abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:05:12 #226
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163215995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat betreft de spoorveiligheid bepaalt de NS/ProRail dat volgens mij. Wat betreft het onderzoek bepaalt de recherche dat. Uit de trein mogen betekent bovendien vast niet dat passagiers vrij zijn om iedere plek buiten de trein te betreden.
dat denk ik ook, ze zullen wel duidelijke aanwijzingen gekregen hebben.
En het zal alleen mogen indien de passagiers niets kunnen zien van het ongeluk.

Ik zou ik niet zijn als ik dan toch niet even de opmerking wil plaatsen dat het lichaam dan niet verpulverd was... De lichaam is ws afgedekt zo'n 700 meter achter de trein.
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:07:59 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163216054
Iemand enig idee hoeveel mensen er in zo'n vroege trein zitten?

Het lijkt me niet dat het een volle trein is, rond 05:00 vertrokken uit Utrecht.
Stappers misschien en personeel wat vroeg moet werken maar verder?

Iemand enig inzicht of ervaring?
pi_163216134
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dat denk ik ook, ze zullen wel duidelijke aanwijzingen gekregen hebben.
En het zal alleen mogen indien de passagiers niets kunnen zien van het ongeluk.

Ik zou ik niet zijn als ik dan toch niet even de opmerking wil plaatsen dat het lichaam dan niet verpulverd was... De lichaam is ws afgedekt zo'n 700 meter achter de trein.
Dat zou kunnen. Er is voor dat doel in de trein een afdekzeil aanwezig.
pi_163216403
Paar feitjes over Dascha

- ze had een zus en twee broers
- de zus woonde niet meer thuis
- ze heeft nog een halfzus en halfbroer van pappa's kant
- op knoesterenvanderhutadvocaten staat er verhaal van moeder dat eerder in de krant trouw en vrouw stond
- Dascha zat op korfbal
- Dascha is ooit blijven zitten op de havo (onduidelijk wanneer)
- ze dronk weleens alcohol en had de bwuste avond teveel gedronken
- ze had kennelijk ene vriendje maar deed ook aan pikante plaatjes uitwisselen met een snapchatter
- ze werkte bij een restaurant in Hilversum waar haar zus en moeder vlak voor haar dood nog zijn wezen eten
- ze had een grote vriendinnengroep
- er zijn geen aanknopingspunten die wijzen op suïcide (behalve dat ze is aangereden door een trein)
pi_163216417
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand enig idee hoeveel mensen er in zo'n vroege trein zitten?

Het lijkt me niet dat het een volle trein is, rond 05:00 vertrokken uit Utrecht.
Stappers misschien en personeel wat vroeg moet werken maar verder?

Iemand enig inzicht of ervaring?
ik ging laatst met de nachttrein NAAR Utrecht om 4 uur s nachts en het was best vol. Je kon wel zitten.
pi_163216471
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 03:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner, zegt Dascha in het begin van dat gesprek (voor zover getoond in de docu dan) iets van "Ik wist niet wie je was", waardoor ik vermoed dat zij zijn nummer niet eens in haar telefoon had staan, omdat ze normaalgesproken alleen contact hadden via Snapchat (heb je niet persé een telefoonnummer bij nodig, kan ook op andere manieren).

????? hier kan ik niks over terug vinden , het 'ik wist niet wie je was' verhaal wat je nu hier verteld, bronnen?
pi_163216582
je moet wel alles lezen he ;)
staat ergens in het vorige topik (e.a.)


[ Bericht 6% gewijzigd door suzi1 op 22-06-2016 17:05:12 ]
pi_163216645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:35 schreef suzi1 het volgende:
je moet wel alles lezen he ;)
staat ergens in het vorige topik (e.a.)
linkje dan? of een bron?

ik heb dat nergens zien terug komen in de docu of in wat voor gegevens dan ook, het gesprek begint met 'ik wist niet of je alleen was' ...
pi_163216715
de regel daarvoor. bron is de docu waar je het gesprek ziet.
ik heb er nog een ss van geplakt ergens. vroeg me toen af wie nou precies wat had geschreven


[ Bericht 6% gewijzigd door suzi1 op 22-06-2016 17:05:21 ]
pi_163216824
'maar ik wist niet met wie je was'
pi_163216836
dat is iets heel anders als 'ik wist niet wie je was' bedoeld als ik herkende het nummer niet.

hier word bedoeld ik wou je wat sturen maar wist niet of de kust veilig was want voor hetzelfde geld was je met je vriendje of met je ouders of met wie dan ook en niet in staat om pikante plaatjes en gesprekken te ontvangen.
pi_163216845
lekker verwarrend nu ja. klopt helemaal. eerste keer las ik het toen fout (en nu net weer en aangezien dat in mn kop was blijven hangen) en daar kwam ik een reply of wat erna ook achter.
ik lees over het woordje met heen dus
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 17:30:55 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163217819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:24 schreef Oberkullie het volgende:
Dit is de route die Dascha zou hebben gelopen. Met de auto al 23 minuten..

volgens wie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163218409
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens wie?
volgens mij is het gewoon hilversum by night, en geen route.

[ Bericht 10% gewijzigd door opzoeknaarwaarheid op 22-06-2016 18:17:06 ]
pi_163219587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:46 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
dat is iets heel anders als 'ik wist niet wie je was' bedoeld als ik herkende het nummer niet.

hier word bedoeld ik wou je wat sturen maar wist niet of de kust veilig was want voor hetzelfde geld was je met je vriendje of met je ouders of met wie dan ook en niet in staat om pikante plaatjes en gesprekken te ontvangen.
Nee, klopt. Dat ene zinnetje was (deels :P ) blijven hangen, omdat iemand die hier laatst had geplaatst bij vragen over dat gesprek, waar ik toen antwoord op gaf.
Ik heb daarna helemaal niet meer naar dat Whatsappgesprek gekeken, maar dat zinnetje was wel vaag blijven hangen.
Verhaal van me sloeg nergens op dus. :)

Ik weet nu wel welke Snapchats worden bedoeld om 2:12 en 2:13. Heb het eindelijk kunnen vinden in die video. :P
pi_163221107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat betreft de spoorveiligheid bepaalt de NS/ProRail dat volgens mij. Wat betreft het onderzoek bepaalt de recherche dat. Uit de trein mogen betekent bovendien vast niet dat passagiers vrij zijn om iedere plek buiten de trein te betreden.
Ik vraag me ook echt af hoe dat gaat, ik wist niet eens dat het kon/mocht. Als ik iets over een treinstoring ofzo in de media lees, dan wordt er natuurlijk alleen geklaagd wanneer reizigers urenlang in de trein zitten, zonder airco oid, en niet naar buiten mogen.
Lijkt me overigens best een gedoe om op het spoor uit- of over te stappen. Zo'n trein is best hoog.

In dit geval was het ook nog 'ns donker buiten. Lijkt me niet dat je het risico wil lopen dat er mensen zijn die hun eigen weg kiezen en over het spoor gaan lopen. Misschien dat ze dan maar 1 deur opendoen ofzo?
pi_163221933
http://knoesterenvanderhu(...)016/06/interview.pdf

Hierin staat oa dat de ouders haar moesten identificeren aan de hand van wat spulletjes. Eerst werd gezegd dat ze zelfmoord had gepleegd en daarna werd om zekerheid gevraagd middels identificatie.
Er zijn ook twee ringetjes gevonden, dan kan het lichaam niet 'verpulverd' zijn, dan is er ook iets gevonden waar die ringetjes om zaten.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:48:59 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163222377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef Lutalo het volgende:
http://knoesterenvanderhu(...)016/06/interview.pdf

Hierin staat oa dat de ouders haar moesten identificeren aan de hand van wat spulletjes. Eerst werd gezegd dat ze zelfmoord had gepleegd en daarna werd om zekerheid gevraagd middels identificatie.
Er zijn ook twee ringetjes gevonden, dan kan het lichaam niet 'verpulverd' zijn, dan is er ook iets gevonden waar die ringetjes om zaten.
D'r stond een stootblok in haar rug en haar gezicht was vrij van blauwe plekken.
Frank omschreef dat beter maar daar kwam het op neer.

Vooraf verwachtte hij wat anders, toen maakte hij een opmerking, dat die zelfs nog uit een stuk bot de info kon knijpen.
pi_163222995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef Lutalo het volgende:
http://knoesterenvanderhu(...)016/06/interview.pdf

Hierin staat oa dat de ouders haar moesten identificeren aan de hand van wat spulletjes. Eerst werd gezegd dat ze zelfmoord had gepleegd en daarna werd om zekerheid gevraagd middels identificatie.
Er zijn ook twee ringetjes gevonden, dan kan het lichaam niet 'verpulverd' zijn, dan is er ook iets gevonden waar die ringetjes om zaten.
Als er alleen nog lichaamsdelen over zijn van niet groter dan een vinger of hand, vind ik dat nog wel in de categorie 'verpulverd' vallen eigenlijk.

Blijkbaar gebeurt dat wel vaker trouwens, zie eerste reactie:
http://www.goeievraag.nl/(...)uit-aangereden-trein
pi_163223227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef Lutalo het volgende:
http://knoesterenvanderhu(...)016/06/interview.pdf

Hierin staat oa dat de ouders haar moesten identificeren aan de hand van wat spulletjes. Eerst werd gezegd dat ze zelfmoord had gepleegd en daarna werd om zekerheid gevraagd middels identificatie.

Dit is gebruikelijk, identificatie moet, en ook door iemand die haar voldoende kent om te identificeren. Als het lichaam niet "toonbaar" is voor de nabestaanden, wordt er gedeeltelijk geindentificeerd. Dan is bv. het lichaam afgedekt, maar krijgt de familie de haren te zien, of is de navel met piercing vrijgemaakt voor identificatie.

quote:
Er zijn ook twee ringetjes gevonden, dan kan het lichaam niet 'verpulverd' zijn, dan is er ook iets gevonden waar die ringetjes om zaten.
Ik denk dat met verpulverd niet gefragmenteerd wordt bedoeld, maar dat je meer moet denken aan stukken lichaam, om het maar plastisch te zeggen.
pi_163223306
Ik denk trouwens dat sieraden, zoals die ringen, in het uiterste geval ook kunnen dienen ter identificatie.
pi_163223367
Gezien de frontale aanrijding ( maar dan van achteren) was men gauw klaar met bergen, zoeken en opruimen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_163223394
Haar lichaam was ook nog voldoende intact voor een postuum drugsonderzoek.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:41:07 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163224156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:19 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Haar lichaam was ook nog voldoende intact voor een postuum drugsonderzoek.
Nee, haar lichaam was zo in tact dat er zelfs een afdruk van het stootblok zichtbaar was.

Totaal wat anders dan de politie de ouders in eerste instantie vertelde.
pi_163224386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:16 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Ik denk trouwens dat sieraden, zoals die ringen, in het uiterste geval ook kunnen dienen ter identificatie.
Oh zeker; fijn dat die binnen korte tijd gevonden zijn.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_163224628
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, haar lichaam was zo in tact dat er zelfs een afdruk van het stootblok zichtbaar was.

Totaal wat anders dan de politie de ouders in eerste instantie vertelde.
Ik heb geen idee hoe intact een lichaam moet zijn om een afdruk van een stootblok te moeten herkennen, maar ik sluit niet uit dat dat ook met een behoorlijk verminkt lichaam soms nog wel is te doen.
pi_163225798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:19 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Haar lichaam was ook nog voldoende intact voor een postuum drugsonderzoek.
PReV zei begin december bij Pauw (toen zat die vader er ook) volgens mij dat het NFI een haaronderzoek deed. Om te kijken naar eventueel drugsverleden.
Of er ook onderzoek is gedaan met weefsel oid weet ik niet, maar lijkt me inderdaad wel.
pi_163227095
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

PReV zei begin december bij Pauw (toen zat die vader er ook) volgens mij dat het NFI een haaronderzoek deed. Om te kijken naar eventueel drugsverleden.
Of er ook onderzoek is gedaan met weefsel oid weet ik niet, maar lijkt me inderdaad wel.
Bij een haaronderzoek kun je het tijdstip van gebruik in redelijke mate bepalen. Bv. 3 maand geleden. Bij een bloedonderzoek zien ze of je onder invloed was die avond. Het haaronderzoek was dacht ik bedoeld om te zien of ze vaker gebruikt had.
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:10:59 #255
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163227744
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Bij een haaronderzoek kun je het tijdstip van gebruik in redelijke mate bepalen. Bv. 3 maand geleden. Bij een bloedonderzoek zien ze of je onder invloed was die avond. Het haaronderzoek was dacht ik bedoeld om te zien of ze vaker gebruikt had.
Haar en nagels slaan de geschiedenis op idd.
Drugstesten gebruik je normaal bloed en urine voor. Maar er is een heel groot verschil tussen bloed van een levende en van een overledene. Bij levend bloed is het soms al heel problematisch een specifieke drug te vinden. Dan zoeken ze bijvoorbeeld op de afbraakstof van die drug. Na de dood treedt er een heel andere chemie op en kun je een hoop standaard drugstesten helemaal niet meer gebruiken. Dan moet je met spectroscopie ed. elke stof afzonderlijk opzoeken.
Oogvloeistof kan in dit soort gevallen ook als een bron dienen. Dat heeft weer een andere chemie als bloed dus standaardtesten heb je niks aan maar voor spectroscopie, wanneer je een specifieke stof zoekt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163229366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe intact een lichaam moet zijn om een afdruk van een stootblok te moeten herkennen, maar ik sluit niet uit dat dat ook met een behoorlijk verminkt lichaam soms nog wel is te doen.
Wordt met 'stootblok' de automatische koppeling bedoeld?
pi_163229824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wordt met 'stootblok' de automatische koppeling bedoeld?
Ook dat is vaag. Een stootblok is inderdaad geen onderdeel van een trein, maar sluit het spoor af.
pi_163230007
de oudere modellen trein hebben nog stootblokken op de kop, maar het model trein waar Dascha mee geraakt is heeft geen stootblokken meer en idd alleen een koppelingsstuk volgens mij, er was eerder hier ergens een plaatje gepost van betreffende locomotief
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:16:45 #259
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163230027
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wordt met 'stootblok' de automatische koppeling bedoeld?
Lijkt me logisch. "Dat uitstekende ding voor aan een trein", in de volksmond stootblok. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:21:57 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163230161
Ze mochten naar buiten om te plassen, dus zo'n nieuwe wc-loze sprinter.

Vroeger bleef men gewoon in de trein zitten, rookcoupé en wc, wat een luxe was dat. O+
pi_163230263
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze mochten naar buiten om te plassen, dus zo'n nieuwe wc-loze sprinter.

Vroeger bleef men gewoon in de trein zitten, rookcoupé en wc, wat een luxe was dat. O+
SLT-6 , Sprinter Lightrail
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:29:10 #262
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163230358
Die koppelingen zien er vrijwel allemaal hetzelfde uit. Ook op oudere modellen. Links een 'knop' en rechts een gat.



Lijkt me dat het een vrij unieke afdruk achterlaat.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163234873
Ik ben zeer benieuwd wat ze na de zomer gaan uitbrengen als 'nieuwe' docu.
Het zou mij niets verbazen als het een docu/programma in de stijl van Peter R de vries wordt met de feiten in het dossier en de waarheid die ze zelf hebben ontdekt enzovoort.
Ze hebben immers toch niets te verliezen diegene die niet praten die hebben iets te verbergen.
pi_163234931
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:22 schreef Bierkrat69 het volgende:
... diegene die niet praten die hebben iets te verbergen.
Ja hoor, het is een complot zeker. Misschien is er wel niet zo veel om over te praten. Misschien is er niets te verbergen. Of is dat te makkelijk voor je?
pi_163235164
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja hoor, het is een complot zeker. Misschien is er wel niet zo veel om over te praten. Misschien is er niets te verbergen. Of is dat te makkelijk voor je?
Ik heb het niet over een complot.
Zoals je merkt zijn er heel veel dingen onduidelijk en wazig nog dat komt vooral doordat sommige niets hebben verklaart of omdat het niet aan bod zijn gekomen in de docu... (niet dieper uitgelicht dus)
Om een voorbeeld te geven Gert-Jan is nooit duidelijke info over gegeven.. om nog een voorbeeld te geven, hoe is het met haar vriend en wie is dat? Die twee gasten op WA en Snapchat. Doorgaan?
pi_163235316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een complot.
Zoals je merkt zijn er heel veel dingen onduidelijk en wazig nog dat komt vooral doordat sommige niets hebben verklaart of omdat het niet aan bod zijn gekomen in de docu... (niet dieper uitgelicht dus)
Om een voorbeeld te geven Gert-Jan is nooit duidelijke info over gegeven.. om nog een voorbeeld te geven, hoe is het met haar vriend en wie is dat? Die twee gasten op WA en Snapchat. Doorgaan?
Haar vriendin Sofie werkt ook niet mee, maar zal heus wel een verklaring hebben afgelegd. Het zijn, vaak, nog kinderen, als ouder zijnde zou ik huiverig zijn ze in de publiciteit te laten optreden.
pi_163235345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een complot.
Zoals je merkt zijn er heel veel dingen onduidelijk en wazig nog dat komt vooral doordat sommige niets hebben verklaart of omdat het niet aan bod zijn gekomen in de docu... (niet dieper uitgelicht dus)

Nou ja, je zegt dat degenen die niets zeggen iets te verbergen hebben. Dat suggereert een doofpot of een complot.
pi_163235482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt dat degenen die niets zeggen iets te verbergen hebben. Dat suggereert een doofpot of een complot.
Oh nee ik bedoelde het meer zo van die ouders zijn nu radeloos en hebben niets te verliezen.
Ze zijn met de Media nu ook zover, heel NL weet wie het is en dat de politie fouten heeft gemaakt. (lees: grote blunders)

Maar wat hierboven wordt vermeldt zou ook een reden kunnen zijn waarom het niet bekend is.
'Niet volwassen' nog, toch zegt het wel iets over die andere vriendinnen die er wel in voorkomen, dat waren échte vriendinnen.
pi_163236995
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:39 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Haar vriendin Sofie werkt ook niet mee, maar zal heus wel een verklaring hebben afgelegd. Het zijn, vaak, nog kinderen, als ouder zijnde zou ik huiverig zijn ze in de publiciteit te laten optreden.
En een van de drie vriendinnen had blijkbaar ook een ander verhaal over met welk vervoer ze naar LGD zijn gegaan.
(Of heeft helemaal geen verklaring afgelegd)
pi_163237033
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

En een van de drie vriendinnen had blijkbaar ook een ander verhaal over met welk vervoer ze naar LGD zijn gegaan.
(Of heeft helemaal geen verklaring afgelegd)
er zijn wel meer verklaringen die niet geheel duidelijk zijn, 'ik ben toen binnen gekomen op Sophie haar ID' - hoe dan? Sophie was toch ook binnen? .....

We gingen met zijn allen met de auto van Gert Jan.... 7 man in een bmw ?
pi_163237313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:57 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

er zijn wel meer verklaringen die niet geheel duidelijk zijn, 'ik ben toen binnen gekomen op Sophie haar ID' - hoe dan? Sophie was toch ook binnen? .....

We gingen met zijn allen met de auto van Gert Jan.... 7 man in een bmw ?
Rijbewijs misschien.
pi_163237496
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Rijbewijs misschien.
van een 16 jarig meisje? een rijbewijs? ... kom uit die zon, je hersenen koken vandaag physsic...
pi_163237548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

van een 16 jarig meisje? een rijbewijs? ... kom uit die zon, je hersenen koken vandaag physsic...
Je kan op je 16e gewoon je scooterrijbewijs halen hoor.. :{w
pi_163237600
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je kan op je 16e gewoon je scooterrijbewijs halen hoor.. :{w
net als in deze hele zaak van Dascha, 'kan' idd alles...
pi_163237654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:21 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

net als in deze hele zaak van Dascha, 'kan' idd alles...
Nou dan.
pi_163237741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja hoor, het is een complot zeker. Misschien is er wel niet zo veel om over te praten. Misschien is er niets te verbergen. Of is dat te makkelijk voor je?
Die fb-er liegt en die snapchatter liegt.

Of is dat te moeilijk voor je?
pi_163237768
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:39 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Haar vriendin Sofie werkt ook niet mee, maar zal heus wel een verklaring hebben afgelegd. Het zijn, vaak, nog kinderen, als ouder zijnde zou ik huiverig zijn ze in de publiciteit te laten optreden.
Die, die snapchatter daarvan weten we de leeftijd niet maar die losert van 27, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.
pi_163237782
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die fb-er liegt en die snapchatter liegt.

Of is dat te moeilijk voor je?
Jammer van die laatste zin.
pi_163237792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt dat degenen die niets zeggen iets te verbergen hebben. Dat suggereert een doofpot of een complot.
Nee hoor, gewoon gelogen en de feiten verdraaid...
Niets complot of mysterie.

Gewoon ff wat vuur aan de schenen leggen.
pi_163237813
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jammer van die laatste zin.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja hoor, het is een complot zeker. Misschien is er wel niet zo veel om over te praten. Misschien is er niets te verbergen. Of is dat te makkelijk voor je?
Actie reactie...
pi_163238006
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Actie reactie...
Akkoord. Maar goed, dat was niet wat er gezegd werd. Bierkrat zegt letterlijk dat er dingen verborgen worden door degenen die niet praten. Verborgen. Dat klinkt toch als doofpot.
pi_163238083
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Akkoord. Maar goed, dat was niet wat er gezegd werd. Bierkrat zegt letterlijk dat er dingen verborgen worden door degenen die niet praten. Verborgen. Dat klinkt toch als doofpot.
Die snapchatter kwam pas in beeld toen het eindgesprek met de politie al was geweest.
Die fb-er liegt of je moet geloven dat iemand zijn telefoon gejat heeft, zijn fb gehackt om uit zijn naam op dat moment een fb-bericht te versturen en vervolgens die telefoon weer terug te stoppen.

Die gesprekjes zijn verwijderd, door wie, geen idee.
Die snapchatter verbergt wel de inhoud van die gesprekjes van 01:33, 02:12 en 02:13
Daar heeft bierkrat wel een punt.

Dat doen die heren zelf, niet de politie.
De politie verbergt wel de camerabeelden want die zijn nog niet vrijgegeven.
pi_163238147
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die fb-er liegt en die snapchatter liegt.


En de machinist, PRdV, Norbert Dikkema, Frank de Groot, bijna alle bergers en de hulpdiensten. Het zou natuurlijk kunnen dat Rene Graafsma de verklaringen anders interpreteert.
pi_163238181
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:50 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

En de machinist, PRdV, Norbert Dikkema, Frank de Groot, bijna alle bergers en de hulpdiensten. Het zou natuurlijk kunnen dat Rene Graafsma de verklaringen anders interpreteert.
Heb je een bron of zit je te trollen?

de machinist: bron?
PRdV: bron?
Norbert Dikkema: bron?
Frank de Groot: bron?
bijna alle bergers en de hulpdiensten: bron?

Getuigen in de trein en verklaring van machinist zijn verschillend
Verklaring machinist en verklaring Frank zijn verschillend
Norbert floddert wat achter PrdV aan
PrdV roept maar wat
Een berger heeft een mail gestuurd, inhoud onbekend.

Wat loopt je weer te droeftoetteren?
pi_163238309
komt er een nieuwe docu dan trouwens 'na de zomer' , heb ik al een paar keer zien staan hier?? Is dat zo ja?
pi_163238366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:57 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
komt er een nieuwe docu dan trouwens 'na de zomer' , heb ik al een paar keer zien staan hier?? Is dat zo ja?
Geen idee, das een ideetje wat hier werd geopperd.
Gebaseerd op niets.

Kees van der Spek komt wel met een nieuw programma in het najaar: moord of zelfmoord.
Ook daarvan is niet bekend of de ouders daaraan meewerken en of de zaak van Dascha hierin behandeld wordt.
pi_163238422
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, das een ideetje wat hier werd geopperd.
Gebaseerd op niets.

Kees van der Spek komt wel met een nieuw programma in het najaar: moord of zelfmoord.
Ook daarvan is niet bekend of de ouders daaraan meewerken en of de zaak van Dascha hierin behandeld wordt.
Er worden hier de laatste tijd maar heel wat 'ideetjes' zomaar de lucht ingeslingerd
pi_163238471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Akkoord. Maar goed, dat was niet wat er gezegd werd. Bierkrat zegt letterlijk dat er dingen verborgen worden door degenen die niet praten. Verborgen. Dat klinkt toch als doofpot.
Het is maar net hoe je mijn tekst interpreteer.
Ik vind dat de politie eigenlijk wel een kwalijke rol spelen in deze hele zaak.
Dat is de reden waarom die ouders bij RTL Late Night gaan zitten, ze hebben vanaf het begin fouten gemaakt, eigenlijk eerst de conclusie getrokken en later de bewijzen ervoor gezocht.
Dit moet je andersom doen? Nu blijkt dat die zgn bewijzen ook niet kloppen dat is ondertussen een feit. Ik hoop dat je mijn tekst nu beter begrijpt.
pi_163238665
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, das een ideetje wat hier werd geopperd.
Gebaseerd op niets.

Kees van der Spek komt wel met een nieuw programma in het najaar: moord of zelfmoord.
Ook daarvan is niet bekend of de ouders daaraan meewerken en of de zaak van Dascha hierin behandeld wordt.
Ik heb dat ook gelezen/gehoord, ik volg de zaak op de voet dus ik hoop het in ieder geval wel!
Ze zijn nog bezig met het verwerken van alle binnengekomen nieuwe informatie na de 'nieuwe oproep voor beeldmateriaal en getuigen.'
Het lijkt mij persoonlijk sterk dat ze het hierbij laten want ze hebben zelfs een facebook pagina genaamd TDO geopend.
pi_163238837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:13 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gelezen/gehoord, ik volg de zaak op de voet dus ik hoop het in ieder geval wel!
Ze zijn nog bezig met het verwerken van alle binnengekomen nieuwe informatie na de 'nieuwe oproep voor beeldmateriaal en getuigen.'
Het lijkt mij persoonlijk sterk dat ze het hierbij laten want ze hebben zelfs een facebook pagina genaamd TDO geopend.
Tussen hopen en het hier posten als feit zit wel een groot verschil.
Zo komen de geruchten de wereld in en voor je het weet verzandt het hier weer in chaos en welles nietes.

Dat die ouders niet stoppen, hebben ze in meerdere media kenbaar gemaakt.
pi_163238951
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die, die snapchatter daarvan weten we de leeftijd niet maar die losert van 27, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.
Hoezo hoef je geen medelijden met iemand te hebben omdat hij 27 is? Ik ben zelf ook niet zo'n fan van een 27jarige die met een 16jarige chat. Maar dat maakt hem nog niet meteen de oorzaak van haar dood denk ik.
pi_163239003
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tussen hopen en het hier posten als feit zit wel een groot verschil.
Zo komen de geruchten de wereld in en voor je het weet verzandt het hier weer in chaos en welles nietes.

Dat die ouders niet stoppen, hebben ze in meerdere media kenbaar gemaakt.
Excuus ik heb dat ook gelezen.
Ik kan het stukje ook niet meer terug vinden of er nog een video na de zomer komt.
De kans lijkt mij in ieder geval zeer groot.
pi_163239152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:27 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Hoezo hoef je geen medelijden met iemand te hebben omdat hij 27 is? Ik ben zelf ook niet zo'n fan van een 27jarige die met een 16jarige chat. Maar dat maakt hem nog niet meteen de oorzaak van haar dood denk ik.
Hoho,

dat zijn twee verschillende personen:
degene die het FB-bericht stuurde om 02:05, 27 jarige losert
degene die de whats/snapchats dagelijks stuurde, onbekend.

Die 27-jarige liegt de boel bij elkaar, zie het gesprek in de docu. Ergens rond 30:00 minuten.
pi_163239389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:29 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Excuus ik heb dat ook gelezen.
Ik kan het stukje ook niet meer terug vinden of er nog een video na de zomer komt.
De kans lijkt mij in ieder geval zeer groot.
Ik hoop dat TDO voldoende bewijzen kan verzamelen en daarmee een rechtzaak kan beginnen.

Niet alleen voor Dascha maar voor alle gevallen die ondoordacht het stempel zelfmoord krijgen van het OM. Dat er een mogelijkheid komt om die twijfelzaken toch geopend te krijgen.

Ze staan best sterk, en niet alleen.
pi_163239849
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

Niet alleen voor Dascha maar voor alle gevallen die ondoordacht het stempel
Dat hoop ik ook!
Laat deze zaak maar het voorbeeld zijn, dat fouten maken menselijk is.
Die machinist moet beslissen in split second wat hij gaat zeggen en of hij juist gehandeld heeft maar ter gelijke tijd staat ook zijn baan op het spel. Na zo een aangrijpend iets kan je niet meer helder nadenken... En dit is dan de beslissende getuige... voor de conclusie zm.
Lijkt mij dat hier ruimte is voor verbetering... bv een camera ophangen, protocol veranderen etc. etc.
Kijk bijvoorbeeld naar Thalita in Heerhugowaard die ook dood is door 'zelfmoord' icm trein of diverse andere zaken....
pi_163239912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:00 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook!
Laat deze zaak maar het voorbeeld zijn, dat fouten maken menselijk is.
Die machinist moet beslissen in split second wat hij gaat zeggen en of hij juist gehandeld heeft maar ter gelijke tijd staat ook zijn baan op het spel. Na zo een aangrijpend iets kan je niet meer helder nadenken... En dit is dan de beslissende getuige... voor de conclusie zm.
Lijkt mij dat hier ruimte is voor verbetering...

Het enige wat nu verandert moet worden is het protocol.
Kijk bijvoorbeeld naar Thalita in Heerhugowaard die ook dood is door 'zelfmoord' icm trein of diverse andere zaken....
Het is best een dingetje om dat te veranderen.

Hoe langer het duurt, hoe dommer IMO het OM overkomt.

Zaak van Lesley vind ik ook zo'n stuitende, lekker blijven volhouden dat het zelfmoord is.
pi_163240095
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoho,

dat zijn twee verschillende personen:
degene die het FB-bericht stuurde om 02:05, 27 jarige losert
degene die de whats/snapchats dagelijks stuurde, onbekend.

Die 27-jarige liegt de boel bij elkaar, zie het gesprek in de docu. Ergens rond 30:00 minuten.
Politiewoordvoerder liegt ook ,ze weten immers dat hij 27 is
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163240183
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Politiewoordvoerder liegt ook ,ze weten immers dat hij 27 is
Hoe wist de politie dat?
pi_163240204
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Politiewoordvoerder liegt ook ,ze weten immers dat hij 27 is
Nee, ze kunnen het serieus niet geweten hebben.
Men moet tenslotte wel onderzoek willen doen en willen lezen.

In het eindgesprek werd gesproken over dat kind, ze hebben hem meerdere malen gesproken. Tenminste dat zegt het kind zelf.

Hoe heeft die vent zich in godsnaam gedragen op dat bureau?
:? , zo jong ziet hij er niet meer uit.
pi_163240212
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe wist de politie dat?
Hoor je in de docu
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')