Milk of the poppy. Is zegmaar vergelijkbaar met heroïne/morfine volgens de boeken. Maar gelukkig kan arya daar tegen en kan ze kneiterhigh van de heroïne toch nog met Waif vechten.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:27 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dat is wel een rare vergelijking. Als Arya deze steekwonden overleeft hoort ook de serie er een reden voor te geven. Een bijzonder medicijn bijvoorbeeld.
quote:Draken maken deel uit van de wereld van Got, dat is duidelijk uitgelegd, Resurrections ook. Het overleven van ernstige steekwonden maakt er geen deel van uit en is gewoon niet goed geregisseerd of geschreven.
Alleen aan aflevering 8 stoorde ik mij dit seizoen (het slayen van hypes en Arya haar verhaal ja). De andere afleveringen waren gewoon goed.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:17 schreef Kokoswater het volgende:
Aflevering 8 was voor mij ook de meest teleurstellende aflevering van GoT ooit. Toch ben ik inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar ep9 en vooral naar ep10, of Cersei KL gaat platbranden of niet.
Zou kunnen. We hebben de foreshadowing al lang gezien : 'if you think this has a happy ending, you are wrong'.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Stel je voor; Ramsay wint en Jon en Sansa gaan dood
Ze vermoorden Ramsay eerst en verbranden daarna zijn lijk waarna hij uit het vuur komt met een brandend zwaard. Ramsay is Azor Ahai. Ramsay is the prince that was promised.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Ik vond hem toen altijd lijken op Prince Charming uit Shrek.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik vond dat lange haar van Jaime wel passen bij zijn smugface. Hij zou het terug moeten laten groeien
Paste ook wel bij zijn rol in het eerste seizoen. Toen hadden veel mensen ook nog een hekel aan hem.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vond hem toen altijd lijken op Prince Charming uit Shrek.
Sean Bean killen was ook slecht voor de serie (was destijds de meest bekende acteur in heel GoT) maar daar zijn ze mooi doorheen gekomen!quote:Op maandag 20 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.
Jon blijft sowieso leven, met zijn plotarmour.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.
Ik heb nergens een kalender zien hangen.. ze kan daar best twee weken hebben gelegen dat weten we niet, dat het niet expliciet vermeld wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Milk of the poppy. Is zegmaar vergelijkbaar met heroïne/morfine volgens de boeken. Maar gelukkig kan arya daar tegen en kan ze kneiterhigh van de heroïne toch nog met Waif vechten.
[..]
Ja ben ik grotendeels met je eens.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen aan aflevering 8 stoorde ik mij dit seizoen (het slayen van hypes en Arya haar verhaal ja). De andere afleveringen waren gewoon goed.
Denk dat er nog wel een twist komt in de komende episodes die we niet verwachten (dus niet Gandalf Baelish)
ik weet niet of je weet hoe drugs werkt maar op grote gespierde mensen heb je veel meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb nergens een kalender zien hangen.. ze kan daar best twee weken hebben gelegen dat weten we niet, dat het niet expliciet vermeld wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
The mountain drinkt milk of the poppy als een kat melk, die kan ook prima vechten. Ned had er ook weinig last van.
Kennelijk kan het in dit universum anders was het niet gebeurt tuurlijk is het geen sterk staaltje script schrijven, maar daarom hoef je er niet telkens over te janken. Neem het voor wat het is.
Maar volgens mij ginf het nu om de lannister kinderen... niet weer om arya.
Ergens ooit gelezen dat die sowieso niet lang mee wilde doen in een tv-serie. Dus was het heel voorspelbaar eigenlijk dat Ned Stark voor seizoen 2 niet terug zou komen.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:36 schreef Maanvis het volgende:
Sean Bean killen was ook slecht voor de serie (was destijds de meest bekende acteur in heel GoT) maar daar zijn ze mooi doorheen gekomen!
wat dan?quote:
wakker blijven doe ik sowieso, ramadan en alles, maar je hebt om 3 uur ook match 7 van de nba finalequote:Op maandag 20 juni 2016 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit te twijfelen om wakker te blijven
Grote filmacteurs blijven sowieso zelden lang in een serie hangen. Ik ben verrast dat de High Sparrow het zo lang uithoudt!quote:Op maandag 20 juni 2016 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ergens ooit gelezen dat die sowieso niet lang mee wilde doen in een tv-serie. Dus was het heel voorspelbaar eigenlijk dat Ned Stark voor seizoen 2 niet terug zou komen.
R + L = Jquote:Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon blijft sowieso leven, met zijn plotarmour.
quote:Op maandag 20 juni 2016 00:45 schreef Kokoswater het volgende:
Grote filmacteurs blijven sowieso zelden lang in een serie hangen. Ik ben verrast dat de High Sparrow het zo lang uithoudt!
Ga nou niet lopen speculeren, R+L=J is net zoals Arya is Waif is Jaqen is Syrio een red herring die met een sisser afloopt.quote:
Of Tommen pleegt zelfmoord als het ergens helemaal misgaat.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:40 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja ben ik grotendeels met je eens.
Qua twists denk ik nog altijd dat de Mountain Tommen vermoord.
Ian McShane nog dit seizoen.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]meestal doen ze ook maar een paar afleveringen mee als lokkertje of cameo-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |