Waarschijnlijk vindt ie het gewoon moeilijk om contact met jou te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik ben vaak weg, nog een reden om hier te komen werken, je ze me slechts luttele keren per maand.
Ken heel die gozer niet, maar zou je zou aannemen als ra-account. En dan mag je net als brillo nog een gruwelijke hekel aan me hebben ook.
Schoolquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch als on half 7 op moeten
Wat moest je doen zo vroeg?
Snap ik wel, ben ook altijd op mijn hoede bij Frank. Voor je het weet zit je weer op de tocht bij die manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ie het gewoon moeilijk om contact met jou te maken.
Jah. Heb dat weleens vaker.quote:
Nee, echt les.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat doen? Huiswerk of echt les? ;s
Sluwe vos.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb m'n beeld 175% ingezoomd, zo zie ik net de reclame aan de zijkant niet
komt bijna ongeloofwaardig overquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
YES! OMG WAT FIJN OM TE HOREN!
Waarom zou je niet meer leven danquote:
Doe gewoon goed mee met de 24 uurs economie :squote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer leven dan
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
het was leuk jullie gekend te hebben
quote:
Hahaha doe normaalquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe gewoon goed mee met de 24 uurs economie :s
Maar morgen ben ik vrijquote:
bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik waardeer de dappere keuzes die je maakt in je leven.
Wow gelukkig leef je nog, weet je wel wat er had kunnen gebeurenquote:
niksquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo kan waarderen aan jou hermann?
ik ben nu wel iemand die gekke geluidjes hoort, kan net zo goed ook aan de drugs beginnen heb ik nog een excuusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow gelukkig leef je nog, weet je wel wat er had kunnen gebeuren
klopt, rare stemmetjes in mijn hoofd was voor mij ook reden om te beginnen met drinken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben nu wel iemand die gekke geluidjes hoort, kan net zo goed ook aan de drugs beginnen heb ik nog een excuus
Het regende klachten over jou dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Ik ga maar weer even hier posten want ik verveel me
WAT GEEFT JOU DAT RECHT!?!?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Heb je al eens een kijkje genomen in een van de andere sc's die fok rijk is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Zeker dat ik teveel gifjes postte?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het regende klachten over jou dus je bent gewaarschuwd.
[ afbeelding ]
Die neemt ook maar een keertje vrijquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Economie draait gewoon door hoor!
raad je aan dat ik met bier begin of gelijk de hard stuffquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, rare stemmetjes in mijn hoofd was voor mij ook reden om te beginnen met drinken.
Gewoon bierquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
raad je aan dat ik met bier begin of gelijk de hard stuff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |