-)

Hier morgen ook een afspraak bij de vk. Groei-echo (doen ze standaard, mij best), dus ik ben benieuwd. Ook of de baby al aan het indalen is. Ik verga soms opeens van de pijn in m'n liezen, dan zak ik bijna door m'n benen, alsof er een zenuw klem zit. Is volgens mij onschuldig en kan dus met indalen te maken hebben, maar wel irritant!

Ander vraagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163179475
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, ik hoor net dat een boel vriendinnen een belly blessing voor me georganiseerd hebben :o O+ O+ En dat ze, na twijfelen, het toch maar vast wilden vertellen zodat ik er rekening mee kon houden, qua energie enzo. En jemig, na die hele mooie draagdoek die ik cadeau kreeg, dit ook nog. Ik moet er even van huilen.. Ik heb me zo terug getrokken van alles en iedereen, nog maar weinig contacten over en dan doen ze dit.. Wauw.
Een wat?
En mooie doek O+. Is lief!

Ik kreeg net een volle tas met babykleding en kruiken en dingen te leen. Sgoed hoor, al heb ik nu wel eindeloos maat 56 :D.

Amsel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 00:09:11 #86
344469 Amsel
zonder t
pi_163179623
Dat is wel een slimme manier om het te formuleren ja Uni! Soms kan het zo simpel zijn, maak ik het in m'n hoofd een stuk ingewikkelder dan het is :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 02:28:26 #87
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163180499
Nog meer nachtploeg? Ik heb zojuist de laatste aflevering van t nieuwe seizoen oitnb gekeken dus nu verveel ik me -O-

Buikbaby verveeld zich, zo te voelen, echter niet O+
pi_163180511
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 02:28 schreef sproetjes het volgende:
Nog meer nachtploeg? Ik heb zojuist de laatste aflevering van t nieuwe seizoen oitnb gekeken dus nu verveel ik me -O-

Buikbaby verveeld zich, zo te voelen, echter niet O+
Ja hoi. Mijn man heeft nu vakantie en we hebben zojuist de eerste 4 afleveringen van oitnb gekeken.

Verslavend wel :@

Emmy is ook actief aan het bewegen en heeft de hik, maar naar buiten komen ho maar.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 02:39:26 #89
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163180515
Succes met de verslaving haha. Wat vind je ervan tot nu toe? Hier t laatste seizoen er sinds vrijdag doorheen gejaagd, nu weer een jaar wachten op nieuw materiaal helaas.

Hier is man voor t eerst na de vakantie weer aan t werk

En Emmy kom er eens uit!
pi_163180523
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 02:39 schreef sproetjes het volgende:
Succes met de verslaving haha. Wat vind je ervan tot nu toe? Hier t laatste seizoen er sinds vrijdag doorheen gejaagd, nu weer een jaar wachten op nieuw materiaal helaas.

Hier is man voor t eerst na de vakantie weer aan t werk

En Emmy kom er eens uit!
Ja toffe serie. Ik zit er meteen in en het kijkt lekker weg.

En in mijn eentje kijk ik nog pretty little liars. Ook verslavend.
Ik heb speciaal voor mijn verlof netflix genomen en nog geen spijt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 02:57:36 #91
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163180527
Ik ben nu maar weer verder gegaan met gossip girl, daar moest ik nog 1,5 seizoen van.
PLL had ik t geduld niet voor toen ik hoorde dat ze volgens mij nu nog niet weten wie A is... Bsn gestopt na een half seizoen haha
  dinsdag 21 juni 2016 @ 05:08:46 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163180584
Mogguh, geen volle maan gezien hier hoor :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 06:41:09 #93
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_163180699
Svane, gefeliciteerd *O*
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 21 juni 2016 @ 06:53:37 #94
52229 Chanty
pi_163180716
Droomde dat ik was bevallen. Gelukkig zit de baby nog :D
Ennnn übermijlpaal 40 weken *O*
En ik het een peuter :'( O+ die zojuist net als twee jaar geleden aan mijn borst lag te drinken in alleen een luier (meneer wilde zijn romper niet aan) O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 06:54:46 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163180717
Gefeliciteerd met Lucas Chanty! *O*

Nog maar dagje wachten met werpen jij dus nu :P
pi_163180722
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 23:59 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Een wat?
En mooie doek O+. Is lief!

Ik kreeg net een volle tas met babykleding en kruiken en dingen te leen. Sgoed hoor, al heb ik nu wel eindeloos maat 56 :D.

Amsel
[spoiler]Dan bewaar je het toch totdat hij/zij uit de maat is en geef je het dan terug/vraag je dan of ze het terug willen? Maar ik vind het ook voor nu geen rare vraag. Bedankje en wil je er iets voor hebben of zal ik het je later teruggeven? Zie je vanzelf de reactie. [/spoilers]
Baby shower versie 2.0 ;) nee is iets met henna enzo, buik versieren, handen van de overige meiden die erbij zijn. Google afbeeldingen geeft mooie plaatjes!
pi_163180946
Hier was het zo'n beetje de hele nacht nachtploeg :O
Dus die paar kwartiertjes dat ik wel mocht slapen van mijn drakenkind heb ik het er maar van genomen :O

En dat uitgerrkend op de langste dag van hrt jaar waarbij 0,0 ruimte is voor een powerrrrnap. Dan maar koffie :Y)
pi_163181007
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 06:53 schreef Chanty het volgende:
Droomde dat ik was bevallen. Gelukkig zit de baby nog :D
Ennnn übermijlpaal 40 weken *O*
En ik het een peuter :'( O+ die zojuist net als twee jaar geleden aan mijn borst lag te drinken in alleen een luier (meneer wilde zijn romper niet aan) O+
Gefeliciteerd met Lucas! Een dag vol mijlpalen voor jou!

Ik heb ook geen volle maan gezien, ik heb vooral erg genoten van een goede nachtrust (eindelijk!).

Gister nog een sneer van mijn schoon zus gekregen. Dat ze het jammer vond van internet te moeten vernemen dat we een dochter krijgen... Nou doen wij daar dus helemaal niet geheimzinnig over, en peuter al helemaal niet, maar blijkbaar had zij het nieuws gemist (de afgelopen 4 maanden dus al). Hoe ze erachter kwam... Ik had op mijn online verlanglijstje ook een gedeelte voor baby 2 opgenomen, met idd ook meisjes items. 8-)
pi_163181020
Chanty 40 weken! En gefeliciteerd met Lucas. Dat weet ik ook nog zo goed, dat dat alweer 2 jaar geleden is!

Verder :* voor alle nachtploegdames.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:22:42 #100
73386 Fazz
onderweg
pi_163181129
Svane, gefeliciteerd met je zoon!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:31:14 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163181188
Chanty, gefeliciteerd met je peuter O+.
KuikenGuppy
pi_163181266
Chanty je UD *O*
En gefeliciteerd met je peuter :*

Twinkle sterkte met alles. Wat een zorgen zeg.
En succes met overleven vandaag, vanavond vroeg het bed in.

Amsel veel plezier met baby kijken O+ fijn die steken :X hopelijk is het iig ergens goed voor en is het indalen begonnen.

Arja lekker dat je man vrij is. Kunnen jullie nu nog een paar dagen rustig aan doen of moet hij veel doen voor de verhuizing?

Ik kon toch uitslapen vandaag? :') ik weet gewoon niet meer hoe dat moet. Maar goed ik kan wel lekker relaxen en lang douchen enzo. Ook wel eens lekker
En mijn voorweeën zijn weg, heel fijn.
pi_163181620
Haha ikke I wish dat ik vanavond vroeg het bed in kon :')
Vanavond diploma uitreiking van mijn vrijwilligerswerk (hondenclub). En aangezien ik in het bestuur zit is het not done om vanavond geen acte van presence te geven tenzij hele goede reden.

Chanty gefelicitaart met L!

Sull :') ... Ik weet niet wat voor band jullie hebben met je schoonzus?
Hier al ruim 1,5 jaar geen contact met mijn schoonbroer, omdat die het nodig vond om me de huid vol te schelden en niet mans genoeg was om later als volwassenen nogmaals het gesprek aan te gaan. Dus die heeft het nieuws ook viaviavia gehoord en nu zit ie zijn eigen moeder tegen ons uit te spelen of ja dat probeert ie :') (mijn schoonmoeder dus) .. aardig kansloos :')

Zo en nu aan mijn welverdiende bak koffie :O ... en me zenuwachtig maken voor het eindgesprek om 11 :D
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:23:13 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163181724
Mogge c_/
Ik blijf koffie zo hemels vinden. Straks mag het weer vaker, hoera.

Ik heb gewoon goed en lang geslapen, lag lekker en zit nu ook gewoon prima. Zo vind ik het prima te doen, fijn!

Sull, wat een kulsneer. Laat haar erin zakken :{w

Amsel en Uni zakken vol kleertjes! Is het wat?

Ik ben begonnen met afslaan van 'giften'. Zoek alleen nog een tweede kruik (voor thuisbevallen verplicht) te leen en een vriendin neemt vandeweek zo'n spiegeltje mee voor aan de commode. C'est ca :)

Trouwens, de kraamzorg intake mevroi had het nog over een ondersteek huren bij een thuiszorgwinkel. Really? :o Het toilet is hemelsbreed 1 m van mijn bed (no worries, er zit een muur tussen :P)!

Chanty, felicitaties voor je dreumes!

En ja, OITNB. Alle seizoenen gezien behalve de nieuwste. Bewaar ik ff.
pi_163181760
Twinkle, we zien elkaar op familiegelegenheden, dat is het wel zo'n beetje. Ze heeft bij de eerste duidelijk aangegeven het geslacht niet te willen weten, dus best een raar verwijt. Bovendien heeft zij mij überhaupt nooit gefeliciteerd met de zwangerschap. Ze heeft er zelf ook nooit naar gevraagd, dus ik snap het ook echt niet. Alsof ik het kan helpen dat ze op.mijn lijstje aan het neuzen is... :{
pi_163181766
Even overleggen wat je vk er van zegt Quoi.
Die van mij vond het onzin, placenta kan prima in een teil of emmertje (waar ie dus voor gebruikt wordt)
pi_163181777
O is die ondersteek daarvoor? :') ... kom ik ook eens ergens achter
Ik dacht serieus dat ie was om te piesen als je je bed niet uit zou kunnen

Ik heb hem overigens nooit in huis gehaald want vond het dikke vette onzin (maar ook geen thuisbevalling in de planning gehad). Als we hem nodig hadden, dan had manlief hem wel kunnen halen alsnog was mijn gedachte :Y)

Alleen met een placenta gaat dat iets lastiger want die is er dan zo floeps ineens :+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:28:24 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163181779
Succes straks Twinkle!
Bestuur ve hondenclub, wowie.

Chanty, wat doe jij voor vrijwilligerswerk dan? Hoorde je pas over een vervelende man met mail. De reply een beetje netjes gehouden? :P

Ik vind mijn klusje ook wel weer ok (schrijven voor blaadje van hardloopclub en nog wat klusjes), na overassertief om me heen te hebben geslagen een paar maanden terug :') Nadeel van vrijwilligerswerk vind ik: het kán altijd zoveel efficiënter }:| :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:30:51 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163181798
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:26 schreef BlueEyes het volgende:
Even overleggen wat je vk er van zegt Quoi.
Die van mij vond het onzin, placenta kan prima in een teil of emmertje (waar ie dus voor gebruikt wordt)
Ah! Op die fiets!

Mmm, misschien dat ik 'm dan gewoon een beetje stiekem onbewust vergeet. Emmers en pannen zat. Kan 'ie meteen worden opgebakken op z'n Vietnamees :Y) Miezziej weet tzt vast het recept.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:41:29 #110
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163181913
Owh is die ondersteek daarvoor :o
Ik dacht ook dat dat was voor als je niet naar wc kon.

Btw wat gebeurt er met placenta bij een thuisbevalling en je wilt hem niet opeten/begraven/laten zitten/ermee stempelen?

Dat vraag ik me eigenlijk al weken af :@
pi_163181953
In de prullenbak ermee?

Nee grapje .. zou het echt niet weten :)
Wat gebeurt er in het ziekenhuis ermee? Dan wordt ie ook weggeknikkerd ofzo? :D
Wie o wie verlost ons met het goede antwoord? :D
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:46:27 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_163181964
die gaat natuurlijk de zwarte handel in via de kraamhulp :P
disclaimer
pi_163182010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:45 schreef Twinkle20 het volgende:
In de prullenbak ermee?

Nee grapje .. zou het echt niet weten :)
Wat gebeurt er in het ziekenhuis ermee? Dan wordt ie ook weggeknikkerd ofzo? :D
Wie o wie verlost ons met het goede antwoord? :D
In het ziekenhuis gaat hij bij het speciaal (menselijk) afval.

Thuis gewoon in een paar vuilniszakken in de container?? Geen idee...
pi_163182022
Yo meld. Maar weinig te melden verder, dus ben er zo weer weg van. :P
pi_163182028
Twinkle succes!
pi_163182153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:41 schreef snoenk het volgende:
Owh is die ondersteek daarvoor :o
Ik dacht ook dat dat was voor als je niet naar wc kon.

Btw wat gebeurt er met placenta bij een thuisbevalling en je wilt hem niet opeten/begraven/laten zitten/ermee stempelen?

Dat vraag ik me eigenlijk al weken af :@
In een vuilniszak bij het huisvuil. Alhoewel ik me afvraag nu met al die afvalscheidingsregels of je hem dan bij 'overig' moet doen of in de biobak :')
pi_163182168
Meld!
Met gebroken vliezen om 5:30 uur.
Nu is het wachten op weeen. Duurt lang!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:06:39 #118
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163182172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
die gaat natuurlijk de zwarte handel in via de kraamhulp :P
Lol.

Maar ik wil het wel gewoon echt weten, kan ik vannacht eindelijk weer slapen :) mits er natuurlijk geen andere hmm hoe zou dat eigenlijk zitten vraag in mijn hoofd opkomt.
pi_163182176
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:04 schreef WupWup het volgende:

[..]

In een vuilniszak bij het huisvuil. Alhoewel ik me afvraag nu met al die afvalscheidingsregels of je hem dan bij 'overig' moet doen of in de biobak :')
Dat ligt eraan of je vuilniszak ook biologisch afbreekbaar is...

En de buobak is toch GFT, in die categorie hoort het ook niet. :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:07:46 #120
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163182180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:06 schreef Arja het volgende:
Meld!
Ja!! Arja wat spannend. Hoop dat de weeën snel komen en je je meisje dan vandaag op de eerste zomerdag mag gaan ontmoeten
pi_163182185
quote:
Meld!
Woeiiiiii, het eerste zomerkind in aantocht! Zet hem op!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:09:33 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_163182195
quote:

[..]

Gewoon eerst even laten garen in de magnetron / hapjespan, dan is het sowieso de grijze bak :Y

Spannend Arja! O+
disclaimer
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:10:35 #123
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163182207
quote:

[..]

Dankjewel :) Er komen nu nog 100 vragen in mijn hoofd op. Maar ik denk dat ik dat maar hou op ignorance is bliss
pi_163182318
quote:
Meld!
Arja spannend! De eerste dag van de zomer lijkt me een hele mooie dag om jarig te zijn O+
pi_163182382
Woeeeeiii spannend Arja!! Zet hem op! Bijna een verse Emmy in je armen O+
pi_163182383
Oh Arja, wat spannend!!! *O* Zet hem op straks hoor, het gaat gewoon echt gebeuren O+ .
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:28:49 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163182420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon eerst even laten garen in de magnetron / hapjespan, dan is het sowieso de grijze bak :Y

Spannend Arja! O+
Omdat het dan toch al een grijze hap is? ;(
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:47 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163182439
Goooooo Arja *O* *O* *O* *O* *O*

Gek idee hoor, ik was echt zo overtuigd dat ik eerder zou zijn :o

Sterkte vandaag! :*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:34:37 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163182537
Oooh Arja, we leven mee hoor! Succes daar (al is het dan voorlopig met wachten) w/
pi_163182571
Arja zet 'm op! *O*
pi_163182623
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:29 schreef Molo het volgende:
Goooooo Arja *O* *O* *O* *O* *O*

Gek idee hoor, ik was echt zo overtuigd dat ik eerder zou zijn :o

Sterkte vandaag! :*
Dat kan nog steeds hoor. De weeen kunnen nog een poos wegblijven al hoop ik van niet.

En het voelt nog steeds zo surrealistisch dat er een baby komt :D
pi_163182649
Hoei, Arja! *O* Spannend, dat afwachten is niks he :D Kun je nog even slapen misschien? Kan nooit kwaad! Succes!!

En Chanty dubbel gefeliciteerd :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:42:05 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163182663
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat kan nog steeds hoor. De weeen kunnen nog een poos wegblijven al hoop ik van niet.

En het voelt nog steeds zo surrealistisch dat er een baby komt :D
Ja het kán, maar kans dat jij eerder bent is ietsjes groter :P
En inderdaad is een baby onderweg bij je. Freaky en supergaaf tegelijkertijd! _O_

Lag je in bed toen de klotspartij gebeurde?
pi_163182670
quote:
Meld!
Jaaaaaaaaa! Spannend zeg! O+
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 10:43:45 #135
269689 crew  Viv
pi_163182791
Arja, wat spannend! Lijkt me zo gek als ineens je vliezen breken. Pak nog even je rust totdat de weeën beginnen ;)

Chanty gefeliciteerd met Lucas, en je ud! *O*

Ik werd vannacht geterroriseerd door een mug }:| dus ik ben nu al kapot :O
pi_163182891
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah! Op die fiets!

Mmm, misschien dat ik 'm dan gewoon een beetje stiekem onbewust vergeet. Emmers en pannen zat. Kan 'ie meteen worden opgebakken op z'n Vietnamees :Y) Miezziej weet tzt vast het recept.
_O-
Nadat ik wat foto's had laten zien twijfelt man een beetje 8-) Ik zei dat hij er anders maar lasagne mee moest maken, dan zie je het niet _O-

Vanochtend intake kraamzorg gehad, viel weer mee :P Ze hoefde niet eens naar boven, maar wij hadden het gevraagd in verband met de hoogte van het bed.
Ze had het ook over een ondersteek, ze zei "niet voor plassen en poepen hoor, maar hopelijk helemaal niet nodig", dus ik durfde al niet meer te vragen waarvoor dat ding is :') Zag allemaal bloederige scenario's voor me.

Spannend Arja! :%
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:11:43 #138
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163183213
Spannend Arja! Raar he, dat wachten nadar de vliezen zijn gebroken. Zet hem op! :D
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:13:43 #139
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163183247
Bij mij stond er op die kraamzorg lijst met spullen een ondersteek voor wanneer er geen toilet op dezelfde vloer was als de slaapkamer. Dus ik dacht ook echt dat ie voor plassen zou zijn. Niet dat we er een gehaald hebben...
pi_163183539
*O* *O* Arja wat spannend!!
Zet m op ^O^ Emmy heeft mooi gewacht tot je man vakantie heeft.

Jullie gaan mooi het lijstje af dus molo hierna ben jij aan de beurt hè ;)

Twinkle succes met je gesprek
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:39:51 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163183676
Nou, met een dikke sticker weer goedgekeurd bij de vk.

Rhesus is OK :)
En mijn gevoel klopt! Hij is wat ingedaald en zijn ruggetje ligt nu meer naar achter dan tegen mijn ribben aan. Vandaar minder ribbenpijn, yeah. Was dezelfde vk als bij de oefenecho vorige week, dus ze merkte ook het verschil in ligging :)

En nu staat er een bevallingsgesprek gepland met mijn vriend erbij :o en mag ik ook over twee weken wéér. Hoezee :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij mij stond er op die kraamzorg lijst met spullen een ondersteek voor wanneer er geen toilet op dezelfde vloer was als de slaapkamer. Dus ik dacht ook echt dat ie voor plassen zou zijn. Niet dat we er een gehaald hebben...
Hier ook. Alleen staat er ook "of bij een thuisbevalling". Beetje een rare formulering. Ik laat het gewoon een beetje gaan. Vraag het nog wel even bij dat bevallingsgesprek.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:52:44 #142
344469 Amsel
zonder t
pi_163183934
Oe Arja, go go go! O+ Of Molo juist, nog even een sprintje om Arja in te halen 8-)

Net echo gehad, en daarna reguliere vk-afspraak. Echo was oké. Echoscopiste vond de hoeveelheid vruchtwater "wat krap" en toen moest ik een beetje huilen want ik dacht dat het mijn schuld was omdat ik te lang had doorgewerkt ofzo :@ Maar de vk vond het geen reden tot zorg, zolang ik de baby maar 8x per dag voel. En aangezien ik hem zo'n 80x per dag voel op het moment, zal het wel goed zitten 8-) Aangezien m'n man erbij was deze keer meteen maar even de belinstructie doorgesproken, hoeven we daar geen aparte afspraak meer voor te maken. En misschien wordt het dan ook maar eens een keer tijd voor die vluchttas :o
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:11:31 #143
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163184363
Spannend Arja! Hopelijk beginnen de weeën snel, zet hem op alvast!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:26:06 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163184680
Spannend, Arja! Ze komt er aan :).

Ik heb net op kuikens kamer een muur geverfd, en op de toekomstige babykamer ook. En nu ben ik stuk. En er moet nog zoveel gebeuren in huis... een aantal klussen omdat ze echt af moeten, en een aantal klussen die van mijn hormonen moeten (die zijn natuurlijk veel belangrijker 8-)) zoals onze slaapkamer opnieuw behangen.
En ik heb vanmorgen bedacht dat we daar maar eens hulp bij moeten vragen; wij helpen ook regelmatig anderen met klussen en verhuizen en zo.

En nu ga ik friet eten :9. Heb ik ook in geen eeuwigheid meer gehad. De renniefabriek zal er blij mee zijn :+.

/liefdagboek
KuikenGuppy
pi_163184787
Friet O+

Ik heb besloten om vanavond pannenkoeken te eten. Anders is de melk over datum en dat is zonde 8-)

Kreeg zowaar een bericht van het UWV in mijn overheid, het voelt nu wel heel officieel allemaal :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:37:38 #146
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163184885
Goooooo Arja! *O* *O* *O*

Zet m op! Behoor je toch mooi ff tot de 10% waarbij het start met gebroken vliezen _O_
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163184897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Miezziej het volgende:

Kreeg zowaar een bericht van het UWV in mijn overheid, het voelt nu wel heel officieel allemaal :P
Mijn verlof gaat volgende week in, nog niets gehoord terwijl mijn werkgever al sinds april op de hoogte is. Ben benieuwd wanneer ze wakker worden.
pi_163185186
Arja wat spannend! Zet hem op! *O* *O* *O*

Enne .... ik ben binnen! *) *) *)
Dus dat wordt straks ergens een dikke vette chocoladetaartachtigiets scoren *) *) *)

Nu mag ik gewoon echt officieel achterover leunen op de bank tot mijn kint zich over een maand of 3 aandient :D
pi_163185290
Twink gefeliciteerd! *O* *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:15:25 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163185571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Arja wat spannend! Zet hem op! *O* *O* *O*

Enne .... ik ben binnen! *) *) *)
Dus dat wordt straks ergens een dikke vette chocoladetaartachtigiets scoren *) *) *)

Nu mag ik gewoon echt officieel achterover leunen op de bank tot mijn kint zich over een maand of 3 aandient :D
Heeeeeeeeerlijk! w/
Ben je nu dan afgestudeerd?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:17:05 #151
220609 Nouk84
pi_163185600
Gefeliciteerd Twinkle!!
pi_163185806
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heeeeeeeeerlijk! w/
Ben je nu dan afgestudeerd?
Jup *O* .. Nog even een krabbel onder mijn diploma maar mijn cijfers pakken ze me niet meer af *)

En de komende maanden bedenken welk vervolg ik eraan wil geven, kan 2 kanten op. Of nee 3, als je geen vervolg ook meetelt :+
pi_163185930
Gefeliciteerd twink *O*
pi_163185998
Gefeliciteerd Twinkle! *O* *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:47:04 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163186205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Jup *O* .. Nog even een krabbel onder mijn diploma maar mijn cijfers pakken ze me niet meer af *)

En de komende maanden bedenken welk vervolg ik eraan wil geven, kan 2 kanten op. Of nee 3, als je geen vervolg ook meetelt :+
Aha! Nou, succes met die keuze :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 14:20:01 #156
52229 Chanty
pi_163186804
quote:
Meld!
Aaahhhh spannend *O* De mijne braken om half vijf toen. Om 13.57 had ik Lucas in mijn armen O+ 21 juni is een hele mooie bevaldag :Y Zet m op!

En bedankt voor alle felicitaties :) Hier zit alles nog rustig binnen :7 Vanochtend cadeautjes uitgepakt en naar sealife geweest. Nu ligt meneer te maffen en ga ik zo de kamer voorzien van magneetverflaag nr 3 :) En vanmiddag nog taart eten :9

Ondersteek heb ik deze keer ook niet omdat de meneer van de thuiszorgwinkel zei dat die alleen nodig is bij thuisbevallingen. Vorige keer wel gehad en niet gebruikt idd :') maar goed; het kost niks dus zogezien kun je hem net zo goed meenemen als je wel thuis wilt bevallen.

Amsel fijn dat alles toch goed is ondanks wat minder vruchtwater :*

Quoi: ik begeleid mensen die een zedendelict hebben gepleegd (samen met drie anderen). Stukje toezicht en een stukje sociale en praktische begeleiding de maatschappij in. Mijn twee medevrijwilligers denken er net zo over als ik. Heb gewacht tot een van de anderen had gereageerd en me daarbij aangesloten dus het is heel beschaafd gebleven :)
pi_163188080
Gefeliciteerd Twinkle! *O*

Hopelijk ben je al aan het puffen, Arja! :%
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:17:06 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163188116
Zo, ik ben zowaar bij met mijn 40 weken agenda. Kreeg die ergens in het begin van mijn zwangerschap van zorgverzekeraar, maar had geen zin om het bij te houden. Nu - met alle tijd - wilde ik dat toch wel gaan doen, want mooi aandenken. Heb alles dus in retrospectief (mbv dit topic!) ingevuld. Nu nog wat fotootjes in het echt laten ontwikkelen en het wordt een mooi boekwerkje O+

Dit is zo niet mij :D Hoeveel andere eigenschappen gaan mij nog overnemen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Chanty het volgende:
Quoi: ik begeleid mensen die een zedendelict hebben gepleegd (samen met drie anderen). Stukje toezicht en een stukje sociale en praktische begeleiding de maatschappij in. Mijn twee medevrijwilligers denken er net zo over als ik. Heb gewacht tot een van de anderen had gereageerd en me daarbij aangesloten dus het is heel beschaafd gebleven
Wow, dat is wat anders dan op een hardloopcluppie rondhangen. Goed werk!

Hopelijk is Arja zo snel gegaan als jij toentertijd.
pi_163189755
Even shinen:
(Liever niet quoten)
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Svane op 21-06-2016 21:42:26 ]
pi_163189778
Wat een schatje. O+
pi_163189826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:27 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zie de foto niet :N
Nu wel denk ik, ik faalde met goede linkje. :+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:31:04 #162
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163189866
Twinkle gefeliciteerd!

Svane O+

Arja hoop dat je ondertussen al weeën hebt of misschien zelfs al je baby!
pi_163189948
Svane O+ O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:34:37 #164
220609 Nouk84
pi_163189956
Svane O+
pi_163189983
Oh Svane O+ O+ O+
*rammel*

Ik heb af en aan weeen. Soms zit er lang tussen, soms kort, soms duren ze een minuut, soms maar een halve. Daar word ik wel een beetje onzeker van: tel ik sommige weeen onterecht niet mee, of juist onterecht wel als wee.

Eerder vandaag is de vk geweest. Alles was goed. Als ik met vk en in bad wil bevallen, moet dat binnen 24 uur na de gebroken vliezen (dus voor 5:30 morgen) en anders word ik medisch. We mogen dan theoretisch in totaal 72 uur afwachten, of me laten inleiden.

Ik moet de vk bellen bij elke 3-5 min weeen van een minuut, of als ik bv koorts heb of Emmy te weinig voel/er zorgen zijn.
Ze komt om 20 uur anders sowieso weer.

Ik wil zo graag met vk bevallen..
pi_163190038
Arja je bent al goed opweg!!
Go girl :%

Svane wat een heerlijk knulletje O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:42:20 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163190165
Svane, wat issie goed gelukt!!! O+
Super cute! O+

En sterkte Arja, laat die Emmy maar komen _O_
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:42:39 #168
52229 Chanty
pi_163190171
Arja hopelijk zet het snel door!

Svane wat een prachtig jochie O+
pi_163190203
Lief Svane! O+

Succes Arja! w/
pi_163190506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:35 schreef Arja het volgende:
Oh Svane O+ O+ O+
*rammel*

Ik heb af en aan weeen. Soms zit er lang tussen, soms kort, soms duren ze een minuut, soms maar een halve. Daar word ik wel een beetje onzeker van: tel ik sommige weeen onterecht niet mee, of juist onterecht wel als wee.

Eerder vandaag is de vk geweest. Alles was goed. Als ik met vk en in bad wil bevallen, moet dat binnen 24 uur na de gebroken vliezen (dus voor 5:30 morgen) en anders word ik medisch. We mogen dan theoretisch in totaal 72 uur afwachten, of me laten inleiden.

Ik moet de vk bellen bij elke 3-5 min weeen van een minuut, of als ik bv koorts heb of Emmy te weinig voel/er zorgen zijn.

Arja wat spannend. Zou zo fijn zijn als het gewoon met VK en bad gaat lukken. Weet je qua centimeters al of er wat gebeurt?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:55:58 #171
206877 Queens
pi_163190514
Heel mooi hoor, Svane!

Ik zit met mijn 17,5 week te wachten op enig gevoel/gekriebel in mijn buik...

Gisteren probeerde ik bij 1 van mijn beste vrienden (tevens ex :P ) een beetje te polsen in welke richting hij zit qua naam voor zijn zoontje die elk moment geboren kan worden.
Wij hebben namelijk 3x dezelfde jongensnaam in onze vriendengroep ( :X ) en dat willen we uiteraard voorkomen.
Ik ben nog niet 100% zeker van onze naam maar hij wel (IVF dus al een hele poos bezig)
Bleek dat we beide dezelfde voorletter hadden.....en de laatste letter ook hetzelfde!
Nou, hoeveel letters dan was de volgende vraag aan elkaar...beide 5 letters!
Ik kon wel janken zeg, het kon niet anders dan het dezelfde naam was.
En omdat zijn zoon eerder wordt geboren had ik me al voorgenomen dat ik dan de naam zou moeten veranderen.
Toen besloot hij uit zichzelf om de naam dan maar gewoon met me te delen......het bleek godzijdank niet dezelfde naam! *O*
Scheelt maar 2 letters :o maar is wel echt een andere naam, hoewel in dezelfde familie zeg maar.

Pffffff! Beide enorm opgelucht uiteindelijk maar we waren wel even goed van slag :{
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:57:01 #172
206877 Queens
pi_163190539
Alvast succes, Arja!
pi_163190541
Twinkle gefeliciteerd! Fijn dat je klaar bent
Arja succes! Hopelijk komt het snel op gang.
Svane wat een prachtige jongen heb je gebakken O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:58:46 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163190580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:55 schreef Queens het volgende:
Heel mooi hoor, Svane!

Ik zit met mijn 17,5 week te wachten op enig gevoel/gekriebel in mijn buik...

Gisteren probeerde ik bij 1 van mijn beste vrienden (tevens ex :P ) een beetje te polsen in welke richting hij zit qua naam voor zijn zoontje die elk moment geboren kan worden.
Wij hebben namelijk 3x dezelfde jongensnaam in onze vriendengroep ( :X ) en dat willen we uiteraard voorkomen.
Ik ben nog niet 100% zeker van onze naam maar hij wel (IVF dus al een hele poos bezig)
Bleek dat we beide dezelfde voorletter hadden.....en de laatste letter ook hetzelfde!
Nou, hoeveel letters dan was de volgende vraag aan elkaar...beide 5 letters!
Ik kon wel janken zeg, het kon niet anders dan het dezelfde naam was.
En omdat zijn zoon eerder wordt geboren had ik me al voorgenomen dat ik dan de naam zou moeten veranderen.
Toen besloot hij uit zichzelf om de naam dan maar gewoon met me te delen......het bleek godzijdank niet dezelfde naam! *O*
Scheelt maar 2 letters :o maar is wel echt een andere naam, hoewel in dezelfde familie zeg maar.

Pffffff! Beide enorm opgelucht uiteindelijk maar we waren wel even goed van slag :{
Ik vind dit wel een heel mooi verhaal eigenlijk :D

En fijn dat het dan toch een andere naam was :)
pi_163190731
Klinkt als een goed begin Arja! Bij mij ging het ook zo onregelmatig op het begin, maar het zette gelukkig wel door. De weeënfase heeft bijna 30 uur geduurd toen, hopelijk gaat het bij jou sneller en kan je snel Emmyknuffelen. O+

Zet hem op! *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:04:35 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163190742
quote:
Oh Svane O+ O+ O+
*rammel*

Oh Arja! Wat spannend! Je Emmy komt er gewoon aan. Ik volg je stiekem omdat ik het zo leuk en bijzonder voor je vind😘
Be happy with the little things in life
pi_163190787
quote:
Oh Svane O+ O+ O+
*rammel*

Fijn dat er in elk geval al wat begonnen is. Spannend hoor. En je hoeft niet onzeker te zijn hoor, als ze regelmatig komen dan merk je dat echt wel en dan vraag je je niet meer af of ze wel of niet meetellen dan kun je er niet meer omheen :*
pi_163190833
Oooh Svane, wat een heerlijk poppetje O+ .

Arja, fijn dat er wat begonnen is... Het komt vast goed. Ik ga voor je duimen. :Y O+
pi_163190875
Molo, je kunt niet achterblijven nu hè. Kom op, baren! :7 :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:12:39 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163190911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Molo, je kunt niet achterblijven nu hè. Kom op, baren! :7 :P
ik heb net patat op met mayo chilisaus, zou het helpen? :')
pi_163190930
Pannenkoeken met chilisaus Molo, pannenkoeken! o|O
pi_163190939
SPOILER
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:15:43 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163190980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pannenkoeken met chilisaus Molo, pannenkoeken! o|O
goor jonguh :D

Koos heeft wel ontbeten met pannekoeken vanmorgen :')
En net tot walging van mij vier haringen zitten weghappen :X
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:23:46 #184
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163191120
Svane O+
Queens gelukkig niet dezelfde naam, ben ik ook altijd bang voor met nog 2 jongens in de vriendenkring voor de onze komt. Al schat ik de kans klein dat zij onze oer Hollandse/Limburgse naam die totaal niet vaak wordt gegeven ineens ook zouden kiezen. Hij lijkt qua klank en lengte wel veel op de naam van t zoontje van andere vrienden, benieuwd wat zij daar van gaan zeggen. Aangezien de dame vh stel nogal een zeurmiep kan zijn die met alles "zo uniek en origineel mogelijk" wil zijn.

Arja spannend ikh hoop dat t snel opschiet en je Emmy mag bewonderen en knuffelen
pi_163191213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:15 schreef Molo het volgende:

[..]

goor jonguh :D

Koos heeft wel ontbeten met pannekoeken vanmorgen :')
En net tot walging van mij vier haringen zitten weghappen :X
Jammie en dat hij straks met die vislucht meehijgt en puft in je nek :9

Ik zou even wachten als ik jou was
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:29:38 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163191229
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:28 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jammie en dat hij straks met die vislucht meehijgt en puft in je nek :9

Ik zou even wachten als ik jou was
Not helping lady :D :D :D
pi_163191505
Svane O+ Wat een mooierd!! En Kidscase O+ (Was hier Twix' eerste pakje)
pi_163193379
Arja spannend *O*

Svane ohhhh my O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_163193478
Svane O+ wat een knapperd hebben jullie gebakken! Dat neusje O+

Arja succes ^O^ hopelijk zet het snel door en mag je met je eigen vk bevallen
pi_163193935
Mijn hormonen zijn op oorlogspad :(
Tot 2 keer toe is mijn nekplooimeting afgewezen om te vergoeden.
Terwijl ik 39 ben én aanvullend verzekerd.
Stoom uit mijn oren inmiddels.
Gaat morgen geen vriendelijk zwangerschapstelefoontje worden

Eerste keer werd het afgewezen want er zat geen verwijzing bij? Dus het formuliertje door vk opnieuw ingevuld, ze mogen wel met een hele goeie reden komen willen ze dit goed praten }:|
pi_163194036
Svane. O+ wat een knapperd heb je gebakken. En die frommeloortjes O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:59:42 #192
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163194073
Hmm stom Blueeyes :( ik hoefde helemaal geen verwijzing bij te voegen bij mn declaratie (ook aanvullend verzekerd hier. Ik bij cz). Gewoon foto van de rekening en hop 1,5e week later geld.op de rekening
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:01:07 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163194116
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn hormonen zijn op oorlogspad :(
Tot 2 keer toe is mijn nekplooimeting afgewezen om te vergoeden.
Terwijl ik 39 ben én aanvullend verzekerd.
Stoom uit mijn oren inmiddels.
Gaat morgen geen vriendelijk zwangerschapstelefoontje worden

Eerste keer werd het afgewezen want er zat geen verwijzing bij? Dus het formuliertje door vk opnieuw ingevuld, ze mogen wel met een hele goeie reden komen willen ze dit goed praten }:|
klinkt als een stomme fout, en zwaar irritant ja....
pi_163194164
Leeftijd is geen reden meer om nekplooimeting te vergoeden BE, dat is er sinds vorig of dit jaar uit. Aanvullende verzekering mogelijk wel. Bij mij (CZ) werd het vanuit daar vergoed, maar niet omdat ik 39 ben.
pi_163194480
Arja ik hoop dat je de bevalling krijgt die je voor ogen had. Zet hem op! :%
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:23:08 #196
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163194892
Svane O+ Popje!

Arja, klinkt al hartstikke goed dat de weeën opgang komen, grote kans dat jij bevalt met vk en bad O+ Ik duim mee! Zet hem op!
pi_163195211
Ik ben nu heel benieuwd naar Arja! :D

En Svane O+ O+ Ik krijg er steeds meer zin in met dit soort foto's *;
pi_163195227
Arja zet m op ! :%

Blue, mijnes werd ook ineens niet vergoed, vorige zwangerschap nog wel -O- iemand enig idee hoe dat komt?
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 19:41:33 #199
269689 crew  Viv
pi_163195504
De combinatietest wordt niet meer vergoed vanuit de basisverzekering, al ben je 46 jaar. Ik heb mijn zorgverzekering voor dit jaar erop uitgekozen dat de combinatietest (en andere zwangerschapskosten) vergoed ging worden vanuit de aanvullende verzekering. Ik had het geld in 3 dagen terug. :Y)
pi_163195666
Ja ik ben uiteraard ook aanvullend verzekerd, en bij dezelfde verzekeraar waar ik het vorige keer wel (gedeeltelijk) vergoed kreeg. Vandaar mijn verbazing.
pi_163195675
Met medische verwijzing vergoeden ze 'm nog. Maar wat is dan uiteindelijk de willekeur die ze toepassen wat ze medische verwijzing noemen?
Zoals ik zei ben ik aanvullend verzekerd.
Ook het nadeel van het eind van het jaar uitgerekend zijn, hoogst onhandig met overstappen waar ik al even over nadenk om te doen vanwege meer geneuzel met ze.
pi_163195698
Ook Zilveren Kruis Crump :')
pi_163195751
Niet eens! Fbto. Heb normaliter niks te klagen over ze.
pi_163195812
Bij de FBTO is dat inderdaad ook uit de dekking gehaald. Geen idee waarom, maar ik was ook verrast dat ik zelf moest betalen. Wel slechts een gedeelte dacht ik?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:53:07 #205
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163195866
Crump misschien zijn de voorwaarden in de tussentijd veranderd?
Ik heb, net als vivi, mijn aanvullende pakket er speciaal op uitgezocht. Omdat ik pas per april hoefde te switchen zou me dat uiteindelijk evenveel kosten als de npm los betalen, alleen krijg ik nu ook meer fysio en allemaal ander zwangerschaps getalenteerde dingen vergoed.
pi_163195940
Dat de combinatietest niet meer vergoed wordt uit het basispakket is landelijk, daar hebben de losse verzekeraars geen keuze in. Wat ze met de aanvullende verzekering doen kunnen ze inderdaad per jaar bekijken.
Ik ben collectief via mijn werkgever, alles wat ik vergoed wil hebben zit er standaard in. Van de combinatietest heb ik niets gezien, is net als vorige keer gewoon rechtstreeks geregeld tussen ziekenhuis en verzekeraar.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:03:27 #207
220609 Nouk84
pi_163196182
Hoop dat je de bevalling krijgt die je voor ogen hebt Arja! Zet m op! Niet onzeker worden hoor, nergens voor nodig..
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:13:23 #208
220609 Nouk84
pi_163196526

Wilde deze nog even delen met jullie O+
pi_163196737
O+

*O* OKE IK BEN ER KLAAR VOOR MEISJE KOM MAAR!! *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:20:10 #210
344469 Amsel
zonder t
pi_163196754
Oh wauw O+
pi_163196877
Nouk jullie hebben ook al zn mooierd gemaakt O+

Nog even en mijn baby rammelt eruit :7
pi_163196886
Nouk. O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:28:12 #213
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163197015
Oh nouk O+
pi_163197107
Nouk O+ dat neusje O+
pi_163197497
Oh Svane O+ en Nouk O+ wat een mooierds!

Go Arja! Persend of knuffelend :% *;
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_163197622
Nouk wauw wat prachtig! O+
pi_163197803
Lief Svane en Nouk!
O+ O+ O+ O+

Ik ben ook zo benieuwd naar Arja! Ik hoop dat ze de bevalling krijgt die ze wenst.

Oooooh ik kijk zo erg uit naar m'n eigen babietje. Die ik zoveel kan knuffelen als ik maar wil en die al z'n lieve kleertjes aan kan, en hoe zou hij eruit zien?
pi_163198211
Ach, wat een dotje Nouk.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:58:11 #219
52229 Chanty
pi_163198279
Ahwww mijn baby moet nog even drie uur binnen blijven hoor!
pi_163199354
Nouk en Svane, wat een knapperds!

Arja, doe jij niet aan live bevallen? Had ik stiekem wel een beetje verwacht :P

Chanty, de tijd is bijna om!

Vandaag naar de schoonheidsspecialist geweest, goed tegen de zwangerschapsacne, maar ik kan er echt niet ontspannen van worden zoals velen. Wel klaar voor mooie newborn foto's na de kapper gister en dit dus vandaag :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:30:52 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163199753
Wat een prachtbabies hebben jullie gebakken Svane en Nouk O+

Hier 'even' samen de hele huiskamer heringericht zodat er een box bij past zonder dat het te vol lijkt. Weet nu niet of mijn vriend mij nu nog lief vind :+
pi_163200153
Nouk O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:24:52 #223
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163201934
Wat een dotje Nouk O+

Ben zo benieuwd naar Arja en d'r baby O+ Ik gok erop dat de weeen aan het doorzetten zijn hoor! Go Arja Go Arja :% :% :% *O*
pi_163202178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:30 schreef Quoi het volgende:
Hier 'even' samen de hele huiskamer heringericht zodat er een box bij past zonder dat het te vol lijkt. Weet nu niet of mijn vriend mij nu nog lief vind :+
Huh Hoezo niet lief jullie hebben het toch samen gedaan?
pi_163202307
Even vol verwachting teruggebladert naar Svane's babypic, is 'ie weg :'(.

Dan compenseert Nouk84's baby dat maar O+.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:52:21 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163203175
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Huh Hoezo niet lief jullie hebben het toch samen gedaan?
Uhu. Iets met dingen uit moeten besteden en dan toch het erna iets anders neerzetten ;)

Ik ben lichamelijk al gestraft voor 3x iets tillen trouwens :X En wat ligt mijn meneertje toch oncomfortabel laaaaaaaag!

Molo, jij sluit vannacht natuurlijk aan in de rij?
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 23:00:16 #227
269689 crew  Viv
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:03:38 #228
52229 Chanty
pi_163203586
Ik durf nu wel te posten dat er hier geen datumtweeling komt met mijn oudste *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:26 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163203801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:03 schreef Chanty het volgende:
Ik durf nu wel te posten dat er hier geen datumtweeling komt met mijn oudste *O*
Veel zal het alleen niet gaan schelen. Maar hoera! w/
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:12:12 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163203853
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Uhu. Iets met dingen uit moeten besteden en dan toch het erna iets anders neerzetten ;)

Ik ben lichamelijk al gestraft voor 3x iets tillen trouwens :X En wat ligt mijn meneertje toch oncomfortabel laaaaaaaag!

Molo, jij sluit vannacht natuurlijk aan in de rij?
Ik durf niks meer te zeggen, straks komt ze er pas in augustus uit joh :+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:12:49 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163203871
En Nouk, ik heb even in je fobo zitten gluren. Wat lijkt je baby op jou zeg! Dat snoetje! Cute! O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:14:47 #232
52229 Chanty
pi_163203917
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Veel zal het alleen niet gaan schelen. Maar hoera! w/
Max 2 weken :+ maar mij maakt het niks meer uit. Ik vind het fijn dat ze allebei hun eigen speciale dag hebben O+
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:20:12 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163204093
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:14 schreef Chanty het volgende:

[..]

Max 2 weken :+ maar mij maakt het niks meer uit. Ik vind het fijn dat ze allebei hun eigen speciale dag hebben O+
Dat snap ik. Een eigen verjaardag :)
pi_163204631
Nouk wat een moppie ook O+

Hier komt er maar niet de juiste regelmaat in en waar het eerst rugweeen waren, zijn het nu nog pijnlijkere bovenbeenweeen :(
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:36:37 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163204644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Arja het volgende:
Nouk wat een moppie ook O+

Hier komt er maar niet de juiste regelmaat in en waar het eerst rugweeen waren, zijn het nu nog pijnlijkere bovenbeenweeen :(
Ow damn... zit je niet mee!
Ben je nog thuis of in ziekenhuis nu?

Sterkte chick, ik denk aan je :*
pi_163204772
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ow damn... zit je niet mee!
Ben je nog thuis of in ziekenhuis nu?

Sterkte chick, ik denk aan je :*
Thuis zo lang er geen regelmaat in zit, is er geen ontsluiting. Al bijna 12 uur.

*deze wee komt nooit meer terug*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:43:45 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163204882
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:40 schreef Arja het volgende:

[..]

Thuis zo lang er geen regelmaat in zit, is er geen ontsluiting. Al bijna 12 uur.

*deze wee komt nooit meer terug*
Pfffff, ellendig zeg!
Komt verloskundige af en toe langs ofzo?

Heb je wat aan ademtechnieken/pufgebeuren?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:58:04 #238
52229 Chanty
pi_163205327
Bah Arja heel vervelend :( ik hoop dat het toch zo ineens doorzet :* laat je niet gek maken en probeer te ontspannen
  Manager PR/Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 00:03:49 #239
269689 crew  Viv
pi_163205488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:58 schreef Chanty het volgende:
laat je niet gek maken en probeer te ontspannen
Dit, probeer die "24 uur gebroken vliezen"-deadline los te laten. Je gaat Emmy hoe dan ook heel snel ontmoeten! O+
  woensdag 22 juni 2016 @ 04:00:01 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163207143
Nachtploeg (weer eens) :W

Arja, ik hoop dat er inmiddels een ritme in is gekomen. Hoe dan ook, ze komt!
pi_163207309
En die onregelmatige weeën kunnen echt wel voor de eerste centimeters zorgen! Succes!!

Chanty goed opgehouden die kleine :7
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:37:13 #242
52229 Chanty
pi_163207316
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:34 schreef Suikertante het volgende:
En die onregelmatige weeën kunnen echt wel voor de eerste centimeters zorgen! Succes!!

Chanty goed opgehouden die kleine :7
Jup: En toen zei Judith PLOP om 6.15 uur en liep het water langs mijn benen. Voel de weeen al op gang komen, lijkt een herhaling van vorige keer te worden.
pi_163207321
Wat!! Jouw timing! O+

Zet m op Chanty!! ik heb voor t eerst een licht jaloers gevoel merk ik :D
Je hebt alle mooie foto's in the pocket en de verjaardag is voorbij dus go go! *O*
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:41:51 #244
52229 Chanty
pi_163207326
Ik denk nu alleen: ik wilde nog de kamer afmaken van Lucas en ik heb gisteren niet meer het hele huis gezogen en de badkamer gedaan :')
pi_163207333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Chanty het volgende:
Ik denk nu alleen: ik wilde nog de kamer afmaken van Lucas en ik heb gisteren niet meer het hele huis gezogen en de badkamer gedaan :')
Jij hebt nu anders heul iets belangrijkers te doen! *O* :% O+ :*
pi_163207334
Go Chanty! *O* Goed getimed Judith
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_163207338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:41 schreef Chanty het volgende:
Mens ik word telkens al moe als ik jouw berichten lees _O-
Die kraam moet ook nog wat doen he! Die badkamer gaat ze zeker poetsen O+

Chilllllllll, gooi de laatste dingen in je tas (of ging jij thuis?), knuffel L stiekem, geef je eraan over :)
Of niet. Je gaat toch baren ;) O+
pi_163207347
En wat en lief, lief zusje krijgt Lucas toch, dat ze niet als verjaardagscadeautje komt O+
pi_163207349
Chanty. :o _O-

Twee verse baby's in aantocht, zet hem op dames! *O*

Oh en Arja, die onregelmatige weeën urenlang hadden bij mij 'al' wel voor 2-3 cm gezorgd, hopelijk doet het bij jou ook al iets. Succes!
pi_163207351
Arja, hopelijk zijn de weeën al regelmatig geworden. En beenweeen zijn niet leuk nee }:|

Chanty, wat een timing zeg! Zet hem op! En dat schoonmaken doet de kraamzorg wel :Y
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:50:13 #251
52229 Chanty
pi_163207353
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:45 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Mens ik word telkens al moe als ik jouw berichten lees _O-
Die kraam moet ook nog wat doen he! Die badkamer gaat ze zeker poetsen O+

Chilllllllll, gooi de laatste dingen in je tas (of ging jij thuis?), knuffel L stiekem, geef je eraan over :)
Of niet. Je gaat toch baren ;) O+
moet sowieso naar ziekenhuis want medisch. Tas staat klaar dus prima :) Lucas gaat zo lekker naar het kdv.
pi_163207354
Zet 'm op Chanty *O*

Hopelijk ook al wat meer vordering voor Arja :*
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:52:03 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163207363
Chanty succes!

En dat denken aan wat er nog moet gebeuren kan echt niet hè? :') Laat los!

c_/
pi_163207394
Succes Chanty & Arja!! Zet hem op!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 juni 2016 @ 07:01:31 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_163207396
Chanty! Wat een timing! Succes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:04:07 #256
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163207407
Baby's onderweg! *O*
Succes dames!

En chanty, wat een goede timing! Qua verjaardag en opvang. Ik hoop dat de bevalling ook helemaal zoals je wenst verloopt!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:05:48 #257
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163207410
Chanty succes!
pi_163207422
Chanty succes :*
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:10:26 #259
52229 Chanty
pi_163207426
Weeen komen gelukkig veel rustiger op gang dan de vorige keer, toen zat ik binnen no time in een weeenstorm. Nu nog lekker dingen aan het doen :+ Telefoon leeghalen bv en de verfspullen heb ik opgeruimd in de kraamkamer :+
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:12:28 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163207433
Jonguh!!!! Wat doen jullie :D :D

Goooooooo Chanty! *O*

Succes Arja!!! *O*
pi_163207473
Ja Chanty O+, een eigen dag voor zowel Lucas als Judith. Succes! En nog op een KDV-dag ook. Hoop dat je zo de rust vindt om met vertrouwen de bevalling in te gaan.

Arja, ik hoop dat er ondertussen al wat vordering inzit en je Emmy snel mag ontmoeten.
pi_163207494
*O* chanty *O* zet m op :%
pi_163207498
Wat een timing Chanty! :D dat poetsen kan iemand anders ook wel doen joh ;)

Datumtweeling met Arja? :D hoop dat het doorgezet heeft.
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:30:32 #264
52229 Chanty
pi_163207514
Sorry Molo :P Had graag even bovenaan gestaan maar Judith niet :+
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:32:24 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163207520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:30 schreef Chanty het volgende:
Sorry Molo :P Had graag even bovenaan gestaan maar Judith niet :+
Ik zet voor mezelf in op een augustusbaby :+
pi_163207556
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:32 schreef Molo het volgende:
Ik zet voor mezelf in op een augustusbaby :+
Dan kan het alleen maar meevallen ^O^
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:39:01 #267
52229 Chanty
pi_163207558
Hahaha olifantendracht :D
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:39:34 #268
52229 Chanty
pi_163207564
Oh ja needless to say maar mensen die me op facebook hebben... graag ssssst ;)
pi_163207593
Chanty met weeën nog steeds aan de poets. _O- Succes!

Arja ik hoop dat je er al bijna bent :*
pi_163207715
Chanty timing! *O* succes!
En arja, jij ook. Het komt goed, echt. :*
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:04:40 #271
52229 Chanty
pi_163207717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Chanty met weeën nog steeds aan de poets. _O- Succes!

Arja ik hoop dat je er al bijna bent :*
Het houdt niet op... Niet vanzelf :+
pi_163207720
Zet hem op dames! :% Bijna babyknuffelen!
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:06:36 #273
220609 Nouk84
pi_163207726
Succes Chanty!
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:08:09 #274
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_163207736
Succes Chanty! *O* :%
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_163207739
Chanty!
Wat een timing zeg :D
Hoop dat Lucas een lekkere KDVdag heeft en jullie einde van de dag met z'n allen weer thuis kunnen zijn!

En nu in standje beval gaan hoor :7
Want al die poets en opruimdrang houden de weeën tegen!
Puffen jij :%
pi_163207755
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:08 schreef BlueEyes het volgende:

Want al die poets en opruimdrang houden de weeën tegen!
Die baarmoeder moet schoon! Hup persen en poetsen Chanty :7
pi_163207756
Zet hem op Chanty en Arja :D :%
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:13:36 #278
409579 LuDann
All the way
pi_163207770
Jaaaaa, zet hem op Chanty! *O*

Arja, ik hoop dat de weeën wat gaan doen voor je!

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 22-06-2016 08:48:20 ]
pi_163207776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Die baarmoeder moet schoon! Hup persen en poetsen Chanty :7
Bij gebroken vliezen mag geen sex meer he?
Anders kon manlief nog wel even de hogedrukspuit erdoor halen :')
pi_163207786
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:14 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Bij gebroken vliezen mag geen sex meer he?
Anders kon manlief nog wel even de hogedrukspuit erdoor halen :')
En met dat beeld in mijn hoofd mag ik nu gaan werken. o|O
pi_163207796
Werkze! :*
pi_163207847
Chanty, wat een perfecte timing! Ik hoop dat de weeën goed op gang komen en dat je natuurlijk mag bevallen vandaag! Succes!

Arja, hopelijk hebben de weeën hun regelmaat gevonden en mag je zsm babyknuffelen! Zet hem op! :*

Ik heb alleen maar gedroomd dat de bevalling begon... En dat je dan wakker wordt en denkt shit, niets aan de hand... :@
pi_163207900
Whehehe hogedrukspuit. _O-

En oh god, rare dromen tijdens de zwangerschap, check. 8)7 Wat een verrijking voor de mens zeg. :P

Eerst gingen man en ik een kerk overvallen samen met een zwerver om vervolgens spijt te krijgen en maar gelijk het klooster in te gaan. :')

Toen bleek mijn schoonmoeder (60+.. ) zwanger van een tweeling, maar daar had ze geen zin in, dus gaf ze ze maar aan ons omdat wij er wel raad mee zouden weten. _O-

En ik werd wakker met de gedachte dat N. mijn man had vermoord in zijn slaap, dus ik was wel 'een beetje' verdrietig. :')
pi_163207911
Arja, wat jammer dat het niet gewoon regelmatig op gang komt. Ik hoop dat het nu wel goed doorzet en dat je er straks positief op terug kunt kijken :*

Denk aan je meisje, jullie babywolk. Zet hem op! O+

Chanty, you go girl, haha *O* Gewoon op dezelfde energie doorzetten nu :7 . Poetsen, verven, baren... allemaal één pot nat.
pi_163207969
Even snel weer (nogal chaos hier).
Uitslag combinatietest is binnen. Op basis van mijn leeftijd zou de kans 1 op 437 zijn voor Down. Uit de test blijkt een kans van 1 op 12000. Kans op de andere twee afwijkingen is 1 op de 100.000. Ik dacht dat ze niet verder gingen dan 5.000, maar ik vind het prima! ;)

Oh, en uit een vroege geslachtsbepaling met 13 weken blijkt dat wij weer een jongen mogen verwelkomen. :+

Dames met baby nu echt onderweg: heeeeeeel veel succes!!!
pi_163208074
Mien dat is hartstikke goed nieuws! Fijn zeg!
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:54:47 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163208088
Chanty, succes *O* O+.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:05:43 #288
269689 crew  Viv
pi_163208200
Chanty succes! :% En jullie badkamer kan niet eens vies zijn, want je stond laatst nog met je dikke buik op de rand van het bad te balanceren om de bovenste hoekjes te poetsen. }:|
pi_163208252
Dat MI van de hogedrukspuit _O-
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_163208503
Succes Chanty *O* ik moest er gisteravond nog aan denken bij je fb post.. zul je zien dat ze morgen komt :+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:30:41 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_163208571
Zeg chanty, je wordt bijna een karikatuur van jezelf zo met dat poetsgedoe :P
Hup, duik in je weeen, Judith heeft braaf gewacht en voortaan hebben jullie elk jaar een fantastisch midzomernachtfeest O+ succes!

En arja natuurlijk ook! Spannend!!
disclaimer
pi_163208614
Chanty zet hem op :%

Arja beenweeen zijn idd echt ruk :( .. ik hoop dat je inmiddels lekker aan het knuffelen bent! O+

En mental image van de hogedrukspuit :')

Mijn man heeft de mannengriep en hij is zooooooo zielig. Is toch echt veel erger als bevallen zegt ie :{w

Ik ben vanmiddag proefkonijn voor datgene wat WupWup onlangs postte *O* . Ben benieuwd!
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:52:44 #293
206877 Queens
pi_163208942
Succes, Chanty!

Mooi nieuws, Mien....gefeliciteerd met je extra piemel ^O^
pi_163209736
Tof Twinkle! Veel plezier.

Chanty, daar ga je :D Goede bevalling gewenst!
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:39:47 #295
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163209855
Mien gefeliciteerd met t goede nieuws! En een jongen *G*

Go arja en chanty! En chanty Wat een timing, en nog vrolijk doorpoetsen. Hopelijk verloopt je bevalling zoals gehoopt!
pi_163210003
Zet m op Chanty! :%
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:55:31 #297
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163210142
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Twinkle20 het volgende:

Arja beenweeen zijn idd echt ruk :( .. ik hoop dat je inmiddels lekker aan het knuffelen bent! O+

Mijn man heeft de mannengriep en hij is zooooooo zielig. Is toch echt veel erger als bevallen zegt ie :{w

Ik ben vanmiddag proefkonijn voor datgene wat WupWup onlangs postte *O* . Ben benieuwd!
Ik ook :D hoe laat moet jij?
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:57:22 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163210171
Twinkle, veel plezier! Mij werd het een te grote onderneming met het OV. Maar heb afgelopen week toch gespiekt :P

Kleine meneer heeft zo ongeveer de tent afgebroken daarbinnen vannacht :Z
Rustig dagje vandaag, ook vanwege gekraak daaronder :')

En versche baby F5'en natuurlijk!
pi_163210179
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:55 schreef snoenk het volgende:

[..]

Ik ook :D hoe laat moet jij?
O wat leuk! Uh mij hebben ze gevraagd om rond 14.20 aanwezig te zijn. Ik heb aangegeven tot het einde te kunnen blijven dus we zien wel hoe laat het wordt.

Ik denk dat ik vandaag in een zwart jurkje met zwarte legging en bruine ballerina's kom :Y
En ik heb lange bruine haren.

En een dikke buik :') ^O^
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:59:49 #300
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163210208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

O wat leuk! Uh mij hebben ze gevraagd om rond 14.20 aanwezig te zijn. Ik heb aangegeven tot het einde te kunnen blijven dus we zien wel hoe laat het wordt.

Ik denk dat ik vandaag in een zwart jurkje met zwarte legging en bruine ballerina's kom :Y
En ik heb lange bruine haren.

En een dikke buik :') ^O^
Ik wilde al zeggen ik ben die zwangere :') maar ik mag om 12.20 al dus denk niet dat ik je zie.
pi_163210360
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Twinkle20 het volgende:

(stiekeme lurker :@ )
Daar ben ik gisteren geweest, was leuk! De eerste twintig minuten werd er alleen maar naar de hersentjes gekeken en met moeilijke termen gesmeten (was te verwachten :)), daarna nam een van de echoscopisten de tijd om in z'n geheel naar de baby te kijken, uitleg te geven en mooie foto's te maken O+ Was echt heel leuk! Veel plezier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')