Maar morgen ben ik vrijquote:
bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik waardeer de dappere keuzes die je maakt in je leven.
Wow gelukkig leef je nog, weet je wel wat er had kunnen gebeurenquote:
niksquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo kan waarderen aan jou hermann?
ik ben nu wel iemand die gekke geluidjes hoort, kan net zo goed ook aan de drugs beginnen heb ik nog een excuusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow gelukkig leef je nog, weet je wel wat er had kunnen gebeuren
klopt, rare stemmetjes in mijn hoofd was voor mij ook reden om te beginnen met drinken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben nu wel iemand die gekke geluidjes hoort, kan net zo goed ook aan de drugs beginnen heb ik nog een excuus
Het regende klachten over jou dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Ik ga maar weer even hier posten want ik verveel me
WAT GEEFT JOU DAT RECHT!?!?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Heb je al eens een kijkje genomen in een van de andere sc's die fok rijk is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef pinman het volgende:
Zeker dat ik teveel gifjes postte?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het regende klachten over jou dus je bent gewaarschuwd.
[ afbeelding ]
Die neemt ook maar een keertje vrijquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Economie draait gewoon door hoor!
raad je aan dat ik met bier begin of gelijk de hard stuffquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, rare stemmetjes in mijn hoofd was voor mij ook reden om te beginnen met drinken.
Gewoon bierquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
raad je aan dat ik met bier begin of gelijk de hard stuff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |