quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een enorme vechtpartij gehad in die studentendiscotheek. Waar ik nu de naam even niet van weet. In de Handboogsteeg kon je heel goedkoopt eten. Of andersom.
Dansen bij Jansen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb daar we een enorme vechtpartij gehad in die studentendiscotheek. Waar ik nu de naam even niet van weet. In de Handboogsteeg kon je heel goedkoopt eten. Of andersom.
Ja. En dat ging geheel mis met uitsmijters erbij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dansen bij Jansen?
Handboogsteeg of hoe heette het?
Whehe, wat ik altijd deed als het vol stond aan de deur, is die gast toen (Maarten heette hij) een tientje geven, konden we er zo in. Nooit problemen gehad daar dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En dat ging geheel mis met uitsmijters erbij.
Wij vochten met hen tegen tuig. Gewoon ineens een groot probleem in de discotheek zelf. We mochten later wel gratis drinken. Idd geen probleemzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Whehe, wat ik altijd deed als het vol stond aan de deur, is die gast toen (Maarten heette hij) een tientje geven, konden we er zo in. Nooit problemen gehad daar dus.
Andere tijden, denk ik, ik zat er begin jaren 80.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wij vochten met hen tegen tuig. Gewoon ineens een groot probleem in de discotheek zelf. We mochten later wel gratis drinken. Idd geen probleemzaak.
Ik begin jaren 90. Maar ik ken daar verder geen problemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andere tijden, denk ik, ik zat er begin jaren 80.
Akkoord, maar dat zal toch een verschil zijn wrs?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik begin jaren 90. Maar ik ken daar verder geen problemen.
Het werd agressiever denk ik. Dit kende ik ook nog niet echt.Uitgaan Amsterdam veranderde deels..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Akkoord, maar dat zal toch een verschil zijn wrs?
Je hebt PMquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Luister dat ging over Holocaustontkenning hè, daar ben ik het nog steeds niet mee eens, kun je me een gekke vent over vinden soit. Verder heb ik niemand van het forum afgewerkt. Eén persoon, Lucida, kon er trouwens weer vrij snel op. De ander wat minder snel, maar die is toen als een gek gaan klonen, dus eigen schuld.
Verder heb ik later nog gezegd, dat ik wat sommige dingen betreft best veranderd ben van mening. Of althans dat sommige dingen die zij zeiden wrs toch wel enige waarachtigheid hadden (niet alles trouwens).
Waarom is die aardige dame eigenlijk altijd zo'n obsessie voor jou?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb bij Disana de indruk dat ze behoorlijk oud is, iig ouder dan ik. Bij Yasmin heb ik die indruk niet.
Heb ik dus niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het werd agressiever denk ik. Dit kende ik ook nog niet echt.Uitgaan Amsterdam veranderde deels..
Obsessie, is helemaal geen obsessie, hoe kom je daar nou bij, ben een redelijk zen-person.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom is die aardige dame eigenlijk altijd zo'n obsessie voor jou?
Het valt me regelmatig op dat je over haar roddelt wanneer ze niet meeleest.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Obsessie, is helemaal geen obsessie, hoe kom je daar nou bij, ben een redelijk zen-person.
Ik roddel helemaal niet, volgens mij. Ik maakte slechts vergelijk. Lemmeb dacht dat Yasmin oud was, dat dacht ik niet, itt Disana, daarvan denk ik dat ze iig ouder is dan ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het valt me regelmatig op dat je over haar roddelt wanneer ze niet meeleest.
(Nu er toch een slowchat van dit topic is gemaakt.)
Het is het zoveelste topic dat je aan het vergallen bent met offtopic geroddel en gespeculeer over andere users.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik roddel helemaal niet, volgens mij. Ik maakte slechts vergelijk. Lemmeb dacht dat Yasmin oud was, dat dacht ik niet, itt Disana, daarvan denk ik dat ze iig ouder is dan ik.
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is het zoveelste topic dat je aan het vergallen bent met offtopic geroddel en gespeculeer over andere users.
Welnee, niet de waarheid en van een astrant kereltje die mij sws al maanden lang gewoon negeert en dus een beef heeft met mij, maar waarom?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
De auteur, van dat artikel in zijn OP, is namelijk echt een randfiguur.
Nouja, een randfiguur... ik ken veel grotere randfiguren die stukken minder gepresteerd hebben dan deze randfiguur, maar die toch veel serieuzer genomen worden.quote:prof. dr. Juliaan van Acker heeft een rijke carrière achter zich. Hij was achtereenvolgens pedagoog in Kongo, assistent aan de Vrije Universiteit Brussel, inspecteur van de jeugdgevangenissen, directeur van een jeugdgevangenis voor meisjes in België, onderzoeker aan de Vrije Universiteit Amsterdam en adolescententherapeut aan het Pedologisch Instituut, directeur van een Instituut voor Zeer Intensieve Behandeling, hoogleraar aan de Radbouduniversiteit Nijmegen en hoofd van een project voor behandeling van ernstig gedragsgestoorde kinderen en jonge criminelen.
Ik vrees dat het allemaal niet veel zegt.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
[..]
Nouja, een randfiguur... ik ken veel grotere randfiguren die stukken minder gepresteerd hebben dan deze randfiguur, maar die toch veel serieuzer genomen worden.
Doe maar dicht, gaat nergens meer over, sws eerste topic ook niet echt imho.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:18 schreef damian5700 het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam allemaal over? Aub ontopic anders ga ik nu opruimen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |