SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zahavi dus naar China, voor zover dat nog een optie was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nouri bij het 1e?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:17 schreef Tagliano het volgende:
Voor de geïnteresseerden de selectie van Jong Ajax:
[..]
Ook hier doorselecteergenotOh.![]()
quote:lijkt het wel op
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Anders ik wel, je ziet het pas als ze in het eerste spelen. Jong is leuk, maar niet hetzelfde.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz zal wel met eigen ogen willen zien hoe groot talent hij nou werkelijk is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Terecht welquote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krijgt de kans, ja. Net als De Jong en Muric
Klaassen en Bazoer was ook niet veel bijzonders in Jong Ajax nee. En toen kwamen ze in het 1e, en speelden ze gewoon goed.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anders ik wel, je ziet het pas als ze in het eerste spelen. Jong is leuk, maar niet hetzelfde.Oh.![]()
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spitsquote:Richairo Zivkovic en Lucas Andersen lijken een toekomst in Ajax 1 te kunnen vergeten. Het duo krijgt van trainer Peter Bosz geen kans in de voorbereiding en is maandag aangesloten bij de eerste training van Jong Ajax.
Ook voor Queensy Menig en Sheraldo Becker, beiden afgelopen seizoen verhuurd aan PEC Zwolle, is er geen plaats bij de het eerste elftal van Ajax. Kasper Dolberg, Frenkie de Jong, Robert Muric en Abdelhak Nouri krijgen wel de mogelijkheid om zich te bewijzen.![]()
Menig en Becker. Man man manquote:Op maandag 20 juni 2016 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spits![]()
![]()
Ik moest ook wel even lachen.quote:
Becker en Menig. Muric en Cerny komen er ook aan op rechts. Alsof die geen kansen krijgen dit jaar
.
![]()
Links: Younes en Cerny/Muric
Centraal: Milik/Huntelaar en Cassierra
Rechts: Cerny en Muric/AEG
Ik denk dat dit het zal worden, alleen zal AEG wel vertrekken en die zal waarschijnlijk vervangen worden met een aankoop.![]()
Hoi Frozen-Assassin.quote:Keizer kreeg niet alleen spelers van Jong Ajax onder zijn hoede. Ook Vaclav Cerny, Robert Muric en André Onana stonden maandag al op het veld. Keizer: ,,Zij willen volgende week fit bij Ajax 1 beginnen. Dat is perfect. Tijdens de vakantie hebben veel jongens ook doorgetraind. Zo hoort het. Natuurlijk moet je ook je rust pakken, maar daarbij kan je ook trainen. Deze spelers weten heel goed wat ze voor hun carrière moeten doen."![]()
bedankt voor je vernieuwde plaatje, daar ging mijn koffie..... jammer Emile...quote:
Becker en Menig is toch geen Ajax-niveau, kom op zeg.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spitsOh.![]()
Weten we dat ook weerquote:Ajax speelt op zaterdag 16 juli met twee verschillende teams twee oefenwedstrijden tegen achtereenvolgens AA Gent en FC Krylia Sovetov Samara. Beide duels worden op het sportcomplex van amateurclub USV in Nieuwleusen gespeeld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 00:03:50Morgen in @telesport nieuws over een serieus bod op een speler van #Ajax ... reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het gaat in ieder geval niet om het gerucht dat Van Rhijn voor 2 miljoen weg mag en AZ in de markt isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wellicht Bazoer of Klaassen maar ik zet mijn geld op AeG jaquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:![]()
Sluit niet eens uit dat hij het daar redelijk doetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wellicht ook dat vandaar de transfer van Sanchez door kon gaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik zou er graag zitten, financieel gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van bank bij ajax naar bank bij Swansea. Het is een vooruitgang zullen we maar zeggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zowel in sportief als in financiël idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van bank bij ajax naar bank bij Swansea. Het is een vooruitgang zullen we maar zeggen![]()
verkeerde chat.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bedankt helder licht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zowel in sportief als in financiël idd.![]()
Laten we niet overdrijven. Voor zijn status gewoon een prima bedrag.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:06 schreef Tarado het volgende:
wel leuk voor hem maar 2,5 miljoen is gewoon een fooi![]()
Hij gaat nog wel mee met de Copa Libertadores en Olympische Spelen waarschijnlijk, dus duurt nog even voor wij hem zien spelen in een Ajax shirt.Oh.![]()
Ik zou hem ook als hij er is sowieso niet direct in de basis verwachten. Begin maar met Riedewald-Veltman: dat ging afgelopen jaar prima en laat Sanchez zich er maar in spelen als hij beter isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij gaat nog wel mee met de Copa Libertadores en Olympische Spelen waarschijnlijk, dus duurt nog even voor wij hem zien spelen in een Ajax shirt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hij moet toch eerst een jaar wennen in het tweede.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij gaat nog wel mee met de Copa Libertadores en Olympische Spelen waarschijnlijk, dus duurt nog even voor wij hem zien spelen in een Ajax shirt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is Defour al in Amsterdam gesignaleerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef Adames het volgende:
Maxwell gaat verlengen. Misschien volgend jaar dan.Oh.![]()
Jonk heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit zijn breedte-aankopen volgens JonkWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Klopt. Want hoeveel goede Zuid-Amerikanen heeft die na Suarez nog naar Groningen gehaald?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is afwachten als dit van Veldmate komtWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jonés , Magnasco , Texeiraquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Want hoeveel goede Zuid-Amerikanen heeft die na Suarez nog naar Groningen gehaald?
Kwaliteit hoor , poeh poehRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonés , Magnasco , Texeira
Kwaliteit hoor , poeh poeh
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Andere poel overigens waar je uit vist.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bazoer weer in gesprek met Juve
(hebben ook interesse in Milik)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat waren voor Groningen gewoon prima aankopen. En je winkelt wel met een ander budget als je voor Ajax naar een speler mag gaan kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonés , Magnasco , Texeira
Kwaliteit hoor , poeh poeh![]()
Mark ziet dat wel zitten de bankrekening spekken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
Bazoer weer in gesprek met Juve
(hebben ook interesse in Milik)![]()
Als ze Bazoer verkopen, dan kan Sanchez op het middenveld. Pogba 3.0.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mark ziet dat wel zitten de bankrekening spekken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Pogba oogt wat lui maar kan wel beetje voetballen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ze Bazoer verkopen, dan kan Sanchez op het middenveld. Pogba 3.0.![]()
lijkt me toch stug hoor dat Juventus voor hem gaat, is hij nog lang niet klaar voorquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ze Bazoer verkopen, dan kan Sanchez op het middenveld. Pogba 3.0.![]()
haha penis grapje.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef KingRadler het volgende:
tropische verrassing zien spelers pas als ze samen gaan douchenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Viet de Pisser al gereageerd op de aankoop van beide Colombiaantjes ?
Tot die tijd houd ik me op de vlakte w.b een oordeel vellen over de aankopen.U vraagt, wij draaienquote:De Visser kent beide spelers van zijn vele tripjes naar Zuid-Amerika als scout van Chelsea. 'Sánchez heb ik een maand of twee geleden nog live aan het werk gezien. Hij is sterk, snel en heeft ongelooflijk veel power. Echt een beest. Opbouwend zal het in Nederland nog een paar tandjes beter moeten, maar zijn mentaliteit is geweldig. Casierra is een aanvaller. Toen ik bij zijn club ging kijken, zat hij op de bank. Maar mijn mensen spreken van een groot talent met een mooie toekomst. Ik ben wel benieuwd: ik heb gelezen dat Ajax flink voor hem betaalt en dat terwijl hij nog niet eens altijd speelt bij zijn eigen club. Die jongen zal tijd nodig hebben.'
De Visser hoopt dat Ajax de jongens de tijd geeft om te acclimatiseren. 'Alex had zeker drie maanden nodig om te wennen bij PSV. Ik hoop dat die jongens niet te snel worden afgerekend. Zeker niet op het transferbedrag. Dit zijn jongens met potentie. Je moet ze de kans geven te groeien, net zoals je dat met jongens uit Nederland zou doen. Deze jongens uit Zuid-Amerika brengen iets extra's, iets wat we in Nederland misschien wel missen. Een aardige ontwikkeling dan ook in de hele discussie over de toekomst van ons voetbal.' (Bron: VI)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:![]()
Dat zou ik ook wel kunnen vertellen zonder ze ooit gezien te hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Messcherpe analyse van Piet.quote:Casierra is een aanvaller.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ga ervoor zou ik zeggen, misschien vlieg je binnenkort wel met een privéjet rond de wereld: r.abramovich@chelseafc.comquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik ook wel kunnen vertellen zonder ze ooit gezien te hebben.![]()
Alle 3 mislukt is niet echt primaquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat waren voor Groningen gewoon prima aankopen. En je winkelt wel met een ander budget als je voor Ajax naar een speler mag gaan kijken.
Laten we gewoon afwachten of die 2 wat zijn ipv ze nu al de hemel in te prijzenRED ONS HENNIEGOD![]()
Lijkt me ook, ik verwacht er eerlijk gezegd nog niet al te veel van. Zeker Casierra zal het eerste seizoen weinig aan spelen toe komen, die is gehaald voor de toekomst. Om daar 5 miljoen voor te betalen lijkt me wat veel..quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alle 3 mislukt is niet echt prima
Laten we gewoon afwachten of die 2 wat zijn ipv ze nu al de hemel in te prijzenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dat zijn gewoon de huidige bedragen voor dat soort jongens, als hij echt een talent is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me ook, ik verwacht er eerlijk gezegd nog niet al te veel van. Zeker Casierra zal het eerste seizoen weinig aan spelen toe komen, die is gehaald voor de toekomst. Om daar 5 miljoen voor te betalen lijkt me wat veel..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
I'm thrilled to have extended my contract with another 2 years with This great club🙌🏻🙌🏻 #dream @afcajaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Juve serieus voor Milik en Bazoer
12-14 voor Milik
20 voor Bazoer
kan er zo kwaad om worden hoe Ajax toch met Milik om gaat. Zal je zien dat hij een wereldspits wordt en dan verkoop je hem nu voor wat kleingeld. Zie ik echt gebeuren.
[ Bericht 28% gewijzigd door mokkiemok op 23-06-2016 08:33:38 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou pas tevreden zijn met rond de 18 voor milik en 25 voor Bazoer. Met misschien wat doorverkoop en bonussen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
Juve serieus voor Milik en Bazoer
12-14 voor Milik
20 voor Bazoer
kan er zo kwaad om worden hoe Ajax toch met Milik om gaat. Zal je zien dat hij een wereldspits wordt en dan verkoop je hem nu voor wat kleingeld. Zie ik echt gebeuren.![]()
25 voor bazoer is te weinig is eerder al 50 geboden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou pas tevreden zijn met rond de 18 voor milik en 25 voor Bazoer. Met misschien wat doorverkoop en bonussen.
Milik is na een seizoen zoals afgelopen seizoen gewoon 25 waard. Als hij gewoon mag spelen en er 'weer' 25 in schietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
50 geboden lijkt me stug. Dan was hij wel wegquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
25 voor bazoer is te weinig is eerder al 50 geboden.
Milik is na een seizoen zoals afgelopen seizoen gewoon 25 waard. Als hij gewoon mag spelen en er 'weer' 25 in schiet![]()
![]()
Frank de Boer is blij dat Riechedly Bazoer heeft besloten om bij Ajax te blijven. Napoli meldde zich onlangs bij directeur voetbalzaken Marc Overmars voor de middenvelder en het prijskaartje van 25 miljoen euro, een bedrag dat door bonussen nog bijna kon verdubbelen, schrikte de koploper van de Serie A niet af. Bazoer voelde zelf echter weinig voor een vertrek naar Napoli.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
50 geboden lijkt me stug. Dan was hij wel weg
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267196
welliswaar met bonussen, maar tochFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Italiaanse bonussen vertrouw ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Frank de Boer is blij dat Riechedly Bazoer heeft besloten om bij Ajax te blijven. Napoli meldde zich onlangs bij directeur voetbalzaken Marc Overmars voor de middenvelder en het prijskaartje van 25 miljoen euro, een bedrag dat door bonussen nog bijna kon verdubbelen, schrikte de koploper van de Serie A niet af. Bazoer voelde zelf echter weinig voor een vertrek naar Napoli.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267196
welliswaar met bonussen, maar toch![]()
![]()
Juventus zou geen prettige potentiële koper zijn. Aantrekkelijke club voor spelers, maar ze bulken niet van het geld.
Al zal de verkoop van pogba a 120 miljoen daar wellicht wat aan veranderen![]()
![]()
quote:Terug op het oude nest, richting Rotterdam of Twente: 5 opties voor Zivkovic
Ajax en Richairo Zivkovic - nee, dat gaat 'm waarschijnlijk niet meer worden. Alles wijst erop dat trainer Peter Bosz komend seizoen niet zit te wachten op de negentienjarige spits. Bij welke Eredivisie-club kan Zivkovic zijn carrière nieuw leven inblazen? VoetbalPrimeur doet vijf suggesties.
FC Twente
Een seizoen met dertig wedstrijden op het hoogste niveau, als basisspeler, dát heeft Zivkovic nodig. Van een heel seizoen bij Jong Ajax gaat de goaltjesdief niets leren. Welke clubs op het hoogste niveau zoeken nog een spits? FC Twente, onder andere. Zakaria El Azzouzi en Oskar Zawada zijn vertrokken, terwijl het maar de vraag is of Jari Oosterwijk (hartproblemen) en Torgeir Børven (blessures) überhaupt in aanmerking gaan komen voor een basisplaats. René Hake ontvangt Zivkovic waarschijnlijk met open armen.
FC Utrecht
De kans bestaat dat FC Utrecht in de komende weken afscheid neemt van zowel Ruud Boymans als Sébastien Haller. Bij een vertrek van Arek Milik zou de Fransman in beeld kunnen komen bij Ajax. De 22-jarige goalgetter staat op een lijstje in Amsterdam. Ideetje: een miljoenendeal tussen rivalen Ajax en Utrecht, waarbij de Domstedelingen óók een jaar de beschikking krijgen over ruwe diamant Zivkovic. Trainer Erik ten Hag werkt graag met jonge spelers. Of zit men in de Galgenwaard niet te wachten op een mislukte Ajax-aankoop?
Roda JC
Rydell Poepon weg, Kristoffer Peterson terug naar FC Utrecht, Mike van Duinen mogelijk weer richting Duitsland: in aanvallend opzicht is de spoeling wel erg dun bij Roda JC. Het aantrekken van nieuwe aanvallers heeft dan ook prioriteit in Limburg. Afgelopen januari was Roda naar verluidt al geïnteresseerd in Zivkovic. Leuk detail: Yannis Anastasiou, de nieuwe trainer in Kerkrade, was zelf twee jaar lang spits van Ajax. De Griek heeft nog wel wat connecties in de Arena.
FC Groningen
Een eventuele terugkeer van Zivkovic in de Euroborg wordt waarschijnlijk niet met gejuich ontvangen door alle fans. De aanvaller verspeelde veel krediet door twee jaar geleden, na zijn eerste volledige seizoen in het groen-wit, voor Ajax te kiezen. Maar de nuchtere Ernest Faber trekt zich meestal niet veel aan van onderbuikgevoelens. Michael de Leeuw is weg, Danny Hoesen gaat weg en Alexander Sørloth is (nog) geen succesvolle aankoop gebleken. Daar staat enkel de komst van Tom van Weert (Excelsior) tegenover. Kan Zivkovic in een vertrouwde omgeving weer ouderwets gaan knallen?
Sparta
Zakaria El Azzouzi, David Mendes da Silva, Bart Vriends - het gepromoveerde Sparta gaat met een behoorlijk aantal versterkingen de Eredivisie in. Aan een spits met Eredivisie-ervaring ontbreekt het echter nog in de selectie van trainer Alex Pastoor. Misschien is hij wel de aangewezen persoon om de flamboyante Zivkovic te temmen. 7 augustus, de eerste speelronde van het nieuwe seizoen: Sparta-Ajax op het Kasteel...
Bron: Voetbalprimeur.nlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zivkovic kon het niveau van Willem II al niet aan, dus dit lijken me niet echt realistische opties. Misschien Sparta. Hij is echter meer Jupiler League-niveau.quote:![]()
is een mentaliteits kwestie, misschien wordt die jongen nog eens wakker, dan heb je een aardige spits aan hem als middenmoterquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zivkovic kon het niveau van Willem II al niet aan, dus dit lijken me niet echt realistische opties. Misschien Sparta. Hij is echter meer Jupiler League-niveau.![]()
Hij moet vooral bij een counterploeg gaan spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zivkovic kon het niveau van Willem II al niet aan, dus dit lijken me niet echt realistische opties. Misschien Sparta. Hij is echter meer Jupiler League-niveau.Oh.![]()
Zivkovic wordt het gewoon niet. Daar moet je gewoon je verlies mee nemen en as soon as possible verhandelen aan de eerst geïnteresseerde.![]()
gewoon een miskoop inderdaad, dat hij zo'n klote mentaliteit heeft hadden ze misschien niet kunnen voorzien maar ook technisch gezien onbegrijpelijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zivkovic wordt het gewoon niet. Daar moet je gewoon je verlies mee nemen en as soon as possible verhandelen aan de eerst geïnteresseerde.![]()
Vond het toen ze hem kochten niet onbegrijpelijk. Was in de jeugd al een groot talent en was op z'n 17e al basisspeler bij een subtopper. Ook al was het geen typische Ajax-spits, grote talenten kunnen zich in principe overal wel ontwikkelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een miskoop inderdaad, dat hij zo'n klote mentaliteit heeft hadden ze misschien niet kunnen voorzien maar ook technisch gezien onbegrijpelijk
Bovendien was het op dat moment geen groot bedrag voor zo'n speler.
Helaas is ie mentaal niet geschikt om in de (sub)top te spelen. Het is niet anders, kan gebeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze hadden 'm gewoon nog 1 a 2 jaar bij Groningen moeten laten voetballen. Elke keer dat gezeik met wennen aan het Ajax spelletje. Die gast had een vliegende start in het profvoetbal en Ajax heeft het verneukt.![]()
![]()
Dat je moet omturnen van counterspits naar aanspeelpunt is niet zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Vermecelli het volgende:
Ze hadden 'm gewoon nog 1 a 2 jaar bij Groningen moeten laten voetballen. Elke keer dat gezeik met wennen aan het Ajax spelletje. Die gast had een vliegende start in het profvoetbal en Ajax heeft het verneukt.
Want hoe wil je renderen als counterspits als je vooral in de kleine ruimte moet spelen? De perfecte Ajax spits is niet perse nodig, maar hij paste ook niet echt in het systeem hè. Gewoon verkeerd gescout.Oh.![]()
https://www.ajaxshowtime.(...)#VcyexsbRVB3fMccH.97
onder het mom, vroeger was niet alles beter...
blijkbaar treuzelde ze toen dus ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies dit, te vroeg gehaald.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Vermecelli het volgende:
Ze hadden 'm gewoon nog 1 a 2 jaar bij Groningen moeten laten voetballen. Elke keer dat gezeik met wennen aan het Ajax spelletje. Die gast had een vliegende start in het profvoetbal en Ajax heeft het verneukt.![]()
Achteraf gezien wel, en misschien hadden ze het op voorhand wel moeten zien. Maar ik snap ook wel dat ze zo'n jongen gewoon halen, op dat moment. Als hij gewoon geslaagd was bij Ajax hadden we deze discussie niet gehad.quote:
Achteraf kijk je de koe in z'n kont.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die twee weken tijd voor die 3 kanonnen is ook onderhand wel om.
Laatste dagen wel erg stil om Ajax. Geen geruchten meer gehoord.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het was toch 3 weken voor twee kanonnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
Die twee weken tijd voor die 3 kanonnen is ook onderhand wel om.
Laatste dagen wel erg stil om Ajax. Geen geruchten meer gehoord.
de hunt is 1 ( die gaat wel komen als hij weg mag en milik weg gaat)
en nummer twee kan in de ogen van Marc best die Colombiaan zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Worden er eigenlijk nog spelers van PSV verkocht? Het is toch apart dat PSV veel beter speelt en kampioen wordt, maar dat er minder interesse in hun spelers lijkt te zijn.![]()
wie zijn er van Ajax dan verkocht?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Worden er eigenlijk nog spelers van PSV verkocht? Het is toch apart dat PSV veel beter speelt en kampioen wordt, maar dat er minder interesse in hun spelers lijkt te zijn.![]()
Nieuws niet gelezen? Bruma gaat naar Wolfsburg voor vijftien miljoen euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oeps, nee, gemist. Vermoed wel dat hij de enige is terwijl het er bij Ajax meer zouden kunnen zijn - maar misschien gaat dat meevallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuws niet gelezen? Bruma gaat naar Wolfsburg voor vijftien miljoen euro.![]()
of wordt minder naar buiten gebrachtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Worden er eigenlijk nog spelers van PSV verkocht? Het is toch apart dat PSV veel beter speelt en kampioen wordt, maar dat er minder interesse in hun spelers lijkt te zijn.
of ze willen hun spelers gewoon behouden, en zijn daar beter in.
beetje zoals met kopen, Ajax maakt altijd hoop bombarie en koopt dan niks, PSV zegt niks en komt gewoon pas naar buiten als het rond is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het gaat bij hun over minder schijven daardoor kunnen ze geruislozer en sneller handelenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of wordt minder naar buiten gebracht
beetje zoals met kopen, Ajax maakt altijd hoop bombarie en koopt dan niks, PSV zegt niks en komt gewoon pas naar buiten als het rond is.![]()
Het is ook de prijs Ajax betaald als grootste club van Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat bij hun over minder schijven daardoor kunnen ze geruislozer en sneller handelen
Daaraan kan je zien dat psv nog steeds geen top club is.
Badder incomingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heeft daar weinig mee te maken maar het is meer de manier waarop het bestuurlijk is geregeldquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is ook de prijs Ajax betaald als grootste club van Nederland.
Badder incoming![]()
Het is wel zo dat iedereen in het buitenland Ajax kent , PSV amper en Feyenoord helemaal niet. Dat geven ze zelfs in Rotterdam toequote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is ook de prijs Ajax betaald als grootste club van Nederland.
Badder incomingRED ONS HENNIEGOD![]()
PSV is in ZA wel enorm bekendquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel zo dat iedereen in het buitenland Ajax kent , PSV amper en Feyenoord helemaal niet. Dat geven ze zelfs in Rotterdam toe![]()
Vooral Brazilië dan vanwege Ronaldo en Romario. Maar als je het hebt over transfers vanuit NL naar het buitenland dan zoeken ze het toch echt vooral bij Ajaxquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax heeft het Nederlandse voetbal ook op de kaart gezet. Johan en zijn vrienden vooral. Dat weet de hele wereld. Veel toffe clashes ook met buitenlandse topclubs. Psv tjah. Grijze club die weinig mensen kennenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Brazilië dan vanwege Ronaldo en Romario. Maar als je het hebt over transfers vanuit NL naar het buitenland dan zoeken ze het toch echt vooral bij Ajax![]()
Tot 1996 toen die Belg iets heel stouts deedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef hafcfan het volgende:
Nederlands elftal bestond meestal ook uit vooral Ajax spelers, dat helpt ook mee.RED ONS HENNIEGOD![]()
En de hele markt heeft verkracht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tot 1996 toen die Belg iets heel stouts deedWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh de onwetendheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft het Nederlandse voetbal ook op de kaart gezet. Johan en zijn vrienden vooral. Dat weet de hele wereld. Veel toffe clashes ook met buitenlandse topclubs. Psv tjah. Grijze club die weinig mensen kennen![]()
Nancy kent feyenoord welquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel zo dat iedereen in het buitenland Ajax kent , PSV amper en Feyenoord helemaal niet. Dat geven ze zelfs in Rotterdam toe![]()
En Depay die van PSV komt en niet echt een goede indruk achter heeft gelaten op dit moment. Ik denk dat zulke dingen toch wel een rol spelen in de toekomst als je spelers wilt verkopen aan grotere clubs.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
De laatste jaren heeft Ajax prima spelers afgeleverd aan vnl. de PL. Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen. En ook een speler als Anita is z'n geld waard geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:04 schreef PeeJie_ het volgende:
En Depay die van PSV komt en niet echt een goede indruk achter heeft gelaten op dit moment. Ik denk dat zulke dingen toch wel een rol spelen in de toekomst als je spelers wilt verkopen aan grotere clubs.
Ook Blind heeft bijna alles gespeeld na zijn transfer naar United.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:27:24Overigens is het nog rustig rond Milik, die straks in actie komt met Polen. Verwachting is dat concrete interesse na EK op gang komt #Ajax reageer retweet
twitter:yaya_ajax twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:28:37@FreekJansenVI En hoe zit het met Huntelaar? reageer retweet
-----------twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:37:53@yaya_ajax Die interesse is er nog altijd reageer retweet
Van der Hoorn, Serero, Van Rhijn, Duarte en Becker mogen allemaal weg en Ajax wil zelfs zsm van ze af, denk dat wij net als PSV in de race zijn voor Lombaertstwitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:45:28@KupkeAjax @yaya_ajax Schone sluit later aan ivm interlands en heeft aangegeven voor zijn kans te willen gaan, geen concrete interesse reageer retweet
![]()
Op welke positie wil Schöne gaan spelen dan? Hij gaat toch niet weer de rechtsbuitenpositie verneuken? Daar hebben we al drie spelers voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:52 schreef Brammess het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:27:24Overigens is het nog rustig rond Milik, die straks in actie komt met Polen. Verwachting is dat concrete interesse na EK op gang komt #Ajax reageer retweet
twitter:yaya_ajax twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:28:37@FreekJansenVI En hoe zit het met Huntelaar? reageer retweet
-----------twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:37:53@yaya_ajax Die interesse is er nog altijd reageer retweet
Van der Hoorn, Serero, Van Rhijn, Duarte en Becker mogen allemaal weg en Ajax wil zelfs zsm van ze af, denk dat wij net als PSV in de race zijn voor Lombaertstwitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:45:28@KupkeAjax @yaya_ajax Schone sluit later aan ivm interlands en heeft aangegeven voor zijn kans te willen gaan, geen concrete interesse reageer retweet
Oh.![]()
Ook dat werd door Freek behandeldquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke positie wil Schöne gaan spelen dan? Hij gaat toch niet weer de rechtsbuitenpositie verneuken? Daar hebben we al drie spelers voor.twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:47:23@RyanBabelAjax @KupkeAjax @yaya_ajax Dat blijft interessante kwestie, helemaal met een nieuwe trainer reageer retweet
![]()
Dat teren op succes en naamsbekendheid uit het verleden houdt natuurlijk een keer op hè. Zeker als je jaar in jaar uit vooral op Europees gebied geen fuck klaarspeelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft het Nederlandse voetbal ook op de kaart gezet. Johan en zijn vrienden vooral. Dat weet de hele wereld. Veel toffe clashes ook met buitenlandse topclubs. Psv tjah. Grijze club die weinig mensen kennen![]()
Gewoon bedanken voor bewezen diensten en laten gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook dat werd door Freek behandeldtwitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:47:23@RyanBabelAjax @KupkeAjax @yaya_ajax Dat blijft interessante kwestie, helemaal met een nieuwe trainer reageer retweet
Oh.![]()
Mwa, wil hem wel eens zien spelen op zijn eigen positie want in al die tijd bij Ajax heeft hij amper een keer op 10 gespeeld. Het kan natuurlijk dat hij er niks van kan daar maar dat zien we dan wel weer. Dan kan hij altijd nog een mooi afscheid krijgen in de winterstop.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon bedanken voor bewezen diensten en laten gaan.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik zie Ajax liever met een '6' spelen ipv met een '10'quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mwa, wil hem wel eens zien spelen op zijn eigen positie want in al die tijd bij Ajax heeft hij amper een keer op 10 gespeeld. Het kan natuurlijk dat hij er niks van kan daar maar dat zien we dan wel weer. Dan kan hij altijd nog een mooi afscheid krijgen in de winterstop.Oh.![]()
Een blok op het middenveld is horror. Dat sluit zoveel mogelijkheden uit als een van de controleurs aan de bal is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax liever met een '6' spelen ipv met een '10'![]()
Arek werkt weer niet echt aan zijn marktwaarde.:PVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
MIKE HEEFT DIT KEER NIET HET PRIMEURTJEtwitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 15:16:14#Ajax is nagenoeg rond met #Swansea over transfer Mike van der Hoorn. Verdediger gaat nu in gesprek met club. Meer zo op VI.nl reageer retweet
![]()
![]()
Sow, ik had een week geleden niet verwacht dat die nog makkelijk te slijten wasquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
MIKE HEEFT DIT KEER NIET HET PRIMEURTJEtwitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 15:16:14#Ajax is nagenoeg rond met #Swansea over transfer Mike van der Hoorn. Verdediger gaat nu in gesprek met club. Meer zo op VI.nl reageer retweet
Met een 6 heb je overal driehoekjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een blok op het middenveld is horror. Dat sluit zoveel mogelijkheden uit als een van de controleurs aan de bal is.Oh.![]()
Nu van Rhijn nog wegbrengen en het ruimt lekker op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
Voor min 2,5mil, anderhalf miljoen verliesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, ik had een week geleden niet verwacht dat die nog makkelijk te slijten wasquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is of met verlies verkopen of uit zijn contract laten lopen. Dat hij met winst weg zou gaan was onmogelijk imoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor min 2,5mil, anderhalf miljoen verliesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is of met verlies verkopen of uit zijn contract laten lopen. Dat hij met winst weg zou gaan was onmogelijk imo
Naja misschien dat een club nog een super-super-sub nodig had voor in de spits?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het zal vast ook enigszins te maken hebben met de tv-deal in Engeland. Clubs hebben nu nóg veel meer te besteden waardoor gokjes nog makkelijker genomen kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.
Naja misschien dat een club nog een super-super-sub nodig had voor in de spits?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die Nederlander die graag spelers uit de Eredivisie haalt zit toch ook nog steeds bij Swansea?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, die Hagenees zou ondanks de verkoop van de aandelen nog wel een vinger in de pap hebben. Daar geloof ik nu niets meer van, want die kan geen Ajacied luchten of zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:43 schreef Monolith het volgende:
Die Nederlander die graag spelers uit de Eredivisie haalt zit toch ook nog steeds bij Swansea?![]()
Totaal verkeerd gescout. Tekenend wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zivkovic wordt het gewoon niet. Daar moet je gewoon je verlies mee nemen en as soon as possible verhandelen aan de eerst geïnteresseerde.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat was tot voor kort absoluut niet het geval. Maar sinds Thijs geen primeurs meer mag/kan brengen komt er helemaal niets meer naar buiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of wordt minder naar buiten gebracht
beetje zoals met kopen, Ajax maakt altijd hoop bombarie en koopt dan niks, PSV zegt niks en komt gewoon pas naar buiten als het rond is.
Als Brands gaat ontkennen dan weet je dat ze interesse hebben.
Bij Ajax worden een aantal spelers gewoon in de etalage gezet en heeft Verweij wel nog goede connecties. Dus ik denk dat dit een bewuste keuze is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
2.5 miljoen is een schijntje. Dat is bijna hetzelfde bedrag als Marcelo heeft opgebracht naar Hannover. En ik schaal Van der Hoorn wat hoger in.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:12 schreef Bolasie het volgende:
Waarom heeft Swansea in godsnaam interesse in die debiel.
Ik ga even huilen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Marcelo kon er geen kut van, maar speelde wel 20-30 wedstrijden per seizoen. Van der Hoorn speelde er slechts 22 in 3 seizoenen totaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2.5 miljoen is een schijntje. Dat is bijna hetzelfde bedrag als Marcelo heeft opgebracht naar Hannover. En ik schaal Van der Hoorn wat hoger in.![]()
Ik mis je punt even.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marcelo kon er geen kut van, maar speelde wel 20-30 wedstrijden per seizoen. Van der Hoorn speelde er slechts 22 in 3 seizoenen totaal.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Is niet erg hoor, ik leg het even voor je uit.quote:
Marcelo en van der Hoorn kunnen er beide geen kut van. Echter speelde Marcelo met grote regelmaat wedstrijden, zowel op nationaal als internationaal niveau. Je kon dus een redelijke inschatting maken wat hij wel en wat hij niet kon. Die van der Hoorn heeft amper wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.![]()
UEFA Cup en grote wedstrijden ?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, ik leg het even voor je uit.
Marcelo en van der Hoorn kunnen er beide geen kut van. Echter speelde Marcelo met grote regelmaat wedstrijden, zowel op nationaal als internationaal niveau. Je kon dus een redelijke inschatting maken wat hij wel en wat hij niet kon. Die van der Hoorn heeft amper wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie heeft het over grote wedstrijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
UEFA Cup en grote wedstrijden ?![]()
Van der Hoorn wordt onderschat.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:12 schreef Bolasie het volgende:
Waarom heeft Swansea in godsnaam interesse in die debiel.
Ik ga even huilen.![]()
Ik denk dat ze Van der Hoorn hebben beoordeeld op afgelopen seizoen, waarin hij toch redelijk wat wedstrijden heeft gevoetbald, waarin hij ook nog eens prima speelde. Dus ik denk dat ze op basis van die wedstrijden hem hebben gehaald. Het zelfde idee als met Wolfsburg. Die halen Bruma op basis van afgelopen seizoen. Want als ze die zouden halen op basis van de seizoenen daarvoor, dan zouden ze zichzelf compleet belachelijk maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marcelo kon er geen kut van, maar speelde wel 20-30 wedstrijden per seizoen. Van der Hoorn speelde er slechts 22 in 3 seizoenen totaal.![]()
Klopt, bedoelde het ook als een belangrijk verschil voor talenten om eerder voor Ajax dan voor PSV te kiezen, mochten ze die keuze voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De laatste jaren heeft Ajax prima spelers afgeleverd aan vnl. de PL. Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen. En ook een speler als Anita is z'n geld waard geweest.
Ook Blind heeft bijna alles gespeeld na zijn transfer naar United.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Steunpilaar van de verdediging. Met zijn onverschrokken, zelfverzekerde uitstraling ging Ajax altijd al met een 1-0 voorsprong het veld op. Had minstens 15 miljoen moeten opleveren, ondanks het aflopende contract.quote:
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:17 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Steunpilaar van de verdediging. Met zijn onverschrokken, zelfverzekerde uitstraling ging Ajax altijd al met een 1-0 voorsprong het veld op. Had minstens 15 miljoen moeten opleveren, ondanks het aflopende contract.
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.Hij hoeft daar alleen maar te verdedigen, dat kan hij best aardig, zijn onzekerheid is vooral aan de bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zoals je zegt: best aardig. Hij is vaak niet doortastend genoeg. Dan is hij ook lief voor zijn tegenstanders. Er staat te weinig op het veld. Ik had gehoopt dat hij sterk zou groeien door de reeks basisplaatsen die hij kreeg. Criticasters de mond snoeren, dat idee. Maar dat is helaas maar met mondjesmaat gelukt.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij hoeft daar alleen maar te verdedigen, dat kan hij best aardig, zijn onzekerheid is vooral aan de bal.
Ik verwacht ook niet dat daar nog veel in zal veranderen. Hij wordt geen killer in de verdediging. Ik denk dat we hem niet veel zullen zien spelen bij Swansea. Maar goed, dat zal ook het idee achter deze transfer van Swansea ook niet zijn.![]()
#WelkomKlaasJantwitter:s04 twitterde op zondag 26-06-2016 om 13:16:38Breel #Embolo wird ein SCHALKER! #S04 https://t.co/FHeHPeUPtN reageer retweet
![]()
Make it happen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Brammess het volgende:
#WelkomKlaasJantwitter:s04 twitterde op zondag 26-06-2016 om 13:16:38Breel #Embolo wird ein SCHALKER! #S04 https://t.co/FHeHPeUPtN reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die zal wel gaan komen ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Brammess het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben ik de enige die liever gewoon wil dat Millik blijft? Ik zie Huntelaar echt niet in het systeem van Bosz passen.Snelle Egel![]()
Ik heb al afscheid genomen van milik. Heb niet het idee dat hij graag wil blijven na het gepruts van Frank.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef S0nic het volgende:
Ben ik de enige die liever gewoon wil dat Millik blijft? Ik zie Huntelaar echt niet in het systeem van Bosz passen.
Maar misschien kan bosz hem overtuigenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Van mij mag hij blijven, maar ik heb het idee dat hij er zelf al wel klaar mee is. Wel jammer dat hij zichzelf wat dat betreft nog niet echt in de etalage heeft gezet dit EK.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef S0nic het volgende:
Ben ik de enige die liever gewoon wil dat Millik blijft? Ik zie Huntelaar echt niet in het systeem van Bosz passen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij gaat 3x scoren tegen Portugal heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven, maar ik heb het idee dat hij er zelf al wel klaar mee is. Wel jammer dat hij zichzelf wat dat betreft nog niet echt in de etalage heeft gezet dit EK.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Brammess het volgende:
![]()
![]()
Met een 10 en Inschuivende verdediger a la rijkaard ook. Een 6 met z'n kont op eigen 16 is ook waardeloos. Hangt dus vooral van de uitvoering af.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een 6 heb je overal driehoekjes.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Volgens mij heb je aan beide spitsen gewoon een topper in huis.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef S0nic het volgende:
Ben ik de enige die liever gewoon wil dat Millik blijft? Ik zie Huntelaar echt niet in het systeem van Bosz passen.Dit, dus.![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 26-06-2016 om 23:52:42Duitsland wil met Amin Younes naar Olympische Spelen, #Ajax wil aanvaller niet weken missen. Meer zo op VI.nl reageer retweet
![]()
Milik moet veel spelen. Huntelaar is te duur voor 15 wedstrijden per jaarquote:Op zondag 26 juni 2016 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heb je aan beide spitsen gewoon een topper in huis.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Duitsland kan de pot op, dit zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 26-06-2016 om 23:52:42Duitsland wil met Amin Younes naar Olympische Spelen, #Ajax wil aanvaller niet weken missen. Meer zo op VI.nl reageer retweet
Snelle Egel![]()
twitter:Stefanvanerp twitterde op zondag 26-06-2016 om 23:38:40@MikeVerweij Klaas Jan was van de week wel in Amsterdam. Was dit om zijn "nieuwe" werkgever te spreken? reageer retweet
Tijd om van Verweij over te stappen naar Freek, tjalla Miketwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 26-06-2016 om 23:45:40Nee @Stefanvanerp om een mogelijk nieuw huis te bekijken reageer retweet
![]()
![]()
Als ik Younes zo zag bij FCAfkicken kan het hem weinig schelen waar hij speelt in de zomer.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Duitsland kan de pot op, dit zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar.![]()
Leek mij een voorkeur voor de OS te hebben.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik Younes zo zag bij FCAfkicken kan het hem weinig schelen waar hij speelt in de zomer.![]()
Klopt. Maar een 6 zoals Anita het uitvoerde was prima. Maar niet zoals Poulsen het deed door als derde centrale verdediger mee te spelen.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een 10 en Inschuivende verdediger a la rijkaard ook. Een 6 met z'n kont op eigen 16 is ook waardeloos. Hangt dus vooral van de uitvoering af.Oh.![]()
Younes gaat maar gewoon mee met zijn werkgever in wedstrijden waar het echt om gaat.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Olympische Spelen gaan nergens om in het voetbal.Oh.![]()
Ik zie momenteel ook niet een goede plaatsvervanger voor Younes als linksbuiten. Tenzij het magische kanon binnengeloodst wordt.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes gaat maar gewoon mee met zijn werkgever in wedstrijden waar het echt om gaat.
Die Olympische Spelen gaan nergens om in het voetbal.![]()
Daarom, dan spelen we weer met tussenoplossingen als Sinkgraven op linksbuiten of één van onze rechtsbuitens worden er neergezet.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie momenteel ook niet een goede plaatsvervanger voor Younes als linksbuiten. Tenzij het magische kanon binnengeloodst wordt.
Een buitenspeler verwacht ik eigenlijk allemaal niet meer, ze gaan achter te dure opties aan als Bailey en Pjaca (al was die laatste maar een slap gerucht)Oh.![]()
Het lijkt mij niet dat ze zonder een plaatsvervangend linksbuiten het seizoen ingaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, dan spelen we weer met tussenoplossingen als Sinkgraven op linksbuiten of één van onze rechtsbuitens worden er neergezet.
Een buitenspeler verwacht ik eigenlijk allemaal niet meer, ze gaan achter te dure opties aan als Bailey en Pjaca (al was die laatste maar een slap gerucht)![]()
quote:Ajax met Younes in gesprek over Olympische Spelen
Amin Younes overweegt zich beschikbaar te stellen voor het Olympisch Elftal van Duitsland. De aanvaller van Ajax maakte in het verleden veelvuldig deel uit van de vertegenwoordigende elftallen en ziet de Spelen in Rio de Janeiro als een mooie uitdaging.
'Het is voor mij een hele moeilijke afweging', aldus Younes in het programma EK Daily. 'Ik heb geregeld contact met bondscoach Horst Hrubesch. De Olympische Spelen zijn geweldig, een hoogtepunt voor elke sporter. Maar voor mij weegt natuurlijk ook het belang van Ajax. Bij deze club sta ik onder contract en wil ik alles geven. En ook ik wil natuurlijk met Ajax spelen in de Champions League.'
Ajax wil Younes niet zomaar laten gaan. Met deelname aan het voetbaltoernooi op de Spelen, dat van 3 tot en met 20 augustus in Brazilië worden gehouden én de voorbereiding op dat toernooi, zou de Duitser wekenlang niet inzetbaar zijn voor de Amsterdammers. Met het oog op de voorronde van de Champions League en de start van de competitie ziet de clubleiding dat niet zitten. Ajax is met Younes en zijn zaakwaarnemer in goede harmonie in gesprek over de plannen en hoopt de aanvaller in Amsterdam te houden.![]()
Ze gaan ook het seizoen in zonder fatsoenlijke backup voor linksback. Of zonder echte VM, maar wel drie spelers die het beste zijn op rechtshalf. Of ze sukkelen aan met maar één echte spits.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat ze zonder een plaatsvervangend linksbuiten het seizoen ingaan.
Mij verbaast echt niks bij Ajax.Oh.![]()
Je kan moeilijk investeren in middenvelders als er al zeeën van rondlopen. Qua linksback vind ik het nog niet eens een overdreven groot probleem. En je schreeuwt ook maar weer wat met ''een echte spits''.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan ook het seizoen in zonder fatsoenlijke backup voor linksback. Of zonder echte VM, maar wel drie spelers die het beste zijn op rechtshalf. Of ze sukkelen aan met maar één echte spits.
Mij verbaast echt niks bij Ajax.
De puinhopen van FdB moeten gewoon worden opgeruimd. Je kan wel meteen grootse daden verwachten maar dan ben je op een compleet verkeerde plaats. Marc Netto tovert de geïnteresseerde clubs ook niet zomaar tevoorschijn.![]()
Ik haalde het verleden erbij Hans. Vorig jaar hadden ze geen Gudelj moeten halen die het beste is op rechtshalf terwijl je daarvoor al Klaassen en Bazoer had, en nog jeugd erachter. Maar een echte VM miste we dan weer in onze selectie.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk investeren in middenvelders als er al zeeën van rondlopen. Qua linksback vind ik het nog niet eens een overdreven groot probleem. En je schreeuwt ook maar weer wat met ''een echte spits''.
De puinhopen van FdB moeten gewoon worden opgeruimd. Je kan wel meteen grootse daden verwachten maar dan ben je op een compleet verkeerde plaats. Marc Netto tovert de geïnteresseerde clubs ook niet zomaar tevoorschijn.
Dijks deed het aardig, met Boilesen in het achterhoofd, maar is natuurlijk ook geen topper. En ik zie liever goede concurrentie op alle posities.
Ik schreeuw niet zomaar met echte spits, want ze hadden daar vorig jaar grootse praatjes over en uiteindelijk kwam Sanogo en na een halfjaar mocht hij weg. Toen hadden we alleen Milik als spits in onze selectie, dat is veel te weinig natuurlijk.
Het is aan Marc om nu eens echt door te pakken en te laten zien dat het echt aan Frank lag.Oh.![]()
Oh zo, ik raad je aan om Marc de komende tijd met rust te laten. De echte handel zal pas met het verstrijken van 1 juli beginnen iig. Als je die artikeltjes leest, gaan die spelers echt wel verkocht worden. Alleen is het afwachten wat ervoor terugkomt.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haalde het verleden erbij Hans. Vorig jaar hadden ze geen Gudelj moeten halen die het beste is op rechtshalf terwijl je daarvoor al Klaassen en Bazoer had, en nog jeugd erachter. Maar een echte VM miste we dan weer in onze selectie.
Dijks deed het aardig, met Boilesen in het achterhoofd, maar is natuurlijk ook geen topper. En ik zie liever goede concurrentie op alle posities.
Ik schreeuw niet zomaar met echte spits, want ze hadden daar vorig jaar grootse praatjes over en uiteindelijk kwam Sanogo en na een halfjaar mocht hij weg. Toen hadden we alleen Milik als spits in onze selectie, dat is veel te weinig natuurlijk.
Het is aan Marc om nu eens echt door te pakken en te laten zien dat het echt aan Frank lag.![]()
Hopelijk heeft de scouting nog wat pareltjes klaar staan.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh zo, ik raad je aan om Marc de komende tijd met rust te laten. De echte handel zal pas met het verstrijken van 1 juli beginnen iig. Als je die artikeltjes leest, gaan die spelers echt wel verkocht worden. Alleen is het afwachten wat ervoor terugkomt.
En Marc hoeft Milik van mij niet te verkopen, hou hem maar lekker bij Ajax.Oh.![]()
Alleen jammer dat Serero bij het lijstje van verkoopgegadigden stond. Die man wordt ten onrechte verguisd.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de scouting nog wat pareltjes klaar staan.
En Marc hoeft Milik van mij niet te verkopen, hou hem maar lekker bij Ajax.![]()
Eens.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Serero bij het lijstje van verkoopgegadigden stond. Die man wordt ten onrechte verguisd.
Maar met zoveel middenvelders moet er iemand het slachtoffer worden, en ze zullen ook wel wat jeugd willen doorschuiven.Oh.![]()
In ieder geval tof om te zien dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in het nieuwe seizoen. Dat heeft even mogen duren.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Maar met zoveel middenvelders moet er iemand het slachtoffer worden, en ze zullen ook wel wat jeugd willen doorschuiven.![]()
Een frisse wind doet wonderen, en we hebben eindelijk weer goede hoop op attractief, aanvallend voetbal.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval tof om te zien dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in het nieuwe seizoen. Dat heeft even mogen duren.Oh.![]()
Ik heb er oprecht zin in, heb het mezelf zelfs aangedaan om een oefenwedstrijdje in Amsterdam Zuid van ze te bezoeken.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval tof om te zien dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in het nieuwe seizoen. Dat heeft even mogen duren.
Vorig jaar had ik er ook wel weer zin in door die leugens en moed die ons ingeluld werd na een RAMPJAAR![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:16#Ajax ontvangt dankzij (doorverkooppercentage van 20%) Denswil mogelijk nog mooi bedrag. Verdediger @ClubBrugge begeerd door @AS_Monaco reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook alquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:16#Ajax ontvangt dankzij (doorverkooppercentage van 20%) Denswil mogelijk nog mooi bedrag. Verdediger @ClubBrugge begeerd door @AS_Monaco reageer retweet
![]()
![]()
Veldmate heeft vast een lijstje met spelers die te duur waren voor Groningen, maar voor Ajax wel haalbaar zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de scouting nog wat pareltjes klaar staan.
En Marc hoeft Milik van mij niet te verkopen, hou hem maar lekker bij Ajax.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nu zijn we Freek Janssen fanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mikes imperium brokkelt vast af nu De Boer weg is![]()
Adblock aan en gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat VI is verworden tot een clickbaitclub op de social media![]()
vandaag eerste echte werkdag Peter Bosz!!dat het een mooi seizoen mag worden.
http://www.ajax.nl/ajax-1/selectie.htmquote:Op maandag 27 juni 2016 09:14 schreef NikeyAjax het volgende:
Is er een overzicht van de huidige selectie, ik heb geen idee wie er nu nog is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Thanks, maar v/d Hoorn is toch weg of nog niet officieel?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/ajax-1/selectie.htm![]()
Dit is de officiële aangemelde selectie. De Colombianen zijn ook nog niet officieel aangemeld.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:17 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Thanks, maar v/d Hoorn is toch weg of nog niet officieel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
iemand als iets meer info hierover?quote:Ajax heeft interesse in de Kroaat Marko Pjaca. Op de international, in dienst van Dinamo Zagreb en tot zaterdag actief op het EK, zou zelfs een Amsterdams bod zijn uitgebracht.
Met dat nieuws komt het Engelse Sunday Telegraph. Pjaca was onlangs nog actief op het EK in Frankrijk, maar werd met Kroatië uitgeschakeld in de achtste finales tegen Portugal. Het is onduidelijk hoeveel geld Ajax heeft geboden op de 21-jarige aanvaller. Mogelijk houden de Amsterdammers rekening met een vertrek van Arek Milik, die momenteel zijn land vertegenwoordigt met Polen op het EK.
Ook AC Milan en Internazionale zouden een bod hebben uitgebracht op het talent. Pjaca speelde van 2012 tot 2014 bij NK Lokomotiva. Daarna werd de aanvaller weggekocht door Dinamo Zagreb. In het afgelopen seizoen was Pjaca in 42 duels goed voor twaalf treffers.
zal hij gehaald worden voor de linkervleugel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat een zaadwedstrijden gaan dat worden.quote:
Hopen dat Ajax het gewoon aanvallend weet af te handelen. Op Gent na moet je gewoon alles met 4-0 oprollen, maarja.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Qua uitslagen zeggen oefenwedstrijden over het algemeen toch niks. Ben wel benieuwd naar hoe Bosz het neer wil gaan zettenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat een zaadwedstrijden gaan dat worden.
Hopen dat Ajax het gewoon aanvallend weet af te handelen. Op Gent na moet je gewoon alles met 4-0 oprollen, maarja.....Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik bedoel meer dat als Ajax niet aanvallend goed uit de verf komt, dit hele defensieve saaie kut potten gaan worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua uitslagen zeggen oefenwedstrijden over het algemeen toch niks. Ben wel benieuwd naar hoe Bosz het neer wil gaan zettenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lees elders dat Zagreb minimaal 10 miljoen wil. Dat is natuurlijk veel te veelquote:Op maandag 27 juni 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
iemand als iets meer info hierover?
zal hij gehaald worden voor de linkervleugel?![]()
6 bieden en 4 miljoen als we CL overwinteren.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lees elders dat Zagreb minimaal 10 miljoen wil. Dat is natuurlijk veel te veel
Maar ik zie hem niet komen, te veel andere clubs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zagrebquote:Op maandag 27 juni 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
iemand als iets meer info hierover?
zal hij gehaald worden voor de linkervleugel?![]()
![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat ik niet snap is dat ze er in Europa nooit wat van kunnen, terwijl ze wel vaak goeie spelers afleveren.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben wel een goede jeugdopleiding.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lees elders dat Zagreb minimaal 10 miljoen wil. Dat is natuurlijk veel te veel. Grootste Kroatische talent zo'n beetje. Een van de besten tegen Spanje. Zou een topaankoop voor Ajax zijn. 10 miljoen lijkt me nog te weinig.
![]()
Dit is ironisch omdat je dit in het Ajax topic zegt.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze er in Europa nooit wat van kunnen, terwijl ze wel vaak goeie spelers afleveren.Oh.![]()
ERVARING. Snap het ook niet echt. Je hebt nog Riedewald/Viergever als linkspoot in het centrum.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:05 schreef wieisboos het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)en-keuze-gemaakt.htm
wtf moeten wij met Lombaerts??![]()
Ajax wint nog wel eens een potje Hansie.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ironisch omdat je dit in het Ajax topic zegt.![]()
Vorig jaar hadden we ook 5 centrale verdedigers bij het begin van het seizoen. Misschien willen ze Viergever dan puur gebruiken als backup linksback.Oh.![]()
Ja en Ajax kan ook nog wel iets meer doen op de transfermarkt dan Dinamo Zagreb.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax wint nog wel eens een potje Hansie.
Maar alleen talent is niet voldoende blijkt dan maar weer.Oh.![]()
Zagreb mist een type Nettoquote:Op maandag 27 juni 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en Ajax kan ook nog wel iets meer doen op de transfermarkt dan Dinamo Zagreb.
Maar alleen talent is niet voldoende blijkt dan maar weer.![]()
ik ga hem persoonlijk brengen, en dan haal ik meteen Jordi op.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan lijkt mij het dat Riedewald linksback of ZES wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ERVARING. Snap het ook niet echt. Je hebt nog Riedewald/Viergever als linkspoot in het centrum.![]()
Dat zou ik heel dom vinden @ Linksbackquote:Op maandag 27 juni 2016 14:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dan lijkt mij het dat Riedewald linksback of ZES wordt![]()
Bazoer zal op 6 staan lijkt mij. Enige lichtpuntje in de Nederlandse selectie.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dan lijkt mij het dat Riedewald linksback of ZES wordtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
langzamer dan Duarte?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alsjeblieft geen lombaerts die is nog langzamer dan dikke stront door een haarzeefFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik bedoel dat Ajax zulke bedragen niet gaat betalen...quote:Op maandag 27 juni 2016 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]. Grootste Kroatische talent zo'n beetje. Een van de besten tegen Spanje. Zou een topaankoop voor Ajax zijn. 10 miljoen lijkt me nog te weinig.
![]()
Vroeger haalden we daar Rob Wielaert voor.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ERVARING. Snap het ook niet echt. Je hebt nog Riedewald/Viergever als linkspoot in het centrum.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja dat bedacht ik me later ookquote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ajax zulke bedragen niet gaat betalen....
![]()
Als dat ten koste van RIEDEWALD gaat al helemaal niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alsjeblieft geen lombaerts die is nog langzamer dan dikke stront door een haarzeef![]()
Riedewald op 6 en onze Colombiaan op zijn plek met een ervaren back up kan werkenquote:Op maandag 27 juni 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat ten koste van RIEDEWALD gaat al helemaal niet.![]()
Die Colombiaan is toch meer een rechtspoot?quote:Op maandag 27 juni 2016 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Riedewald op 6 en onze Colombiaan op zijn plek met een ervaren back up kan werken![]()
Kan zowel links als rechts.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Colombiaan is toch meer een rechtspoot?![]()
en bazoer dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Riedewald op 6 en onze Colombiaan op zijn plek met een ervaren back up kan werkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en klaassen dan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja we hebben totaal geen balans in de selectie. We hebben namelijk drie spelers die het beste zijn op rechtshalf (Klaassen, Bazoer & Gudelj). Heb liever dat ze Gudelj verkopen, maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Oh.![]()
En dan ook nog heerlijk boos zijn omdat je niet speelde in de kampioenswedstrijd. Wat ben je dan toch heerlijk gevuld met zelfkennis.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die speelt zoals de laatste maanden hopelijk op het bankje![]()
Als ze dat echt van plan zijn kunnen ze hem beter verkopen nu hij nog 25 mil waard is. Een seizoen op de bank kost je zo 10-15 mil.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die speelt zoals de laatste maanden hopelijk op het bankjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Saïd Ouaali hoofd jeugdopleiding Ajax
Saïd Ouaali is aangesteld als hoofd jeugdopleiding van Ajax. Hij tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van drie jaar, tot en met 30 juni 2019. Met zijn aanstelling treedt hij tevens toe tot het technisch hart van de club.
Ouaali (geboren op 9 juli 1969 in Beni Said, Marokko) begon halverwege het seizoen 2011-2012 als trainer in de jeugdopleiding van Ajax. Vanaf 2014 was hij daarnaast werkzaam als coördinator van de bovenbouw. Sinds december 2015 combineerde hij die rol met de functie van ad interim hoofd jeugdopleiding.
Als trainer stond Ouaali eerder onder contract bij SV Marken, Jong Volendam en FC Lisse. In het voorjaar van 2013 behaalde hij zijn diploma Coach Betaald Voetbal. Als speler was hij onder andere actief voor HFC Haarlem en de zaterdagsenioren van Ajax.
Ouaali: ,,Het is geweldig dat ik mijn huidige werkzaamheden bij Ajax vanaf komend seizoen kan blijven voortzetten. Deze aanstelling getuigt van waardering en daar ben ik uiteraard bijzonder trots op. Het afgelopen half jaar was zeker niet makkelijk. Samen met mijn collega’s hebben wij hard gewerkt om ervoor te zorgen dat het hoge niveau van de opleiding gecontinueerd werd. Voor komend seizoen zijn enkele nieuwe jeugdtrainers aangesteld die de staf zullen versterken. Dat biedt de mogelijkheid voor mij om samen met Dennis Bergkamp meer de nadruk te leggen op de doorstroom van de jeugd naar Jong Ajax en het eerste elftal. Dat betekent dat ik naast mijn rol als hoofd jeugdopleiding ook regelmatig met Marcel Keizer en George Ogararu op zal trekken bij de beloften.”
Edwin van der Sar: ,,Saïd werkt al bijna vijf jaar naar volle tevredenheid in onze opleiding. Hij staat volledig achter de door Ajax ingeslagen weg en heeft de afgelopen maanden uitstekend werk verricht als interim hoofd jeugdopleiding. Dennis Bergkamp en ik hebben in die periode intensief met hem samengewerkt en wij kwamen tot de conclusie dat Saïd de juiste man is voor deze positie. Voor ons is het van belang dat naast goed scouten en goed opleiden, de stap naar het eerste elftal makkelijker gaat verlopen. Dat proces kan verder verbeterd worden en daar ligt een belangrijke taak voor Dennis en Saïd. Met zijn aanstelling hebben we nu alle belangrijke voetbalfuncties ingevuld en kunnen we met vertrouwen het nieuwe seizoen in.“FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blijft wel ons grootste talent maar hij heeft ook niet veel met Ajax denk ik. die jonge wil wereldtop worden en als een club zich meld in uit de top 4 Engeland, Spanje of top 2 Duitsland dan zie ik hem gewoon gaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ook nog heerlijk boos zijn omdat je niet speelde in de kampioenswedstrijd. Wat ben je dan toch heerlijk gevuld met zelfkennis.![]()
Ik heb ook niet het gevoel dat je momenteel er van uit moet gaan dat spelers puur blijven om hun clubliefde.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft wel ons grootste talent maar hij heeft ook niet veel met Ajax denk ik. die jonge wil wereldtop worden en als een club zich meld in uit de top 4 Engeland, Spanje of top 2 Duitsland dan zie ik hem gewoon gaan.![]()
Alleen bij Klaassen heb ik dit maar die kent zijn plafond ook wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het gevoel dat je momenteel er van uit moet gaan dat spelers puur blijven om hun clubliefde.![]()
Wellicht dat die nog eens een overstap naar de subtop in de PL gaat maken, maar veel meer zit er in mijn ogen niet in.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen bij Klaassen heb ik dit maar die kent zijn plafond ook wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Duitse subtopper lijkt mij ook wel wat voor hemquote:Op maandag 27 juni 2016 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht dat die nog eens een overstap naar de subtop in de PL gaat maken, maar veel meer zit er in mijn ogen niet in.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben wel benieuwd of Klaassen weer gewoon een seizoen als rechtshalf mag gaan spelen.
Daar was hij op zijn best.Oh.![]()
Hij schat zichzelf hoger in dan Napoli volgens mij. Op dit moment de 2de club van Italiequote:Op maandag 27 juni 2016 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen bij Klaassen heb ik dit maar die kent zijn plafond ook wel."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit horen we elke zomer.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
http://www.vi.nl/radio/bij-ajax-gaat-nog-het-nodige-gebeuren-.htm
Voor de FreekfappertjesOh.![]()
Subtop Engeland,Duitsland en Spanje is beter dan de top van Italiëquote:Op maandag 27 juni 2016 18:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij schat zichzelf hoger in dan Napoli volgens mij. Op dit moment de 2de club van Italie![]()
Nu schat ik de Italiaanse competitie ook niet meer tot de top van Europa, maar als je met 'subtop' de ploegen vanaf plek 4 bedoelt in die drie competities, dan denk ik toch dat je de top 2 in Italië wat onderschat.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Subtop Engeland,Duitsland en Spanje is beter dan de top van Italië
Het zal niet heel veel uitmaken, maar ik denk dat de kampioen van Italië over het algemeen toch ook in Engeland mee zou doen om de titel. En zeker in Duitsland is de subtop niet zo heel erg sterk. Spanje is een ander verhaal, daar zou je wel eens gelijk kunnen hebben.![]()
Inderdaad. Juventus kan er niks van.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Subtop Engeland,Duitsland en Spanje is beter dan de top van Italië![]()
![]()
![]()
![]()
Kansloos in Europa. Wanneer pakten die een Europese prijs? Zelfde geld voor Engeland alleen Chelsea pakte recent een Europese prijsquote:Op maandag 27 juni 2016 20:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Juventus kan er niks van.![]()
![]()
![]()
Nou snap dat voor een Feyenoord fan 3 miljoen veel geld is maar wij betalen dat voor een back up speler. Ga nu maar weer weg bij het internetquote:Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
Siggy verkopen en dan voor veel geld Milik halen![]()
Kansloos in Europa. Je roept maar wat Stef.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kansloos in Europa. Wanneer pakten die een Europese prijs? Zelfde geld voor Engeland alleen Chelsea pakte recent een Europese prijs![]()
jammer dat Ibrahimovic al heeft getekend, maar met Eto'o, Berbatov en Rooney heeft Marc nog wat te doenquote:Op maandag 27 juni 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
http://www.vi.nl/radio/bij-ajax-gaat-nog-het-nodige-gebeuren-.htm
Voor de Freekfappertjes![]()
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kansloos in Europa. Wanneer pakten die een Europese prijs? Zelfde geld voor Engeland alleen Chelsea pakte recent een Europese prijs![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat Ibrahimovic al heeft getekend, maar met Eto'o, Berbatov en Rooney heeft Marc nog wat te doen
In 14/15 hadden ze nog twee halvefinalisten in de Europa League en een finalist in de Champions League. Dit seizoen was het minder, maar kijk voor de lol eens naar de lotingen van de top drie van Italië.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgesmeerd door barca maar Jij vind dat Italiaanse clubs wel wat presteren dus?
Het is geen Spanje, maar zet dit eens af tegen de resultaten van een paar jaar terug.![]()
Je gaat serieus in discussie met LitmanenAFCA? Wow.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
In 14/15 hadden ze nog twee halvefinalisten in de Europa League en een finalist in de Champions League. Dit seizoen was het minder, maar kijk voor de lol eens naar de lotingen van de top drie van Italië.
Het is geen Spanje, maar zet dit eens af tegen de resultaten van een paar jaar terug.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik was niet van plan de discussie aan te gaan, maar hem enkel op wat feiten te wijzen.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gaat serieus in discussie met LitmanenAFCA? Wow.![]()
Je zou beter moeten weten waarde Sked.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was niet van plan de discussie aan te gaan, maar hem enkel op wat feiten te wijzen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Sorry, ik kan het gewoon niet laten.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten waarde Sked.
Ik voel me nu net Stijn.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgesmeerd door barca maar Jij vind dat Italiaanse clubs wel wat presteren dus?![]()
![]()
Maar uiteindelijk amper resultaat en daar gaat het toch om. Die loting hebben ze aan zichzelf te danken doordat ze minder punten halen en daardoor moeilijke pouls krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
In 14/15 hadden ze nog twee halvefinalisten in de Europa League en een finalist in de Champions League. Dit seizoen was het minder, maar kijk voor de lol eens naar de lotingen van de top drie van Italië.
Het is geen Spanje, maar zet dit eens af tegen de resultaten van een paar jaar terug.![]()
Jijquote:Op maandag 27 juni 2016 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gaat serieus in discussie met LitmanenAFCA? Wow.![]()
![]()
Misschien kan je inderdaad maar beter een clubje met JR oprichten als je blind bent voor feiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk amper resultaat en daar gaat het toch om. Die loting hebben ze aan zichzelf te danken doordat ze minder punten halen en daardoor moeilijke pouls krijgen.![]()
Wat klopt er niet aan? Dat jaar was een positieve uitschieter de rest van de jaren was het niet veel soeps. Hoe kun je de Serie A nog serieus nemen als ze niet eens een EL kunnen winnenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je inderdaad maar beter een clubje met JR oprichten als je blind bent voor feiten.![]()
Ah, we kunnen dus alleen de Spaanse competitie serieus nemen de laatste jaren. Is dat ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Dat jaar was een positieve uitschieter de rest van de jaren was het niet veel soeps. Hoe kun je de Serie A nog serieus nemen als ze niet eens een EL kunnen winnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij gaat ook in discussie met LitmanenAFCA?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, we kunnen dus alleen de Spaanse competitie serieus nemen de laatste jaren. Is dat ook weer duidelijk
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zo af en toe is dat best geinig joh. Komt er nog meer onzin uit en kunnen we allemaal weer even lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij gaat ook in discussie met LitmanenAFCA?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal als hij je dan van die DM pareltjes gaat sturen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo af en toe is dat best geinig joh. Komt er nog meer onzin uit en kunnen we allemaal weer even lachen![]()
Die luxe heb ik nog niet mogen ervarenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 06:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Helemaal als hij je dan van die DM pareltjes gaat sturen.
Toch een bosloop. Benieuwd wat Raymond Verheije gaat twitteren. Hij en Bosz zijn best close dacht ik
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Een van de beste spelers van het EK heeft gewoon bij ons in de spits gestaan. #besef #mexit #frexitSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Gudelj de snelstequote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:13 schreef gniffie het volgende:
Toch een bosloop. Benieuwd wat Raymond Verheije gaat twitteren. Hij en Bosz zijn best close dacht ik
#fysiek #body
gevolgd door cerny en vd beekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
siggy, altijd zonde gevonden dat hij weg is gegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:13 schreef Nouri het volgende:
Een van de beste spelers van het EK heeft gewoon bij ons in de spits gestaan. #besef #mexit #frexit
Zal altijd in hem blijven geloven.
#siggycomebackFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gewoon mislukt door dat bizarre systeemquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
siggy, altijd zonde gevonden dat hij weg is gegaan.
Zal altijd in hem blijven geloven.
#siggycomebackSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
dan neem ik een siggy usericon tot het wkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson maakt IJsland Europees kampioenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siggy was gewoon beter dan alle spitsen van de afgelopen 15 jaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Siggy was gewoon beter dan alle spitsen van de afgelopen 15 jaar.![]()
Aldus Van de Beek, flinke jynx incomingquote:'Ik besef hoeveel geluk ik tot nu toe heb gehad. Ik heb nog nooit een blessure gehad of een andere tegenslag'![]()
Arg ik heb nog totaal geen zin in het nieuwe seizoen. Als ik die plaatjes van de trainingen zie gaan m'n gedachten alweer gelijk terug naar Doetinchem.![]()
![]()
Ook sneller dan dijks?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj de snelste#fysiek #body
gevolgd door cerny en vd beekHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat zou ik dus alleen hebben gehad als FdB er nog zat.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:02 schreef Vermecelli het volgende:
Arg ik heb nog totaal geen zin in het nieuwe seizoen. Als ik die plaatjes van de trainingen zie gaan m'n gedachten alweer gelijk terug naar Doetinchem.![]()
Dit dus, na het tactische onbenul van Frank de afgelopen jaren kan het moeilijk slechter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus alleen hebben gehad als FdB er nog zat.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Mwah dit gaat juist het meest interessante jaar worden sinds tijden. Het team zal redelijk bij elkaar blijven en we hebben een nieuwe ''spannende'' trainer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:02 schreef Vermecelli het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus alleen hebben gehad als FdB er nog zat.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar wel een trainer die bij Vitesse zorgde voor het mooiste voetbal met behoorlijk teleurstellende resultaten. Ik ben wel benieuwd of als hij bij Ajax hetzelfde doet al die supporters die jarenlang hebben geroepen dat ze liever mooi voetbal zien dan goede resultaten inderdaad dolgelukkig zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mwah dit gaat juist het meest interessante jaar worden sinds tijden. Het team zal redelijk bij elkaar blijven en we hebben een nieuwe ''spannende'' trainer.![]()
Die resultaten waren niet zo slecht toch? En nu heeft bij beter materiaal dat elkaar kent en kan verstaanquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar wel een trainer die bij Vitesse zorgde voor het mooiste voetbal met behoorlijk teleurstellende resultaten. Ik ben wel benieuwd of als hij bij Ajax hetzelfde doet al die supporters die jarenlang hebben geroepen dat ze liever mooi voetbal zien dan goede resultaten inderdaad dolgelukkig zijn.
6e en 2x 5e is in die slangenkuil met een legioen huurlingen zo slecht nietHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Vijfde met 13 punten achter op de koploper (winterstop vorig seizoen) vond ik toch niet overeenkomen met het spel dat ze lieten zien.quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die resultaten waren niet zo slecht toch?![]()
13 punten achterstaan is geen schance voor Vitesse en zeker niet als je kijkt hoe goed Ajax en PSV draaie flatteert dat wel![]()
Pfff dat zal tegenvallen jongen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus, na het tactische onbenul van Frank de afgelopen jaren kan het moeilijk slechter.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Aad De Mos, ex-voetbaltrainer en nu actief als voetbalanalist, heeft slecht nieuws te verwerken gekregen: hij heeft huidkanker.
Zondag was de ex-trainer van Anderlecht en KV Mechelen te gast in een Nederlands tv-programma: daar verscheen hij met een pleister op zijn neus.
Johan Derksen maakte in het voetbalpraatprogramma Voetbal Inside de reden voor die pleister bekend: er werd een stukje huid weggenomen op de neus van De Mos. De Nederlander die nog altijd actief is als analist bij VTM, wacht nu op de resultaten van het onderzoek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: