Zo herkenbaar .. maar echt ... de liefde die zo'n klein manneke je kan geven ...quote:Op maandag 20 juni 2016 13:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Misselijkheid en moeheid zijn over. Nou ja, ik moet oppassen dat ik geen honger krijg en niet teveel eet, of te vet eet. Maar dat is goed te doen.
En toen kwam dat bekken heMaar ook daar herkende ik de signalen nu al heel vroeg, dus gelijk chiropractor en fysio ingeschakeld, dus hopelijk kunnen we het een beetje binnen de perken houden.
Verder alles primaVind het erg spannend en leuk dat we nu een jongetje krijgen. Nou is natuurlijk elk kind heel anders, maar dit is voor mij toch wel iets heel nieuws. Ben met een zus opgegroeid en heb nu O natuurlijk, dus dat wordt wel echt wat anders <3
Herkenbaar Room, ik vond het ook zo totaal onvoorstelbaar, een zoon.. Maar het is zo leuk. Het is totaal anders dan bij Annie, dat is echt zo'n pittige tante, ook als baby was ze dat al. Tas is zo'n fijne goedzak, heel zacht en lief. Ik vind het een heel andere beleving. Alleen vind ik verschonen bij een meisje toch een stuk makkelijker dan bij een jongenquote:Op maandag 20 juni 2016 13:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Misselijkheid en moeheid zijn over. Nou ja, ik moet oppassen dat ik geen honger krijg en niet teveel eet, of te vet eet. Maar dat is goed te doen.
En toen kwam dat bekken heMaar ook daar herkende ik de signalen nu al heel vroeg, dus gelijk chiropractor en fysio ingeschakeld, dus hopelijk kunnen we het een beetje binnen de perken houden.
Verder alles primaVind het erg spannend en leuk dat we nu een jongetje krijgen. Nou is natuurlijk elk kind heel anders, maar dit is voor mij toch wel iets heel nieuws. Ben met een zus opgegroeid en heb nu O natuurlijk, dus dat wordt wel echt wat anders <3
Is goed! Morgen is de langste dag van het jaar toch? Vind ik ook wel een leuke datum. En in onze familie gebeuren alle buitengewone dingen altijd op een dinsdag. Volgens mij had ik mijn positieve test ook op een dinsdag in handen. Dus doe maar!quote:Op maandag 20 juni 2016 12:39 schreef Sull het volgende:
Zeg, mede juni babyboomers, vannacht is het volle maanZullen we?
Arja, waar ben jij?
Svane, hopelijk ben je al aan het babyknuffelen
En de eerste dag van de zomerquote:Op maandag 20 juni 2016 13:09 schreef Arja het volgende:
[..]
Is goed! Morgen is de langste dag van het jaar toch? Vind ik ook wel een leuke datum. En in onze familie gebeuren alle buitengewone dingen altijd op een dinsdag. Volgens mij had ik mijn positieve test ook op een dinsdag in handen. Dus doe maar!
Herstel: het was een woensdag, 14 oktober. Maar als ik een dag eerder had getest was het ook nog een knaller geweest
Daarna ben ik geloof ik niet meer creatief genoeg om ergens een leuke datum van te maken![]()
Twinkle ik duim! Maar komt goed
Heb ik ff gemist dan.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Chanty het volgende:
Molo heeft rond 10 uur nog gepostDie heeft misschien ook gewoon een leven.
I dunnoquote:Op maandag 20 juni 2016 13:57 schreef Sull het volgende:
Twinkle, beitsen is dat wel gezond tijdens je zwangerschap?
Dan wordt het wel heel warm weer schijnt het en daarna onweer! Prima hoor, je moet doen wat je goed dunkt, ik had gewoon geen idee.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
I dunno![]()
![]()
Er zijn een paar dingen die ik nu vermijd omdat algemeen bekend is dat dat niet zo gezond is voor een zwangere. Maar voor de rest leef ik het leven gewoon en ga ik me eerlijk gezegd niet bij ieder dingetje afvragen of ik dat al preggie zijnde wel mag.. daar heb je dan ook een dagtaak aan of niet? Mijn plan was overigens wel om het netjes in de buitenlucht te doen
. Maar nu wordt het op zijn vroegst donderdag want komende dagen druk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een lekker spekkig mennekequote:Op maandag 20 juni 2016 15:54 schreef Svane het volgende:
Hoi! Ik heb een zoon! Een knappe bovendien. En een bollie, 4328 gram. 12.24 geboren. Het was knetterheftig en ik heb gejankt en gekotst en gejammerd maar WAUW hij is zo lief en leuk! En niet eens kaal![]()
Naam niet op forum, wel via pm enzo opvraagbaar.![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa een zoonquote:Op maandag 20 juni 2016 15:54 schreef Svane het volgende:
Hoi! Ik heb een zoon! Een knappe bovendien. En een bollie, 4328 gram. 12.24 geboren. Het was knetterheftig en ik heb gejankt en gekotst en gejammerd maar WAUW hij is zo lief en leuk! En niet eens kaal![]()
![]()
![]()
Daar is ie! Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juni 2016 15:54 schreef Svane het volgende:
![]()
![]()
12.24 is heul middag!quote:Op maandag 20 juni 2016 16:43 schreef nectarientje het volgende:
Jaaaa! Gefeliciteerd Svane! Met je 'ik haal de middag zo wel'
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 juni 2016 15:54 schreef Svane het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |