quote:Op zondag 19 juni 2016 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Volgende keer moet ik minder agessief zijn. Ik moest nog backups maken van account gegevens
via tablet, dan werkt dat niet met de OPquote:
Tegenwoordig wel. Maar dat heb je natuurlijk niet meegekregen in de tijd dat je ons verlaten hadquote:Op zondag 19 juni 2016 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
via tablet, dan werkt dat niet met de OP
* Nattekat kijkt nog naar klokquote:Op zondag 19 juni 2016 09:59 schreef PierreTT het volgende:
De zon schijnt, Krohn staat in het grind,
Vorig jaar was het Porsche, dit jaar is het Toyota die wint!
Alles kan nog. Wie weet tikken ze elkaar eruit en gaat Audi met de winst aan de haal, je weet het niet!quote:
Oh, je laptop heeft echt de geest gegevenquote:
om zeep geholpen.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, je laptop heeft echt de geest gegeven
Kodi met Eurosportplayer, en anders op digitale tvquote:Kan je nog wel kijken dan?
* PierreTT vadermodus Doe dan ook eens voorzichtig met je spullen jongen!quote:
Klein gaatje nog, en echt ingelopen wordt er niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:14 schreef PierreTT het volgende:
Bij de Pro is ook een goede battle bezig blijkbaar
Kijken of Ferrari het volhoudt..quote:Op zondag 19 juni 2016 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein gaatje nog, en echt ingelopen wordt er niet.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:21 schreef zoem het volgende:
Zijn er hier mensen die ook daadwerkelijk 24u wakker blijven voor Le Mans?
quote:Op zondag 19 juni 2016 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein gaatje nog, en echt ingelopen wordt er niet.
Wie weet wordt het nog spannend!quote:The Ford took 1.3s out of the Ferrari on the previous lap. Just over 5s between them.
nee, maar wel op de bank gelegen met de TV aan en vannacht ook nog wat fragmenten gezien en van nacht naar dag gezien.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:21 schreef zoem het volgende:
Hij vraagt of er mensen zijn, niet of jij het doetquote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef WEST het volgende:
[..]
nee, maar wel op de bank gelegen met de TV aan en vannacht ook nog wat fragmenten gezien en van nacht naar dag gezien.
En oja
Hoiquote:Op zondag 19 juni 2016 10:21 schreef zoem het volgende:
Normaliter 20 van de 24 uurquote:Op zondag 19 juni 2016 10:21 schreef zoem het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef WEST het volgende:
[..]
nee, maar wel op de bank gelegen met de TV aan en vannacht ook nog wat fragmenten gezien en van nacht naar dag gezien.
En oja
Hoooiquote:
Ik ben moe. Maar dat was ik waarschijnlijk ook geweest als ik door was gegaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben blij met de keuze om wakker te blijven in elk geval, voel me nu een stuk beter dan ik me had gevoeld als ik 3-4 uurtjes had geslapen
dit dusquote:Op zondag 19 juni 2016 10:27 schreef WEST het volgende:
[..]
En oja
Knap dat jullie dat trekken. Ik word na een uur of 20 naar een scherm kijken toch wel wat duizeligquote:Op zondag 19 juni 2016 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben blij met de keuze om wakker te blijven in elk geval, voel me nu een stuk beter dan ik me had gevoeld als ik 3-4 uurtjes had geslapen
quote:
Ik was moe ja. Nu pijn aan mn rug.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
We gingen op hetzelfde moment weg en ik ben 4 uur geleden alweer opgedoken
"morgen"quote:
Krohn is weer gespind, top 3 zat heel even binnen 1,5 seconde van elkaar, brandje, flinke crash. Nee, niks gemistquote:Op zondag 19 juni 2016 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik was moe ja. Nu pijn aan mn rug.
Heb even bijgelezen, maar heel veel heb ik niet gemist vanaf een uur of 3 geloof ik
En Krohn is nog van de baan geredenquote:Op zondag 19 juni 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krohn is weer gespind, top 3 zat heel even binnen 1,5 seconde van elkaar, brandje, flinke crash. Nee, niks gemist
quote:Op zondag 19 juni 2016 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het een echte culthelm
Allard (in een andere vorm dan commentator)
Is hij te paard afgereisd naar Le Mans?quote:
Ja en een andere keer doet hij weer eens atletiek waar hij niemand kent en dan hoor je hem hier en dan weer daar.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ronald van Dam op Eurosport. Ik kan deze vent alleen haten. Van de week deed hij GP2 op Ziggo een drama zeg
Allard Veulen hi ha hoquote:Op zondag 19 juni 2016 10:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is hij te paard afgereisd naar Le Mans?
Lieb houdt nog goed stand!quote:Lieb is resisting the challenge of the Toyotas at the moment after they rallied to begin with on their new tyres. He's kept Davidson 3-4s back in the #5, while Kobayashi is struggling to stay within 20s.
God wat slechtquote:
Gelukkig, ik zag me net af te vragen wanneer je een potje ging schijten.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
Ik moet even de BBQ van gisteren eruit gooien. Brb
niet op Huub gaan roepen hèquote:Op zondag 19 juni 2016 10:42 schreef Geralt het volgende:
Ik moet even de BBQ van gisteren eruit gooien. Brb
Nee nee. Overigens is Huub wel mijn bijnaam, maar dat heeft dan weer niets met Huub roepen te maken. Ofja, eigenlijk wel, omdat ik ooit eens de enige was van een hele groep die een week lang niet op Huub hoefde te roepen waar de rest dat wel moest elke dagquote:
Sjongejonge slaapkop; wij zijn al weer uuuren wakkerquote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 10:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sjongejonge slaapkop; wij zijn al weer uuuren wakker
klopt. Had er gisteren dan ook al een werkdag op zitten voordat Le Mans begonquote:
nee dank je. Beter komt Renault en Honda naar de LMP1.quote:
Om achteraan te rijden bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2016 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee dank je. Beter komt Renault en Honda naar de LMP1.
Ik ook vorig jaar; van 9 tot 13. Toch was het om 5:00 opstaan toen makkelijker dan om 6:00 vandaagquote:Op zondag 19 juni 2016 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Had er gisteren dan ook al een werkdag op zitten voordat Le Mans begon
Ze hadden daar beter Taku-san in die auto gezetquote:Op zondag 19 juni 2016 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Kobayashi heeft het tempo niet echt te pakken en begint steeds meer te verliezen volgens mij.
waarom, hier mag je tenminste testen om die motoren te verbeteren. En voor zover ik weet geen verrot token systeem.quote:
Valt mee, zit een beetje te jojo'en rond de 20s.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Kobayashi heeft het tempo niet echt te pakken en begint steeds meer te verliezen volgens mij.
Nog nietquote:Op zondag 19 juni 2016 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarom, hier mag je tenminste testen om die motoren te verbeteren. En voor zover ik weet geen verrot token systeem.
48quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het verschil tussen 64 banden (LMP1) en 16 sets (de rest)?
Niks.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Ja bijna goed, maar nog even wat minder bier achterover gieten.quote:
Dat token systeem gaan ze wel invoeren, las ik. Terwijl ze die in de F1 juist afgeschaft hebben voor volgend jaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarom, hier mag je tenminste testen om die motoren te verbeteren. En voor zover ik weet geen verrot token systeem.
64-16=48 toch? Tenminste zo in mn hoofd wel, maargoed, net wakker dus ik kan er 10 naast zitten of ietsquote:Op zondag 19 juni 2016 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja bijna goed, maar nog even wat minder bier achterover gieten.
Dat klopt ja, maar het is niet het antwoord op heywoodu's vraag.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
64-16=48 toch? Tenminste zo in mn hoofd wel, maargoed, net wakker dus ik kan er 10 naast zitten of iets
als ik jou was zou ik de tafel van 16 gaan leren op de vroege zondagochtendquote:Op zondag 19 juni 2016 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
64-16=48 toch? Tenminste zo in mn hoofd wel, maargoed, net wakker dus ik kan er 10 naast zitten of iets
Crap ik zie hetquote:Op zondag 19 juni 2016 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar het is niet het antwoord op heywoodu's vraag.
Om 15:00 uur heb je er geen meer nodig, want dan heb je honderdmiljoenmiljard gele vlaggen, 20 SC's en evenzoveel crashes, dus dan blijf je van eigens wel wakkerquote:Op zondag 19 juni 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Meh... laatste blikje energy gaat open
Ik heb er nog één over, maar die gaat echt pas om 14 uur naar binnen.
Ik heb nog één 0,35L Red Bull en twee halve liters Bulitquote:Op zondag 19 juni 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb er nog één over, maar die gaat echt pas om 15 uur naar binnen.
Halve race achter de SC, daar heb ik juist energie voor nodigquote:Op zondag 19 juni 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om 15:00 uur heb je er geen meer nodig, want dan heb je honderdmiljoenmiljard gele vlaggen, 20 SC's en evenzoveel crashes, dus dan blijf je van eigens wel wakker
Ik hoop echt dat ze winnenquote:
Volgende ronde pits komt eraan toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Davidson in de 5 voorbij Lieb en naar de leiding.
Daarom naar Eurosport.quote:
Dat kan nietquote:Op zondag 19 juni 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb er nog één over, maar die gaat echt pas om 15 uur naar binnen.
Porsche Toyota en Audi hebben 52 banden. volgens mij moet een set in zijn geheel gemonteerd zijn (dus 1 lekke band is alle 4 vervangen)quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:
quote:
Het is een complot.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Fantastische timing voor een slowzone weer... echt geweldig.
Zou je haast gaan denken ja. De #5 kan nu naar binnen en met een halve minuut voorsprong de baan opkomen.quote:
Die is zelfs de baan alweer op. Met een voorsprong waar je u tegen zegtquote:Op zondag 19 juni 2016 11:03 schreef PierreTT het volgende:
Dan zal Davidson zo binnenkomen... Dit wordt spannend.
quote:Op zondag 19 juni 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is zelfs de baan alweer op. Met een voorsprong waar je u tegen zegt
nog niet in de slow zone volgens mijquote:Op zondag 19 juni 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Opgeheven.... nu ben ik benieuwd waar de #5 op dat moment reed
Zou zomaar kunnen dat de organisatie het goed heeft gemaakt.
Net wel. Slow zone kostte 25 seconden, verschil tussen de twee is nu 15.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog niet in de slow zone volgens mij
Wie is Corornel?quote:
Kobayashi zit er ook niet ver achterquote:Op zondag 19 juni 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net wel. Slow zone kostte 25 seconden, verschil tussen de twee is nu 15.
Toch niet meer zo spannend nuquote:Op zondag 19 juni 2016 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is moe he. Bedtijd zou ik zeggen
Ik heb tenminste wat meegekregen van de race.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is moe he. Bedtijd zou ik zeggen
Die gast van de Corosnel reclame.quote:
Zou ik ook doen als ik 10x mee had geredenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:13 schreef exile79 het volgende:
Tom laat ook geen kans onbenut om te melden dat hij al tien keer heeft meegedaan.
Nou wat veel zegquote:Op zondag 19 juni 2016 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
20 seconden is het gat tussen Toyota en Porsche
zoveel banden hebben ze niet. Kost ook 20-25s per stop extraquote:Op zondag 19 juni 2016 11:16 schreef Fer het volgende:
Toyota trekt toch straks een sprintje? Porsche strekt nu al de tyrelive en moet daarna nog 5 stints op de laatste zet. Toyota gaat straks gewoon de laatste 4 stints op nieuwe banden rijden.
Voor de mensen die het schijnbaar gemist hebben.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:02 schreef Fir3fly het volgende:
Porsche gaat voor een vierde stint op de banden. Dit wordt echt een spannend slot want Toyota kan dat niet. Dus Toyota moet een extra bandenstop maken en Porsche een extra benzinestop...
Ik zei het al, ze hadden Takoma Sato in die auto moeten zettenquote:
stop daar eens meequote:
twitter:audisport twitterde op zondag 19-06-2016 om 11:12:08Changing a brake disc on No 8 Audi takes some time. #WEC #LeMans24 #LeagueofPerformance reageer retweet
Hé, het kostte hem 20 seconden. Precies het gat tussen de #5 en de #2quote:
FWD is Front Wheel Drive. Je doelt op AWD denk ik?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:19 schreef Fer het volgende:
FWD mag toch pas vanaf 100km/h gebruikt worden?
Ik bedoel een stint korter op de laatste set voor Toyota.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:18 schreef M90 het volgende:
[..]
zoveel banden hebben ze niet. Kost ook 20-25s per stop extra
Dat je alleen op de achterwielen mag wegtrekken en pas later de voorwielen mag inschakelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
FWD is Front Wheel Drive. Je doelt op AWD denk ik?
Nee ik zag alleen even Nissan staan voor ik het nummer of de zijkant zagquote:
Die Manor is de enige witte LMP2-wagenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee ik zag alleen even Nissan staan voor ik het nummer of de zijkant zag
Net was hij al in Indy rechtdoor geschoten, waarschijnlijk daar z'n wagen beschadigd.quote:
quote:Replays show that Rao was not exactly travelling quickly when the front bodywork popped - for want of a better term - and got under the front wheels. He was a passenger from there, heading straight into the wall. The car was 14th in the class order, 19 laps down.
boehoequote:Op zondag 19 juni 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Slow zone... wedden dat de #5 er net langs was gereden.
Ik ben Porsche fan hèquote:
Mijn vraag over wat de langste editie ooit was hebben ze niet behandeld, zullen ze met deze vast ook niet doenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:36 schreef exile79 het volgende:
Gaat er nog iemand 'hoeveel ronden moeten ze nog?" tweeten naar rtlgp?
moet je dat eens voor de gein doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:36 schreef exile79 het volgende:
Gaat er nog iemand 'hoeveel ronden moeten ze nog?" tweeten naar rtlgp?
quote:Op zondag 19 juni 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn vraag over wat de langste editie ooit was hebben ze niet behandeld, zullen ze met deze vast ook niet doen
Nou vooruitquote:
Wel neerzetten " Groetjes Nattekat"quote:
Dat paste niet meer.quote:
Godverdomequote:Op zondag 19 juni 2016 11:41 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die serieus gaan reageren [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha, echt he.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 19 juni 2016 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2016 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Coronel deed een voorspelling.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn hond begon net te blaffen
Ah, ook een hont, net als Tom. Die houdt niet van katten, maar wel van poesjes.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn hond begon net te blaffen
[ afbeelding ]
Dat hoor ik ook al sinds gisteravondquote:Op zondag 19 juni 2016 11:52 schreef Fir3fly het volgende:
2 Porsche nu op nieuwe banden. Als ze willen winnen moeten ze nu echt doorstampen.
Ze doen het dan ook. Porsche maakt nog steeds een grote kans om te winnen. Maar een foutje en het is afgelopen.quote:
die klimt nog wel een paar plaatsenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Webber is weer op de eerste pagina van de LT verschenen
twitter:ManorWEC twitterde op zondag 19-06-2016 om 11:54:11Well what a roller coaster of a debut. We have definately had highs and lows but unfortunately that is it for our #LeMans24 2016. reageer retweet
imho wel het verstandigste.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:55 schreef M90 het volgende:
Benieuwd of Toyota straks ook weer naar Buemi gaat i.p.v. Nakajima
Dat zou ik ook maar wel doen jaquote:
[ afbeelding ]
Slow zone gaat in nadat de #5 voorbij is gereden maar voor de #2.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Problemen met de 98. Krohn spint. Gras is groen. 7 heeft problemen.
Dat vroeg ik me ook al afquote:
#2 verliest daar 8squote:Op zondag 19 juni 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slow zone gaat in nadat de #5 voorbij is gereden maar voor de #2.
Het is een complot, iedereen zit erin. Bernie, Hoy, Barthez, Tracy, iedereen!quote:Op zondag 19 juni 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ok, deze slow zone is de druppel. De #5 wint, einde discussie.
Je vergeet HHF speciaal te noemenquote:Op zondag 19 juni 2016 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is een complot, iedereen zit erin. Bernie, Hoy, Barthez, Tracy, iedereen!
quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet HHF speciaal te noemen
"de lulquote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat dat dan maar op Zandvoort is in de Aygo Touring Club, en niet hier....quote:
Vandaar dat het zo lang duurt voordat ze ingesteld wordenquote:Op zondag 19 juni 2016 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]Trulli zit gewoon achter de knoppen om de slowzones in te stellen
quote:Lauda's team-mate, Pedro Lamy, says it was a gearbox problem that stopped the #98.
"He had problem with the gearbox - he had one gear, sixth, and it was impossible to go up the hill."
Kan altijd nog een Peugot ontploffen.quote:
Jani 1,5.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
Zowel Davidson als Jani twee keer door de slow zone.
doe maar niet, ik rij er eenquote:Op zondag 19 juni 2016 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan altijd nog een Peugot ontploffen.
* Nattekat klopt af, want ik kan echt onheil uitroepen
Paar seconden verschil inderdaad, kan het verschil maken.quote:
Jepquote:Op zondag 19 juni 2016 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Paar seconden verschil inderdaad, kan het verschil maken.
Ik dacht alquote:Op zondag 19 juni 2016 12:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
doe maar niet, ik rij er eenenfin, nu niet. Want nu zit ik op de bank....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |