abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163860189
Pff mag ik even ranten :@

Mijn moeder krijgt enorm veel bezoek wat natuurlijk echt super leuk voor haar is (ook al kan ze het zich 5 minuten later niet meer herinneren)

Nu heeft dat bezoek ook Facebook natuurlijk en komen er dingen voorbij op mijn moeders timeline met "ja vandaag lekker bij *naam van mijn moeke* geweest. Ik zie duidelijke stappen en we hebben lekker gekletst over vroeger enzo. Die komt er wel weer bovenop."

Ik wordt daar super gefrustreerd van omdat ik vervolgens aan ons mam vraag en nog bezoek gehad waarop ik het antwoord krijg nee joh ben hier toch pas net of ik ben toch op bezoek bij jou. En tuurlijk dingen van vroeger weet ze mij ook prima te vertellen. Alleen ik moet haar niet vragen wat ze 5 minuten geleden gegeten heeft.

Waarschijnlijk willen mensen het niet zien ofzo hoor maar ik heb vorige week mijn moeder op haar slechts gezien en op een beter moment en zelfs op betere momenten is ze vaak helemaal de weg kwijt al wist ze toen wel waar ze was. En moet ik haar vertellen dat ze echt al 6 weken daar is en niet pas sinds die morgen. En nee dat ze ook niet op de camping is. En vervolgens bijna ruzie heb omdat ze denkt dat ik haar in de maling aan het nemen ben.

Ik hoop ook met heel mijn hart dat het goed komt maar probeer wel reëel te blijven en kan me zo kwaad maken als mensen zo kei makkelijk doen van Ah die komt er wel weer...

Sorry voor mijn gerant maar moet het ergens kwijt en gezien ik niet zoveel heb en bij de mensen die ik heb ik ga janken .. En ik ben bang dat als ik ga janken dat ik voorlopig ook niet meer stop met janken.

Aargh...

Ik ga zo zwemmen even letterlijk en figuurlijk afkoelen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 19-07-2016 17:56:19 (Spelfouten) ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163860458
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pff mag ik even ranten :@

Mijn moeder krijgt enorm veel bezoek wat natuurlijk echt super leuk voor haar is (ook al kan ze het zich 5 minuten later niet meer herinneren)

Nu heeft dat bezoek ook Facebook natuurlijk en komen er dingen voorbij op mijn moeders timeline met "ja vandaag lekker bij *naam van mijn moeke* geweest. Ik zie duidelijke stappen en we hebben lekker gekletst over vroeger enzo. Die komt er wel weer bovenop."

Ik wordt daar super gefrustreerd van omdat ik vervolgens aan ons mam vraag en nog bezoek gehad waarop ik het antwoord krijg nee joh ben hier toch pas net of ik ben toch op bezoek bij jou. En tuurlijk dingen van vroeger weet ze mij ook prima te vertellen. Alleen ik moet haar niet vragen wat ze 5 minuten geleden gegeten heeft.

Waarschijnlijk willen mensen het niet zien ofzo hoor maar ik heb vorige week mijn moeder op haar slechts gezien en op een beter moment en zelfs op betere momenten is ze vaak helemaal de weg kwijt al wist ze toen wel waar ze was. En moet ik haar vertellen dat ze echt al 6 weken daar is en niet pas sinds die morgen. En nee dat ze ook niet op de camping is. En vervolgens bijna ruzie heb omdat ze denkt dat ik haar in de maling aan het nemen ben.

Ik hoop ook met heel mijn hart dat het goed komt maar probeer wel reëel te blijven en kan me zo kwaad maken als mensen zo kei makkelijk doen van Ah die komt er wel weer...

Sorry voor mijn gerant maar moet het ergens kwijt en gezien ik niet zoveel heb en bij de mensen die ik heb ik ga janken .. En ik ben bang dat als ik ga janken dat ik voorlopig ook niet meer stop met janken.

Aargh...

Ik ga zo zwemmen even letterlijk en figuurlijk afkoelen..
Ach ik begrip dit zo goed, mijn moeder heeft ook goede momenten en idd van vroeger kan ze alle details benoemen maar als het over het heden gaat praat ze gewoon iedereen na en dan menen mensen dat het wel mee valt met haar geheugen .
Ik hoop ook echt van harte dat je moeder nog vooruitgaat.
Wat voor mijn moeder hee lbelangrijk is is een vast ritme elke dag , op een gegeven moment heeft ze toch enig idee wat de dagelijkse activiteiten zijn en maar heel veel herhalen wat ze allemaal gaat doen.
En ook voor jou geldt spui maar hier als het je allemaal wat veel wordt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_163860607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:09 schreef indaha het volgende:

[..]

Ach ik begrip dit zo goed, mijn moeder heeft ook goede momenten en idd van vroeger kan ze alle details benoemen maar als het over het heden gaat praat ze gewoon iedereen na en dan menen mensen dat het wel mee valt met haar geheugen .
Ik hoop ook echt van harte dat je moeder nog vooruitgaat.
Wat voor mijn moeder hee lbelangrijk is is een vast ritme elke dag , op een gegeven moment heeft ze toch enig idee wat de dagelijkse activiteiten zijn en maar heel veel herhalen wat ze allemaal gaat doen.
En ook voor jou geldt spui maar hier als het je allemaal wat veel wordt :*
Ja dat is ook precies zo. Ze praat je gewoon naar de mond. En je kan er best een prima gesprek mee hebben. Vraag alleen niet naar iets wat je 5 minuten eerder heb gezegd.

Ze hebben daar wel een eet ritme enzo. Qua slapen weet ik het niet zo goed. Mijn moeder is vaak midden in de nacht nog aan het rondspoken . Op zoek naar sigaretten enzo }:|
pi_163861152
TP dat is ook lastig en mensen bedoelen het goed maar zien niet hoe het werkelijk is.

Mag ik dan wel even jompelen?? Ik heb een baan voor een jaar. Echt maar voor een jaar maar toch een eigen klas 2 dagen per week.
pi_163861186
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
TP dat is ook lastig en mensen bedoelen het goed maar zien niet hoe het werkelijk is.

Mag ik dan wel even jompelen?? Ik heb een baan voor een jaar. Echt maar voor een jaar maar toch een eigen klas 2 dagen per week.
Gefeliciteerd met je baan *O*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:56:40 #281
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_163864552
quote:

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2016 @ 20:56:53 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163864557
Hartstikke fijn f_r! *O*

TP, mensen zien haar natuurlijk steeds maar even. Ze krijgen niet het hele beeld mee van hoe het met je moeder gaat. En dan lijkt het misschien niet zo erg. Terwijl jullie wel beter weten -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_163868810
quote:

*O* mee. Proficiat!

Mijn haar is ongelooflijk kort, goed voor het zweteweer dat eraan komt.

Morgen naar Planckendael *O*

We hebben allemaal een abonnement dus gratis toegang O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-07-2016 23:27:39 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_163869357
Naja ik kom er ook maar twee keer per week is iedere keer 120 km enkele reis. Als ik het merk merkt een ander dat toch ook zou je denken. Maarja misschien noet ik me er biet zo druk om maken ofzo :@
pi_163873272
Nou je mag je best druk maken TP :*
Het is wel herkenbaar, wij kregen ook (stilzwijgend) commentaar toen mijn oma naar het verpleeghuis ging. Want het ging toch best ok? Pas toen mijn opa zijn rug brak (vermoeidheid, te gehaast willen helpen) werd de ernst van de situatie pas echt duidelijk.

En wat fijn f_r! *O* Natuurlijk mag je jompelen!

Ik moest even opzoeken wat het was Sara, maar veel plezier!

En is het al vrijdag? O-) Ik word dan gebeld door de praktijk waar ik een gesprek heb gehad...... ik ben 1 van de 3 kandidaten.....gesprek ging wel goed (ze zeiden zelf dat ze het een prettig gesprek vonden, en ik kreeg wel het idee dat we over veel dingen hetzelfde dachten) en ik denk dat het echt en heel leerzame baan kan worden *Zenuwwachtig...*
pi_163873278
Candaasje ik ga voor je duimen. Dat wachten is zo killing.
pi_163873486
Spannend Candaasje!! Zal voor je duimen. Van mij mag het ook weekend zijn dan wordt het wat koeler toch?
pi_163873556
Merci! :*

En ja, dat wachten is zenuwslopend (ok, goed, die 10 min. in de auto wachten voor het gesprek omdat ik anders zo vroeg was, waren erger _O- ) maar ik mag eigenlijk niet klagen; in dezelfde week nog de 'uitslag' :) Maar toch.... ik wil het graag weten! (En ik krijg nu telkens hier op Fok! reclamebanners van de praktijk....)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2016 @ 08:46:35 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163873572
Spannend, Candaasje! Ik duim mee ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:58:45 #290
386633 Adnap
I love Life !
pi_163873676
Oeh Candaasje dat klinkt goed! Duimen draaien en helaas het is pas woensag

Vanavond uit eten met lieve vriendin en dochter. Ze was afgelopen 2 jaar ook mijn Mentor kind en dit is hun bedankje! Zo lief!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_163873861
Ik ga zo zwemmen denk ik.. Kook nu al weg -O-

#EchteHollander #ZeikenOverHetWeer
pi_163874272
quote:

Wat fijn voor je :* *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:02 schreef Candaasje het volgende:
Nou je mag je best druk maken TP :*
Het is wel herkenbaar, wij kregen ook (stilzwijgend) commentaar toen mijn oma naar het verpleeghuis ging. Want het ging toch best ok? Pas toen mijn opa zijn rug brak (vermoeidheid, te gehaast willen helpen) werd de ernst van de situatie pas echt duidelijk.

En wat fijn f_r! *O* Natuurlijk mag je jompelen!

Ik moest even opzoeken wat het was Sara, maar veel plezier!

En is het al vrijdag? O-) Ik word dan gebeld door de praktijk waar ik een gesprek heb gehad...... ik ben 1 van de 3 kandidaten.....gesprek ging wel goed (ze zeiden zelf dat ze het een prettig gesprek vonden, en ik kreeg wel het idee dat we over veel dingen hetzelfde dachten) en ik denk dat het echt en heel leerzame baan kan worden *Zenuwwachtig...*
Ik duim mee ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga zo zwemmen denk ik.. Kook nu al weg -O-

#EchteHollander #ZeikenOverHetWeer
Wij hebben zo'n goedkoop zwembadje gekocht om af en toe even af te koelen en ook fijn voor ons oppaskindje O+
En vanavond barbecuen bij mijn broertje , dit wordt een dag met weinig verplichtingen dus dan houd ik het wel uit met de warmte ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_163874381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:49 schreef indaha het volgende:

Wij hebben zo'n goedkoop zwembadje gekocht om af en toe even af te koelen en ook fijn voor ons oppaskindje O+
En vanavond barbecuen bij mijn broertje , dit wordt een dag met weinig verplichtingen dus dan houd ik het wel uit met de warmte ^O^
Normaal zet ik ook een zwembad op met een parasol erboven met dit weer. Maar onze tuin wordt het eerste weekend van september pas aangelegd ;(

Smakelijk! Wij gaan vrijdag bbqen. Vandaag had beter geweest qua weer maar wil vanavond langs ons mam.
pi_163874918
Dankjulliewel! :* Ik het weten zodra ik meer weet hoor!

En ik zit nu even binnen. Hier is het redelijk koel, maar de konijnen hebben het toch best warm. Zwembad op het balkon wordt wat krap vermoed ik :'). Ik heb wel het vogelbadje weer gevuld, dat wordt de laatste dagen echt enorm druk bezocht. Sowieso door onze jonge duif die bij ons op het balkon is gebleven O+ maar ook door eksters, andere duiven en merels. Er wordt zelfs geruzied onderling wie bij het water mag!
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:34:21 #295
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163905933
Klein geluk. Tashi vind het reuzespannend.

Gefeliciteerd ferrari-rood. *G*
Sterkte Thinkk-Pinkk :*
* Pagan duimt mee voor Candaasje. ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:33:30 #296
386633 Adnap
I love Life !
pi_163907164
Wat een droppie !
Welk ras ook al weer ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:10 #297
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163907248
Shar-Pei.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_163907327
rimpelhondjes O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_163908064
Ahhw al die rimpels O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:21:34 #300
386633 Adnap